Xbox 360: NHL13 GM Connected - Analyysit, jälkipelit ym.

  • 49 048
  • 836

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Se vittuilee nyt joka ketjuun :D Mä oon the target. Sain jostain syystä pelattua Dallasia vastaan, jatkoajalla 3-2 voitto. Chicagoo ei näkyny klo 20.27 mennessä joten laitoin pippelin takapuoleen, pidin sitä siellä kunnes taululla oli lukemat 3-0 ja lopetin. Lähtiessäni mulkutin Toewsin paidan kiitoksena. Tungosta on pleijareihin...
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jakso liikkeelle kahdella voitolla ja yllättävällä rankkaritappiolla, yhden rankkarikisan taidan olla voittanut koko helvetin pelin aikana. Ei vaan kärsivällisyys riitä noissa veskarin hommissa ja toisaalta ei myöskään kädet toisessa päässä.

Dallas-Colorado 3-4ja.
Anaheim-Colorado 2-3
St.Louis-Colorado 4-3rl.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Montrealilta pataan 3-1. Teki maalin maalin takaa, en tajua miten Kipperi tuon onnistui imemään. Voittomaali olikin lahja suoraan maalin eteen.

Detroit kaatui 5-0. Tämän pelin vein aikaslailla joka osa-alueella. Hyvin Detroit silti taisteli loppuun asti, eikä ne pari maaliakaan kaukana ollut, Kipperi vaan halusi pitää nollat.

Kiitos Tommylle ja Numperille, kuten myös Phillyn botille.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit kaatui 5-0. Tämän pelin vein aikaslailla joka osa-alueella. Hyvin Detroit silti taisteli loppuun asti, eikä ne pari maaliakaan kaukana ollut, Kipperi vaan halusi pitää nollat.

Kiitos Tommylle ja Numperille, kuten myös Phillyn botille.

Kolme peliä ennätin pelata tälle illalle. Dallasin voitin 4-3, mutta sitten tuli kuokkaan niin St. Louisilta kuin Pittsburghiltakin. Kovalchukin loukkaannuttaminen oli näiden kahden pelin ainoa "kohokohta". Dallasia vastaan Gagner joutui sairaslomalle yli 40 otteluksi, joten taas on Detroitin potilasvuoteilla ruuhkaa. Minulla on se ongelma, etten osaa pelata ehjää 60 minuuttista. Jos peli on 3-0 vastustajalle 55minuutin pelin jälkeen niin hyvin todennäköisesti peli on 6-0 kun summeri soi.

Olen kokeillut erilaisia taktiikoita ja olen saanut välillä pelin haltuun selkeitä ennakkosuosikeita vastaan, mutta vielä on opettelemista, että millaisella karvauksella yms. milloinkin lähtisi.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jakso pakettiin saman tien.

Ensiksi 3-1 voitto Winnipegistä. Tasainen vääntö, joka taisi ratketa kahteen nopeaan maaliin kolmannen erän alussa. Poulinin nollat meni 4 sekkaa ennen loppua.

Tämän jälkeen tuplamatsi Tampa Bayta vastaan. Ekasta selkeästi turpaan 3-1 ja toisesta niukka 2-1 voitto.

Samalla kaavalla Floridaa vastaan tuplamatsi. Ekasta turpaan 3-1 ja toisesta voitto vikan minuutin maalilla 1-0.

Pakko olla tyytyväinen kuuteen pisteeseen kymmenestä mahdollisesta. Kaikki vastustajat kun olivat sarjataulukossa ylempänä kuin meikäläinen tähän jaksoon lähdettäessä.

Täytyy toivoa, että Biisonitkin saa nettinsä toimimaan, niin eivät saa tuota 8 pisteen eromatkaa kurottua kiinni. Ymmärrän kyllä, että Sonera ei vieläkään saa yhteyttä kasaan, kun niin hyvin tuntuu pisteitä irtoavan bottipeleistä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Täytyy toivoa, että Biisonitkin saa nettinsä toimimaan, niin eivät saa tuota 8 pisteen eromatkaa kurottua kiinni. Ymmärrän kyllä, että Sonera ei vieläkään saa yhteyttä kasaan, kun niin hyvin tuntuu pisteitä irtoavan bottipeleistä.

Hah, vittuilu on välittämistä. Sä oot kans hyvä jätkä hei!

Mut peukut sinne, hyvin sait raavittua pisteitä. Laskin eilen että sä saat ehkä just ja just neljä pistettä tästä jaksosta. Kirittävää riittää siis noista seitsemästä pelistä joita mulla on. Ketäköhän siellä oli...?

Toronto, Ottawa, Montreal, Anaheim (eka kerta puoleentoista kauteen), Calgary, Edmonton ja joku mitä en muista.

Anyway, huomenna putoo kiekko jäähän.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks jatkoi kauttaan eilen kolmella ottelulla.

Ensimmäisessä ottelussa vastaan luisteli Tampa Bay josta saatiin raavittu muistaakseni 3-1 torjuntavoitto. Lähdettiin pelaamaan kyllä niin puolustavalla taktiikalla ja päätettiin iskeä vastahyökkäyksistä. Tämä onnistuikin oikein hyvin ja uusi hankinta Nick Foligno naputti tehot 1+1 tuossa pelissä. Jason Demers myös heräsi kauden kestäneestä koomasta ja valittiin ottelun parhaaksi pelaajaksi 0+3 tehoilla.

Toisessa ottelussa vastaan luisteli Columbus jota johdettiinkin jo 3-1 mutta sitten kone päätti sulaa saatana. Äijät rupes tekemään mitä sattuu ja kaveri painoi väkisin ohi ja otti 4-3 voiton. Päällimmäisenä jäi mieleen entisen Sharks pelurin Joe Thorntonin hieno lämärimaali.

Kolmas peli olikin sitten Chicago vastaan ja siinäpä ei paljon jakoja ollut. Käsittämättömästi Chicago kyllä pelaa. Vaikka mitä teet niin mukana ei pysy millään. Joka toinen laukaus aina maalissa kun tätä kaveri vastaan pelaa. Ja miten ihmeessä sä saat kaikki pomppu kiekot ja riparit aina itselles? :-) prkl, Ottelu pysyi tasaisena muistaakseni sen kaks erää ja sitten repes. 6-2 tais päättyä Patrick Kanen voittoon.

Hyviä pelejä kaikki ja kiitokset vastustajille matseista!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loistavasti käynnistyi tämäkin jakso Torontolta, eli tilille kaksi maalin tappiota - ensin Montrealille ja sitten Coloradolle. Kuin kirsikkana kakun päälle kaksi ukkoa lisää lähti saikulle. Tällä hetkellä saigonia viettää tällaiset nimet kuin: J. Leopold, T. Vanek, D. Clarkson, M. Staal ja N. Kadri. :) Mutta
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ja se piti sanoa vielä että on se kumma miten nuo loukkaantumiset eivät vaan kulu välillä. Nytkin Marleau, Brassard ja Wingels ovat olleet samoissa pelimäärissä jo monta ottelua. Ennen nykyistä jaksoa myhäiltiin tyytyväisinä kuinka kohta saadaan melkein terve joukkue jalkeille mutta uutta jaksoa pelattu kolme peliä eikä kenenkään loukkaantumispelimäärä ole vähentynyt vielä yhtään?? Helvetin EA.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Caps nappaa ensimmäisen voittonsa GM-taipaleella Detroitista lukemin 7-3. Ottelussa nähtiin kaksi alivoimamaalia ja yksi mylly, josta voittajana parista Wolski-Nyqvist poistui Wolski puolikkaan pykälän voimin.

Juuri Rangersista treidattu Richards onnistui kahdesti, kuten myös Wolski. Punasiipien ykköstykki Mursak teki edellisten tavoin kaksi häkkiä.

Seuraavassa pelissä sitten kuokkaan Floridalta 4-1. Muistona pelistä vain se, että kiihdytysnappi ei toiminut oikein kunnolla tässä matsissa ja sitä myöten suorat hyökkäykset olivatkin sitten tervassa juoksemista.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Rangers teki voittomaalin 50 sek ennen pelin loppua, Toronto teki voittomaalin keskialueelta. Rupesin olla riehumatta, mutta sanon että vituttaa. Sekosi paletti täysin tuohon maaliin ja Toronto otti helpon 5-1 voiton.

Ps. Viimein mun 0 murtui, nimittäin olin ainoa koko liigassa, jolla molemmat keskeytysprossat 0. Ohjain hajosi Rangers-pelin lopussa, joten jouduttiin aloittamaan Toronto-peli alusta 1-1-tilanteessa ekan erän alussa (Toronto sai tasoituksen juuri tuon takia ja itse tein maalin myös tuon takia, kun syöttönappi ei toiminut).
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kaadoinko mä just Columbuksen? Seuraavaksi voitan varmaan Chicagon sitten.

Columbus-mokeilla imurit päällä, 4-0 eka erä ja lopulta sain taisteltua 5-2 voiton.

Tasainen peli, mutta edge kyllä meni kohtuu selvästi Columbukselle silti. Taitava pelaaja Topinaattori on.

Kiitos pelistä. Sori kun tuuletin tyhjää maalia, mutta maistui perkele hyvältä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo o, tässä jaksossa taas palattu tasan maanpinnalle ja pelkkiä tappioita takana. Viimeisimpänä 1-5 Floridalle ja 1-4 Buffalolle. Ei nää mun jätkät osaa pistää mistään sisään ja etenkin Buffaloo vastaan puolustus vuoti ku seula, en ymmärrä miten omat äijät seisoskelee hoomoilasena omalla sinisellä kun kaveri tulee läpi vasemmalta ja oikeelta. Best AI ever, fuck yeah.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
3-2 rankuilla kaatu Dallas ja Anaheimilta 4-1 pataan.

Tuli turpaan tai ei, yksi asia vituttaa kyllä yli kaiken tässä liigassa. Mietin pitkään pitäisikö nillittää tästä vai ei ja tulin siihen tulokseen että kannattaa, saanpahan edes mielenrauhaa.

Ei mitään järkeä että mun joukkueen ylivoimaisesti paras taklaaja on Legwand. Nopeus tuntuu olevan ainoa arvo joka vaikuttaa. Joka jätkällä voi siis ajella miten tahtoo levyiksi pelaajia. Sitten kun vielä selkään ajelut ja myöhäiset taklaukset on ok, niin ai että kun tekee eetvarttia pelata tätä paskalaitosta veren maku suussa. Varsinkin ku ite yrittää pelata rehdisti mutta kovaa tietty.

Kun nyt tässä NHL:ssä on hehkutettu momentumia (liike-energiaa), niin voitaisiko sitä taklausvoimaa pudottaa pari pykälää? Eikö ketään muuta häiritse nämä? Pelaatteko offline pelejäkin noilla oletusarvoilla? Itse pelaan lähinnä EASHL:ää ja sielä taklaaminen on vaikeampaa koska pelaajien kokonaisuuden ovat lähtökohtaisesti paljon heikompia.

Meikällä on, luojan kiitos, ollut jo sairastelakka täynnä pitkän aikaa. Muuten olisi kolmessa viime pelissä tippunut 4 ukkoa lisää vemppailemaan. Ihan kuin simuloidut loukkaantumiset ei riittäisi. Mun mielestä taklaaminen on aina ollut kivaa NHL:ssä, mutta nyt se on vaan aivan liian helppoa ja sitä kautta raivostuttavan ärsyttävää. Kiitos jos luitte ja kertokaahan mielipiteitä. Ymmärrän jos ei kauheasti halua herätä kesken kauden vaihdella noita, mutta ehkä ensi kaudelle?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään pari peliä:

Ensin perinteinen 2-1 vääntö SJ:n kanssa josta tällä kertaa tappio. Harmittavasti pääsi SJ ensimmäisessä erässä tekemään pari maalia ripareista eikä kiri tuottanut kuin 1 maalin. Botti teloi SJ:sta Pavelskin 17 peliksi huilille, aika vaarattoman näköinen tuuppaus.

Toisena pelinä 1-0 puolustusvoitto Buffalosta joten vähän saatiin kuitattua viime kauden 2 tappiota. Voin kuvitella että siellä on vittua huudettu kun ei Buffalolla mennyt mistään sisään ja Smith pelasi kyllä hyvin maalissa :D Ainoan maalin teki Lupul joka kiemurteli maalille ja veivasi polviltaan börsän. Wicci sai kuitenkin telottua Rundbladin 47 peliksi poppareita syömään joten saas nähdä joutuuko sitä vielä pakkiostoksille. Vermette lisäksi day to day mutta pääsee seuraavaan peliin mukaan.

Hyvä jakso kokonaisuudessaan 4-1-1 ja Phoenix hyvissä kyttäysasemissa 4 pinnan päässä 8.sijasta. Toki enemmän pelejä pelattuna mutta onhan tässä vielä kautta jäljellä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose väänsi pari peliä näin keskiviikkoillan piristykseksi.

Ensimmäisessä vastaan luisteli Carolina ja peli olikin tasainen vääntö jossa molemmilla oli paikkansa. Ward Carolina maalissa otti pari hienoa koppia mutta Varlamov ei paljon huonommaksi jäänyt. Pitkään näytti että pisteet matkaavat Carolinaan mutta peli saatiin raavittu tasoihin. Jatkoajalla sitten Pavelski niittasi 2-1 voiton San Joselle. Pientä maalivahdin häirintää oli tilanteessa mutta ihailtavasti Pavelski ajoi tilanteen loppuun asti.

Toinen peli olikin vanhaa tuttua Jargonia/Phoenixia vastaan. Ennen peli uumoiltiin että eiköhän tämä matsi maalilla jommalle kummalle mene kuten aina. Ja tällä kertaa se päättyi Sharks voittoon. Hyvä taistelu ja eipä tuo vääryys olisi ollut vaikka toisinkäin olisi tulos ollut. Mukava pelailla Phoenixia vastaan aina kun tietää että peleistä tulee tasaistä vääntöä eikä peppupanoa ala Chicago. Pavelski tosiaan jäi jyrän alle kun botti veti pystyyn. Sen jälkeen tippukin kinttaat pari kertaa. Neil vs McLaren josta voitto Neilille ja heti perään Glencross vs Mashinter josta puolestaan voitto Mashinterille.

Kiitokset molemmille vastustajille matseista. Hyviä oli!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Toisena pelinä 1-0 puolustusvoitto Buffalosta joten vähän saatiin kuitattua viime kauden 2 tappiota. Voin kuvitella että siellä on vittua huudettu kun ei Buffalolla mennyt mistään sisään ja Smith pelasi kyllä hyvin maalissa :D Ainoan maalin teki Lupul joka kiemurteli maalille ja veivasi polviltaan börsän. Wicci sai kuitenkin telottua Rundbladin 47 peliksi poppareita syömään joten saas nähdä joutuuko sitä vielä pakkiostoksille. Vermette lisäksi day to day mutta pääsee seuraavaan peliin mukaan.

En huutanu, koitin taistella loppuun asti. Jos en tuntis ja arvostais sua niin paljon, haistattaisin limasella emättimellä. Pakko olis raapia pisteitä mutta ei vaan välillä uppoo. Ja kun mokasin ite vielä siinä sun maalissa, se ärsyttää.

Hassua, just mietin pitäiskö Miettinen pudottaa kokoonpanosta niin samantien lunasti paikkansa ylhäällä tapauksella Rundblad. Noista mä nautin :) Päivällä lähti Ottawalta Eberle sivuun 35 peliks.

Calgary jäljellä, ei huvita tänään enää.

Ai niin. Kaikki luki mun nettiongelmat? Mikä on todennäköisyys että Sonera oli postittanu mulle paskana olevan modeemin? Kyllä, se oli paskana.
 

Navy

Jäsen
Tuli turpaan tai ei, yksi asia vituttaa kyllä yli kaiken tässä liigassa. Mietin pitkään pitäisikö nillittää tästä vai ei ja tulin siihen tulokseen että kannattaa, saanpahan edes mielenrauhaa.

Ei mitään järkeä että mun joukkueen ylivoimaisesti paras taklaaja on Legwand. Nopeus tuntuu olevan ainoa arvo joka vaikuttaa. Joka jätkällä voi siis ajella miten tahtoo levyiksi pelaajia. Sitten kun vielä selkään ajelut ja myöhäiset taklaukset on ok, niin ai että kun tekee eetvarttia pelata tätä paskalaitosta veren maku suussa. Varsinkin ku ite yrittää pelata rehdisti mutta kovaa tietty.

Eikö ketään muuta häiritse nämä?

Taklauspeli ärsyttää eniten tässä pelissä. Juurikin tuohon selkään taklaamiseen menee hermot aina kun sitä esiintyy. Onneksi sitä ei ihan joka pelissä näe.
Toisessa pelaamassani liigassa taklaukset ovat mielestäni paljon parempia. Ei lennä ihan jokaisella pelaajalla ja taklauksella vastustaja nurin.
 

Mige

Jäsen
...

Kiitos jos luitte ja kertokaahan mielipiteitä. Ymmärrän jos ei kauheasti halua herätä kesken kauden vaihdella noita, mutta ehkä ensi kaudelle?
Tähän kyllä ihan sama. Taklaukset on jotenkin ihan ihmeellisiä tässä meiän liigassa. Esim. juuri EASHL:ssä tilanne taklausten osalta on huomattavasti parempi ja realistisempi. Samantien vaan jotain muutoksia asetuksiin, kyllä tässä on vielä todella paljon aikaa sopeutua ennen kuin tosipelit alkavat.
 

trap

Jäsen
Tässä taitaa olla ekat säädöt mitä pelissä oli julkaisuhetkellä. Omasta mielestäni paljon paremmat kuin mitä jossain vaiheessa oli ns publalla, en tiedä miten nykyään kun en noita ranked-matseja hirveästi pelaa. Aivan hirveää paskaa ovat välillä olleet EA:n asetukset, joten koko settiä ei missään nimessä vaihtoon. Jos pelkkien taklauksien slidereitä pystyy muuttamaan, niin mun puolesta voi hippasen pistää pienemmälle, mutta isoille muutoksille ei kiitos.
 

Fled45

Jäsen
Kun nyt tässä NHL:ssä on hehkutettu momentumia (liike-energiaa), niin voitaisiko sitä taklausvoimaa pudottaa pari pykälää?

Kannatan. Onhan tuo taklaaminen aivan liian helppoa, ei mitään väliä kuka ajaa ja kenet, niin ukot lentelee pienimmästäkin hipaisusta. Jos ei tälle kaudelle, niin sitten ensi kaudelle.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ai niin. Kaikki luki mun nettiongelmat? Mikä on todennäköisyys että Sonera oli postittanu mulle paskana olevan modeemin? Kyllä, se oli paskana.

Seurailin sarjataulukkoa puhelimen välityksellä ja kyllähän se siltä tosiaan näytti, että jotain vikaa oli pakko olla Biisonien piuhoissa, kun ainoastaan ottelumäärä tuntu kasvavan, mutta pisteet ei lisääntyneet ollenkaan.

Ja taklausiin ei kosketa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itseltäni puolto sille, ettei taklauksiin kosketa.

Jokainen mua vastaan pelannut tietänee miksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös