Xbox360: NHL11 - Turnaus?

  • 8 124
  • 104

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Boston - Phoenix 4-2

Ensimmäinen ottelu pelattu. Jkaappi kaatui tiukan taiston jälkeen 4-2. Viimeisen niitin iski Bergeron illan toisellaan tyhjään maaliin. Muut maalintekijät ottelussa oli Bostonin puolelta Savard, Chara molemmat kertaalleen. Ottelun tähti kuitenkin oli Tim Thomas joka torjui 22 laukauksesta 20 kiekkoa.

Tässä nyt vaan iski pelko takapuoleen, koska liiga näytti aloittaneen playoffit jo minun ja Jkaapin välillä kun muita ei vielä ollut liigaan liittynyt, joten toivotaan nyt että tuo epäkohta korjautuu kun muut liittyvät. Muuten harmittaa hurjasti jos joutuu toisen tällaisen väännön pelaamaan. Ei nimittäin ollenkaan varmaa ole, että pystyn ottamaan voiton toistamiseen.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Flyers tänne... Ja voi jumalaut tuota b-lohkoa, turpaan tulee ja paljon! :D
 

Hämylämy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Liverpool FC, FC Barcelona
Voisin pelata vaikka Canadiensilla... Taitaa tulla kylmää kyytiä. Otan tavoitteeksi tehdä yhden maalin koko turnauksen aikana!
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Washington tänne.

Ensimmäinen turnaus meikäläiselle, saa nähdä millä tasolla ollaan suhteessa muihin pelaajiin. Lähden terveen itsevarmasti koitoksiin!
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
A-lohko

Nimi: JatkislohkoA
Lyhenne: JLA
Salasana: imuri

Jos joku meni vituksi niin ilmoittakaa!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tässä nyt vaan iski pelko takapuoleen, koska liiga näytti aloittaneen playoffit

Just. Näyttää kaikkien kohdalla, että olisi nolla ottelua pelaamatta.. Hienosti hoidettu taas. Luon uudestaan. Älkää siis pelatko ennen kuin kaikki ovat liittyneet! (Tai kai tuohon riittää, että kolme liittyy ja kaikkia keskinäisiä ei vain vahingossakaan pelata..?)

E: Uus yritys, nollattu on.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
heikonlaisesti lähti kausi liikkeelle San Josella. Eka peli kuokkaan 1-2 ja toinen peli jatkoajalla 3-2(?) päihin. No tästä ei ole suunta kuin ylöspäin...
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Just. Näyttää kaikkien kohdalla, että olisi nolla ottelua pelaamatta.. Hienosti hoidettu taas. Luon uudestaan. Älkää siis pelatko ennen kuin kaikki ovat liittyneet! (Tai kai tuohon riittää, että kolme liittyy ja kaikkia keskinäisiä ei vain vahingossakaan pelata..?)

E: Uus yritys, nollattu on.

Siis pitääkö minun huomioida jotain?? Siis miksi ei saisi pelata, ennen kuin kaikki on messissä?

Höh, häh!

Nimimerkillä kaksi ottelua kahdesta kuokkaan..

EDIT: Onneksi en joutunut B-lohkoon...
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Siis pitääkö minun huomioida jotain?? Siis miksi ei saisi pelata, ennen kuin kaikki on messissä?

Höh, häh!

Nimimerkillä kaksi ottelua kahdesta kuokkaan..

EDIT: Onneksi en joutunut B-lohkoon...

Meidän lohkossa vain kävi niin, että kun muita ei ollut liittynyt kuin minä ja McJokke ja pelasimme pelimme, niin jouduttiin suoraan pleijareihin eikä muita vastaan enää pystynyt pelaamaan.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Onko A-lohkon asetuksiin pistetty kaikkia vastaan pelattavaksi kaksi matsia? Itse pelasin eilen Sharksia vastaan ja heidän kohdallaan mulla lukee tuolla liigan pistetilanne osiossa pelaamatta 1. Kaikkien muiden kohdalla lukee pelaamatta 2. Siitä voisi tämä lohkojen ero johtua?
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Onko A-lohkon asetuksiin pistetty kaikkia vastaan pelattavaksi kaksi matsia? Itse pelasin eilen Sharksia vastaan ja heidän kohdallaan mulla lukee tuolla liigan pistetilanne osiossa pelaamatta 1. Kaikkien muiden kohdalla lukee pelaamatta 2. Siitä voisi tämä lohkojen ero johtua?

Vittu se meni vanhasta muistista kahdeksi peliksi....

Mitä tehdään? Uusiks vai pelataanko pois?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Pelataanko alkulohkot yksin- vai kaksinkertaisena? A-lohkossa ilmeisesti vedetään jo kaksinkertaista, joten onko B myös tehty niin?

Juteeni kirjoitti:
Onko A-lohkon asetuksiin pistetty kaikkia vastaan pelattavaksi kaksi matsia? Itse pelasin eilen Sharksia vastaan ja heidän kohdallaan mulla lukee tuolla liigan pistetilanne osiossa pelaamatta 1. Kaikkien muiden kohdalla lukee pelaamatta 2. Siitä voisi tämä lohkojen ero johtua?

Lohkot eivät ole mitenkään sidoksissa toisiinsa pelissä.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Jos joku A-lohkolainen sattuu olemaan boxin äärellä niin olen valmis aloittamaan turnauksen osaltani. Seilailen varmasti pitkin päivää koneen ja boxin välillä, eli en välttämättä huomaa mahdollisia haasteita välittömästi. Yritin kuitenkin pysyä valppaana..
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Lohkot eivät ole mitenkään sidoksissa toisiinsa pelissä.

Tarkoitinkin tässä sitä, että meillä on asetuksiin laitettu kaksinkertainen sarja ja toiseen lohkoon on laitettu yksinkertainen sarja. Sen takia toisessa lohkossa alkoi pleijarit jo nyt.

Omasta puolesta voidaan aloittaa alusta, mutta voidaan niinkin tehdä, että pidetään kiinni siitä et jokainen pelaa vain kerran jokaista vastaan. Jos vahingossa sattuu kaksi kertaa pelaamaan, niin se aikaisempi peli lasketaan tilastoihin?
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Yksinkertainen sarja.

Eihän tuo mitään haittaa, kunhan kukaan ei vain vahingossa mene pelaamaan sitä toista ottelua.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Tarkoitinkin tässä sitä, että meillä on asetuksiin laitettu kaksinkertainen sarja ja toiseen lohkoon on laitettu yksinkertainen sarja. Sen takia toisessa lohkossa alkoi pleijarit jo nyt.

Omasta puolesta voidaan aloittaa alusta, mutta voidaan niinkin tehdä, että pidetään kiinni siitä et jokainen pelaa vain kerran jokaista vastaan. Jos vahingossa sattuu kaksi kertaa pelaamaan, niin se aikaisempi peli lasketaan tilastoihin?

Tämä sopii minulle!
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Noniin, kaksi peliä takana. Molemmista tappio..

Aluksi Montrealia vastaan 4-2, muutama oma virhe ratkaisi. Vaikkakin vastustaja oli parempi.

Tampan kanssa järjestettiin maalinteko kilpailu joka päättyi rankkareiden jälkeen 8-9 tappioon. Viimeinen erä päättyi 5-5.. Harmittavasti Tampa pääsi aina nousemaan rinnalle kun menin johtoon. Välillä on olin aika helisemässä tampan kovan karvauksen alla.

Ihmetyttää miten ei ikinä oikein malta katkaista peliä kun maalivahti saa kiekon. Molemmissa matseissa vastustaja teki ainakin yhden maalin kun syötin veskalla tyhjiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös