Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 146 889
  • 2 672

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ite en laittanu nimimerkin perään joukkuetta, kun eihän sitä tiedä jos se vaihtuu jossain vaiheessa. Laittaa vaikka sitten allekirjoitukseen sen, eiköhän tuollakin foorumilla allekirjoituksen saa laitettua. Nyt kun vielä pete tunnus aktivoitaisiin!
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on peli jäljellä Capseja vastaan mutta simulointi käy mulle, oikeestaan mieluummin simulointi kuin AI:ta vastaan pelaaminen. Ei hyvin mene niillä jotka ko. peliä (tai mitään vanhempaakaan änäriä) jaksaa jauhaa (Offlinessa) AI:ta vastaan. Järkyttävää tuubaa.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Mikä mahtaa olla Nashvillen -laita? Kone pelaaminen laitettu päälle sieltä päästä, mutta kokoonpanojen kanssa Nashvillellä jotain häikkää, joten häntä vastaan ei voi pelata.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä mahtaa olla Nashvillen -laita? Kone pelaaminen laitettu päälle sieltä päästä, mutta kokoonpanojen kanssa Nashvillellä jotain häikkää, joten häntä vastaan ei voi pelata.

Menee siis simuun nuo pelit. Nashvillen GM pääsee vain itse korjaamaan tuon ja taisi sanoa pääsevänsä vasta aikaisintaan ensi viikolla boksille.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oskari, sua kysellään tuolla jumalten palstalla. Et sä viittis? Viittisitsä?
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Oskari, sua kysellään tuolla jumalten palstalla. Et sä viittis? Viittisitsä?

Kyllä mä viitsin, kävin juuri rekisteröitymässä. Sitten pitäisi vielä löytää, että missä ketjussa mua tarkalleen ottaen kysellään.

edit. Panostan viikonlopun aikana tuohon uuteen foorumiin sen verran, että saadaan komissaarin tiedostusketjut yms. pystyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kyllä mä viitsin, kävin juuri rekisteröitymässä. Sitten pitäisi vielä löytää, että missä ketjussa mua tarkalleen ottaen kysellään.

edit. Panostan viikonlopun aikana tuohon uuteen foorumiin sen verran, että saadaan komissaarin tiedostusketjut yms. pystyyn.

Emmä muista enää. Jossain Peteliuksella oli jotain helvetin tärkeetä.

ps. Sainko mä ärsytettyä sua äsken ekassa erässä? Piruuttani kokeilin saanko hämmennettyä :) 0 laukausta sulla ainakin oli ekaan erään.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Emmä muista enää. Jossain Peteliuksella oli jotain helvetin tärkeetä.

ps. Sainko mä ärsytettyä sua äsken ekassa erässä? Piruuttani kokeilin saanko hämmennettyä :) 0 laukausta sulla ainakin oli ekaan erään.

Yritän etsiä oikean ketjun.

ps. Miten muka yritit hämmentää, kun en mitään huomannut?
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Rekisteröidyin tuonne foorumille, mutta aktivoinnissa voi mennä varmaan hetki. Joten WASx2, OTT, WPG ja BOS hop hop linjoille, että selviän savostastani. :D
 

trap

Jäsen
Liigassa on viidennelle ja viimeiselle NHL13-kaudella useita vapaita paikkoja (mutta NHL14 on jo täynnä). Laittakaa privaa esim. OskariB:lle, jos kiinnostaa. Liigalla on oma foorumi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös