Xbox360: NHL11 - Turnaus?

  • 8 123
  • 104

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Sain runkosarjan päätökseen. Viimeisestä pelistä 5-2 tappio LA:lle. Lopulliset tilastot ovat 3-2-1.
Olen kolmantena sarjassa, mutta LA:lla on vielä mahdollisuus tulla ohi. Luulin että jäisin myös Bostonin taakse huonomman maalieron takia, mutta nousin jostain syystä kolmanneksi tuon tappion jälkeen.

Noh voihan perse, melkein jo innostuin tässä kun muistin mulla on parempi maaliero, mutta ilmeisesti se ei näissä liigoissa sitten pätenytkään.

Enää siis mahdollisuudet lojuu Kimifanin käsissä, jonka pitäisi siis ottaa voitto Peten kingseistä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Rajun taistelun jälkeen sain lopulta kaavittua 3-2 voiton Phillysta. Peli oli kahden erän jälkeen 0-1 Philadelphialle, mutta kolmannessa erässä pääsin kolmella suht nopealla maalilla 3-1 johtoon. Viimeisellä minuutilla sitten perinteiset ohjaimen tärinät ja Kimi 11s ennen loppua maalin päähän. Loppuaika meni lopulta keskialueella nysväämiseksi ja sain kuin saikin jatkopaikan, vaikka helpolla se ei taaskaan irronnut.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Mun osalta tätä turneeta voi kuvata hyvin sanoilla: häviämisen kulttuuri. Tiukkoja pelejä, massit jatkoon ja vitut. Toivottavasti kannattamani jengi ei jatka samalla kaavalla huomenna.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Missäs vaiheessa on A-lohko? B:n puolella alkaa olla pikkuhiljaa kaikki matsit taputeltu, joten jos joku laittaisi A:n sarjatilanteen niin saataisiin jatkopelitkin jossain vaiheessa vauhtiin.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Koska A-Lohkossa olisi aikaa Tampa Bay:lla, Canuckseilla ja Washingtonilla aikaa pelata jäljellä oleva matsi? Aika heikosti on tullut osuttua muiden kanssa samaan aikaan linjoille, lähinnä GT Uuhenkujan king on näkynyt linjoilla.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Lohko A:sta pelaamatta Vancouver ja Columbus. Koska olisi mahdollista pelailla? Itsellä on aikaa kyllä, eli ilmoitelkaa!
 

Nakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen tämän viikon talvilomalla, joten Vancouver on tavoitettavissa päivisinkin. Yleensä kuitenkin olen yhdeksän jälkeen koneella ja jos satutte tulemaan koneelle, niin haastetta vain esiin....
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Olen tämän viikon talvilomalla, joten Vancouver on tavoitettavissa päivisinkin. Yleensä kuitenkin olen yhdeksän jälkeen koneella ja jos satutte tulemaan koneelle, niin haastetta vain esiin....

Pystytkö nyt heti tulla pelaamaan? Kahdelta pitää lähteä, joten just kerettäis.
 

Hämylämy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Liverpool FC, FC Barcelona
Jäikö tämäkin turnaus nyt pelaamatta loppuun? Itsellä olisi kaksi alkulohkon peliä jäljellä, muistaakseni Tampa Bayta ja Vancouceria vastaan. Millainen on B-lohkon tilanne?
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Jäikö tämäkin turnaus nyt pelaamatta loppuun? Itsellä olisi kaksi alkulohkon peliä jäljellä, muistaakseni Tampa Bayta ja Vancouceria vastaan. Millainen on B-lohkon tilanne?

Samalla lailla kaatui tämäkin kuin nuo muutkin...

bytheway, miten helvetissä saan pois ne "omat liigat" sieltä valikosta? Niitä on varmasti 15 kappaletta siellä...
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Samalla lailla kaatui tämäkin kuin nuo muutkin...

bytheway, miten helvetissä saan pois ne "omat liigat" sieltä valikosta? Niitä on varmasti 15 kappaletta siellä...

Avaat kyseisen liigan ja menet sarjataulukossa oman tagisi kohdalle, painat A ja sitten siellä on eroa liigasta tms kohta.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiinnostaisko porukkaa pelailla jonkinnäkönen liiga ihan aulapelien kautta? Tai siis että kutsutaan aina kaveri peliin tai jotain. Esim. 8henk porukalla vois varmaan onnistuakin, tuskin isommalla kannattaa? Pitäis vaan sitten tehdä esim. niin että kaikki pitää huolen siitä että ilmoittelee pelien tulokset foorumille, tai joku muu järjestely pisteiden sun muiden laskuun. Keskustelu (ja uusi ketju?) käyntiin, jos kiinnostusta löytyy.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Kiinnostaisko porukkaa pelailla jonkinnäkönen liiga ihan aulapelien kautta? Tai siis että kutsutaan aina kaveri peliin tai jotain. Esim. 8henk porukalla vois varmaan onnistuakin, tuskin isommalla kannattaa? Pitäis vaan sitten tehdä esim. niin että kaikki pitää huolen siitä että ilmoittelee pelien tulokset foorumille, tai joku muu järjestely pisteiden sun muiden laskuun. Keskustelu (ja uusi ketju?) käyntiin, jos kiinnostusta löytyy.

Täältä löytyis ainaki kiinnostusta osallistua !
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiinnostaisko porukkaa pelailla jonkinnäkönen liiga ihan aulapelien kautta? Tai siis että kutsutaan aina kaveri peliin tai jotain. Esim. 8henk porukalla vois varmaan onnistuakin, tuskin isommalla kannattaa? Pitäis vaan sitten tehdä esim. niin että kaikki pitää huolen siitä että ilmoittelee pelien tulokset foorumille, tai joku muu järjestely pisteiden sun muiden laskuun. Keskustelu (ja uusi ketju?) käyntiin, jos kiinnostusta löytyy.

Mukana oltaisiin myös!

edit. Ja semmonen vielä, että ite oon tehny jonkinnäkösiä nettisivujakin turnauksille, kun oon kavereiden kanssa pelaillut. Ei vaadi hirveesti vaivaa ja tilastot sun muut helposti näkyvillä.
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mukana oltaisiin myös!

edit. Ja semmonen vielä, että ite oon tehny jonkinnäkösiä nettisivujakin turnauksille, kun oon kavereiden kanssa pelaillut. Ei vaadi hirveesti vaivaa ja tilastot sun muut helposti näkyvillä.

Noniin, joku tommonen systeemihän kuulostais myös ihan hyvältä, tai sit vaan tänne foorumeille. Kumpiko nyt sitten kätevämpi olis. Eli nyt kolme kiinnostunutta, lisää?!
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Voishan sitä yrittää. Paitsi nyt mm-kisojen aikaan on vähempi aikaa pelata...
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Kisojen jälkeen ehdottomasti mukana. Opiskelu hellittää ja tylsä loma puskee päälle, ei muutakaan tekemistä.
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Uutiset - Draft-turnaus tuossa vielä esimerkki meneillä olevan turnauksen sivuista.

Jos turnaus pystyyn saadaan niin voisin vaikka tehdä samantyyppiset. Vai mitä ollaan mieltä?

(Linkki vie siis FIFA 11 -kaveriturnauksen nettisivuille)
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nostetaas, eli kisat ohi ja olisiko nyt aika pistään käytiin jonkunnäkönen liiga?

Vapaaehtoisia vetäjiä?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Vapaaehtoisia vetäjiä?

Onnistuu. Olisiko ideaa että pelataan pelit yksittäisinä peleinä ja merkataan tulokset NHLgameriin? Suurimmalla osaa pelaajista tuo on tuttu paikka, mutta uudetkin oppivat tilastoinnin heti.

NHL09:ssa käytettiin parissakin turnauksessa tätä tilastointitapaa myös ja tässä linkkiäsinne.

(Molemmat linkit siis vie NHLgamerin sivuille)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös