Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

  • 41 101
  • 546

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
No niin, aika laittaa ketju pystyyn kun on tiimi väsätty ja eka pelikin takana (voitettiin 4-2, älkää huoliko). Keskitytään tässä ketjussa nyt sitten pelkästään tän kyseisen "kerhon" juttuihin. Muutamille "tutuille" jo laittelin kutsua (Mikolle kiitos avusta) joten ottakaa haaste vastaan. Kerhon (en vedä kotiinpäin,xboxilla sen nimi on kerho) nimeksi siis muotoutui HC Jatkoaika, jos valittamista niin mulle vaan ja paidaksi/joukkueeksi muodostui itänaapurista Avangard Omsk ja siitäkin itkut mulle. Ne kenelle en kutsua saanut laitettua niin lisätkää GT wicci ystäviinne ja huudelkaa tänne niin lisään teidät kerhoon sitä mukaa. En tiedä pystyykö tolla kerhon nimellä hakeen mutta koittakaa ja lyhenne on jat. Mä alan nyt syömään ja käyn saunassa mut eiköhän illalla törmäillä...

Mukana seuraavat:

1.GT UrsusDarkness
2.GT Pepe Reina
3.GT Lord Eikka
4.GT wicci
5.GT thego86
6.GT decireko
7.GT jargonizer
8.GT R1ku
9.GT
10.GT Lake79
11.GT graphiksi
12.GT MustardTommy
13.GT Maza80
14.GT MikkoT
15.GT Peteliuz
16.GT pumzor
17.GT Ernst Kranke
18.GT Berube FI
19.GT Grizzle0
20.GT Vimpeli
21.GT Hona80
22.GT J Celtic
23.GT Jaska41
24.GT
25.GT Fiiu
26.GT jku27
27.GT Lihasade
28.GT McJokke
29.GT Nieminen93
30.GT Reizga
31.GT Saikka
32.GT Spiiid
33.GT zdeno9
34.GT utaNishu
35.GT Soosi
36.GT harza79
37.GT tahvob
38.GT topaw
39.GT SanttuK
40.GT Amsre
41.GT Miika88
42.GT Talva Siltums
 
Viimeksi muokattu:

Mige

Jäsen
Tuli just haettua konsoli postista ja pistelen settejä nyt kuntoon. Pistäppäs kutsua pumzorille, pelipaikkana sittenkin vasen laituri.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Myös minä ottaisin mielelläni kutsun vastaan. Peteliuz on GT ja sentteri pelipaikka.
 

Grizzle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erik Karlsson
Voisin tulla myös mukaan. Vasen laitahyökkääjä olisi mukavin, mutta muutkin paikat menee mokkea lukuunottamatta.
GT: Grizzle0
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Joo, yksi peli nyt takana ja voittohan sieltä tuli. Maalilla kun seisoi muuri. ;)

Tuo peli ei kyllä vielä ainakaan mulla näy missään tilastoissa. Jostain sitten lueskelin, että muilla samaa ongelmaa, mutta että päivittyvät sitten kuitenkin jälkikäteen.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo, yksi peli nyt takana ja voittohan sieltä tuli. Maalilla kun seisoi muuri. ;)

Älä nyt helvetti, kohta kaikki luulee että osaan oikeesti tehdä siellä maalissa muka jotain.

Jos sais pyytää pojat niin pari vasenta laitaa vielä lisää hei ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täällä vapaaehtoinen, gamertagi sama kuin nimimerkki täällä, oikeaan laitaan halukas, kun tuo vasen laita näyttää olevan jo hyvin miehitetty.

lake79 myös Livessä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ylempänä jo mainittu pumzor, tuun kohta hyväksymään pyynön.


Juu, huomasin saman just että sähän olitkin jo laittanu, kunhan nyt hölmöilen näiden kans...

Laittakaa mulle niitä kaveripyyntöjä kun ette välttämättä pääse sinne muuten mukaan. Mä hyväksyn niitä heti kun ehdin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
oikea puolustaja: thego86. Wicci näköjään hyväksynytkin jo ystäväpyynnön..

EDIT: Olen kyllä nyt ihan hukassa tän koko jutun kanssa..sovitaanko me etukäteen täällä koska pelataan peli vai? Ja tuleeko mulle nyt sitten pelaajaksi tuo jonka olen itelle BAP:hen luonut vai?
EDIT2: Tänään pelailen varmaan koko illan tuota Be a Prota mutta HC:n pelitkin kiinnostaa mikäli on muita tulossa?
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Sentteri Ernst Kranke. Wicci olikin muistaakseni jo kavereissa. Ja myös peli tulilla hetken päästä. Saadaankohan peliä aikaiseksi?
 

Mige

Jäsen
Mistäs helvetistä noi kutsut voi hyväksyä (jos nyt edes mulle on lähetetty semmonen). wiccille pistin kaverikutsua muttei ole hyväksynyt.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitatko Velho (tai joku muu jolla on siihen oikeudet) meikäläiselle kutsun uudestaan, tällä kertaa gamertagilla R1kuu (eli kahdella u-kirjaimella yhden sijasta), sillä tein uuden tilin tämän jengin takia, kun tuolla toisella gamertagilla tuli jo liityttyä kaveriporukan joukkueeseen eilen, eikä kahdessa joukkueessa yhtä aikaa oleminen onnistu. Pelipaikkana siis vasen puolustaja.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mistäs helvetistä noi kutsut voi hyväksyä (jos nyt edes mulle on lähetetty semmonen). wiccille pistin kaverikutsua muttei ole hyväksynyt.


Rauhassa hyvä veli, mä en asu Xboxilla :) Hyväksyn ne kyllä tänään ja jokainen saa oman kutsunsa mukaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Laitatko Velho (tai joku muu jolla on siihen oikeudet) meikäläiselle kutsun uudestaan, tällä kertaa gamertagilla R1kuu (eli kahdella u-kirjaimella yhden sijasta), sillä tein uuden tilin tämän jengin takia, kun tuolla toisella gamertagilla tuli jo liityttyä kaveriporukan joukkueeseen eilen, eikä kahdessa joukkueessa yhtä aikaa oleminen onnistu. Pelipaikkana siis vasen puolustaja.


Joo, itseasiassa laitan muutamalle muullekin illalla sit oikeudet siihen kerhoon niin ei tarvi yksin tätä pyörittää.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Okei, meen sitten vääntämään tota normaali be a prota sitten. Illemmalla voisi sitten jatkiksen porukalla pelailla?


Mä avaan koneen hetkeks heti salkkareitten (joo, tiedän, on vähän homoo) ja hyväksyn kaveripyynnöt ja laitan kutsuja. MikkoT:lle laitan GM oikeudet nyt ihan vaan sen perusteella kun oli siellä mun kans ekana. Joten Mikko hereillä :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös