Xbox 360: NHL 10 Liiga (vol 2)

  • 16 696
  • 245

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jiven San Joseta ja Peteliuksen Washingtonia vastaan saatiin matsit pelattua. Molemmista yksi voitto sekä yksi tappio. Ihan hyviä pelejä, kiitos.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin, te joilla on Phoenixia vastaan pelejä pelaamatta tänä iltana onlineen mikäli mahdollista niin pelataan pelejä alta pois. Luultavasti jostain seitsemästä eteenpäin vois tulla pelaileen.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Noniin, te joilla on Phoenixia vastaan pelejä pelaamatta tänä iltana onlineen mikäli mahdollista niin pelataan pelejä alta pois. Luultavasti jostain seitsemästä eteenpäin vois tulla pelaileen.

Ei onnistu tässä iltapäivän mittaan? Iltasella on muuta puuhaa.. :D
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jos mannyyy tai penaali on pelituulella, niin voisin pronssimatsin jälkeen pelata.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenix päässee linjoille tänään illalla ennen futisfinaalia ja huomenna alkupäivästä klo 15 asti. Eli jos joku pääsee pelaamaan pelin/pelit jompana kumpana aikana, niin laittakaa YV:tä niin tiedän tulla puikkoihin! Sais pelit pikkuhiljaa pelattua pois...
 

Tuamas

Jäsen
Näillä näkymin jää liiga pelaamatta loppuun, boksi sanoi sopimuksensa irti enkä jostain syystä saa Live-id:tä siirrettyä toiselle boksille. Kokeilen vielä muutamaa jippoa ja ilmoitan huomiseen mennessä onnistuiko.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Washingtonia vastaan tuli pelit pelattua alta pois ja (odotetusti) kaksi tappiotahan sieltä tuli:

Pho - Was 2-6 (?)
Was - Pho 4-3

Eipä peleistä hirveästi jossiteltavaa jäänyt. Kaveri pisti kovalla prosentilla kiekkoa lättyyn eikä maalinvahtien vaihdot auttaneet kertaakaan mitään. Toisesta pelistä olisin ehkä pisteen voinut ansaitakin mutta ei niin ei.

Kuitenkin oikein rehtiä pelaamista Peteliuzelta joten ihan hyvä maku jäi suuhun, kiitti peleistä! Toivottavasti meet koko liigan voittoon asti, miellyttävää pelaamista kun ei kokoajan yritetä niitä samoja maalikikkoja tms. Täytyy varmaan itekin rueta suoraan alotuksista / yhden poikittaissyötön jälkeen laukomaan onetimereita kun tuntuvat uppoavan välillä vähän turhankin hyvin.

Sain sentään ahl-liigan puolella "kuitattua"... ;)
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Runkosarja päätökseen niukalla 2-1 voitolla Mannyyyn Dallasista.

Runkosarjan osalta mun statsit olivat yllättävän hyvät omiin odotuksiin nähden: 17-2-1=35p. Lihiksen Philly on ainut joka voi vielä ohi mennä, muistaakseni kuusi peliä jäljellä ja noista pitäisi saada vähintään 11p niin oltaisiin tasoissa ja katseltaisiin sitten maalieroja. Kiitokset kaikille vastustajille runkosarjan osalta reiluista matseista!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Seuraavan kerran pystyn pelaaman vasta sunnuntai-iltana (mökkireissua + risteilyä sitä ennen).
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Näillä näkymin jää liiga pelaamatta loppuun, boksi sanoi sopimuksensa irti enkä jostain syystä saa Live-id:tä siirrettyä toiselle boksille.

Onnistuiko kikkailu, vai jääkö urakka tätä myöten kesken Pittsburghin osalta?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Seuraavan kerran pystyn pelaaman vasta sunnuntai-iltana (mökkireissua + risteilyä sitä ennen).

Tänään kasin jälkeen voisin kuitenkin pelailla. Ilmoitelkaa mua vastaan pelaamattomat, jos kiinnostaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenix voi tänään pelata n. 14-22 välillä, laittakaa yv:llä joku kellon aika niin tiedän tulla onlineen. Taitaa noita pelejä vielä muutamaa vastaan olla jäljellä.
Huomennakin onnistunee pelaaminen.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla pelit jäljellä vielä Phoenixiä, Chicagoa ja Pittsburghia vastaan. Sunnuntaina onnistuu seuraavan kerran pelaaminen illalla.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mulla pelit jäljellä vielä Phoenixiä, Chicagoa ja Pittsburghia vastaan. Sunnuntaina onnistuu seuraavan kerran pelaaminen illalla.

Tuamaksesta ei ole tainnut kuulua mitään vähään aikaan ja ilmeisesti boksi on rikki, joten itse ehdottaisin, että potkut persuksille ja sitten karsintoihin. Siihen mennessä voisi saadakin jo boksin kuntoon? Muutenkin eikös nuo tilastot näytä siltä, että karsintasarja odottaisi?

Mitäs muut tästä olisi mieltä? Kuitenkin kaverilla jäljellä ilmeisesti se 9 peliä jotka on aika paljon loppujen lopuksi. Olisi nimittäin mukava jo päästä hieman pleijareitakin vääntämään kun muutoin alkaa jo nhl11 olla oven takana kun runkosarja olisi ohi.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mitäs muut tästä olisi mieltä? Olisi nimittäin mukava jo päästä hieman pleijareitakin vääntämään kun muutoin alkaa jo nhl11 olla oven takana kun runkosarja olisi ohi.

Samaa mieltä, eli monoa vaan niin päästään jatkamaan eteenpäin. On tässä jo odoteltu, mutta pakko tehdä jo joku ratkaisu niin saadaan tämä liiga päätökseen vielä ennen sitä eneizel yhtätoista.

Jänskättää hieman, näinköhän sitä joutuu karsimaan vai selviääkö niukasti playoffeihin..?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tuamaksesta ei ole tainnut kuulua mitään vähään aikaan ja ilmeisesti boksi on rikki, joten itse ehdottaisin, että potkut persuksille ja sitten karsintoihin. Siihen mennessä voisi saadakin jo boksin kuntoon? Muutenkin eikös nuo tilastot näytä siltä, että karsintasarja odottaisi?

Mitäs muut tästä olisi mieltä? Kuitenkin kaverilla jäljellä ilmeisesti se 9 peliä jotka on aika paljon loppujen lopuksi. Olisi nimittäin mukava jo päästä hieman pleijareitakin vääntämään kun muutoin alkaa jo nhl11 olla oven takana kun runkosarja olisi ohi.

Tehdäänpä näin. Sormet ristiin et saadaan kuitenki kahdeksan pelaajan pleijarit.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenix @ Dallas 3 - 1

Voitto siis tuli raavittua tuosta peleistä mutta edelleen sijoitus vasta 10. surkean alkukauden jälkeen.

Vielä jää meikäläisellä (Phoenix) jäljelle kaksi peliä Lihiksen Phillyä vastaan, mikäli siis Pittsburgh saa kenkää. Montako huanointa muuten joutuu karsintoihin? Voi olla hissua raapia pistettäkään Phillyltä.
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenixin viimeiset pelit pelattu.

Phi - Pho 1 - 0
Pho - Phi 4 - 1

Ekassa pelissä olin purjeessa ja Lihis ois voinut mättää ainakin 5-0 lukemat. Toisessa ajattelin että kaikki tai ei mitään, alusta asti painetta vaan... Kaveri pääsi 1-0 johtoon mutta sitten pääsin ylivoiman kautta takaisin peliin ja ihan ansaitun voiton otin, vaikkei Lihis varmaan täysiä pelannutkaan? Hyvältä tuntui voitto silti noin taitavaa kaveria vastaan. Kiitos peleistä :)

Tuon voiton myötä nousin tasapisteisiin isomahan kanssa ja sijalle 9. mutta isomahalla taitaa olla vielä kaksi peliä jäljellä, eli taitaa jumbosija Phoenixia kutsua taas pian. Harmittaa kun alkukausi oli niin surkea, nyt lopussa tuli voittoja hyvistäkin vastustajista...
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tosiaan Phoenixia vastaan pelit pelattiin. Ekassa olin aika suvereeni, kuten taas toisessa penaali hassutteli miten tahtoi. Ja ihan tosissani pelasin, sillä runkkarin voitto oli vielä tavoitteena. Enää ei ole.

Viime kaudellakin voitit mut toisen kerran samalla tavalla. Puolustat niin hyvin, että jään ihan aseettomaksi. Hemmetin hyvät matsit, kiitokset! Toivottavasti ei kohdata pleijareissa, ainakaan ennen finaaleja ;)

Vielä pelit isomahaa vastaan jäljellä. Tosin merkityksettömät mulle, mutta pitäähän ne pelata pois. Laita isomaha yv:tä koska pelataan.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vielä pelit isomahaa vastaan jäljellä. Tosin merkityksettömät mulle, mutta pitäähän ne pelata pois. Laita isomaha yv:tä koska pelataan.

Psst, mulle ne ei oo merkityksettömät: voita molemmat niin vältän jumbosijan! Eli ei tosiaan finaaleissa kyllä kohdata, karsinnat kutsuu. Eikös kaksi huonointa joudu karsintaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös