Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 344
  • 4 416

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Muutenkin osui pahaan paikkaan tämä hiihtoloma, sillä se todennäköisesti maksaa mulle ensimmäisen pudotuspelipaikan kolmeen kauteen, joka kerta olen jäänyt suht täpärästi ulos...

Lomaile rauhassa. Pelasin Nashvillen konetta vastaan ja täytyy sanoa, että en ole koskaan pelannut näin hyvää konejoukkuetta vastaan. Kiekko liikkui, miehet liikkui, 0 kertaa päätyyn ja jäätävää viimeistelyä ilman bugiranteita. 40 minuutin jälkeen tappiolla 4-0, lopputulos 4-2. Lisäksi vielä Rinne oli aivan maaginen.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lomaile rauhassa. Pelasin Nashvillen konetta vastaan ja täytyy sanoa, että en ole koskaan pelannut näin hyvää konejoukkuetta vastaan. Kiekko liikkui, miehet liikkui, 0 kertaa päätyyn ja jäätävää viimeistelyä ilman bugiranteita. 40 minuutin jälkeen tappiolla 4-0, lopputulos 4-2. Lisäksi vielä Rinne oli aivan maaginen.

Myös Rangersia vastaan viime jaksossa Rinne oli melko jäätävä. Muistaakseni vedin n. 40 kutia ja tuloksena 1-0 jatkoaikavoitto.
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Mitäs vittua? Peli Philadelphiaa vastaan häipy gmc valikosta? Nhl13 appi näyttää kyllä edelleen, että Philadelphiaa vastaan olisi matsi tässä jaksossa, mutta boxilta kyseinen peli on häipyny? Ma en ummarra? :o
 

Navy

Jäsen
Itse otin helpot 3-0 ja 3-1 voitot Nashvillestä. Kovasti ihmetyttää, että muilla on ollut noin vaikeaa.

DAL, PHO ja CHI vielä vastassa. Tänään käy 16.30 - 18.00 ja 21.00 - 23.00
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Käy Floridan osalta tänään siten ettei boksia avata lainkaan, täällä on kapulan ohjaaja siinä määrin hapoilla että menee huomisesta eteenpäin pelailut, mikäli ei mahdollista jonkun vastustajan aikatauluun huomisesta eteenpäin, voi pelailla konepelin. Huomenna kuitenkin n. klo 14.30 eteenpäin sitten peleillä.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Olisiko tässä liigassa ketään, joka voisi tulla pariksi päivään auttamaan jatkosopimusvaiheen ajaksi warriors liigaan? Edmonton kaipailee (väliaikaista) manageria. Tarvetta olisi nyt puolen tunnin sisään. Lisätietoja Warriors ketjusta.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils linjoilla ehka noin kuuteen asti. Vastassa Chicago, Philadelphia ja Boston
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lähden tästä liigasta pois, tajusin että aikani ei riitä näin tiukkaan peli tahtiin. Visiittini jäi lyhyeksi mutta parempi näin, jos jostain löytyy gm kuka pystyy sitoutumaan 100%. Kiitos ja anteeks!
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten olisi jos viimeisestä jaksosta siirryttäisiin pleijareihin vasta sunnuntai-iltana tjsp? Pääsin iphone-sovelluksella tsekkaamaan team standingit, ja lännen viimeisestä pudotuspelipaikasta tulee armoton taistelu Nashvillen, Phoenixin ja St. Louisin kesken. Pääsen pelaamaan lauantaina, joten toivottavasti pääsisin itse vaikuttamaan kilvan tulokseen.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Miten olisi jos viimeisestä jaksosta siirryttäisiin pleijareihin vasta sunnuntai-iltana tjsp? Pääsin iphone-sovelluksella tsekkaamaan team standingit, ja lännen viimeisestä pudotuspelipaikasta tulee armoton taistelu Nashvillen, Phoenixin ja St. Louisin kesken. Pääsen pelaamaan lauantaina, joten toivottavasti pääsisin itse vaikuttamaan kilvan tulokseen.

Itse olen ainakin viikonlopun (pe-su) tyttöystävän luona, joten itse en pääse ainakaan aloittamaan pleijareita ennen sunnuntaita. Sikäli puolestani runkosarjan päätöskierrosta voidaan venyttää, koska pleijareiden eka kierros ei nopeudu sillä yhtään ainakaan osalta, vaikka se aloitettaisiin jo lauantaina.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Washington paikalla ManU-Real pelin jälkeen mikäli ei veny jatkoille. Pelaan yhden pelin jos löytyy joku vastustaja.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Edmonton on tänään valmiina pelaamaan koko päivän! Viestiä täällä vaan niin tuun boksille.

Sitten muutama kyssäri;
A) Mikä on Phoenixin tilanne? Miestä ei ole boksilla 3päivään, eikä ole laittanut viestiä täällä. CPU-mahdollisuus kuitenkin päällä.
B) Voisiko komissaari potkia luovuttaneen ja pakoon lähteneen Wildin GM:n pois liigasta, jotta pääsisi pelailemaan CPU:ta vastaan, eikä tämän yhden sankarin pelleilyn takia menisi simuun?
C) Milloin se simu on? Tänään? Vai palataanko vanhaan järjestykseen joka löytyy etusivulla ?

Tänään pitäisi tulla viimeinen runkosarjasimulointi, joten mä ainakin pelaisin konetta vastaan vaan.

Saisikohan jotenkin tätä Minnesotan GM:ää kiinni ja mies itse lähtisi liigasta? Warriors-puolella luin, että Petro palaa vasta illalla/yöllä kotiin.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Mika on Bostonin tilanne? Voiko konetta vastaan pelata? Chicago myos vastassa.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Kohta lähden töihin ja Calgary tänään kotona 21.15. Jäljellä olisi Minnesota ja St. Louis. Pelaan Minnesotan konetta vastaan illasta jos Loonie tajuaa lähteä liigasta iltaan mennessä. Petro: Pelataanko meidän peli ennen simulointia, kunnes tulet illasta / yöstä kotiin? Olen valveilla johonkin 01.00 asti. Vai haluatko, että pelaan konetta vastaan? CPU on päällä. Ajattelin vain kysäistä, koska eikös sulle ole enemmän merkitystä pisteillä ja huomattavasti mielenkiintosempaa olisi pelata ihmismanageria vastaan.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Saa pelata konetta vastaan, koska on tarkoitus jäädäkkin pois pleijareista. Tämä siksi että olen niiden aikaan matkalla. Kummasti silti tullut pisteitä kerättyä. Ja en ole yhtään varma milloin olen kotona.
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, OEL, LFC
Nyt Phoenix linjoilla ja vielä ainakin jonkun aikaa ennen omaan peliin lähtöä. Vancouver, Anaheim ja San Jose voi tulla liveen kurkkimaan.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Saa pelata konetta vastaan, koska on tarkoitus jäädäkkin pois pleijareista. Tämä siksi että olen niiden aikaan matkalla. Kummasti silti tullut pisteitä kerättyä. Ja en ole yhtään varma milloin olen kotona.

Ok, pelaan konetta vastaan. Voitolla varmistaisin lännen 2. Sijan, jos en hirveästi väärin laskenut :)

Onkos tuo Minnesota tajunnut lähteä tuolta liigasta? En todellakaan halua peliä simuun näin playoffien alla.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Eipa taidettu Chicagon kanssa osua samaan aikaan linjoille tassa jaksossa, joten jatin konepelin paalle hanta varten. Bostonin konetta vastaan pelasin, kun ei mitaan sielta suunnalta kuulunut ja mahdollisuus oli. Pahoittelut jos en olisi saanut pelata. Bostoniin jai kuitenkin yksi piste.

E: huomasin juuri, etta iPad nayttaa, etta mulla olisi tassa jaksossa peli myos Pittsburghia vastaan.. boxilla tuommoista pelia ei ikina nakynyt
 

Iippana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Vancouver ei ehdi enään tänään peleille, joten heitän botin päälle. Siellä taitaa joutua pari peliä simuun :/.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös