Yahoo: Jatkoaika5

  • 28 540
  • 631

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Viestin lähetti ozo
Hei c´mon! Kausi kohta alkaa...



Jep todellakin jotku managerit vois pikkusen "piristyä".
Ei auta lähteä peliin jos ei meinaa käydä siellä.
Ymmärrän kyllä tilanteet joissa joku pääsee "vain" kerran päivässä tai parissakin, mutta nuo jotka ei ole käyny sitten alkuvillityksen vois kyllä miettiä miksi lähti mukaan edes!

Pikkusen aktiivisuutta!
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti ozo
Hei c´mon! Kausi kohta alkaa...

You have proposed a trade to Demonic Bran Buds [details]


-Bastards of Suburbia

Hei, eipäs mainita minua hidastelijoiden joukossa. :p

Mutta te, jotka ehdottelette ahkerimmin kauppoja: ymmärtäkää, että jos haluatte pelimiehen, joudutte myös luopumaan pelimiehestä - neljä turhaa pelaajaa kun ei korvaa kahta runkopelaajaa. Tänään saamani ehdotus "Krupp-Yzerman" oli lähes loukkaava. :)
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti Demon Allbran

Tänään saamani ehdotus "Krupp-Yzerman" oli lähes loukkaava. :)

Et sä perhana lukenu mitä kirjotin siihen viestiin? :) Eli laita Yzerman omalta puoleltasi siihen ja sitten valkkaat multa pelaajat mitä kaupassa haluat. Laitoin sen Kruppin siihen vain, kun oli pakko joku pelaaja laittaa, esim. Lindrosia en viittiny pistää, koska olisit voinut sen vaikka ryöstää... ;)
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hupsista, enpä tuota viestiä nähnytkään. Viestit kai näkyvät vain sähköpostissa? Ilmoitus tuosta ehdotuksesta ei ollut vielä ehtinyt postilaatikkoon asti, kun hylkäsin "tarjouksen". :) Mutta tuollahan se tosiaan lukee... No, mennäänpäs heti katsomaan, mitä pyytäisin.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No, millaisin fiiliksin?

Minun kauteni alkoi mahdollisimman huonosti (vastustajan joukkueessa kun on vielä Recchi...), joten tein nopean ratkaisun ja suoritin kunnon "nuorennusleikkauksen". Joukkueeseen löysivät tiensä Rick Nash, Stanislav Chistov, Alexander Frolov, Alexei Smirnov, Ales Hemsky, Jamie Lundmark, Fedor Fedorov ja Bryan Allen. Sietää toivoa, että edes jotkut heistä breikkaavat toden teolla. Tein myös pari muuta vaihtoa, vanhemmista pelaajista nappasin Petr Cajanekin ja "Tomas" Koiviston. :)

Maalivahdeistani Irbe on avannut huonosti, mutta elättelen kovasti toiveita, että ainakin yksi kolmikosta Aubin-Nurminen-Toskala nousisi joukkueensa ykkösmaalivahdiksi. Ei tarvitsisi treidein uhrata muita hyviä pelaajia.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
HC Bastards II

No, ensinnäkin olen pahoillani etten ole vastannut treidiehdotuksiin. Syynä on se, etten tähän päivään mennessä ole päässyt kirjautumaan tuonne Yahoo!hon, koska olen ilmeisesti unohtanut salasanani... Mä käytän samaa salasanaa joka paikassa, enkä ymmärrä minkä olen sinne laittanut rekisteröityessäni. Ne ei suostu lähettämään sitä salasanaa sähköpostiini, ellen tiedä jotain zip codee, jota mä en mielestäni ole edes laittanut..(oon par'aikaa sendaamassa sinne kaunista pyyntöä, että lähettäisivät nyt sen) Mä en edes tiedä mun joukkueen kokoonpanoa.

Vittu, mä sanon!!
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No, tässä on kokoonpanosi:

C Fedorov, Sergei (C-Det)
C Nylander, Michael (C-Chi)
C Barnes, Stu (C-Buf)
C Gratton, ChrisDTD (C-Buf)
LW Tkachuk, Keith (LW-StL)
LW Thornton, ScottIR (LW-SJ)
LW Moreau, Ethan (LW-Edm)
LW Muller, Kirk (LW-Dal)
RW Gaborik, Marian (RW, LW-Min)
RW Heinze, SteveNA (RW-LA)
RW McCarthy, Sandy (RW-NYR)
RW Verbeek, PatNA (RW-Dal)
D Salo, Sami (D-Van)
D Niedermayer, Scott (D-NJ)
D Sydor, Darryl (D-Dal)
D Brisebois, Patrice (D-Mon)
D York, JasonNA (D-Anh)
D Kuba, Filip (D-Min)
Bench Halpern, Jeff (C-Was)
Bench Knuble, Mike (RW-Bos)
Bench Donato, TedNA (LW-NYR)
Bench Rossiter, KyleNA (D-Fla)
Bench Safronov, Kirill (D-Atl)
Bench Saprykin, OlegNA (C-Cgy)
Bench MacKenzie, DerekNA (LW-Atl)

G Khabibulin, Nikolai (G-TB)
G Snow, Garth (G-NYI)
G Pelletier, Jean-MarcNA (G-Car)
Bench Cassivi, FredericNA (G-Atl)
Bench Flaherty, WadeNA (G-Fla)

Kerrottakoon myös, että joukkueesi johtaa ensimmäisen viikon otteluaan All-Starssia vastaan 7-5. :) Molemmilla joukkueilla on 6 tehtyä ja 17 syötettyä maalia, outoa.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Viestin lähetti Demon Allbran


Kerrottakoon myös, että joukkueesi johtaa ensimmäisen viikon otteluaan All-Starssia vastaan 7-5. :) Molemmilla joukkueilla on 6 tehtyä ja 17 syötettyä maalia, outoa.


Joo ja tulee voittaan!
Minulla on vain yhdellä peli vastustajalla 5:llä
:(
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Noni tasurihan sieltä tuli!
Aika tiukka avaus, mutta ei haittaa.

Tarvis maalivahtia ja olen laittanu muutamalle tarjouksen.
Vaihdossa voin antaa Amonten, Holikin, Nolanin, Primeaun tai "pitkäaikaispotilaan".

Ens viikolla kärkytään kärkipäässä! :)
 

Särki

Jäsen
OHO, Neitikiekko koko liigan kärjessä!

Olipahan mukava alku, Guerin, Jokinen, McEachern loistivat avausviikolla ja toivat mukavasti pisteitä.
Mutta toisella viikolla on vuorosssa oikea "hekemoniaottelu" kun liigan kaksi kärkijoukkuetta ( Neitikiekko ja Masters On Ice )kohtaavat, joten vastus tullee olemaan kovempi kuin avausviikolla?
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Äpärät II mukana!

Onnistuin siis viimeinkin pääsemään tuonne sisään, kun sain selvitettyä, mitä vääriä tietoja olen laittanut rekisteröinnissä (onneksi on Windowsin lomakkeentäyttö..). Kerkesin jo hylkäämään Allstarssin tarjouksen..

Mutta, kertokaapa mitä tuo NA eli not active tarkoittaa pelaajan yhteydessä? Millä lailla se ei ole aktiivinen? Ja tuo Day to Day tarkoittaa lievää loukkaantumista..?
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
NA tarkoittanee sitä, ettei pelaaja ole mukana joukkueen kokoonpanossa. Ryhmään näyttävät kuuluvan sekä juuri farmiin pudotetut että jo Euroopassa pelaavat viimevuotiset NHL-pelurit. DTD tarkoittaa ilmeisesti, että pelaaja joko pelaa tai sitten ei. Esimerkiksi Rick Nashin kohdalla lukee "Injured as of October 10, 2002 (leg cramps)", mutta mies on silti pelannut jo kaksi ottelua. IR-pelaajat taas voi siirtää kokoonpanostaan syrjään luopumatta pelaajasta kokonaan. Hyödyllistä esimerkiksi Yzermanin kohdalla.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Njaa.. Bastards of Suburbia vs. Kaarinan Lämärit 1:15

Fuck, fuck, fuck!!!!
 

Littune

Jäsen
Vaihtotarjouksia otetaan vastaan seuraavista pelaajista.

Aleksei Zhamnov
Bryan Smolinski
Mark Messier
Mike Sillinger
Niko Kapanen
Nikolai Antropov
Richard Park

Eli kaikki ovat senttereitä, joita siis on yli oman tarpeen. Jos joku kärsii akuuttia sentteripulaa, niin tuosta listasta valitsemaan. Otan vaihdossa vastaan minkä muun pelipaikan pelaajia tahansa.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saanko esittää kainon toivomuksen, että ihmiset kommentoisivat treidiehdotuksia jotenkin? Tarkoitan siis lähinnä kieltäytymisiä, joita tulee usein. Olisi varsin kiva tietää, oliko ehdotus toisen mielestä edes jokseenkin järkevä ja kuinka sitä voisi parantaa. Itse olen pyrkinyt sanomaan jokaisesta vähänkin vakavasti otettavasta ehdotuksesta jotakin.

Liigassa on muuten joukkueiden kokoonpanoissa liikaa tilaa maalivahdeille. Kolme kertaa 20 eli 60 maalivahtia on aivan liikaa, ja maalivahdit jakautuivatkin draftissa turhan epätasaisesti. (Myönnän, etten tajunnut rankkauksia tehdessäni, että maalivahdit olisi pitänyt laittaa ihan listan kärkeen. Avoimissa liigoissa, joihin olen osallistunut, olenkin sitten napannut melkein parhaat päältä.) Nekään, joilla pelaavia maalivahteja riittää, eivät tunnu haluavan luopua yhdestäkään. Mutta eipä ihmekään, hehän keräävät roimasti ilmaisia pisteitä. :)
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kysymys: eikö liigassamme ole maksimipelimäärää per pelipaikka? Saako pelaajia siis kierrättää vapaasti sen mukaan, kuka milloinkin pelaa ilman, että siitä kärsii loppukaudesta? En ole onnistunut löytämään tuollaista asetusta mistään, vaikka yhdessä avoimessa liigassa näin tällaisen laatikon pelaajalistani alapuolella:

Each spot on your roster (not each player) allows for a maximum number of games played.

This table shows you how many of each you have used, how many you have remaining, your projected pace, and the maximum allowed.

Once you exceed the maximum number, you will no longer accumulate stats for the position.

Tässä muuten vajaa lista joukkueista ja managerien Jatkoaika-käyttäjänimistä. Täyttäkää mieluusti kysymysmerkkikohdat.

All-Starssi - Jokeri
Bastards of Suburbia - ozo
Demonic Bran Buds - Demon Allbran
Falcons - hamy
Fury of 53 - Pioneer
HC Bastards II - odwaz
HC Vilttiketju - n0lla
Hiilen Hiilet - Hiili
ifota - ifota
JacobState Barons - Baron
Kaarinan Lämärit - ? (beerhunter?)
Kahvaajat - Littune
Limehouse Lions - ?
Masters On Ice - ?
Murrikissat - cc_rider23
Neitikiekko - Särki
Team Ebbe - ?
Teppo Tasaraha - beerhunter
Threat Wings - Henkka
vokko - ?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ei ole mitään ottelumäärärajoitusta. Pelaajia siis kannattaa kierrättää.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Kumpi mielestänne voitti?

Mä annoin pois:

* Kip Miller
* Viktor Kozlov

Sain:

* Eric Boguniecki
* Mike Johnson (PHO)
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Teppo Tasaraha - beerhunter
Murrikissat - cc_rider23
HC Bastards II - odwaz

Käykääpä lukeen YV:t
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Hiukkasen on meikäläisen porukka muuttunut alkuperäisestä. 12 alussa ollutta pelaajaa enää kehissä. Omaksi yllätyksekseni Threat Wings paahtaa ensimmäisen kolmanneksen jälkeen kärjessä, vaikka All-Starssilta viime viikolla turpaan tulikin. Seuraavassa on listattu nykyiset ukot ja millaisella tavalla ne on hankittu. Jopa pientä pohdintaa kaupoista.

C Rod Brind'Amour -- draftista lähtien mukana, yksi tärkeimmistä pelaajista
C Jan Hrdina -- tuli RW Marty McInniksen kanssa treidissä, jossa toiseen suuntaan meni draftilistani ykkösnimi ja näin koko joukkueen suurin pettymys C Eric Lindros ja RW Dainius Zubrus. Voitollinen kauppa, ellei Lindros herää koomastaan.
C Keith Primeau -- superkauppa maalivahtia pakonomaisesti tarvitsevalta joukkueelta. Toiseen suuntaan meni nimittäin G Milan Hnilicka. En usko tämän kaupan olevan totta vieläkään.
C Pavel Datsyuk -- ollut draftista lähtien ja esitykset odotusten mukaisia

LW, RW Todd Bertuzzi -- alusta lähtien mukana ja todella hyvä joka osa-alueella
LW Ryan Smyth -- myös draftista lähtien kehissä ja vaisun alun jälkeen parantanut
LW Dave Andreychuk - tuli kaupassa LW Mike LeClerciä vastaan. Todella tärkeä peluri ylivoimaosumillaan ja siten kauppakin vielä voiton puolella.
LW P.J. Axelsson -- draftissa tuli tällainenkin superyllättäjä. Alussa oli lähellä että en pistänyt miestä waiversiin

RW Marian Hossa -- draftista lähtien joukkueessa ja paras maalintekijä
RW Scott Young -- draftista lähtien myös, mutta mies nakuttaa pahasti tyhjää
RW Scott Mellanby -- draftista lähtien kehissä, vaisu alku mutta parantanut
RW Randy McKay -- myös draftista lähtien mukana, ollut kuitenkin pettymys tähän mennessä

D Tom Poti -- toinen super-kauppa maalivahtia tarvitsevasta joukkueesta, toiseen suuntaan G Dan Blackburn. Blackburnin saadessa nyt peliaikaa kauppa hivenen tasoittuu
D Brad Bombardir - löytyi waiversista
D Jonathan Girard - waiversista heti alussa joukkueeseen
D Mathieu Dandenault - draftista lähtien ollut mukana saamatta mitään aikaan, onneksi ei miinuksiakaan
D Mattias Timander -- waiversista, täytepakki
D Dmitri Bykov -- waiversista, täytepakki

G Roman Cechmanek -- tuli kaupassa C Travis Greenin kanssa, jossa toiseen suuntaan meni C Daymond Langkow ja G Ron Tugnutt. Aika tasadiili, itse tarvitsin pelaavaa molaria ja vastapuoli tasokasta sentteriä. Greenin kauppasin kuitenkin myöhemmin Dainius Zubrusta vastaan ja Zubrus oli myöhemmin Lindros-kaupassa pelinappulana
G Marty Turco -- oli draftilistani kärkipäässä maalivahtiosastolta, ollut silti vielä parempi mitä uskoin
G Manny Legace -- myös draftista lähtien mukana, NHL:n paras kakkosmaalivahti

Bench C Tim Taylor -- waiversista ja ihan kelpo täytemies
Bench C Adam Mair -- waiversista "try-outille" ;)
Bench LW Martin Rucincky -- waiversista heti Blues-kaupan jälkeen
Bench LW Jaroslav Svoboda -- waiversista kauden alussa
Bench RW Marty McInnis -- ks. Lindros-kauppa
Bench RW Steve Thomas -- tuli surkeimmassa kaupassani D Kyle McLarenin kanssa, jossa toiseen suuntaan meni LW Ruslan Fedotenko ja D Pascal Trepanier. Sittemmin McLarenin tie johti waiversiin...
Bench D Ken Daneyko -- waiversista try-outille
Bench D Deron Quint -- waiversista try-outille
Bench G Jamie Storr -- waiversista try-outille

IR C Steve Yzerman -- tuli kaupassa D Dmitri Yushkevichin kanssa C Radek Bonkia ja D Aleksandr Khavanovia vastaan. Yushkevich päätyi waiversiin, joten tappiollinen kauppa vielä, mutta katsotaan uudelleen Stevien tervehdyttyä
IR LW Gary Roberts -- löytyi IR-miehenä waiversista, säästissä kevättä varten

Lisäki joukkueessa on piipahtanut mm. Erik Rasmussen, Rhett Warrener, Fredrik Olausson, Uwe Krupp, Manny Malhotra, Adam Hall, Marc Chouinard, P.J. Stock, Chris Neil, Jordan Leopold, Andreas Salomonsson, Anton Volchenkov, Riku Hahl, Chris Herperger, Chris Clark, Keith Carney, Tomas Kloucek, Tom Fitzgerald, Aki Berg, Kevin Dineen ja Paul Laus.

Näillä mennään,

ainakin vielä tänään... ;)
 
Viimeksi muokattu:

Särki

Jäsen
Neitikiekon kuulumiset:

Tyytväinen täytyy olla tähän astiseen menestykseen, joukkue majailee kolmen joukossa viikosta toiseen.
Joukkueen palaajien määrä on kasvanut melkoisesti, mutta toisaalta loukkaantuneita on tällä hetkelllä melkoisesti:

IR McCabe, Bryan (D-Tor)
IR Modin, Fredrik (LW-TB)
IR Fischer, Jiri (D-Det)
IR Lapointe, Martin (RW-Bos)
IR Burke, Sean (G-Pho)

ja muutama pelaaja vielä DTD!
Varsinkin joukkueen ykköstorjujaksi kaavaillun Burken pitkä nilkkavamma on paha takaisku. Niinpä tällä hetkellä olisi tarvetta pelaavasta maalivahdista, ei tarvitse olla tähtiluokkaa, kunhan torjuu säännöllisesti. Tarjouksia otetaan vastaan, mutta seuraavat pelaajat nauttivat valmentajan täydestä luottamuksesta, joten heidän pois kauppaamisensa on varsin epätodennäköistä: Jokinen, Nedved, Selänne, Guerin, Modry, Deadmarch, Denis.

Eli tarjouksia pelaavasta maalivahdista otetaan vastaan.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haa, elämää täälläkin.

Minä olen tehnyt joukkueeseeni muutoksia melkoisen runsaasti, niin kuin joku on saattanut huomata. :) Waivers-siirtoja on 49, pelaajakauppoja tosin vain kolme. Joukkueeni on liigan keskikastissa eli kymmenentenä voittoprosentilla 50,4. Vaatimaton tavoitteeni onkin pitää tuo prosentti yli 50:n. Häiritseekö muuten jotakuta muuta, että Masters On Ice, jonka omistaja on viimeksi käynyt Yahoossa 24. syyskuuta, majailee seitsemännellä sijalla? Tuo saa epäilemään kaikkien siirtojen sun muiden merkitystä. :)

Tässä siis joukkueeni, Demonic Bran Buds:

C Henrik Sedin -- tuli draftista, pelannut Sedineistä paremmin muttei loistavasti... viime yönä ensimmäinen maali
C Pierre-Marc Bouchard -- pelaaja, jota olen välillä pudotellut ja välillä nostanut - alun perin waiversista... nuori sentteri, joka tekee pelatessaan mukavasti pisteitä, muttei aina välttämättä pelaa
C Joe Juneau -- tuli draftista, toistaiseksi 7 pistettä 21 ottelussa - enemmän odotetaan
C Saku Koivu -- tuli draftista, oikeastaan joukkueen ainoa tähtihyökkääjä... pisteitä saisi tulla hieman enemmänkin
C Brian Holzinger -- nappasin waiversista IR-listaan... toistaiseksi alla yksi peli ja yksi maali, arvoitus
C, LW Radek Bonk -- tuli Khavanovin kanssa Threat Wingsistä Yzermania ja Yushkevichia vastaan... vähän alle piste per peli -tahdissa, niin kuin odotinkin... jännä nähdä, kaupataanko Bonk pois Ottawasta ja jos kaupataan, niin minne
C, LW Stanislav Chistov -- nappasin waiversista... on napsinut mahtavan ensimmäisen pelinkin jälkeen jonkin verran pisteitä

LW Lasse Pirjetä -- nappasin waiversista IR-listaan... yllättävänkin hyvin kerännyt pisteitä, saa nähdä jatkuuko tahti
LW Alexander Frolov -- hankin tulokkaiden saavuttua waiverseihin... alku oli kankea, sitten tuli pisteputki, nyt on taas vähän hiljaisempaa
LW Niklas Hagman -- tuli draftista... itselleni toistaiseksi suurin pettymys, mutta viime peleissä on alkanut näyttää paremmalta
LW Rick Nash -- osa "nuorennusleikkaustani"... on pysynyt ylhäällä ja napsinut pisteitä noin joka toisessa pelissään, hyvä
LW, C Petr Cajanek -- tuli draftista ja hyvän alkukauden jälkeen ehdin jo odottaa 80 pisteen pelaajaa, mutta nyt tahti on hidastunut... toivotaan, toivotaan
LW, D Nathan Dempsey -- uusin hankintani waiversista... hankin lähinnä siksi, että Dempsey voi pelata sekä LW:n että puolustajan tontilla

RW Dallas Drake -- tuli draftista ja on pelannut juuri, niin kuin odotinkin... nyt tosin menossa pieni kylmä kausi... tärkeimpiä laitureitani
RW Ivan Novoseltsev -- tuli draftista, on ollut Hagman-tyylisiä ongelmia... lisää pisteitä, kiitos
RW Branko Radivojevic -- nappasin waiversista kohtuullisten tilastojen perusteella... ei kovia odotuksia
RW Oleg Petrov -- tuli draftista ja on odottmassani n. 50 pisteen tahdissa
RW Sheldon Keefe -- nappasin waiversista... on ainakin parantamassa omaa piste-ennätystään, toivottavasti pysyy ylhäällä
RW Chris Neil -- nappasin waiversista jäähyilemään

D Nicklas Lidström -- tuli draftista ja on joukkueen tukipilari, enempää ei voisi toivoa... jopa jäähyminuutteja tullut entistä enemmän
D Adam Foote -- tuli draftista... tärkeä puolustaja, odotusten mukainen
D Janne Niinimaa -- tuli draftista... Lidströmin jälkeen tärkein puolustaja, kerännyt hyvin tehopisteitä
D Andy Sutton -- nappasin muistaakseni waiversista, kerää kivasti jäähyminuutteja... puolustanut kuulemma esimerkillisesti - harmi, ettei tuo juuri näy tilastoissa
D Alexander Khavanov -- tuli Threat Wingsistä Yzerman-kaupassa... pelannut odotusten mukaisesti, vaikka ihan viime aikoina miinusmerkintöjä on tullut vähän liian monta

G Pasi Nurminen -- tuli draftista ja nousi ykkösmaalivahdiksi, niin kuin toivoinkin... harmi, etteivät tilastot voi nousta kovin hyviksi Atlantassa... Dafoe tulee viemään peliaikaa
G Jean-Sebastien Aubin -- nappasin waiversista heti draftin jälkeen... pelannut vähän, mutta melko hyvin
G Arturs Irbe -- tuli Fury of 53:sta katastrofikaupoissa, joissa lähti Hackett ja Turgeon Irbeä ja Fisheriä vastaan... tippunut kakkosvahdiksi, kun taas Hackett on pelannut Montrealissa paljon... tässä treidissä kärsin kiekkotietämyksen puutteesta sekä huonosta onnesta
G Felix Potvin -- tuli Fury of 53:sta Ian Moranin kanssa Kovalchukia ja Markkasta vastaan... toiset huonot kaupat, joissa kylläkin sain hyvän ykkösvahdin, mutta että menin itse ehdottamaan Ian Morania!

IR:

LW Vitali Yachmenev -- nappasin juuri waiversista
LW Brad May -- nappasin juuri waiversista
LW Oleg Kvasha -- tuli draftista... oli alkukaudesta tehoton ja on nyt ollut kahdesti loukkaantuneena
LW, C Stephen Guolla -- nappasin juuri waiversista
D Dave Karpa -- nappasin hieman aiemmin waiversista


Noista IR-miehistä pitääkin kysyä: onko loukkaantuneiden miesten kalastelu jonkun mielestä tyhmää/epäreilua? Jos yleinen mielipide on sitä vastaan, niin voin kyllä käydä tiputtamassa nuo ylimääräiset pois...


Tältä ovat näyttäneet tulokseni toistaiseksi:

DBB - Masters On Ice 4-14
DBB - Falcons 7-6
DBB - ifota 9-6
DBB - All-Starssi 13-4
DBB - HC Vilttiketju 7-9
DBB - Hiilen Hiilet 6-10
DBB - Fury of 53 11-7


Edit: Ohops, muutama pelaaja unohtui tyystin.
 
Viimeksi muokattu:

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Viestin lähetti Demon Allbran

Noista IR-miehistä pitääkin kysyä: onko loukkaantuneiden miesten kalastelu jonkun mielestä tyhmää/epäreilua? Jos yleinen mielipide on sitä vastaan, niin voin kyllä käydä tiputtamassa nuo ylimääräiset pois...

Ei tuossa mun mielestä mitään väärää ole. Sitten kun ukot tervehtyy, niin on pakko pudottaa muita pelaajia pois, jos heidät meinaa saada kokoonpanoon.

Niin, ja voisitteko vastata noihin treidi-ehdotuksiin? Mulla on ollu tuossa eilen aamusta lähtien vetämässä ehdotukset Bastard of suburbialle, Kaarinan lämäreille, Hiilen Hiilille ja Kahvaajille. Team&manager lististä näkyy että aktiviteettia on jokaisella näistä ollut tämän jälkeen, mutta kukaan ei inahdakaan noihin pyyntöihin. Mitä oikein odotatte? Hyväksykää tai hylätkää se ehdotus tai sitten pistäkää oma vastaehdotus tilalle, niin etenee asiat eteenpäin. :) Neitikiekolta sentään tuli nopea vastaus jopa saman päivan aikana, vastatarjousta voit nyt yrittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös