Xbox 360: NHL13 GM Connected - Analyysit, jälkipelit ym.

  • 49 043
  • 836

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Itse olen tykännyt tästä fyysisemmästä linjasta, ääni sille että jatketaan samalla kaavalla.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Seurailin sarjataulukkoa puhelimen välityksellä ja kyllähän se siltä tosiaan näytti, että jotain vikaa oli pakko olla Biisonien piuhoissa, kun ainoastaan ottelumäärä tuntu kasvavan, mutta pisteet ei lisääntyneet ollenkaan.

:D Ei se vaikuttanu tuloksiin, välillä vaan ei päässy pelaan tai peli katkes ekassa erässä kesken ja joutu alottaan alusta. Uudella modeemilla toimi moitteettomasti. Mut pelaamattomuus näky kyllä eilen parissa ekassa. Ottawa vei kun litran mittaa ja Montrealia vastaan mulla ei taas hermo riittäny loppuun asti.

Ja taklausiin ei kosketa.

Mun puolesta ne voi vetää minimiin. Mun porukkaan se ei vaikuta, lähes joka laituri osaa kyllä taklata ilman apujakin. Mut mä ymmärrän sua kyllä. Nyt säkin pärjäät kun pystyt vetään Grabnerilla 40kg painavampia kavereita katolleen :)
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Fyysinen peli ja kova karvaus taklauksien kautta (vaikka se harvoin toimiikaan) on oikein jees mutta onhan noi taklaukset aivan naurettavia. Joten ehdottomasti peukkua sille että ens kaudelle taklausten helppoutta/voimakkuutta whatever pudotetaan.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulle ainakin käy taklausvoiman laskeminen, mutta jos se jätetään nykyiselleen niin en nyt vastaankaan ala kitisemään. Muuten tän liigan asetukset on mun mielestä just hyvät, eli toivottavasti ei muutoin kosketa.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Täältä myös varaukseton peukku taklaus-sliderin puolittamiselle.

Käsittääkseni GM Connectedissa ei pysty säätämään yksittäisiä slidereitä, mutta tarkistan asian vielä töiden jälkeen. Vaikeusaste ja pelityyli on mahdollista vaihtaa. Onko kellään antaa vinkkiä, että millä kombolla taklausten voima saadaan putoamaan?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Käsittääkseni GM Connectedissa ei pysty säätämään yksittäisiä slidereitä, mutta tarkistan asian vielä töiden jälkeen. Vaikeusaste ja pelityyli on mahdollista vaihtaa. Onko kellään antaa vinkkiä, että millä kombolla taklausten voima saadaan putoamaan?

Eikä sitä saakaan. Mikä on kyllä sikäli perseestä, me alotettiin tää lähestulkoon ekana heti kun peli kauppaan tuli ja nyt mennään niillä asetuksilla jotka sulla oli oletuksina. GM Connected ottaa käyttöön aina ne asetukset jotka on Komissaarilla käytössä.

Tohon komboon en osaa sanoo mitään. Mutta jos niitä lähetään muuttaan niin sitä vois koittaa niin, että vaihdetaan hetkeks komissaaria. Sit Oskari säätää uudet asetukset ja vaihdetaan Komissaari takasin. Muuta keinoo ei taida olla, enkä tiedä onnistuuko toikaan. Mut mä voin ton testata tänään. Mulla ja Dallasilla on käynnissä oma kausi jossa meillä on käytössä ns. hassutteluasetuset, voitas kokeilla siinä tota vaihtoo ja raportoida miten kävi.

Mut ei nyt sit lasketa niitä liikaa hei, sen tiedän että valikoista ei saa käyttöön sellasta rinkulaa millä vois pelata eikä lapoja saa mailoista irti. Mut ymmärrän kyllä miks nää Gaborikkien ja Kovalchukkien GM:t haluaa taklauksia pois, ne pärjää sillon paremmin :D
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jännää, että pari tyyppiä jotka valittivat selkäänajeluista, harrastavat sitä sitten kuitenkin myös itse..

Alusta asti juuri tuo mainittu seikka on vituttanut eniten ja jossain välissä siitä muutaman lauseen kirjoitinkin. Maalintekotavoista kyllä jaksetaan ulista, mutta toi on sitten ollut ihan ok näinkin pitkään?

Ja ei, senaattorit eivät harrasta superpommeja selkään.


Mua voi tulla pommittaa selkään muuten vaikka heti. Linjoilla ollaan.
 

trap

Jäsen
Kyllä komissaari pystyy peliasetuksia muuttamaan, mutta vaan niin että valitsee jonkun niistä valmiista tuner-seteistä. Ja omien kokemusten perusteella suurin osa niistä on ihan kuraa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä komissaari pystyy peliasetuksia muuttamaan, mutta vaan niin että valitsee jonkun niistä valmiista tuner-seteistä. Ja omien kokemusten perusteella suurin osa niistä on ihan kuraa.

On. Porukka toisessa liigassa haukkui muutoksia toisensa perään, eikä oikein koskaan tuntunut tulevan mitään sellaista, joka tuntuu olevan kaikkien mielestä tai edes suurimman osan mielestä hyvät.

Nykyasetukset kelpaa mulle, mun peli kun keskittyy aivan liikaa fyysiseen peliin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tää on ihan hyvä, vaikka välillä vituttaakin. Ei tarvi mun mielestä mitään muutella.
Tähän vahva sama. Ihan hyvät nuo asetukset on mitä nyt on. Ja jos ruvetaan muuttamaan niin tiedä mitä siitä tulee. EA kusee puuroon vaikka vaan yhtä slaideria muutettais. Sen verran ihmeellisesti välillä nuo asetukset vaikuttaa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Olipahan mielikuvitukseton ja väsynyt peli itseltä äsken San Josea vastaan, jonne ansaittu murskavoitto lukemin 1-0. Harmittavasti eka yritys katkesi 2.53 minuuttia ennen ottelun loppua ja toisella yrityksellä kun joutui neppailemaan melkein koko pelin, ei takaa-ajosta lopulta tullut oikein mitään. Onnittelut vaan San Josen ukoille voitosta :)
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Voi luoja jo...

Columbus nyhjännyt tänään kaksi peliä, Detroitia ja Dallasta vastaan. Ei siinä mitään, ihan hyviä pelaajia kummatkin, mutta jos pyöritän pelejä ja pääsen jatkuvasti hyville paikoille, mutten saa mistään sisään niin se pistää ärsyttämään. Ja ei ollut ekat pelit, kun sama saatanan vaikeus. Kertokaan nyt, Los Angeles tai joku että miten niitä maaleja saa tehtyä?
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Topnaattorin tapaan itselläkin yskii tuo maalinteko aika rankasti. Pelillisesti homma toimii ja tilanteita saadaan, mutta jostain syystä peli ei ole sitä mitä se oli pelin ostettuani.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Capsin uuden GM:n rekordi nyt 3-2-2, kun illan kiihkeässä kamppailussa kaatui Ottawa 3-2. Ottelun tähti oli Capsin Richards kahdella maalilla.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Olipahan mielikuvitukseton ja väsynyt peli itseltä äsken San Josea vastaan, jonne ansaittu murskavoitto lukemin 1-0. Harmittavasti eka yritys katkesi 2.53 minuuttia ennen ottelun loppua ja toisella yrityksellä kun joutui neppailemaan melkein koko pelin, ei takaa-ajosta lopulta tullut oikein mitään. Onnittelut vaan San Josen ukoille voitosta :)
Melkoisen väsynyttä neppailua mutta silti pitää sanoa että pirun fyysinen peli oli. Kovia taklauksia puolin ja toisin ja siksi vituttaakin että peli päätti jummata tuossa lopussa. Olisi tullut kivat tilastot laukausten ja taklausten muodossa molemmille. Sitten alusta ja neppailua ja puhuttiinkin kaverin kanssa että varmasti tuut nyt tasoihin kun tuo neppailu jää aina päälle kun sitä joutuu pari erää tekemään mutta kestettiin se loppu. Hyvin painoit päälle sen viimeisen kolme minuuttia. Ihme että voitettiin sut :-)
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Eipä tuolla pelillä mitä äsken pelattiin Lightningia vastaan ole kyllä asiaa poffeihin. Tosin, jos Bruinsista napsahtaa ainakin toisesta pelistä voitto ollaan siinä tuntumassa, ja siinä on takana oleva Ducks, että edellä olevat joukkueet ovat enempi otteluita pelannut.

En tiedä kuinka jäähyherkät asetukset ovat, mutta tuntui kun hieman mailalla huitaisi, niin äijä on jään pinnassa. Hyvin kyllä vastustaja iski YV:lle osumat, kun tuli kyllä kulutettua penkkiä huolella.

EDIT:

Oli ihan hyvät väännöt Bruinsin kanssa. Voittojahan sieltä tuli jalkapallolukemin 1-0 & 2-1. Ensimmäinen peli oli hieman vastustajan pelityyliin katsomista, ja sieltä purjehti kyllä hyvin vikkelillä kavereilla laidasta monta kertaa hitaiden Flyers pakkien ohi. Vieraiden ykkössentteri Bäckström otti kyllä pahasti osumaa ottelun alusta loppuun ja siinä sai purra vastustaja kyllä kieltään ettei vain loukkaannu. No, ei onneksi näin käynyt. Hyvä fyysinen ottelu, jonka ratkaisi yllättäen Whitney puolustajan tontilta.

Toinen peli pelattiin Bruinsin kotona ja hyvin molemmissa peleissä pelannut Bryzgalov joutui antautumaan kovan rynnistyksen takia Santorellille. Whitney tykitti toisen maalinsa toiseen peliin viivalta ylivoimalla. Sitten tapahtui se mitä ei ikinä toivo kenellekkään, eli Voracekilla rysty sipaisu maalille ja Couturier laittaa lätyn maaliin, kun peliaikaa jäljellä 1,9 sekuntia. Siinä tuli hieman hymy naamalle, mutta loppupeleissä tuollainen maali pistää vituttamaan itseäkin, koska se tunne.. Hieman innostuin kirjoittelemaan, sori.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mietin jakson vaihtumisen lähestyessä, että Okposo, Smith ja Chara ovat liipaisimella ja olisivat olleet kauppatavaraa. Jollekin taisin valitella, että Charalla kyllä pystyy pommittamaan hyviä taklauksia, mutta kukaan ei niistä ole loukkaantunut.

Noh uusi jakso kaiken muuttaa voi. Ensimmäinen peli ja vastassa Devils. Okposo, Smith ja Chara onnistuvat maalinteossa ja Chara kolaa karmealla avojään vastapallopommilla Zajacin katsomoon reilun 40 matsin ajaksi. Eli antaas poikien pelata vielä. Matsi 5-1 Islandersille.

Toinen peli Rangersia vastaan ja siitäkin 2-1 voitto. Kolmannessa vastaan Kings. Eka peli pätki aika pahasti. Tokassa erässä johto 2-0 ja peli menee poikki (oli muuten Okposo taas onnistunut maalinteossa). No sitten aloitetaan alusta ja ote katoaa aika huolella. Kolmannessa erässä Kings tulee tasoihin, mutta melkein seuraavasta hyökkäyksestä Islandersille 3-2 johtomaali. 3-3 tasoitusta en muista. Jatkoajalla oli paikkoja ratkaista peli ja sen jälkeen turhaakin turhemmat rankipotkut. Taitaa olla rankkarivoitot näillä kausilla laskettavissa yhdellä sormella. Eli lisäpiste Kingseille.

Neljäs peli alkoi olla jo vähän väsynyttä vääntämistä, mutta vikan erän kirillä 3-1 voitto Devilsistä. Viidentenä vastassa Carolina ja tämä peli olisi ollut tärkeää voittaa, kun taistellaan viimeisistä pudotuspelipaikoista. Ei ollut ihmisennäköistä valittamassa tai karvaturreja kustettavana, vaan ihan itse nukahtelin ohjain kädessä. Carolinalle ansaittu 1-0 voitto.

Hyvä pisteputki kuitenkin saatiin aikaiseksi ja nää ynnämuujengit alkaa tippumaan kyydistä. Biisonit on 12 pisteen päässä, joskin Islandersilla kolme peliä enemmän pelattuna. Jaksossa vielä vastassa Pingviinit ja Philadelphia.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Carolinalta 5-2 pannuun. Mä en tiä oonko mä kyllästyny vai mikä on? Selkäranka katkeaa heti ekaan päästettyyn maaliin eikä löydy kunnon yritystä. Vaikkei missään tapauksessa Carolina huonosti pelannu. Tuntuu että lähen joka peliin valmiiks hävinneenä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Rangersilta 5-4 tukkaan jatkoajalla. 3-0 tappioasemasta nousin kuitenkin 4-3 johtoon. Flyersiä koitin haastaa ensin ja perään Flyers mua mut tuli McJokke kylään niin ei kyenny pelaan. Palataan illalla asiaan...
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ihme että voitettiin sut :-)


Ei se mikään ihme ole, onhan sekin ihme tapahtunut että Wicci on voittanut mut kerran koko pelin aikana.

Kuluva jakso käyntiin neljällä pelillä, joista saldona kaksi voittoa ja tappiot jatkoajalla ja varsinaisella. COL-MTL 1-4, COL-DET 5-3, COL-OTT 4-2, COL-CAR 2-3ja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tämä Fifa 13 on hieno peli, välillä koettelee vaan tosin. Realistiset vähämaaliset pelissä onneksi, kuten jalkapallossa yleensäkin.
 

Mige

Jäsen
Viisi matsia kaheksasta pelattuna tästä jaksosta, tuloksena neljä voittoa ja tappio Islandersille. Hyökkäyspeli on aivan täysin tukossa sekä pelituntuman puutteen että loukkaantumisten takia, täytyy ihmetellä että näinkin paljon oon onnistunut raapimaan pisteitä viimeisten viikkojen aikana. Veskaritilanne on myös todella erikoinen, Lundqvist pupeltaa joka matsissa ihan uskomattomalla tavalla kun taas Bironin esitykset ovat olleet vakuuttavia, pitäneekin siis antaa enemmän startteja Martinille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös