Yhdysvaltain presidentinvaalit 2016

  • 391 066
  • 3 327

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä jutut jätkäporukoissa on ajoittain paskoja, mutta ainakaan minun kaveripiirissäni ei naisten kourimisella juuri retostella, tai huudella, että niille voi tehdä mitä vaan kunhan on tarpeeks massia päällä. Ja lisäksi, kukaan meistä ei vielä ole hakenut USA:n tai edes Suomen presidentiksi. Valtaapitäviltä odotetaan aina vähän korkeampaa moraalia, oli se reilua tai ei.
Joskus jutut on parempia, joskus ne jutut on huonompia. Silti jätkäporukoissa ne jutut on keskimäärin aikatavalla sellaista tasoa, mistä ei kukaan haluaisi kuultavan sen tilanteen ulkopuolella, en ymmärrä miten Trump olisi voinut tietää, että tuo ko. pätkä on kuvattu sillon 2005, saati silloin tietää että aikoo 11v myöhemmin osallistua presidenttikisaan.

Mä en tajunnut tästä yhtään mitään. Ei ole väliä missä ja miten on tapahtunut? Miksi sillä olisi väliä? Trumpilta on tullut seksistisiä kommentteja ihan hyvällä tahdilla täysin julkisestikin, mutta ilmeisesti ne on olleet vähän siloteltuja näkemyksiä ja totuus on sitten tuo grabbing on pussy-taso.
Ehkä kirjoitin epäselvästi. Tarkoitin sitä, että on yksi asia puhua siitä mitä on tapahtunut ja sitten kommentoida sitä asiaa. Täysin toinen asia on sitten muodostaa mielipiteitä ja niistä johdannaisia siihen miten tämä vaikuttaa tuohon presidenttikilpailuun. Nämä kaksi, vaikka liittyvätkin toisiinsa, eivät silti ole suoraan rinnastettavissa. Eli on yksi asia sanoa, että no jätkäporukoissa se läppä lentää, tuo oli huono läppä jopa sellaiseksi, eli ymmärtää se mitä on tapahtunut. Täysin toinen asia on taas yrittää ymmärtää miten tämä huono läppä sitten vaikuttaa itse presidentinvaaleihin.

Tässä tapauksessa se itse tapahtunut ei nyt ole kovin erikoista, huonoa, mutta ei mielestäni ainakaan mitenkään erikoista miesten keskuudessa tapahtuvaa läppää. Sitten taas kun peilataan sitä presidentinvaaleihin, niin se on aivan jumalaton pommi. Vain kaksinaismoralisti voi väittää ettei tuollaisia juttuja ole kuullut jätkäporukoissa, silti kun se tuodaan persidentinvaaleihin, niin se konsepti muuttuu siitä "huonosta läpästä", aika perskeleelliseksi pommiksi. Varsinkin jun ne jenkit on aivan älyttömän kaksinaismoralistista porukkaa.

Toisaalta osoittaa kyllä miten jotkut eivät taida osata ymmärtää tekstejä niiden kontekstissa, mikä ei tosiaan yllätä kun halutaan vain nähdä se osa asiasta. Joko Hesarissa (muistaakseni täällä), tai YLE:llä oli tästä kirjoituskin, mitä en nyt enää "yllättäen" löytänyt, missä oli aika asiallisesti tästä kirjoitettu, nimen omaan kyse on eräänlaisesta retostelusta, kun se porukka lähtee siihen mukaan ja muu porukka on siitä ihan haltioissaan ja mies lyö väriä värin päälle. Kyseessä on aivan helvetin narsistinen persoona ja en yhtään ihmettele vaikka olis saanut potkun kasseilleen todellisuudessa. Onko tuo jutustelu oikein? No ei todellakaan ole, mutta ei kai tätä tarvitse itse tekona mitenkään yliampua. Sen sijaan tämän asian merkitsevyyttä ei missään nimessä pidä vähätellä presidentinvaalikisaa ajatellen.

Löytyi, tai siis ei löytynyt, koska sensuuri:Tutkija Saara Särmä Trumpin kourimispuheista: ”Eihän voinut tulla kenellekään yllätyksenä, millainen naistenvihaaja on kyseessä” | Yhdysvaltain presidentinvaalit | HS (linkki hesariin)
Ensimmäine kommentti paljastaa Hesarin touhut, mikä on varsin säälittävää, kun eivät ole ehtineet siivota jälkiään:
Nyt Mika Aaltoila on väärässä - kyllähän Trumpin maine on nyt lopullisesti mennyt tuon paljastuksen myötä. Tuollaisia lasketteleva mies ei ole pelimies vaan sovinistisika. Bill Clintonia voi sen sijaan pitää pelimiehenä koska hän ei tiettävästi ole kehuskellut valloituksillaan edes kaveripiirissä. Näin herrasmies toimii kun vietti voittaa viisauden.

Eli kyseessä oli alunperin Mika Aaltolan kolumni, minkä päälle sitten lätkäistiin tämä agendaan "sopivampi" teksti, mutta unohtui poistaa kommentit.
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Joskus jutut on parempia, joskus ne jutut on huonompia. Silti jätkäporukoissa ne jutut on keskimäärin aikatavalla sellaista tasoa, mistä ei kukaan haluaisi kuultavan sen tilanteen ulkopuolella, en ymmärrä miten Trump olisi voinut tietää, että tuo ko. pätkä on kuvattu sillon 2005, saati silloin tietää että aikoo 11v myöhemmin osallistua presidenttikisaan.
Minä en suosittelisi kenellekään seksuaalisista ahdisteluistaan puhumista aikoi hakea presidentiksi tai ei. Jos toimii julkisuudessa, niin vielä suuremmalla syyllä. Kaikista paras idea olisi jättää kokonaan ahdistelematta, mutta se on ilmeisesti Donaldille liian hankalaa. Ja ihan oikeasti, mun piireissä tollaisia juttuja ei vaan kuulu. Ei siellä kaikki julkaisukelpoista ole, mutta jossain sentään menee raja. Jos sun kaveriporukassasi naisten puristelu ja kyselemättä suuteleminen on ns. normijuttuja, niin mä ehkä etsisin uusia kavereita.

Ehkä kirjoitin epäselvästi. Tarkoitin sitä, että on yksi asia puhua siitä mitä on tapahtunut ja sitten kommentoida sitä asiaa. Täysin toinen asia on sitten muodostaa mielipiteitä ja niistä johdannaisia siihen miten tämä vaikuttaa tuohon presidenttikilpailuun. Nämä kaksi, vaikka liittyvätkin toisiinsa, eivät silti ole suoraan rinnastettavissa. Eli on yksi asia sanoa, että no jätkäporukoissa se läppä lentää, tuo oli huono läppä jopa sellaiseksi, eli ymmärtää se mitä on tapahtunut. Täysin toinen asia on taas yrittää ymmärtää miten tämä huono läppä sitten vaikuttaa itse presidentinvaaleihin.
Mua harmittaa, kun en vieläkään ihan saa tästä kiinni. Miksei näistä asioista voi puhua yhdessä? Naisia halventavat kommentit tekevät Trumpista sekä kusipään, että heikentävät hänen mahdollisuuksiaan vaaleissa. Kovin tarkkoja ennustuksia vaikutuksista on hankala tehdä, sillä eihän tämä kenellekään yllätyksenä voinut tulla. Ehkä jotkut Trumpia pitkin hampain kannattaneet republikaanit tulevat siihen tulokseen, että kamelin selkä katkesi nyt. En usko että kannatus mitenkään sukeltaa, mutta kun Trump on jo valmiiksi häviöllä, pitäisi suunnan olla ihan toinen jotta voisi elätellä toiveita voitosta. Jatkuva tulipalojen sammuttelu on kohtalaisen paska kiritaktiikka.

Minun henkilökohtaista mielipidettäni miehestä tämä ei muuttanut yhtään mihinkään. Kyseessä on edelleen kaikilla mittareilla* ihan paska jätkä, jolla ei ole mitään kompetenssia hakemaansa vakanssiin ja jonka presidentiksi valitseminen olisi vuosikymmenen isoimpia virheitä läntisessä maailmassa.

* No ok, Diilistä tykkäsin joskus.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siis Trump ei tietenkään ole kourinut naisia vastoin näiden tahtoa ja sitten kehuskellut siitä miesporukassa, vaan se oli vain karkeaa läppää? En olisi niin varma Trumpin tapauksessa siitä. Enkä kyllä Bill Clintoninkaan, sen puoleen.

Kyllähän sitä jätkäporukassa lentää sikamaistakin läppää, mutta jos joku kaveri ei tyydy läpänheittoon vaan oikeasti kohtelee naisia sikamaisesti, niin hauskuutta on enää vaikea nähdä. Saatan jopa ruveta välttelemään sellaista tyyppiä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä en suosittelisi kenellekään seksuaalisista ahdisteluistaan puhumista aikoi hakea presidentiksi tai ei. Jos toimii julkisuudessa, niin vielä suuremmalla syyllä. Kaikista paras idea olisi jättää kokonaan ahdistelematta, mutta se on ilmeisesti Donaldille liian hankalaa. Ja ihan oikeasti, mun piireissä tollaisia juttuja ei vaan kuulu. Ei siellä kaikki julkaisukelpoista ole, mutta jossain sentään menee raja. Jos sun kaveriporukassasi naisten puristelu ja kyselemättä suuteleminen on ns. normijuttuja, niin mä ehkä etsisin uusia kavereita.
Missä mä olen väittänyt että kuuluu? Edelleen ymmärrä se tilanne, yks brassailee jollain muka naisten iskemisellä ja koko porukka on että WOW, niin kyllä sillon alkaa monella livahtelemaan sinne jutun sekaan värikynää, varsinkin jos on täysi narsisti kuten Trump. Mielestäni se tulee aika selvästi ilmi tuosta videosta, ettei nyt ihan totta ole kuitenkaan. Jos on niin ihme jos ei tullut tuomiota. Eihän se tiennyt, että tuo päätyy nauhalle. Tässä vaan taisi kohdata ihan oikeasti narsisti ja värikynä. Tai sitten Jenkeissä toi meno on "hieman" toista kuin mitä minä olen kokenut, koska tuollaisella toimella saisi naiselta turpaansa, onneksi.

Olen yrittänyt mahdollisimman asiallisesti tätä asiaa puida, mutta silti tuntuu lipsuvan, eli turha kai tätä on enempää jauhaa. Trump on idiootti, ei yllättänyt ainakaan minua.
 
Kyllä jutut jätkäporukoissa on ajoittain paskoja, mutta ainakaan minun kaveripiirissäni ei naisten kourimisella juuri retostella, tai huudella, että niille voi tehdä mitä vaan kunhan on tarpeeks massia päällä.

Kuinka monta miljardöörikaveria sulla on?

Tai sitten Jenkeissä toi meno on "hieman" toista kuin mitä minä olen kokenut, koska tuollaisella toimella saisi naiselta turpaansa, onneksi.

Kuinka monta kertaa sä olet nähnyt miljardöörin kourimassa naisia, kun osaat sanoa, että niin tehdessään ne saisivat turpaan?
 
Viimeksi muokattu:

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Kuinka monta miljardöörikaveria sulla on? Jos minä menisin vaikkapa Kotkan meripäiville puristelemaan tuntemattomia parikymppisiä mallityttöjä perseestä, saisin avarista ja/tai nyrkistä. Jos Teemu Selänne tekee saman, se saa niiltä parikymppisiltä mallitytöiltä pillua. Onhan tuo tosiaan ihan huutava vääryys.

Sä olet melko suurella todennäköisyydellä myös helvetisti rumempi ja etenkin epäsosiaalisempi, kuin Teemu Selänne, eli varmasti saat lissun naamaasi. Tämä päätelmä perustuu pelkästään siihen, että sulla menee niin helvetisti aikaa elämässäsi pelkästään riidanhaastamiseen netin keskustelupalstoilla. Jos sä olisit komea ja sosiaalinen ihminen, sä tekisit jotain ihan muuta vapaa-ajallasi.
 
Melko suurella todennäköisyydellä samalla tavalla kuin sinulle.

Johtuukohan se siitä, että olet rumempi kuin Donald Trump. Vai johtuisikohan se joistain muista tekijöistä. Minun mielestäni Donald Trump ei ole kovin hääppösen näkönen ukko. Kuten ei ole Hjallis Harkimokaan. Mutta ei sillä ole mitään väliä.

Rahalla saa kaikenlaista. Sillä voi esim. roudata kehitysmaasta 20 vuotta itseä nuoremman partnerin, kuten Suomen edellisten pressanvaalien toinen kärkiehdokas teki.
 
Viimeksi muokattu:
Yksi piirre tuossa Trumpin misogyniassa muuten kiinnitti huomioni avausdebattia katsellessani:

CLINTON: You know, he tried to switch from looks to stamina. But this is a man who has called women pigs, slobs and dogs, and someone who has said pregnancy is an inconvenience to employers, who has said...

TRUMP: I never said that.

CLINTON: .... women don't deserve equal pay unless they do as good a job as men.

TRUMP: I didn't say that.


Onhan tuo Trumpilta aika törkeä näkemys, että naisille pitäisi maksaa yhtä suurta palkkaa kuin miehille vain siinä tapauksessa, että naiset tekevät yhtä hyvää työtä kuin miehet. Tämän asian suhteen ei ole meillä suomalaisillakaan paljon varaa amerikkalaisia ylenkatsoa. Täälläkin naisen euro on vain reilut 80 senttiä, mikä kielii todella räikeästä epätasa-arvosta suomalaisilla työmarkkinoilla. Jos Suomi olisi tasa-arvoinen yhteiskunta, naiset tienaisivat Suomessa ihan yhtä paljon kuin miehet.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tämä on vain tätä törkyä jota kandidaateista kaivetaan esille. Pitäisi Trumpinkin porukan heärätä kaivamaan törkyä Clintonin menneisyydestä.
Eiköhän sitä törkyä ole jo kaivettu. Tumpilla vaan se törky haisee pahimmalta.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tämä on vain tätä törkyä jota kandidaateista kaivetaan esille.
Oletko sitä mieltä, että tuo on presidentille sopivaa kielenkäyttöä? Jos kuvitellaan hypoteetillinen tilanne jossa Trumpista tulee presidentti ja hän pääsee tekemään diplomatiaa, kuinka tällainen ja ihan kaikki se muukin mitä tässä on puolentoista vuoden aikana lauottu antaa minkäänlaista perustaa toimia virassa?
 
K

kiwipilot

Huoh... Ja vähemmän yllättäen netin pilluasaamattomat peräkammarin poijjaat puolustavat idolinsa tötöilyjä leijonakorut kilisten. Aikamoista taas.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
onhan siinä huikeaa ironiaa jos valehtelulla suuruutensa luoneen Trumpin kampanja kusisi siihen että hänen naisten kourimisella kehuskelut olisivat pelkkää valehtelua.

sinänsä näen asian niin että jos naiset ovat tosiaan suhtautuneet asiaan kuten Trump kuvaa niin kyseessä ei ole ahdistelu. Sitä vastoin jos yksikin on asian vastentahtoiseksi kokenut niin sitten tunnusmerkistö täyttyy. Varmana pidän että otoskoon kasvaessa niin käy tähdellekin.
 
Viimeksi muokattu:

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Kai sinä nyt olet ymmärtänyt missä tilanteessa tuo video on kuvattu? Väitätkö ihan pokkana, että jossain jätkäporukassa ei teillä jutut lennä ja kukaan ei koskaan ole seksistinen?
Kannattaisi muistaa että tällä palstalla on muitakin kuin juupajokelaisia traktorinkuljettajia.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
CLINTON: .... women don't deserve equal pay unless they do as good a job as men.

TRUMP: I didn't say that
Onhan tuo Trumpilta aika törkeä näkemys, että naisille pitäisi maksaa yhtä suurta palkkaa kuin miehille vain siinä tapauksessa, että naiset tekevät yhtä hyvää työtä kuin miehet. Tämän asian suhteen ei ole meillä suomalaisillakaan paljon varaa amerikkalaisia ylenkatsoa. Täälläkin naisen euro on vain reilut 80 senttiä, mikä kielii todella räikeästä epätasa-arvosta suomalaisilla työmarkkinoilla.
ei ole synonyymi sanoa että samasta työstä pitää maksaa sama palkka kuin sanoa että naiset eivät ansaitse samaa palkkaa kuin miehet jos eivät tee yhtä hyvää työtä kuin miehet. Missään ei ole osoitettu että miehet tekisivät keskimäärin parempaa työtä vaan tuollainen oletus on syrjivä ja ennakkoluuloinen. Sekä miehissä että naisissa on yksilöitä jotka tekevät hyvää ja yksilöitä jotka tekevät huonoa duunia. Vaikka jotain keskiarvoja pystyttäisiin todistamaan niin siltikään huonoa duunia tekeviä miehiä ei tule palkita eikä hyvää duunia tekeviä naisia rangaista. Ei ole ole olemassa sukupuoleen perustavaa tasoa työn tekemiseen.

jos tuollaista eroa ei voida todistamaan niin sama ongelma on suomessakin. Toki prosentti ei ole välttämättä 80 koska muitakin selittäviä tekijöitä on, mutta kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä on vain tätä törkyä jota kandidaateista kaivetaan esille. Pitäisi Trumpinkin porukan herätä kaivamaan törkyä Clintonin menneisyydestä.

Täytyy kyllä myöntää etten osaa kuvitella tallennetta jossa Hillary uhoaa että miestä voi tarttua tuosta vain kyrvästä jos on tarpeeksi kuuluisa. Onnea kuitenkin Trumpin porukalle kaiveluun.

On tietysti totta että koko tässä hommassa on paljon kaksinaismoralistista pauhaamista kun meidän kaikkien pitäisi nyt närkästyä siitä että Trump on vuosia sitten puhunut törkeyksiä epävirallisessa tilanteessa. Mutta jos nyt mietitään tätä konseptia missä ollaan, niin vaikea tuota on enää kuitata olankohautuksella. Kysymys ei ole enää vain sanoista vaan siitä että sanoista siirrytään tekoihin. Näin ei ole välttämättä koskaan tapahtunut eikä tule välttämättä koskaan tapahtumaan, mutta puheillaan Trump tekee siitä huolimatta itsestään potentiaalisen vallan väärinkäyttäjän ja seksuaalisen ahdistelijan. Kuka nainen haluaisi työskennellä hänen alaisuudessaan Valkoisessa talossa? Mieshän voi koska tahansa villiintyä spontaaniin suuteluun.

Tähän asti Trump on selvittänyt kaikki karikot, mutta tämä nauha saattoi oikeasti ratkaista presidenttipelin. Ei ole kyse mistä tahansa törystä vaan ydinjätteestä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kannattaisi muistaa että tällä palstalla on muitakin kuin juupajokelaisia traktorinkuljettajia.
No täällä ei tarvitse kuin lukea @pettter in juttuja niin taso ei kyllä kovin kaukana ole Trumpista. Se vaan ei ole pyrkimässä presidentiksi.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Taistele, Trumpin Donald, taistele! (Ja jos kuulet tämän rukoukseni niin samalla vaivalla voisit ehkä palauttaa Klose16 palstalle?)
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Täytyy kyllä myöntää etten osaa kuvitella tallennetta jossa Hillary uhoaa että miestä voi tarttua tuosta vain kyrvästä jos on tarpeeksi kuuluisa. Onnea kuitenkin Trumpin porukalle kaiveluun.

On tietysti totta että koko tässä hommassa on paljon kaksinaismoralistista pauhaamista kun meidän kaikkien pitäisi nyt närkästyä siitä että Trump on vuosia sitten puhunut törkeyksiä epävirallisessa tilanteessa. Mutta jos nyt mietitään tätä konseptia missä ollaan, niin vaikea tuota on enää kuitata olankohautuksella. Kysymys ei ole enää vain sanoista vaan siitä että sanoista siirrytään tekoihin. Näin ei ole välttämättä koskaan tapahtunut eikä tule välttämättä koskaan tapahtumaan, mutta puheillaan Trump tekee siitä huolimatta itsestään potentiaalisen vallan väärinkäyttäjän ja seksuaalisen ahdistelijan. Kuka nainen haluaisi työskennellä hänen alaisuudessaan Valkoisessa talossa? Mieshän voi koska tahansa villiintyä spontaaniin suuteluun.

Tähän asti Trump on selvittänyt kaikki karikot, mutta tämä nauha saattoi oikeasti ratkaista presidenttipelin. Ei ole kyse mistä tahansa törystä vaan ydinjätteestä.

Tai sitten tätäkin asiaa on vääristelty demokraattien taholta siten, että se saadaan näyttämään joltain kourimiselta. Trumpillakin on ihan varmasti töissä paljon naisia joita hän ei ole kourinut mutta tälläistähän tämä on. Kaikkea kaivellaan ja demokraattien taholta on kaiveltu ja paljon. Trumpin porukka on edennyt hillittymmin ja voisi jopa sanoa, että sivistyneemmin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tai sitten tätäkin asiaa on vääristelty demokraattien taholta siten, että se saadaan näyttämään joltain kourimiselta. Trumpillakin on ihan varmasti töissä paljon naisia joita hän ei ole kourinut mutta tälläistähän tämä on. Kaikkea kaivellaan ja demokraattien taholta on kaiveltu ja paljon. Trumpin porukka on edennyt hillittymmin ja voisi jopa sanoa, että sivistyneemmin.
Hohhoijaa, tulit sitten kommentoimaan katsomatta koko videota, tai no ainakin sellaisen kuvan viestistäsi saa.
 

Tuamas

Jäsen
Tai sitten tätäkin asiaa on vääristelty demokraattien taholta siten, että se saadaan näyttämään joltain kourimiselta.

Kuinka vitun luku- ja ymmärrystaidoton voi ihminen olla?

Asetat jatkuvasti ihan uusia pohjia.

Lainaan Donald Trumpia, alkuperäiskielellä ja lyhennettynä suomeksi:

“You know I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait.”

“And when you’re a star, they let you do it,” Trump says. “You can do anything.”

“Whatever you want,” says another voice, apparently Bush’s.

“Grab them by the p---y,” Trump says. “You can do anything.”"

"Minä vain alan suudella heitä."
"– Kun olet tähti, naiset antavat sinun tehdä niin. (Voit tehdä mitä tahansa haluat,) ottaa pillusta kiinni, voit tehdä mitä vain".

Trump recorded having extremely lewd conversation about women in 2005 - The Washington Post
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Hohhoijaa, tulit sitten kommentoimaan katsomatta koko videota, tai no ainakin sellaisen kuvan viestistäsi saa.

Mitä videota?? Ei viestissä mihin vastasin, ollut mitään videota joten hohhoijaa vaan sinne.

Kuinka vitun luku- ja ymmärrystaidoton voi ihminen olla?

Asetat jatkuvasti ihan uusia pohjia.

Lainaan Donald Trumpia, alkuperäiskielellä ja lyhennettynä suomeksi:

“You know I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait.”

“And when you’re a star, they let you do it,” Trump says. “You can do anything.”

“Whatever you want,” says another voice, apparently Bush’s.

“Grab them by the p---y,” Trump says. “You can do anything.”"

"Minä vain alan suudella heitä."
"– Kun olet tähti, naiset antavat sinun tehdä niin. (Voit tehdä mitä tahansa haluat,) ottaa pillusta kiinni, voit tehdä mitä vain".

Trump recorded having extremely lewd conversation about women in 2005 - The Washington Post

Eipä tässä videossa ollut mitään sen ihmeellisempää mitä useat miehet toisilleen eivät puhuisi. Ja ei tuossa videossa trump ketään kourinut, koittanut suudella tai tarttunut kiinni pillusta.

Näin ollen asia on näin mitä ylempänä jo sanoin. Vääristely ja törkyn hakeminen kuuluu tähän peliin ja Clintonin puoleta tätä on nyt ainakin harjoitettu paljon.

Kohta varmaan tuodaan esille asia jossa trump nai lammasta vaikka ei ole koskaan omien sanojen mukaan nainut yhtään lammasta...

Voi voi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös