Yahoo: Jatkoaika5

  • 28 664
  • 631

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Sentterit:
M.Peca (vihdoin pelaa) pelannu alusta asti.
V.Kozlov (pisteitäkin ruvennu tuleen) kaupassa tuli.
B.Holik (IR) todella suuri pettymys. pelannu kokokauden.
D.McAmmond (ollu IR koko kauden, onko tietoa milloin mahdollisesti pelaa?)
S.Weiss tuli keskenkauden.
V.Nedorost tuli keskenkauden.

LW:t
J.LeClair (PIENI pettymys) tuli kaupassa
H.Zetterberg (pettymys) tuli keskenkauden heti kun ilmesty peliin.
M.Sturm (yllätys) tuli keskenkauden kaupassa.
K.Miller (hyytynyt alkukauden jälkeen) tuli kaupassa.
M.Straka (pääsi pelaan ja tehoja ihan mukavasti ei missään nimessä liikaa.) pelannu kokokauden mulla.
P.Forsberg (ei pelannu vielä minulla ainuttakaan peliä) toivottavasti hyvä hankinta.

RW:t
O.Nolan (pieni pettymys) pelannu kokokauden minulla.
U.Dahlen (pieni yllätys, positiivinen mutta tahti pikkuisen hyytynyt) hankinta.
T.Amonte (pettymys) pelannu kokokauden minulla
T.Fitzgerald (ei kai odotuksia voi olla) tuli kaupassa.
M.Weinhandl (ei pelannu vielä minulla ollenkaan.) tuli keskenkauden heti kun ilmesty peliin.
B.Muckalt (yllätys positiivinen) pelannu kokokauden minulla. Ollu IR jo pitkään tietääkö joku kuin kauan?

D:t
V.Malakhov (pettymys) pelannu kokokauden minulla.
B.Marchment (ei paljon odotuksia) tuli kaupassa.
M.Skoula (pettymys) pelannu kokokauden. Siirtyminen Bostoniin piristäisi...?
C.Chelios (hiipunut alku kaudesta) pelannu kokokauden minulla.
D.Seidenberg (yllätys) tuli vapailla papereilla.
G.Wesley (ei kauheita odotuksia) tuli kaupassa.
S.Stevens (pettymys) pelannu kokokauden minulla toivottavasti parantaa otteita.
R.Smehlik (ei odotuksia) tuli alkukaudesta vapailla, ollu pidempään IR.
K.McLaren toivottavasti Colorado kauppa toteutuu.

G:t
P.Roy (täyttäny odotukset) pelannu kokokauden minulla, peliaika kauden mittaan tippunu voi johtua loukkaantumisesta.
J.Nabokov (täyttäny odotukset) tuli kesken kauden heti kun sai sopimuksen.
M.Hnilicka (todellinen pettymys ja virhe kauppa!) toivottavasti löytää joukkueen itelle!
D.Blacburn (viime aikaoina paljon peliaikaa Richterin loukkaannuttua hyvä) tuli keskenkauden.

Vielä kauden tilastot:
9.All-Starssi 60-56-24 v% 51,4 p.114

kolme viime kierrosta päättynyt minun voittoon mm. kärkijoukkue => Joukkue tulossa vielä!

Kaupat (10):
Teppo Tasarahan kanssa:
J.LeClair ja D.McAmmond <=> D.Lewand ja Samsonov (onnistunu kauppa)

Bastards of Suburbian kanssa:
V.Prospal <=> C.Simon (onnistunu)

Hiilen Hiilien kanssa:
B.Holik, M.Sturm ja Trepannier <=> M.Brodeur, J.Madden ja S.Willis (kauppa aika tasan kuhan Holik heräis)

Threat Wingssien kans:
D.Blacburn <=> T.Poti (ainakin nyt kun Blacburn saa peliaikaa niin hyvä kauppa)

Threat Wingssien kans:
M.Hnilicka <=> K.Primeau (täyttä Penilua [no helppohan se nyt sanoa] silloin oli kova maalivahti pula)

Threat Wingssien kans:
T.Fizgerald ja C.Neil <=> Bombadir (jonkulainen kauppa, liikaa pakkeja pakki kiertoon virhe oli laittaa IR Neil waiwerille)

Bastards of Suburbian kans:
V.Kozlov ja K.Miller <=> E.Boguniecki ja M.Johnson (kohtuu kauppa)

Kaarinan Lämärien kanssa:
U.Dahlen ja G.Wesley <=> D.Kasparaitis, B.Lucowitch ja A.Nikolishin (kohtuu kauppa Kaspa oli miinus kone)

Falconsin kans:
J.Nabokov ja B.Marchment <=> V.Prospal ja J.Bouwmeester (hyvä kauppa, moken tarve oli VALTAVA)

ifotan kanssa:
Forsberg <=> J.Blake, B.Gionta ja D.Sedin ( toivottavasti hyvä kauppa, tosin Blake rupes tekeen pisteitä just ja Sedin pystyy siihen aika riski)

Aika paljon kauppoja (liigan eniten).
Ja vieläkin voi tehdä tarjouksia.

Mua ei ainakaan haittaa IR:n tilalle otetut pelaajat.
 
Viimeksi muokattu:

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Teppo Tasaraha ja Kaarinan lämärit...

...ovat yhden miehen kaksi joukkuetta. Mailiosoite on molemmilla joukkueilla sama: jorant@hotmail.com ja Yahoo id on teamkoivu molemmissa.

Mielestäni tuollainen parhaiden pelureiden kauppaaminen toisesta omasta joukkueesta toiseen on erittäin tuomittava ja säälittävä teko. Jos koitettas pelata tätä manageria ihan rehellisesti eikä muita silmään kusemalla.

Huomasin tuon jutun jo aikaisemmin, mutta pahempia kusetustreidejä ei ollut noiden tiimien välillä tehty. Ajattelin että kaveri ymmärtää pelin hengen ja yrittää kahdella tasaväkisellä tiimillä koittaa pärjätä. Nyt kuitenkin tuo Aebisher, Cullimore, Grier, Odgers vaihdossa Hurme, Johnsson, Lang ja Palffy on täysin sikamainen treidi ja ilmiselvänä tavoitteena on tehdä toisesta joukkueesta nyt super-porukka.

Mitäs tehdään? Liigan perustaja (Jacobstate Barons) voi halutessaan vaikka poistaa teamkoivun tästä managerista, tai lukita molemat joukkueet etteivät pysty enää tekemään vaihdon vaihtoa, ellei hän muuta tuota kauppaa takaisin.

Ehdotukseni olisi että tuo kauppa vaaditaan takaisin ja sitten teamkoivu voi jatkaa Teppo Tasarahan joukkueella. Kaarinan lämärit sen sijaan lukitaan ja sille ei voi sitten enää tehdä mitään. Jos teamkoivu ei suostu tuota kauppaa perumaan, niin lukitaan molemmat joukkueet ja manageri oli hänen osaltaan siten tässä.
 

Pioneer

Jäsen
No jo on mennyt jollain nettimanagerointi vakavaksi. Propsit salapoliisityöstä Henkalle ja huijari heitettäköön molempine tiimeineen jorpakkoon. Kyseessä kuitenkin lienee jonkin teinin harmiton neppailu, mutta jos tämä ukuli on täysi-ikäinen niin en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Kaikennäköistä.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Baron, hyvä kaverini on tällä hetkellä poissa kuvioista, mutta mä välitän viestin eteenpäin, ja yritetään hoitaa tämä epämiellyttävä tyyppi pois kuvioista.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minäkään en aiemmin viitsinyt valittaa asiasta, kun huijaustreidejä ei näkynyt, mutta viimeisin kauppa menee liian pitkälle. Kannatan Henkan ehdotusta.

Katselin muuten tämän viikon otteluiden tilanteita ja täytyy sanoa, että Threat Wingsin pelaajat ovat keränneet aika hitsisti pisteitä. Kelpais mullekin. :)
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiilen Hiilet ovat keränneet tällä viikolla uskomattomat -21 pojoa tehosarakkeeseen... tattis ja moro siltä osalta.
 

Särki

Jäsen
Mitä hel*ettiä täällä tapahtuu?!
Rikollista toimintaa ja eriskummallisia treidejä. Tämmöinen peli ei vetele, vaan mielestäni treidi takaisin ja Kaarinan Lämärille pysyvä porttikielto.

Ja todellakin Threat Wings on tulessa ja kasvattaa johtoaan kovalla tahdilla.
Neitikiekon peli on ollut jo muutaman viikon ajan hiipumaan päin ja ensimmäinen rökäletappio Fury53:lta on mitä ilmeisimmin tulossa (tilanne ennen viimeistä yötä 5-14).
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Joo, kyl on jengi ollu ihan tajuttomassa iskussa. Varsin Ryan Smythin herääminen lämmittää mieltä kovasti. :)

En tiedä miten muilla on tullut viikottain pinnoja? Threat Wingsillä se on yleensä kieppunut joka viikko siinä 30 tienoilla. Nyt on kuitenkin kasassa jo 51 pistettä, mikä on kyl ihan hirvittävä lukema. :) Vielä voi pari pinnaa tulla tän illan matseista.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pistemääräni ovat näköjään olleet 16, 30, 27, 28, 31, 23, 32 ja tällä viikolla toistaiseksi 36, millä en tosin edes johda vastustajaani (37). Toivon vain, etteivät HC Bastards II:n Nylander tai Fedorov iske pisteitä yön otteluissa, niin saatan vielä mennä ohi.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mul on tähän mennessä 22, 35, 30, 37, 32, 35, 32, ja nyt siis 51p.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Bastards of Suburbia

Täytyypä sanoa, etten ikinä uskoisi olevani näin korkealla näin paskalla kokoonpanolla...
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No, pystyykö joku tekemään tuolle tasarahakaupalle jotakin? Teppo Tasaraha on tämänviikkoinen vastustajani, joten tykkäisin kovasti nopeasta toiminnasta. :)
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Tuo Baron käy aika harvoin netissä ku sillä on muita hommia, mutta vielä v-loppuna ku ryypättiin yhdessä se vakuutti, että hoitaa asian.. :)
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Treidejä kaivataan...

Eli näitä myydään, ehdotuksia kehiin.. etsitään erityisesti LW-pelaajat ja annetaan niistä RW.

C Lindros, Eric (C-NYR) > NYR:n ykkössentterri, Bure laidassa
C Boguniecki, Eric (C, RW-StL) > STL:n ykkösketjussa
C Arnason, Tyler (C-Chi) > Paras tulokas tähän asti, kakkosketju
C Park, Richard (C-Min) > Lupaava nuori, tekee pisteitä
C Allison, Jason (C-LA) > LA:n pisterohmu, loukkaantunut

LW Simon, Chris (LW-Chi) > pisteet + minuutit
LW Schastlivy, Petr > noussut OTT:n ykkösketjuun
LW Green, Josh (LW-Edm) > jos herää, niin pisteitä tulee
LW Corson, ShayneDTD (LW-Tor) > loukkaantunut, palaa kohta

RW Walker, Scott (RW-Nsh) > piste/peli paluun jälkeen..
RW Barnaby, Matthew (RW-NYR) > pisteet + minuutit
RW Daigle, Alexandre (RW-Pit) > koomassa, mutta herää varmaan
RW Kobasew, Chuck (RW-Cgy) > lupaava tulevaisuuden snaipperi
RW Bradley, Matt (RW-SJ) > zzzz...

D McGillis, Dan > stay-at-home puolustaja, hyvä sellainen
D Jackman, Barret > katsokaa +/- tilastoa
D Hannan, Scott > SJ:n puolustuksen johtohahmoja
D Tjarnqvist, Daniel > tehokas puolustaja, paljon miinuksella
D Norstrom, Mattias > itse tasaisuus

G Shields, Steve > Bostonin ykkösmolari edelleen..
 

Särki

Jäsen
Kuka kaipaa puolustukseensa vahvistuksia? On kertynyt LA:n ja Toronton puolustajia vähän liian monta yhteen joukkueeseen, joten karsitaan vähän.

Seuraaavat puolustajat olisivat kaupan ja vaihdossa laitahyökkääjiä tai senttereitä.
D McCabe, Bryan (D-Tor) - kärsinyt loukkaantumisista, uusi tuleminen ja yv:n pyörittäjä
D Yushkevich, Dmitry (D-LA) - vaihdettiin parempaan jengiin, pisteitä tulossa
D Lydman, Toni (D-Cgy) - Calgaryn ykköspakki
D Berg, Aki (D-Tor) - varmaa peruspeliä
D Visnovsky, Lubomir (D-LA) - juuri palasi sairastuvalta
D Bombardir, Brad (D-Min) - +- tilasto puhuu puolestaan

Myös seuraavat hyökkääjät valmiina vaihtamaan maisemaa:

C Vasicek, Josef (C-Car)
LW Svoboda, Jaroslav (LW, RW-Car)
- tämä tutkapari on ollut pimennossa, mutta nyt Vasicek kunnossa
LW Worrell, Peter (LW-Fla) - kovuutta ja mustaa miestä!
RW McInnis, Marty(RW-Bos) - tasainen puurtaja hyvässä jengissä
C Avery, Sean (C-Det) - pisteitä tasaiseeen tahtiin
LW Laaksonen, Antti (LW-Min) - tekee piste-ennätyksensä?
LW Holmstrom, Tomas (LW-Det) - räkämaaleja maalin edestä
C Shantz, Jeff (C-Col) - aloitus spesialisti

Ehdotuksia otetaan vastaan.

edit: kijoitusvrheitä
 

Särki

Jäsen
Threat Wings dominoi tätä sarjaa ja suvereenisti. Tällä viikolla on meikäläisen vuoro kokea kylmää kyytiä, sen verran tehokkaan joukkueen Henkka on kasannut. No ei vaiskaan, vielä ei luovuteta kun kiekkokaan ei ole pudonnut! Näytetään Wingseille närhenmunat ja pyöritetään pienellä ja näppärällä pelillä murskavoitto ja jätetään Wingsit rannalle ruikuttamaan! Helppoa se ei tule olemaan, maalivahdeilta vaaditaan paljon voitettuja peleja sekä hyökkäyspäässä ratkaisumaaleja, niin yli- kuin alivoimalla. Katsotaan kuinka äijän käy!

edit. Henkka: ja katsotaan niitä palaajakauppoja loppuviikosta, riippuen kuinka viikko sujuu.
 
Viimeksi muokattu:

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Malivahtiosastolla on ainakin tulossa turpaan, kun Dallasilla (Turco) on joku ihme tauko peleissä. Ja muutenkin, kun silloin yhdellä huippuviikolla joukkue keräsi 53 pistettä ja +21, niin seuraavalla viikolla irtosi 25 pinnaa ja -20. Eli mitään ei kyllä voi arvioida etukäteen. Hauska nähdä mitä tänään Girardiin ja Storriin vaihdettu Chelios saa tästä lähtien aikaan. :)
 

Pioneer

Jäsen
Fury of 53:lle tuli synkkä vaihe tuossa joulukuun alkupuolella, mutta viime viikolla tulleen voiton myötä toivon kelkan kääntyvän ja jo kerran hallussa ollut kärkipaikka on maamerkki, jota kohti joukkoni marssii. Ensi viikolla on todellinen henkien taisto tiedossa, kun vastaan asettuu nyt pykälää korkeammalla oleva Masters On Ice.
 

Särki

Jäsen
ThreatWings vei niukan voiton varsin tasaisessa kamppailussa. Maalivahdit olivat molemmilla surkeita, varsinkin omat moket suorastaan umpisurkeita, 6 peliä, 5 tappiota ja torjunta prosentti 85,9! Monet gategoriat (GWG, SOG, SH% FW, FL) varsin tasaisia, mutta paremmalle joutui nöyrtymään ei voinut mitään.

Ja tämä viikko lähti käyntiin pelaajakaupoilla, viime aikoina vaisusti pelannut Laaksonen ja pieneksi pettymykseksi osoittautunut McCabe vaihtoivat seuraa ja tilalle tuli McGillis ja Corson. Tällä yritetään saada joukkueeseen hieman grittiä ja särmää, hieman värittömään joukkueeseen.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Ja tämä viikko lähti käyntiin pelaajakaupoilla, viime aikoina vaisusti pelannut Laaksonen ja pieneksi pettymykseksi osoittautunut McCabe vaihtoivat seuraa ja tilalle tuli McGillis ja Corson. Tällä yritetään saada joukkueeseen hieman grittiä ja särmää, hieman värittömään joukkueeseen.

Niin, kaupat on tehty. En tiedä miksi suostuin tähän treidiin..
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katselin tuolta Yahoon NHL-puolelta viime yön otteluiden tilastoja ja olin ihan tyytyväinen joukkueeni pelaajien pistemäärään (3+3). Ajattelin, että varmaan olen vähintään tasoissa vastustajani kanssa. Mutta mitä näenkään loggautuessani Jatkoaika-liigaan? Viikon ottelu Bastards of Suburbiaa vastaan on tilanteessa 3-12 ja BoS:n pelaajat ovat keränneet tehot 4+10 yhdessä yössä! Perrrhana...
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tietääkö joku, missäpäin Yahoota nykyään lukee pelaajien loukkaantumisten kestot? Pelaajaprofiileista en ole niitä enää onnistunut löytämään.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö meillä ole toisillemme mitään sanottavaa? :)

Liigamme playoff-joukkueet alkavat olla aika pitkälti selvillä - sanoisin, että kahdeksan joukkuetta taistelee kuudesta paikasta. Itse olen harmittavasti juuri taistelun ulkopuolella yhdeksäntenä (tämän viikon jälkeen yhä kauempana paremmista joukkueista), en jaksa uskoa neljän jäljellä olevan viikon muuttavan tilannetta radikaalisti. No, kunhan pysyy 12:n parhaan joukossa, niin pääsee kakkos-playoffseihin. Ja kun katsoo joukkuettani, niin olisihan se kärkikamppailussa oleminen aika ihme. Ainakaan hyökkäysosasto ei totisesti ole parhaasta päästä.

Onnittelut muuten All-Starssille viime viikon 17-1 -voitosta HC Vilttiketjua vastaan. Onko tuo kenties kauden ylivoimaisin voitto?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös