Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 392
  • 2 672

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Penguinsin jakso pelattuna huomenna 22.00 mennessä loppuun. Ei vaan riittänyt kaasu enää tänään neljään peräkkäiseen peliin, kun aamusta iltaan tuli tehtyä ties mitä, eikä lepohetkeä saanut hetkeksikään.

Hyvä että Hawksille sopi huominen, sillä keskiviikko ja torstai kiireistä aikaa itselle myös.

Sunnuntaina tosiaan pistän konepelit päälle ja mua ei näy kahteen viikkoon täällä.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Mainittakoot, että itselle käy aamupäivällä 10-13 ja illalla 22 jälkeen huomenna ja tod.näk. ke-to. Sillä iltatöitä pukkaa.
 

Matsku

Jäsen
Kingsien viiden pelin jakso purkkiin parissa tunnissa. Kirjoittelin analyysiketjuun myöskin snadisti mietteitä koskien pelityylijuttuja ja sitä, mikä on pelatessa mun mielestä oikein ja mikä on väärin. Käykää lukemassa ja jatkamassa keskustelua, jos kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Islandersia vastaan on illalle matsi sovittuna, Anaheimin kanssa saadaan sovittua päivän aikana oletettavasti peli illalle. Carolinan kanssa ei tarvi edes sopia, musta tuntuu että ollaan aina samaan aikaan online joka päivä. Jakso siis illalla paketissa.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä jakso pitäisi laittaa jo keskiviikkona pakettiin. Siellä on jo moni pelannut koko jaksonsa pois ja tuskin hirveen monella on enää kuin 1-2 peliä jäljellä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tämä jakso pitäisi laittaa jo keskiviikkona pakettiin. Siellä on jo moni pelannut koko jaksonsa pois ja tuskin hirveen monella on enää kuin 1-2 peliä jäljellä.

Colorado varmaan ainoo joo kellä pelit menee keskiviikon iltaan asti. Mut onpahan aikaa sit miettiä viimiset treidit kuntoon.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tämä jakso pitäisi laittaa jo keskiviikkona pakettiin. Siellä on jo moni pelannut koko jaksonsa pois ja tuskin hirveen monella on enää kuin 1-2 peliä jäljellä.

3 peliä pelaamatta ja niistä yksi Coloradoa vastaan. Tänään illalla Buffalo. Koskas Toronto ehtisi pelaamaan? itselleni sopii parhaiten klo 21 alkaen tai ehkä tänään voisin koittaa nipistää tuosta vartin. Eli onnistuisiko 20:45 ja sen jälkeen sitten otetaan hellästi Biisonit.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit tänään klo 13-18.15 ja 21-22 käytettävissä, joten laittakaa aikoja milloin teille käy. Vastassa on vielä SJ Sharks, Nashville, Colorado ja St. Louis, jos en ihan väärin muista.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
3 peliä pelaamatta ja niistä yksi Coloradoa vastaan. Tänään illalla Buffalo. Koskas Toronto ehtisi pelaamaan? itselleni sopii parhaiten klo 21 alkaen tai ehkä tänään voisin koittaa nipistää tuosta vartin. Eli onnistuisiko 20:45 ja sen jälkeen sitten otetaan hellästi Biisonit.

Mä koitan tulla siinä 20.45 korvilla tänään, jos ei natsaa niin sit huomenna.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mä koitan tulla siinä 20.45 korvilla tänään, jos ei natsaa niin sit huomenna.

Ja JiVe, jos Toronto ei tuu niin mä tuun sun korville sillon 20.45.

edit. Pisteiden valossa tää kausi: BUF 4 - NYI 0. Eli mun paikka olis oikeesti pleijareissa kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ja JiVe, jos Toronto ei tuu niin mä tuun sun korville sillon 20.45.

edit. Pisteiden valossa tää kausi: BUF 4 - NYI 0. Eli mun paikka olis oikeesti pleijareissa kyllä.

Tämäkin jakso on taas ns. pärejakso. Vastassa 3 jengiä, joilla huumorinkukka välillä aina kateissa. Terkut siis Pingviineille, Biisoneille ja Coloradoon :) Olo on kun junnukoutsilla, että kai näiden on pakko antaa voittaa, ettei nouse meteli. Eli pelaillaan peli alta pois ja lopussa annan sun voittaa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Olo on kun junnukoutsilla, että kai näiden on pakko antaa voittaa, ettei nouse meteli. Eli pelaillaan peli alta pois ja lopussa annan sun voittaa.

Muuten meni kyllä oikein. Mut tunnen sun luonteen, eniten sua vituttaa häviö just näille porukoille. Et sä sääliä tunne, sä nautit jos saat lyödä lyötyä :D
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kiitti torontolle vastauksesta. Turhaan odottelin, että jätkä tulis pelaamaan. Olisi siihen viestin kirjoittamiseen mennyt ehkä 15 sekuntia. Näin jypikylässä.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kävi sellainen juttu että nettiyhteyteni on katki. En tiedä milloin saan taas auki sen. Tämän jakson pelit Nashvilleä vastaan voi siis pelata konetta vastaan. Yritän saada yhteyden toimimaan mahdollisimman nopeasti, ilmoittelen miten tässä käy.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Itseasiassa mun juna on huomenna jo vajaa klo 19 Imatralla, joten olen paikalla ehkä n.klo 19.30. Ilmoitan vielä huomenna varmuuden vuoksi erikseen. Vastassa näyttää viestien perusteella olevan ainakin NYI, NYR ja DET.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks tulee linjoille huomena keskiviikkona tuossa klo 18.30 -->
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös