Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

  • 41 219
  • 546

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
mites tossa saadaan peliä aikaiseksi? mä olisin valmiina kehiin parin minuutin päästä. Ei kai tässä pidä alkaa ettimään manuaalia? ;)
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Menemällä sinne EASHL-valikon alla olevaan Dressing Roomiin.

Varsin hölmöä, ettei tuossa taida mistään nähdä ketkä kaikki joukkuetovereista ovat linjoilla. Viime vuonnakin tuossa liigan valikossa näki kätevästi, mutta tässä sitten esmes tuo My Club ei sitä näytä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Menemällä sinne EASHL-valikon alla olevaan Dressing Roomiin.

Varsin hölmöä, ettei tuossa taida mistään nähdä ketkä kaikki joukkuetovereista ovat linjoilla. Viime vuonnakin tuossa liigan valikossa näki kätevästi, mutta tässä sitten esmes tuo My Club ei sitä näytä.

no niinhän se olikin tietty. Pumzorin kanssa pyöritetän brittejä.
EDIT: Ensituntumalta tämä on parasta ikinä ;) Meikku istu boxissa juuri, joten on aikaa kirjoitella.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielelläni ottaisi kutsun vastaan myös. Kavereita taidetaan jo olla. Sentteri. Gamertag: Lihasade
 
Viimeksi muokattu:

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Laitatko Velho (tai joku muu jolla on siihen oikeudet) meikäläiselle kutsun uudestaan, tällä kertaa gamertagilla R1kuu (eli kahdella u-kirjaimella yhden sijasta), sillä tein uuden tilin tämän jengin takia, kun tuolla toisella gamertagilla tuli jo liityttyä kaveriporukan joukkueeseen eilen, eikä kahdessa joukkueessa yhtä aikaa oleminen onnistu. Pelipaikkana siis vasen puolustaja.

Laitoin. :)
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Mä ainakin roikun nyt tuolla Dressing Roomissa, eli jos sinne ilmestyy porukkaa niin saadaan peliä käyntiin.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Meillä on peli just menossa(ja meikku boxissa). Pankaahaan luureja korviin, niin saa sovittua pelipaikoista. On muuten harvinaisen rasittava porukka vastasssa - hakevat vain ja ainoastaan rannaria samaan ylänurkkaan aina.

Jaa niin: laitureiden ei kannata hakea aloituksen jälkeen taklausta, koska silloin pakki vetää kiekon helvetin kuuseen jos aloitusvoitto napsuu kohdalle.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mie voisin tulla roikkumaan kanssa, heti kun saan kutsun joukkueeseen :P On toi maar vaan niin koukuttava peli, #jatkoaikalaisten kanssa jauhettu kolmisen tuntia putkeen tätä ja ei vaan malta lopettaa! Loistavaa!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mie voisin tulla roikkumaan kanssa, heti kun saan kutsun joukkueeseen :P On toi maar vaan niin koukuttava peli, #jatkoaikalaisten kanssa jauhettu kolmisen tuntia putkeen tätä ja ei vaan malta lopettaa! Loistavaa!

Mä sulle yhen kutsun jo laitoin... Laitetaan kohta uus. Ja voiskos joku vähän opastaa miten se otetaan vastaan kun joillekin se ei ole täysin selvä. Tuleeko se kutsu ihan normiviestinä vai ei?


Ja hei, kumpaan ylänurkkaan ne aina koittaa vetää??
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
NYT PELIÄ!!!!!!!!

Laitoin sulle viestä. Tulikohan perille? Liittyisin mielelläni KERHOON.

e. Ja mulla on edelleen niinkin vammaisesti, että vain tietokoneen netti tai live toimii kerrallaan eli signaan aina ulos livestä, kun tulen Jatkoaikaan. Tulisin kuitenkin heti pelaamaan jos kutsua tulisi.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä sulle yhen kutsun jo laitoin... Laitetaan kohta uus. Ja voiskos joku vähän opastaa miten se otetaan vastaan kun joillekin se ei ole täysin selvä. Tuleeko se kutsu ihan normiviestinä vai ei?


Ja hei, kumpaan ylänurkkaan ne aina koittaa vetää??
Niin, minne se kutsu oikein tulee? Itse en ole ainakaan mitään kutsua huomannut, vaikka Velho se on jo laittanut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Noniin, eka peli takana ja 2+1 kärkeen. Helvetin hauskaa oli pelata, meikä katsoo BB:n välissä ja palaa sitten liigaan katselemaan josko porukkaa vielä paikalla olisi.

Ps. Kieltämättä nauratti pari tilannetta kun tilanne oli jo ohi, niin 4 ukkoa käy taklaamassa yhden kaverin laitaan, toisessa ehdittiin vaan jonossa perään.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, minne se kutsu oikein tulee? Itse en ole ainakaan mitään kutsua huomannut, vaikka Velho se on jo laittanut.
Eli oikeata tattia kun painaa, niin näkyy kutsu.

Olen nyt joukkueessa, mutta pukukopissa ei näyttänyt olevan ketään. Pitäisikö sopia joku aika jolloin aloitetaan vai pitääkö päivystää?
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Eli oikeata tattia kun painaa, niin näkyy kutsu.

Olen nyt joukkueessa, mutta pukukopissa ei näyttänyt olevan ketään. Pitäisikö sopia joku aika jolloin aloitetaan vai pitääkö päivystää?

Odottelen tällä hetkellä porukoita pukuhuoneessa. Tulkaa vaan kaikki linjoilla olevat.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Sunnuntaina pääsen itse vasta linjoille, gamertag purezone33.


ja pelipaikka? Maalivahti?


Mietsuslav jos viittit kertoo sun gamertagin. Ja onko joku joka tolta listalta puuttuu? Ja onko jollain vielä ongelmia päästä KERHOon mukaan? Mä oon kutsut laittanu ja Mikkokin joillekin. Teette Kerho-haun sieltä nimellä HC Jatkoaika jne... enempää en tiedä kun en ole sattuneesta syystä ite hakenu...
 

Grizzle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erik Karlsson
Mulla meinaa käpy pikkuhiljaa palaa ton joukkueeseen liittymisen kanssa... En vain nää missään mitään kutsua vaikka Velho sen on mulle heittänyt, voisko joku jeesiä tälläistä apinaa?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mulla meinaa käpy pikkuhiljaa palaa ton joukkueeseen liittymisen kanssa... En vain nää missään mitään kutsua vaikka Velho sen on mulle heittänyt, voisko joku jeesiä tälläistä apinaa?

Se on siellä sun "hubi"issa vai mikäsenytoli. Jostain sieltä online-puolen valikoista se löytyi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös