Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 562
  • 4 416

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitten kiitokset managerille, joka ilmoitti taas katsastamaan tekoäly kes%. Ilmeisesti siellä on jonkinlaista häikkää TAAS ja yritän niihin yön/aamun aikana pureutua. Jos jollain on vielä myönnettävää, niin voi kasvojaan pelastaa sen täällä kertomalla!

Odotan rangaistusten olevan linjassa viimekertaisten kanssa. Silloin Rangersilla kes% n. 40% ja pelikieltoa muistaaksen ykköspakille 5 peliä ja ykköshyökkääjälle 8 peliä. Tällä hetkellä Rangersin kes% on 0, mutta itsekin katselin, että jollain joukkueilla ylittyi tuo 40% kirkkaasti (ainakin muutama kierros taaksepäin).

E: Näytti kolmella jengillä olevan n. 30% tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Näin ollen simulointi tulee joskus 24:00.
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, OEL, LFC
Mulla on muistaakseni 3 keskeytystä jotka kaikki tapahtunut joko ean palvelimien kaatumisesta tai boxin/pelin tilttaamisesta. Mulla myös kaksi peliä pelaamatta mutta en pääse tänään koska uudessa kämpässä ei ole vielä nettiä. Pitäisi olla huomenna kondiksessa enkä myöskään pääse nyt laittamaan konepeluuta päälle mutta jos simua halutaan tänään jo niin menköön mun puolesta. T. Detroit
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Bingo, Torontolla ainakin löytyy keskeytysprosentti siellä 30 kohdalla. Kuten tähän ketjuun silloin aikoinaan laitoin, keskeyttelin Bostonin konetta vastaan kerta toisensa jälkeen kun johtoasemassani katkenneen pelin jälkimainingeissa päätettiin että saan kalastaa pisteet koneelta, mikä ei sitten lopulta onnistunutkaan. Hermot meni, luovutin ja peli meni simuun. Viesti kyseisestä tapahtumasta löytyy tästä (tai jälkipelit-) ketjusta. Sen episodin jälkeen kerran netti katkennut (en muista ketä vastaan).

Edit// tässähän tämä:

Toronto keskeyttänyt Bostonin konetta vastaan pelejä, koska yöllä vastustajaa vastaan pelattu peli katkesi 3-0 johtoasemassa 12mim ennen loppua eikä vastustaja suostunut jatkamaan peliä ko tilanteesta. Komissaarin päätöksellä pelasin konetta vastaan koska kaverille ei peli enää sopinut. Nyt kone oikuttelee ja heittää jatkuvasti Bostonin viimeisessä erässä johtoon, joten keskeytin ja aloitin alusta, koska uskoakseni voitto tästä kuitenkin mulle kuuluisi.

E/ ei se siitä paremmaksi muuttunut ni olkoot
 
Viimeksi muokattu:

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Pointtihan on se, että noista keskeytyksistä raportoidaan AINA. Eli jos keskeytys tapahtuu, niin joko tänne foorumille tai sitten suoraan komissaarille.

Jos ei ilmoita, niin on aika se ja sama, mitä selityksiä tarjoaa jälikäteen, koska jokainen voi vetää niitä päästään.

Sitten jos joku tänne jatkuvasti niitä ilmoittelee, niin se luonnollisesti herättää pientä epäluuloa, mikä ehkäisee niiden tahalteen keskeyttämistä.

Eli siis Heko on tilanteessa toiminut oikein, eikä rangaistuksia pitäisi tulla. Toki aina tuollaisen raportoinnin jälkeen komissaarin pitäisi tsekata sen raportoinnin tehneen joukkueen prosentti, ettei se nyt sitten ainakaan kasva jatkossa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Harvemmin tällä kaudella kuin edellisellä on joutunut konetta vastaan pelaamaan. Mun prosentit selittyy sillä että muutamaan kertaan on peli ollut kesken jossain vaiheessa ottelua ja vastustaja onkin tullut onlineen, tuloksena välitön quitti pelin tilanteesta riippumatta. Neljässä ottelussa katkennut yhteys servereihin, kolmea olen johtanut ja sitten kun vetää uudelleen niin pyrkii tietenkin saamaan saman tilanteen ja välttämään loukkaantumisia puolin ja toisin.

Ja tuota ilmoittamissääntöä en muistanut ollenkaan, joten my bad. Jos tästä sanktiota tulee, niin antaa tulla.

EDIT: Ja selvennetään vielä että myös ihmispelaajia vastaan on yhteys katkennut, kuten prosenteista ilmenee. Tämä ajoittainen yhteyden katkeilu on ollut tässä osoitteessa Soneran kaapelimodeemien joka vuotinen riesa, NHL08:sta lähtien mitä olen netissä pelannut.
 
Viimeksi muokattu:

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itselläkin on jäänyt tänne ilmoittamatta noita keskeytyksiä, eli Flyers keskeytti Bluesin konetta vastaan kerran kun boxi jäätyi, ja toinen kerta tuli nyt Devilsiä vastaan, kun päätettiin alkaa alusta kun devisl joutui etsimään puolet erästä uusia pattereita. Nämä ainakin sellaiset jotka itselle tulee mieleen. Mistä sen keskeytysprosentin edes näkee?
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itselläkin on jäänyt tänne ilmoittamatta noita keskeytyksiä, eli Flyers keskeytti Bluesin konetta vastaan kerran kun boxi jäätyi, ja toinen kerta tuli nyt Devilsiä vastaan, kun päätettiin alkaa alusta kun devisl joutui etsimään puolet erästä uusia pattereita. Nämä ainakin sellaiset jotka itselle tulee mieleen. Mistä sen keskeytysprosentin edes näkee?

Taisi olla Rangersia vastaan toi patteriepisodi? :) Ne näkee liigan jäsenet sivulta, kun pari kertaa "kelaa" eteenpäin lb:stä (vai rb:stä tms.).

Niin ja ainoastaan noi konetta vastaan tehdyt keskeyttämiset täytyy ilmoittaa. Jos keskeyttää kanssamanageria vastaan niin se kyllä raportoi tänne jos vääryyttä on tapahtunut :D
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Nyt selvennykseksi: vaikka keskeytyksen syy olisi mikä ja kuinka tahaton tahansa, niin ilmoittakaa niistä aina tänne, niin kenenkään ei tarvitse epäillä jonkun tavoitelleen omaa etua.

Itse olen lähdössä huomenna reissuun ja palaan vasta keskiviikko illalla/yöllä. Olisi siis hyvä jos tänään saisin pelit pelattua. Jätän kuitenkin koneen päälle, jos ja kun osa ei ehdi tässä aamupäivällä pelailemaan.

E: Rangaistuksia jaetaan ihan jo linjan tasaisuuden vuoksi, ainut ilman jäävä ehkä Heko, koska oli tänne palstalle ilmoittanut. Oliko muita samanlaisia tapauksia?
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
E: Rangaistuksia jaetaan ihan jo linjan tasaisuuden vuoksi, ainut ilman jäävä ehkä Heko, koska oli tänne palstalle ilmoittanut. Oliko muita samanlaisia tapauksia?

Tuossa Hekon tilanteessa hieman tuo prosentin suuruus tosiaan mietityttää, koska varmasti tuon Boston-episodin jälkeen on pelannut konetta vastaan. Tuo 40% suuruushan tarkoittaa lähestulkoon sitä, että on kokeillut kaksi kertaa jokaista tekoälyä vastaan keskimäärin. Tuon Boston episodinhan jälkeen keskeytysprosentti olisi pitänyt olla 100% (jos aikaisemmin ei keskeytyksiä ollut ja tuota Boston-matsia ei loppuun asti viety vaan joka kerta keskeytettiin), mikä tuntuu aika hurjalta. Itse en ole tainnut edes yli 50% nähnyt kertaakaan missään liigassa.

Tuo alkujaan 100% selittäisi kyllä tuon nykyisen 40%, mutta, kuten todettua, 50% en ole kertaakaan nähnyt. Ei noita kovin säännöllisesti tule tosin katsottua, joten sikäli kaikki on mahdollista

Tässä nyt ei ole erityistä syytä epäillä Toronton manageria, mutta varmaan ymmärtää, että ihan jo lukujen perusteella herättää hieman epäluuloa.
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Mulla taitaa tuo keskeytysprosentti olla nykyisellään 29? Aika hitaasti tuo prosentti tuntuu laskevan kun aloittaa 4/4 keskeytettyä, 4/5, 4/6, 4/7 etc etc...
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils linjoilla. Vastassa Minnesota, Boston, Philadelphia, Chicago, Carolina ja Rangers. Pistakaa vastustajat vaan viestia, kun tulette liveen ja pystytte pelaamaan.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Monelta simulointi? Mulla yksi peli jäljellä Floridaa vastaan, jolla konepeluu päällä mutta linjoilla on nähty idlaamassa. Joten pelaanko konetta vastaan vai tuleeko Floridan manageri itse pelaamaan pelin tänään pois?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Monelta simulointi? Mulla yksi peli jäljellä Floridaa vastaan, jolla konepeluu päällä mutta linjoilla on nähty idlaamassa. Joten pelaanko konetta vastaan vai tuleeko Floridan manageri itse pelaamaan pelin tänään pois?

Simulointi oli eilen. Havisit Floridalle 2-1
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Simulointi oli eilen. Havisit Floridalle 2-1

No jopas, sehän oli sitten myöhään kun vielä 23.40 kattelin että se peli on jäljellä odottamassa tätä iltaa. Tämänkin vuoksi ne ennakko ilmoitukset simuloinneista ois kiva ja sitä simuaikaa vois aikaistaa ettei se ole aina keskellä yötä.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
No jopas, sehän oli sitten myöhään kun vielä 23.40 kattelin että se peli on jäljellä odottamassa tätä iltaa. Tämänkin vuoksi ne ennakko ilmoitukset simuloinneista ois kiva ja sitä simuaikaa vois aikaistaa ettei se ole aina keskellä yötä.

Alunperinhan simuloinnin piti olla aikaisemmin (klo 21?) mutta sita siirrettiin koska palvelimet olivat alhaalla. Petron viesti eilen kello 22.47:

Näin ollen simulointi tulee joskus 24:00.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Monelta simulointi? Mulla yksi peli jäljellä Floridaa vastaan, jolla konepeluu päällä mutta linjoilla on nähty idlaamassa. Joten pelaanko konetta vastaan vai tuleeko Floridan manageri itse pelaamaan pelin tänään pois?

Eilen unohtui illalla boksi päälle kun katselin änäriä ja pistin vain pois päältä kun nukkumaan menin. Jos simu tänään ennen klo 17 niin en kerkeä pelaamaan, joten voi pelata konepeluun Floridaa vs.

Edit: Hidas, simuun mennyt jo. Toivottavasti ei loukkaantumisia.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Alunperinhan simuloinnin piti olla aikaisemmin (klo 21?) mutta sita siirrettiin koska palvelimet olivat alhaalla. Petron viesti eilen kello 22.47:

Mees ny siitä :D Luin eilen muutaman viestin että palvelimet alhaalla ja sitten tuo tietenkin hukkui. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nashvillella muistaakseni 2-3 keskeytystä konetta vastaan, kerran olin 1 maalin tappiolla ja annoin koneen tehdä aluksi johtomaalin. Joka kerta on ollut kyse netin katkeamisesta. Kuten todettua olen tämän viikon lomalla enkä pääse selvittelemään asiaa tarkemmin. Muutenkin osui pahaan paikkaan tämä hiihtoloma, sillä se todennäköisesti maksaa mulle ensimmäisen pudotuspelipaikan kolmeen kauteen, joka kerta olen jäänyt suht täpärästi ulos...
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Muutama kysymys näin alkuun. Kuinka usein on simut? Jos kaikkia pelejä ei saa pelattua vs matseina niin simuloidaanko ottelut vai pelataanko konetta vastaan? Mitenkäs muut säännöt/ohjeet kun aloitus viestissä niitä ei oikein ole...

EDIT: Linjoilla tuossa 17 aikoihin, jonku 2 tuntii.
 
Viimeksi muokattu:

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Florida, Philadelphia, Washington ja Buffalo - koskas sopii pelit? Mulle sopii oikeestaan milloin vain, eli ilmoitelkaahan kun sopii! Kts
 
Viimeksi muokattu:

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Muutama kysymys näin alkuun. Kuinka usein on simut? Jos kaikkia pelejä ei saa pelattua vs matseina niin simuloidaanko ottelut vai pelataanko konetta vastaan? Mitenkäs muut säännöt/ohjeet kun aloitus viestissä niitä ei oikein ole...

EDIT: Linjoilla tuossa 17 aikoihin, jonku 2 tuntii.

Aloitusviestistä:
Simuloinnit:
Pe 22.2 23:00
Ma 25.2 23:00
To 28.2 23:00


Jos ei pelata vs matseina niin konetta vastaan, jos vastustaja on laittanut konepeluu mahdollisuuden päälle, simuloidakin halutessaan voi.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aloitusviestistä:
Simuloinnit:
Pe 22.2 23:00
Ma 25.2 23:00
To 28.2 23:00


Jos ei pelata vs matseina niin konetta vastaan, jos vastustaja on laittanut konepeluu mahdollisuuden päälle, simuloidakin halutessaan voi.

Alotus viestissä kaikki säännöt / ohjeet? Tosin simuhan oli eilen niin siksi kysyin asiaa. Mites esim: maalivahtien peluutukset?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös