Xbox 360: NHL 10 Liiga (vol 2)

  • 16 694
  • 245

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
!! thego 10 muistaakseen tulee viel 8 joukkueen pleijarit. Älä lähetä tappopartiota perääni jos näin ei ole.

Voi olla. Mut ei täs ollenkaan ala pleijarit jos Tuamas ei matsejaan pelaa. No katellaan nyt vielä jonku aikaa. Sit jos tähän ratkasuun päädytään niin ainahan pleijarit voi vetää manuaalisesti haastamalla. Seuraavassa Tuamaksen edellinen viesti tähän ketjuun:

Pittsburghin pelaaminen on kärsinyt ylipitkistä työpäivistä ja liian kivoista terassikeleistä.

Pyritään pelaamaan pelit tänään ja seuraavaksi sitten ensi viikon alusta lähtien.

Toki edelleen siten, että työtahdin vuoksi ei millään ehdi ainakaan ennen iltaseitsemää aloittamaan.

Muuten ymmärrän, mut eikö kukaan muu täällä sit voi pelata iltaseitsemän jälkeen?
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Masa-66:tta vastaan vedettiin jäljellä oleva matsi.

Ducks - Blackhawks 1-0

Maalinteko ja luistelu tökki kokopelinajan. Ei siis lagannut, mutta omat miehet tuntui jotenkin hitailta. Muutenkin koko ottelun vedot meni 12-12 joten paikkoja ei kummallekaan siunaantunut juuri ollenkaan.
Voittomaalikin tuli vasta vajaa 2min ennen loppua kun J-P Dumont iski b-pisteen alakaarelta suunnilleen tykin ylsään. Sopivasti oli vielä Seabs tai Keith tekemässä maskia joten maali oli selviö. 1-0 voitto kelpasi hienosti.
Jostain syystä masaa vastaan en kummassakaan pelissä saanut konetta auki. ensimmäisestä tuli siis jokunen päivä sitten 2-1 tappio ja aivan samanlaista puurtamista oli sekin peli.

Kiitokset kuitenkin tiukoista otteluista. Ei katkennut yhteys, joten propsit siitäkin ;)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Pittsburgh 2 - Nashville 3

Eka erä oli pirun tasainen, mutta toiseen nostin vaihdetta ja vein sen selvästi 3-0. Teukka veti komealla lämärillä pakin jalan kautta alakulmaan ja Tootoo tais AV:lla veivata läpiajosta. Vikassa erässä kaveri pääsi vähän kaunistelemaan lukemia kun en ihan hereillä ollut maalin edessä.

Nashville 2 - Pittsburgh 0

Ekan maalin iski Marcel Goc kahden miehen vajaalla komealla vanhanaikaisella. Sellasta Datsjukmaista pyörimistä kulmissa jonka jälkeen komea kiepautus moken längeistä. Tämän jälkeen Versteeg vielä näytti mallia miten ne one-timerit pistetään häkkiin. Malkinilta ja Crosbylta onnistuin taklaamaan olkapäät paskaksi, mut harmi et ne voi samantien tulla kentälle takas.

Sinänsä huvittavia tilanteita tuli kun vastustajalla on 2vs1 hyökkäys, ajan sen vapaan ukon ja tästä n. 2-3 sekuntia myöhemmin tulee syöttö sille kaverille joka keräilee tässä vaiheessa kamojaan kulmassa. Kannattee ehkä joskus katella vähän minne syöttää. Muutenkin tokassa matsissa Pittsburghin pojilla oli 10 laukausta ja 13 one-timeria :D

Nyt ois matsit pelattu saldolla 8-10-2. Ei mikään mahtava tilasto, mutta voi tsäkällä riittää vikaan pleijaripaikkaan.
 

Tuamas

Jäsen
Sinänsä huvittavia tilanteita tuli kun vastustajalla on 2vs1 hyökkäys, ajan sen vapaan ukon ja tästä n. 2-3 sekuntia myöhemmin tulee syöttö sille kaverille joka keräilee tässä vaiheessa kamojaan kulmassa. Kannattee ehkä joskus katella vähän minne syöttää. Muutenkin tokassa matsissa Pittsburghin pojilla oli 10 laukausta ja 13 one-timeria :D

Juu, sen verran tökki koko pelin ajan, että lähti toi syöttö sen verran viiveellä että napinpainalluksen ja syötön välillä oli se jätkä jo kolattu.

Ihan ok pelit, ei vaan uponnu millään mistään.

No, nyt kaatuu Jokke ainakin ekassa pelissä, niin voi pleijaripaikka säilyä mahdollisuuksien rajoissa.

Edit.
Ja toinen peli McJokkea vastaan menikin sit vituiks. No, futispelin jälkeen lisää matseja, jos löytyy vastustajia.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Nashvile 0 - San Jose 2 (dnf.)

Toisen pelin jätin sitten jo ekassa erässä kesken. Ihan hieno kuviohan toi on et nakataan RB-lämärillä kiekko päätyyn ja oma hyökkääjä ehtii siihen joka vitun kerta. 2-0 maalissa se vielä tuli kulmasta, Elliksen jaloista ja kaveri pääsi tyhjiin nakkaamaan. Onhan toi joo oikeaa jääkiekko ja ainoastaan 70% kaverin hyökkäyksistä tulee samalla tyylillä, mut kyl mä mieluummin kattelen vaik vanhoja Pasilan jaksoja ku tällästä peliä.

Nicholista tarjosin kaikkia paitsi Sullya ja Teukka, mut ei vissiin kelvannu.

E: En ny tiiä vituttiko Krankea se mun viime liigan puolustuspelaaminen vai mikä, mut kyl sä joskus osasit vaikka omasta päästä kuljettaa sen kiekon hyökkäysalueelle. Muutenki toi hyökkäyspään pelaaminen oli aika lailla one-timerin ja ripareiden hakemista vaikka sielläkin joskus löyty kaiken maailman kuvioita ja kikkoja.

Vai onko tää nyt sit varmempi keino menestykseen (mitä ilmeisesti tässä liigassa on tulossa)?
Oho, olipas itkupotkuraivari, niin kauan kun sun peli perustuu myöskin pelin hienouksien käyttämiseen (eli kiekottoman estämisiin niillä hienoilla niiteillä ja maalin edessä makoiluun) niin eipä tule kauheasti esitettyä hienouksia. Joskin kuten tuloksista näkee, niin eipä siitä ole kauheasti ollut vaaraakaan.

Mutta jos mun pelistä löytyy ribareiden hakemista, niin kyllä tulee meikäläiselle melkosen puskista. Olen muistaakseni kertaalleen hakenut sellaista, kun kaveri iski johtomaalin vastaavasta.


Tulipa eilen otettua hienosti kuokkaan Peteliuzta vastaan. Jatkoajan loppuun pitkä, jota ei olisi kuulunut viheltää. Aikaa jäi 1.6 tai 1.8 sekkaa. 100-nolla aloitustappio ja onetimer yläpesään summerin soidessa. Kelloon jäi kuitenkin monta kymmenystä. Melkein vitutti.


Juuri äskön voitto ja tappio Pingiivineille. Tappio tuli lukemin 2-5, mutta siinä pelissä pari minuuttia ennen loppua tein tasoitusmaalin 3-3, mutta sitäpä ei hyväksytty. Kiekko oli pitkään maalissa ja sitten pingviinipelaaja nappasi kiekon maalin takaa verkon läpi ja tuli pelikatko... Itse olisin saattanut napata veskarin veke ja antaa tehdä tyhjiin, mutta eipä siinä mitään. Ei maalia ja taaperrus ja sarjapaikasta taistelu jatkuu.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Oho, olipas itkupotkuraivari, niin kauan kun sun peli perustuu myöskin pelin hienouksien käyttämiseen (eli kiekottoman estämisiin niillä hienoilla niiteillä ja maalin edessä makoiluun) niin eipä tule kauheasti esitettyä hienouksia. Joskin kuten tuloksista näkee, niin eipä siitä ole kauheasti ollut vaaraakaan.

Mutta jos mun pelistä löytyy ribareiden hakemista, niin kyllä tulee meikäläiselle melkosen puskista. Olen muistaakseni kertaalleen hakenut sellaista, kun kaveri iski johtomaalin vastaavasta.

Oli joo ja ehkä johtu osin siitä, että on nähny miten oot joskus hyvinä aikoina pelannu ;) En oikeesti tajua mistä toi RB-lämärin nakkaaminen päätyyn nyt on yhtäkkiä tullu ja kait se pitäis puolustaa vaan niin et heti kiekon menetyksen jälkeen ottaa haltuun alimman pelaajan ja vetää omaa päätyä kohti niin lujaa ku jaksaa. Josta taas vois joltain tulla valitusta et miten Hanlonia pelaa eikä esim. karvaa ollenkaan.

Ei niitä ripareja ehkä niin hirveesti viljelty mut jos tosiaan vertaa aiempaan pelityyliin niin ei juuri mitään kuvioita edes yritetty. Maalilla jos ukko makoilee niin sehän on helvetin helppo kiertää ja ottaa ilmanen maali himaan.

Ehkä vaan eniten vitutti et täs pelis voi punaviivalta syöttää itelleen (siis samalla jätkälle) takatolpalle josta voi pistää tyhjiin.. Ehkä paras jos tää ois vika kausi tätä versiota ja voidaan taas syksyllä kuvitella et se NHL11 on jotenki parempi. Tai no muutenki tuntuu et aina syksyllä tyypit vetää uutta versiota ihan eri tavalla ja hakevat kaikenlaisia kuvioita, sit taas kevättä kohden ilmeisesti tajuavat et parhaiten pärjää tietyillä kikoilla - kuten aina.
 

Tuamas

Jäsen
Juuri äskön voitto ja tappio Pingiivineille. Tappio tuli lukemin 2-5, mutta siinä pelissä pari minuuttia ennen loppua tein tasoitusmaalin 3-3, mutta sitäpä ei hyväksytty. Kiekko oli pitkään maalissa ja sitten pingviinipelaaja nappasi kiekon maalin takaa verkon läpi ja tuli pelikatko... Itse olisin saattanut napata veskarin veke ja antaa tehdä tyhjiin, mutta eipä siinä mitään. Ei maalia ja taaperrus ja sarjapaikasta taistelu jatkuu.

Juu, no itsekin pohdein että mitä siinä tapahtui, mutta näppäinkämmin takia en päässy kattelemaan hidastusta niin en sitten viittiny koneen mahdollisen bugin takia antaa ilmaista maalia.

Itse taisit sen katsoa ja ilmeisesti meni maaliin?
Pahoitteluni tuosta, ei ole noissa oikein koodit kuosissa.

Illan viimeisellä sitten tulikin kautta aikain ansaitsemattomin voitto kun alle minuutti ennen pelin loppumista Lackulta katkesi yhteys 6-2 tms. tilanteessa ja meikälle voitto.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Milloinkas Jive Sharksilla ja Vili phillyllä pääsis pelaamaan pelit? Itse olisin valmis vaikka heti.
Nuo neljä matsia kun saa pelattua niin sitten olisi runkosarja ohi ja voi alkaa odotella pleijareita jos niihin pisteet riittää. Voitto ehkä kaksi pitäisi ainakin noista neljästi ottaa, jotta pleijareihin pääsee.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Milloinkas Jive Sharksilla ja Vili phillyllä pääsis pelaamaan pelit? Itse olisin valmis vaikka heti.
Nuo neljä matsia kun saa pelattua niin sitten olisi runkosarja ohi ja voi alkaa odotella pleijareita jos niihin pisteet riittää. Voitto ehkä kaksi pitäisi ainakin noista neljästi ottaa, jotta pleijareihin pääsee.

Tänään kohta/hivenen myöhemmin linjoille.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kolme peliä tuli pelattua päivän mittaan:


Washington-Dallas 3-1
New Jersey-Washington 1-4
WSH-NJ 5-1

Kiitokset vastustajille! Jos joku haluaa matsia ottaa niin viestiä tänne.

Treidiehdotuksia on tullu Ovechkinista ja Seministä. Ovy on täysin koskematon mutta Seministä voisin olla valmis luopumaan leftin snaipperia vastaan, jotta saan ykköskenttään kolmannen pisteniekan. Laich ei tässä tehtävässä ole oikein onnistunut. Millään erateilla ja hossilla Semin ei todellakaan lähde, on kuitenkin mun kolmanneksi paras pistemies.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Olen linjoilla edelleen. Kranke kerkesi juuri karata kun loppu höntsä peli jotain randomia vastaan.

Tuutko viel takas?
Lissu alas myös joskus tulla veikkaan että kohta ja hivenen aikamäärä on pikkuhiljaa mennyt... ;)
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tuutko viel takas?

Jep tulin, näin ja voitin ja hävisin. Eihän noi pelit kyllä muistuttaneet tipan vertaa jääkiekkoa vaan miekkailua. Syöttöpelistä ei mitään tietoakaan kummallakaan jengillä.

Toivottavasti seuraavaan versioon olisi tuota puolustuspeliä jotenkin muutettu, että se ei vaan voisi olla jatkuvaa sohimista sillä mailalla, eli vaikuttaisi merkittävästi hidastavasti pelaajaan tai vastaavaa. Mielellään myös niitä ukon läpi tulevia mailannostoja olisi vähemmän.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenna uusi yritys. Liveaika loppui tänään, huomiseksi ostan uuden setin. Sorry jos jouduit odottelemaan!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Illan vikat matsit Tuamaksen Pensiä vastaan päättyivät Capsien voittoon maalein 6-0 ja 4-0. Varlamov oli tän päivän peleissä suorastaan uskomaton, hyvin tarttui läpärit, onetimerit ja suorat laukauksetkin.

Saku Koivun myötä sain maalintekolaajuutta lisää myös kolmosketjuun, joka teki toisen pelin maaleista kolme.

Runkosarjan kärkipaikkakin tuli vallattua Jokelta ainakin väliaikaisesti recordilla 11-1-1, pistepörssin kärkeen siirtyi Bäckström ja maalivahtien puolella Varlamov on toisena Emeryn jälkeen.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Jep tulin, näin ja voitin ja hävisin. Eihän noi pelit kyllä muistuttaneet tipan vertaa jääkiekkoa vaan miekkailua. Syöttöpelistä ei mitään tietoakaan kummallakaan jengillä.

Jotenkin alkaa tuntua ettei sulle nykyään kelpaa minkäänlainen pelityyli. Kaikki pelaa paskaa peliä.
Tällä kertaa ensimmäisen pelasin samalla tavalla kuin ennenkin, mutta kun ei ollut taaskaan kuin laidassa painimista ja rb-lämäriä päätyyn niin päätin sitten toiseen lähteä samoilla aseilla.
Kiitokset toisen pelin 5:stä ilmaismaalista. Sai edes maalieron plussalle.

Hellitähän Kranke kravattia välillä niin se pelikin alkaa taas maistumaan. Tai käy kokeilee random jenkkejä, myös divari voisi olla hyvä vauhdin otto paikka.

Huomenna uusi yritys. Liveaika loppui tänään, huomiseksi ostan uuden setin. Sorry jos jouduit odottelemaan!

Juu, ei mitään hätää. Loppuviikosta varmasti onnistuu kuitenkin ja huominenhan on viel lepopäivä futiksesta niin hyvin ehtii.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jotenkin alkaa tuntua ettei sulle nykyään kelpaa minkäänlainen pelityyli. Kaikki pelaa paskaa peliä.
Tällä kertaa ensimmäisen pelasin samalla tavalla kuin ennenkin, mutta kun ei ollut taaskaan kuin laidassa painimista ja rb-lämäriä päätyyn niin päätin sitten toiseen lähteä samoilla aseilla.
Kiitokset toisen pelin 5:stä ilmaismaalista. Sai edes maalieron plussalle.

Sitähän toi on, että mikään ei kelpaa. Ei vaiskan. Sitähän minä sanoin jo, että kun se peli ei muistuttanut kummaltakaan puolelta missään muodoin kunnon kiekkoa. Joskin ekassa pelissä oli vaan pakko ottaa voitto, kun sen verran jäi kaivelemaan edelliskauden pleijarit ja ne maalillenousut :)

Mun omassa pelissä ei ole mitään järjen häivää, mutta mukava huomata että ei muillakaan ole.


Hellitähän Kranke kravattia välillä niin se pelikin alkaa taas maistumaan. Tai käy kokeilee random jenkkejä, myös divari voisi olla hyvä vauhdin otto paikka.
Juu kokeiltu on ja ei ne randomjenkit nyt niin vittumaisia vastustajia ole. Siellä tulee joskus jopa ihan mukaviakin matseja pelattua, missä peli ei ole pelkkää poketusta ja mailannostoa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä monet valittavat, että puolustaa ei saisi pokettamalla, mailaa nostamalla, heittäytymällä tai liiallisesti taklaamalla.

Olisi sellainen kysmys: miten te puolustatte?? Haluaisin myös oppia puolustamaan oikein!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
nyt onlinessä!
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Täällä monet valittavat, että puolustaa ei saisi pokettamalla, mailaa nostamalla, heittäytymällä tai liiallisesti taklaamalla.

Olisi sellainen kysmys: miten te puolustatte?? Haluaisin myös oppia puolustamaan oikein!
Eipä mulla ainakaan muuta kun ne kaksi asiaa, jotka ahdistavat noissa:

1) maalinedessä pötköttäminen. Tämä on ok, jos tapahtuu "luonnollisessa" tilanteessa. Jokainen hyökkäys ei sellainen ole.

2) mailannoston hakkaaminen aivan toivottomasta kulmasta, eli käytännössä ukon läpi. Muutoin mun puolesta saa nostaa vaikka kuinka vitusti, mutta kun itse aina silloin tällöin kuvittelee, että se kroppa suojaisi kiekkoa, niin vihu tulee ja suolistaa kiekollisen.


Anyhow, mulle ihan sama. Jengi vaan vetää aika pipo kireellä noita matseja, kun voitto on niin pirun tärkee. Meikku tulee vastedeskin yrittämään kääntörannareita tai muita "kikkoja". En jaksa koko ajan yrittää maalille nousua ja veiviä takakulmaan... Meinaa myös tulla pikku hoppu, että saan tehtyä maalin yv:llä itse luomallani kuviolla. Saattaa vaan 11 tulla vähän turhan nopeesti. Tuppaa useammin soimaan omissa, kun meikun yv saada edes laukausta aikaiseksi.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kranke. Pointti kyllä ymmärretty, ei siinä mitään. Enkä mä sua tarkoittanutkaan pelkästään. Mutta ei tossa oikeastaan ilman pokettamista voi edes kunnolla puolustaa. Jos taklaat paskalla pelaajalla, ei tapahdu mitään, ja todennäköisesti seurauksena on 2vs1 tilanne. Toivottavasti 11 tuo muutoksen tähän.

Muutaman matsinkin sain pelattua.

Dallas - Philadelphia 0-4
Anaheim - Philadelphia 2-5
Philadelphia- Anaheim 5-0 (toisessa erässä Jokella meni "mystisesti" yhteys poikki viidennen maalin jälkeen ;)

Peteliuz: Tuskin enää tänään tulen linjoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös