World of Tanks

  • 260 792
  • 2 155

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Se on pelin sisäinen keskustelukanava, Sinne voi mennä rehentelemään hienoilla voitoilla ja vittuilemaan SaiPalle :) Välillä vedetään yhdessä plattaa myös. Viikonloppuna taidan taas olla linjoilla.

Eli talliruudun vasemmasta alalaidasta voi etsiä kyseisen kanavan.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se on pelin sisäinen keskustelukanava, Sinne voi mennä rehentelemään hienoilla voitoilla ja vittuilemaan SaiPalle :) Välillä vedetään yhdessä plattaa myös. Viikonloppuna taidan taas olla linjoilla.

Eli talliruudun vasemmasta alalaidasta voi etsiä kyseisen kanavan.

Enpä ole itsekään pitkään aikaan ollut tuolla Jatkiksen kanavalla vaikka peliä olen edelleen pelaillut. Täytyypä viikonloppuna tulla pyörähtämään.

SaiPalle vittuilun lisäksi myös KalPan otteita on kovasti ylistetty kanavalla ja myös Tessussa tai Mumblessa jos ollaan vedetty vaikka komppamatseja.
 
Viimeksi muokattu:

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Noh, eikös KalPan suomiminen ole vakio ja vähän niinkuin että kuuluu päivään jokaiseen? Ei vaan, välillä on hauskaa avautua itse pelistä + kysellä suosituksia/mielipiteitä tankeista yms. pelailun lomassa. Nyt muistaessani, kiitoksia vain pelikavereille, alkuperäisiä plattatehtäviä tuli saatua plakkariin helposti kanavan avulla.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
PS4:lle tuli tällä viikolla kyseinen peli. Aika hyvin näyttää rullaavan. Onko täällä pelaajia tälle alustamuodolle?
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolmen kuukauden tauon jälkeen on taas tullut pari kuukautta tahkottua WoT:ia lähes päivittäin. Innostus peliin palautui siinä määrin, että menin joulun välipäivinä ostamaan itselleni joululahjaksi VIII-tierin M46 KR:n. Tuolla on kyllä ihan hauska pelata, koska ylempien tasojen taistot tuntuvat olevan keskimäärin tasaisempia kuin alempien, joissa tulee noin joka neljäs kierros täydellinen ylijuoksu jomman kumman toimesta. Sitten jokaisen ylijuoksun jälkeen joku hehkuttaa battle chatissa, että GG. Toisella puolella samanlainen tahvo sitten itkee tiimikavereilleen, että f###ing n00bs, gold n00b tai ihan mitä tahansa, jossa on sana n00b tai tomato. Tuolta osin tämä on kuin counter-strike joskus hemmetin monta vuotta sitten, mutta paljon pahempaa. Pelinautintoni kasvoi merkittävästi, kun laitoin battle chatin pois päältä, koska ei siellä ole koskaan kenelläkään mitään järkevää sanottavaa. Lähinnä siellä tuntuu puolalaiset tervehtivän toisiaan kierrosten alussa ja loput onkin pelkkää itkupotkuraivaria.

Aikaisemmin en oikein tajunnut, kuinka suuri merkitys noilla miehistöillä on tässä pelissä. Osa tankeista tarvitsee muutenkin todella paljon rakkautta, että niillä tekee taistelussa yhtään mitään. Lyödään siihen vielä 75 % miehistö kyytiin, niin sitä istuu aika monta taistelua pelkästään maalitauluna. Tuohan se tietysti onkin pelin kehittäjien ansantamallikin.

Tällä erää suosikkitankki on M4, jossa käytän samaa miehistöä, kuin M46 KR:ssä. Helpottaa pelaamista kummasti, kun äijät käy hakemassa lisätaitoja premium tankissa. Vaihdoin T1 Heavyn tuohon M4:ään, koska se ei oikein istunut omaan käteen ja tuntui räjähtävän viimeistään toisesta osumasta. Tilastojen mukaan vaihto on ainakin kannattanut, kun M4:n tilastot on ihan joka osa-alueella paremmat ja voittoprosentitkin ovat 58 vs 39! Vasta 90 taistelua, joten tuo 58 tulee tuosta alaspäin. Tosin Heavyllä en jaksanut vetää noinkaan montaa, vaan se sai lähteä 75 taistelun jälkeen. En ole pelannut millään tankilla noin montaa taistelua noin huonosti. Ainakaan tilastojen mukaan. :)
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
PS4:lle tuli tällä viikolla kyseinen peli. Aika hyvin näyttää rullaavan. Onko täällä pelaajia tälle alustamuodolle?
Meikäläinen on pelannut PS4:lla ja pidän kyllä kovasti. Yllättävän hyvin on saatu peli käännettyä konsolille. XBOX-versiota en ole pelannut, mutta PC-versiota tuli pari vuotta sitten pelattua.

Yksi tier6 löytyy, mutta tier5:sia ja nelosia löytyykin sitten tallin täydeltä. TD:t sopivat jotenkin hyvin omaan pelityyliin, joten näitä tulee varmaan kehitettyä. Wolverinella ja Stugilla tullut pari todella kovaa peliä vedettyä... Locust-PS tier3 premium tankki, jonka sai ilmeisesti osallistuttuaan betaan on kyllä tuolle tierille tosi kova. Älyttömän hyvä liikkuvuus ja tykki ampuu tarkasti liikkeestä. Jos pääsee peliin saman tierin vastustajien kanssa niin melkein jo tietää, että nyt tulee omistettua.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kolmen kuukauden tauon jälkeen on taas tullut pari kuukautta tahkottua WoT:ia lähes päivittäin.

Itse pidin taukoa lähemmäs puol vuotta, jonka aikana pelailin AW:ta. Pakko myöntää kun alkoi uudelleen pelaamaan AW:n jälkeen, pelin hitauteen oli aluksi vaikea tottua. AW on todella paljon nopeampaa peliä, verrattuna WoT:iin.

Noista Noobi yms. huudoista en itse jaksa niin välittää, ja kaikkein parhaimpia on itkut pelin jälkeen privana. Pakko myöntää että saa jotain sairasta nautintoa etenkin jos joku ihan oikeasti aikuinen ihminen alkaa valittamaan jonkun pelin takia kuin pikkulapsi.

Itse aiemmin tykkäsin pelata CW:tä paljonkin, mutta nykyisin VI ja VIII CW:t tuntuvat olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, ja itseä ei noi alemman tierin höntsäilyt jaksa inspiroida. Joutuu sitten hakkaamaan randomia enemmän kun ei kunnon X-pelejä muuten saa.

Noita uusia taistelu moodeja en oo jaksanu kertaa enempää kokeilla. Ei oikein jaksa hirveästi vakuuttaa.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko myöntää että saa jotain sairasta nautintoa etenkin jos joku ihan oikeasti aikuinen ihminen alkaa valittamaan jonkun pelin takia kuin pikkulapsi.
Täytyy myöntää, että artyllä pelatessa nuo oli pelin kohokohtia, kun sieltä alkaa sataa jotain noob arty -juttuja. Useimmiten vastasin vain, että kiitos, itkusi teki taposta vielä paremman tuntuisen tai jotain vastaavaa.

Nyt ei ole oikein tuo artyllä pelaaminen jaksanut kiinnostaa, joten ei ole chatillekään mitään virkaa.

Itsellä on vielä seiskataso korkkaamatta, vaikka olenkin luottokorttisoturina kasia veivannut lähemmäs parisataa taistelua keskinkertaisella menestyksellä. Tuskinpa meikäläisen pelaamisella tullaan ikinä kymppiä saavuttamaankaan.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsellä on vielä seiskataso korkkaamatta, vaikka olenkin luottokorttisoturina kasia veivannut lähemmäs parisataa taistelua keskinkertaisella menestyksellä. Tuskinpa meikäläisen pelaamisella tullaan ikinä kymppiä saavuttamaankaan.

Ei noilla tiereillä itselle niin väliä ole joilla randomeissa pelaa. Alemmilta tiereiltä tulee vakituisesti hakattua noita hauskoja vaunuja. Vitoselta löytyy T67, joka nyt on jokaisen itseään kunnioittavan statin hakkaajan perusverme, kutoselta löytyy pelin paras premi eli Type 64, ja seiskalta kanssa hauskoja on M41 ja etenkin T71.

Kuten noista jo huomaa niin itse en tykkää pelata hitailla ja panssaroiduilla vehkeillä ja etenkin noilla lighteilla joutuu käytännössä aina isompien tierien peleihin. Haaste ja onnistumisen ilo kunnon matsin jälkeen mun mielestä kuitenkin tän pelin suola. Toki tulee myös niitä päiviä milloin mikään ei onnistu ja kaikki tuntuu olevan itseä vastaan, mutta kuintekin tietää että jossain vaiheessa se kuitenkin helpottaa. Ei tää oo niin vakavaa.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kuten noista jo huomaa niin itse en tykkää pelata hitailla ja panssaroiduilla vehkeillä ja etenkin noilla lighteilla joutuu käytännössä aina isompien tierien peleihin.

Vitosen Chaffee on myös hauska ja sillä pääsee usein matseihin, joissa pystyy itsekin tekemään damaa. Tämä siis ennen viimeistä päivitystä, jonka jälkeen en ole kauheasti pelaillut.

Mitä tulee noihin huutelijoihin, niin hauskaa on ollut huomata, että melkein aina ovat itse melko noobeja.
Kaikkein paras oli syksyllä pelatessa, kun yksi huutaa "omg red noob team again" ja kaverin itsensä statsit olivat aika rankasti punaisella.

Nuo statsien mukaan huutelijat ei muutenkaan aina tajua sitä, että sieltä "punaiselta puolelta" löytyy myös ihan hyviä pelaajia, joilla on ymmärrystä joukkuepelaamisesta.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vitosen Chaffee on myös hauska ja sillä pääsee usein matseihin, joissa pystyy itsekin tekemään damaa. Tämä siis ennen viimeistä päivitystä, jonka jälkeen en ole kauheasti pelaillut.

Mitä tulee noihin huutelijoihin, niin hauskaa on ollut huomata, että melkein aina ovat itse melko noobeja.
Kaikkein paras oli syksyllä pelatessa, kun yksi huutaa "omg red noob team again" ja kaverin itsensä statsit olivat aika rankasti punaisella.

Nuo statsien mukaan huutelijat ei muutenkaan aina tajua sitä, että sieltä "punaiselta puolelta" löytyy myös ihan hyviä pelaajia, joilla on ymmärrystä joukkuepelaamisesta.

Pääsääntöisestihän noi huutelijat vinkuvat siitä, että muut tekevät jotain muuta kuin heidän mielestään pitäisi tehdä. Ainoa asia mikä itse ottaa päähän on jos tekee itse virhearvioita, ottaa sen kannan peleihin et itse kannattelee koko jengiä ja jos häviää tai kuolee niin se on sitten omaa vikaa. Säästää yllättävän paljon hermoja, kuin se että odottaa että muut pelaisivat jotenkin paremmin tai taktisesti fiksummin.

Itse en tohon Chaffeeseen ikinä päässyt sisälle. Kaikki kertovat että miten hyvä se on, mutta kun itse aikanaan pelasi sillä ei muistot hirveän hyviksi jääneet. Toki pelissä on paljon tankkeja joilla pelaa jopa ihan ok ja ovat todella hyviä, mutta ei jotenkiin pääse siihen lopulliseen hienouteen kiinni. Itsellä esim. ISU-152:lla on jostain syystä erittäin epämiellyttävää pelata, ei vaan pelityylit kohtaa. Myös neukkuhevit jostain syystä tökkivät todella paljon, vaikka siinä liikkuvuus verrattuna muihin on jo suhteellisen hyvää ja muutenkin pelattavuus oikeastaan parhaasta päästä.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
kutoselta löytyy pelin paras premi eli Type 64

Pelin paras premi löytyy kyllä kutoselta, mutta se on Cromwell B eikä Type ja kyllä, omistan molemmat laitteet ja kumpikin on erittäin mukavia. Kutosella on muutenkin mukavia vaunuja paljon, vaikka se tierinä onkin yksi pahimmista (kaseja vastaan mikä tahansa kutonen on melko tuhnu). Nelostieri lienee koko pelin pahin, kun siellä on kuitenkin vastassa joku O-I tai KV-2 joka derppaa kerralla, kun osuu edes lähelle.

Kyllä me Skode vedettäisiin niitä kympin CW:tä, mutta kun ei tahdo aktiivista porukkaa riittää edes kasin matseihin (jos sattuu kaksi päällekkäin, niin molempia ei saa täyteen millään), niin vaikeata on. Kampanja taisi lisäksi polttaa monelta pelihalut, ainakin hetkeksi. Kutosen stronkka on pelin paras rahantekomuoto (premivaunu alle, niin siinä tulee se 40-50k/5min), joten sitä ajetaan ihan sen vuoksi (+saadaan rahabuffit päälle aina välillä).
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Edit. Oho, wotlabsin (past 24 hours) mukaan voittoprosentti oli 67,86%, survived 50%, K/D ratio 2,29 ja WN8 1394. Mun mielestä tosta kyllä puuttuu matseja, tosin tasurien määrä (2) ainakin täsmää.

Hauska lukea pari vuotta vanhoja tekstejään. Jos tänä päivänä jäisi tuollaisiin WN8 lukemiin päivän session jälkeen, niin vituttaisi ihan armottomasti ja overall ottaisi hittiä :).
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itselläni meni viime viikolla hermot randomeihin, että saa nähdä jaksaako niitä pelata muutamaa satunnaisläpsyttelyä lukuunottamatta enää koskaan. Oikeastaan jo pidemmän aikaa on vituttanut koko peli, mutta jostain syystä on vain tullut jatkettua. Clan warsit ja strongholdit ovat ainoita, joita jaksaa enää pelata ja niissäkin vituttaa hirveä lagi jota on esiintynyt kampanjan jälkeen turhan usein.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pelin paras premi löytyy kyllä kutoselta, mutta se on Cromwell B eikä Type ja kyllä, omistan molemmat laitteet ja kumpikin on erittäin mukavia. Kutosella on muutenkin mukavia vaunuja paljon, vaikka se tierinä onkin yksi pahimmista (kaseja vastaan mikä tahansa kutonen on melko tuhnu). Nelostieri lienee koko pelin pahin, kun siellä on kuitenkin vastassa joku O-I tai KV-2 joka derppaa kerralla, kun osuu edes lähelle.

Kyllä me Skode vedettäisiin niitä kympin CW:tä, mutta kun ei tahdo aktiivista porukkaa riittää edes kasin matseihin (jos sattuu kaksi päällekkäin, niin molempia ei saa täyteen millään), niin vaikeata on.

On mullakin noi kummatkin, ja tykkään pelata Cromilla kanssa. Cromilla pääsee parempiin peleihin tierillä useammin, mutta Type taas VII tai alle pelissä on vaan parempi. Cromin tykki on hieman sohlo, tai ainakin itsestä se tuntuu siltä + liikkuvuus siihen päälle kääntää ton Typelle.

Ei toi X CW:n pelaaminen missään muuallakaan oikeastaan sen paremmissa kantimissa ole, harmittaa vaan ku aikanaan ns. turhaan on kaikki turhat kympit tullu grindattua. Ois vaan silloin tiennyt että kasin vermeillä tulee tulevaisuudessa pärjäämään ihan yhtä hyvin niin ois jääni muutama euro tohonkin peliin käyttämättä. Testasin muuten pelaamista ilman premiaccoa viikon verran. Pelasin normaalisti kaikkia tierejä ja rahaa jäi viikon jälkeen 4 miljoonaa voittoa. Toki asiaan auttoi se että sain joitakin missioneita tehtyä samalla, mutta ei toi premitili niin vaatimus korkeillakaan tiereillä tossa pelissä ole.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
On mullakin noi kummatkin, ja tykkään pelata Cromilla kanssa. Cromilla pääsee parempiin peleihin tierillä useammin, mutta Type taas VII tai alle pelissä on vaan parempi. Cromin tykki on hieman sohlo, tai ainakin itsestä se tuntuu siltä + liikkuvuus siihen päälle kääntää ton Typelle.

Sohlo on typenkin tykki ja jopa selvästi epätarkempi (tosin liikkeestä tarkempi) kuin Cromin, eikä se edes peneä niin hyvin (+huonompi MM). Liikkuvuudessa ei kummoista eroa ole. Oma käteen Cromi istuu paremmin, toki mulla on siinä myös paljon parempi miehistö :). Typeen kun saisi ventit, niin avot.
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pelinautintoni kasvoi merkittävästi, kun laitoin battle chatin pois päältä, koska ei siellä ole koskaan kenelläkään mitään järkevää sanottavaa. Lähinnä siellä tuntuu puolalaiset tervehtivän toisiaan kierrosten alussa ja loput onkin pelkkää itkupotkuraivaria.
Samoin kävi minulla. Olen nyt pelannut ehkä 1,5 vuotta ilman chattia ja olen tyytyväinen siitä, että otin chatin pois käytöstä. Toki sen saa käyttöön vaikka kesken taistelun, jos haluaa tervehtiä tuttuja, jotka ovat samassa taistelussa. Yleensä tulee otettua nokkiinsa niistä chat-jutuista, vaikka ei pitäisi. Niin nyt kun chat on pois päältä, niin ei tarvitse välittää niistä haistatteluista, joita suurin osa chat-viesteistä tuntuu olevan. Muistan kyllä sellaisiakin taisteluita, joissa chatista on ollut suurikin apu. Mm. siinä taistelussa, jossa sain ensimmäisen mastery badgen IS-7:lla olisi varmaan tullut häviö ilman avuliasta oman tiimin pelaajaa, jonka neuvoista oli paljon hyötyä. Mutta meno on niin paljon rennompaa ilman chattia, että tuskin otan sitä enää käyttöön.

Lähdin vanhasta klaanista, kun se rupesi olemaan niin epäaktiivinen ja johtoa ei kiinnostanut enää pelaaminen. Siellä oli jossain vaiheessa melkein 100 jäsentä, mutta nyt siellä taitaa olla enää 48. Nyt on tullut useita suoria tai epäsuoria rekry-yrityksiä ja olen itsekin ilmaissut kiinnostukseni johonkin klaaniin. Aika moneen klaaniin pääsisin, mutta kolmen vuoden klaaniin kuulumisen jälkeen on kiva olla hetki ilman klaania.

Olen pelannut kahtena vuonna todella aktiivisesti sen marras-joulukuun kampanjan, jossa on tarjolla 10 tierin palkintovaunuja ja jäänyt kummallakin kertaa ilman sitä. Viime syksynä tosin sain T23E3:n syyskuun kampanjasta, mikä oli mukava yllätys. Saa nähdä, että onko tänä vuonna enää sitä loppuvuoden kampanjaa, kun kovilla klaaneilla rupeaa jo olemaan ne kaikki kympin premit. Minulla nämä kampanjat ovat yksi tärkeä syy, miksi haluaisin jatkossakin pelata klaanissa. Obj. 907:n avulla voisin saada vähän nopeammin 6. lisätaidot Obj. 140:een, vaikka kyllähän Matilda IV auttaa myös. Mutta vaikka pääsisi klaaniin, niin voi olla hankalaa päästä kampanjan aikana siihen 15 pelaajaan, jotka pääsevät 10 tierin cw:hen (jos saadaan vain yksi cw pyörimään).

Nykyinen cw-aikataulu on pahasti pielessä, kun ne cw:t alkavat vasta kello 21. Ennen ne alkoivat joskus kello 19. Minulla työ rajoittaa cw:eiden pelaamista, kun pitää yleensä lähteä yöllä töihin siinä kello 00:15. Joskus voi lähteä vähän myöhemminkin, jos on tärkeä cw.

Ja se FV4202 tulee luonnollisesti hankittua 15.2. alkavasta kampanjasta. 450k damaa kahdessa viikossa ei ole niin paha homma.
 
Viimeksi muokattu:

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Kyllä me Skode vedettäisiin niitä kympin CW:tä, mutta kun ei tahdo aktiivista porukkaa riittää edes kasin matseihin (jos sattuu kaksi päällekkäin, niin molempia ei saa täyteen millään), niin vaikeata on. Kampanja taisi lisäksi polttaa monelta pelihalut, ainakin hetkeksi. Kutosen stronkka on pelin paras rahantekomuoto (premivaunu alle, niin siinä tulee se 40-50k/5min), joten sitä ajetaan ihan sen vuoksi (+saadaan rahabuffit päälle aina välillä).
Itselläni on ainaki ollut töissä viimeiset puolivuotta ihan älytön kiire ja viikolla ei ole yksinkertaisesti jaksanut enää päivän päätteeksi avata konetta. Kaiken lisäksi mokkulanetti ei nykyisellä komennuspaikkakunnalla tunnut toimivan ainakaan mun kämpässä kelvollisesti. CW:den suhteen itseänikään ei juuri jaksa kiinnostaa kutosen matsit. Kasi on vähän parempi, mutta parhaat pelit ovat ehdottomasti kympillä. Kympin tankit tuntuvat toimivan paremmin keskenäisen balanssinsa takia CW karkeloissa.

Kamppanioista on suuhuni jäänyt todella paska maku. Obj 907 kamppiksessa en jäänyt hirveän kauas tankista. Vitutus ei vielä tästä noussut, mutta sitten katoin sattumalta yhden klaanissa kamppiksen aikana vaikuttaneen herran statseja ja löysin peräti neljä matsi kyseisellä tankilla; siis kuukausia kamppiksen jälkeen. Sinällään asia ei hirveästi resaa, koska pelailen oikeastaan pelkästään heveillä. kinukkien 113 on riittävän medi allekirjoittaneelle. No tulee sitä joskus myös E50M:llä ajeltua, mutta muuten kympin td:t ja medit ovat pitkälti saaneet pölyttyä varastossa.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Itselläni on ainaki ollut töissä viimeiset puolivuotta ihan älytön kiire ja viikolla ei ole yksinkertaisesti jaksanut enää päivän päätteeksi avata konetta.

Selityksiä selityksiä, ainahan sä ehdit plattaa vetämään mun ja Senten kanssa :). No ok, viime aikoina ei ole kyllä äijää paljon linjoilla näkynyt. Mutta joo, se on ihan ymmärrettävää, että välillä pitää huilata ja välillä olosuhteet ei anna myöden pelaamiselle, mutta jumalauta, kun on se melkein 100 äijää klaanissa ja niistä ei saada 15 pelaamaan CW:tä, niin se on huono juttu. Tai viimeksi, kun mentiin kasin matseissa tarpeeksi pitkälle, että tuli toinen peli samaan aikaan, niin linjoilla oli 15 pelaajaa, ja kaksi kasin matsia vaatii sen 20, ei ollut edes teoriassa mahdollista.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, tulipa pitkästä aikaa käytyä täälläkin ketjussa. En muista Hauptmann missä klaanissa olet mutta suomalaisissa klaaneissa taitaa olla mullistuksia menossa. Ainakin Aseet klaani on jotakuinkin kuollut ja mitä yhden klaanin jäsenen kanssa osastoitiin viime viikolla, ei linjoilla enää ole klaanilaisia juuri ketään. Itse jätin klaanitouhut jokin aika sitten mutta on tässä vuosien aikana aika paljon kamuja tullut pelin tiimoilta ja osastokavereita löytyy mukavasti.
Mitä tulee tuohon Bromwell vs Type64 keskusteluun, en noita kauheesti vertailisikaan mutta eipä tule itse kauheesti Bromwelliä pelattu vaikka se tallissa onkin. Typellä enemmän pelaan ja tässä aika mahtimatsi Malinovkasta Typellä, raakaexpaa 1627.
WoTReplays — Main

Mitäs näistä uusista tankeista väki ajattelee ? Itse menen japanilaisissa ysin Type 4 Heavy tallissa. En kovin aktiivisesti tätä linjaa enää grindaa. Kovat on panssarit näissä ja itse en tykkää siitä että peliin tämmöisiä vaunuja tulee. Menehän nelosen vaunulla O-I:ta vastaan niin koitat vain pysyä mahdollisimman kaukana. Se vitosen O-I Exp nyt ei niin erikoisesti panssaroitu ole mutta kutosesta eteenpäin, karut panssarit on.

Tsekkilinja on ollut ihan hauska pelata. Mielestäni kasin TVP on ollut näistä heikoin esitys, hidas tykki ja ihmeen epätarkka ja vähän nihkeän liikkeinenkin. Viimeinen pisara oli kun kasin M40/43 nappasi ykkösellä liikkeestä. Vapaat expat lähti peliin ja ysin T-50 Skoda talliin ja aivan huikea rullatykillä. Olikohan nyt kolme vai neljä matsia pelattuna, keskilämä 5300 jotain. Aivan huikea vekotin ja tykkään kovasti.

Ranskan linja menee kanssa ysissä ja tuo AMX 30 proto on menossa ollut jonkin aikaa. Ihan hieno vekotin tuokin ja tykkään tykistä kovasti. Kovin on samanlainen kuin Leo PT ja tykkään kyllä pelailla.

Linkki vie replaan tuosta Type matsista jossa spottia oli nelisen tonnia ja itse tehtyä vajaat kaksi.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain viime viikolla vihdoin Cromwellin, joka on ollut juuri odotetun hyvä ja sillä onkin ilo pelata. Lisäksi viikonloppuna tuli tahkottua ilmainen tallipaikka ja nyt pitäisikin sitten päättää, että mitä linjaa pitkin lähtisi hihojaan seuraavaksi polttamaan. Lähtisikö kokeilemaan uudelleen sellaisia tankkeja, joista on aikaisemmin jäänyt hampaankoloon vai ottaako ihan uusi linja. Siinäpä kysymys.

T67 houkuttaisi, mutta en oikein ole TD:llä tykännyt (eli osannut) pelata. Jotenkin sitä puskee aina itsensä kulkineesta riippumatta sinne etulinjaan sähläämään ja saa pikapikaa palata takaisin talliin valitsemaan toista tankkia.

Suosituksia?
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Ainakin Aseet klaani on jotakuinkin kuollut ja mitä yhden klaanin jäsenen kanssa osastoitiin viime viikolla, ei linjoilla enää ole klaanilaisia juuri ketään.

Aseitten aktiiviset yhdistyi johonkin toiseen Suomiklaaniin viime viikolla, liekö koko Aseita enää olemassa ja jos onkin niin siellä on jotain inaktiiveja enää.

Mitäs näistä uusista tankeista väki ajattelee ? Itse menen japanilaisissa ysin Type 4 Heavy tallissa. En kovin aktiivisesti tätä linjaa enää grindaa. Kovat on panssarit näissä ja itse en tykkää siitä että peliin tämmöisiä vaunuja tulee. Menehän nelosen vaunulla O-I:ta vastaan niin koitat vain pysyä mahdollisimman kaukana. Se vitosen O-I Exp nyt ei niin erikoisesti panssaroitu ole mutta kutosesta eteenpäin, karut panssarit on.

Kutonen ja kasi on hyviä, muut melkoista paskaa. Sama kuin E100 kanssa kun tuollainen tulee vastaan, lataa kultaa ja ammu tornista läpi. Panssaria on paljon, mutta tasaista.

Ranskan linja menee kanssa ysissä ja tuo AMX 30 proto on menossa ollut jonkin aikaa. Ihan hieno vekotin tuokin ja tykkään tykistä kovasti.

Toi ysi on hyvä sillä tulee itsekin ajeltua, kymppiä ei kuulemma kannata sitten edes hommata :).

T67 houkuttaisi, mutta en oikein ole TD:llä tykännyt (eli osannut) pelata. Jotenkin sitä puskee aina itsensä kulkineesta riippumatta sinne etulinjaan sähläämään ja saa pikapikaa palata takaisin talliin valitsemaan toista tankkia.

Suosituksia?

T67 on medikka (tai lighti), vaikka TD:n nimellä kulkeekin, linjan seuraavakin vaunu (Hellcat) on hyvä, mutta sen jälkeen melko tuhnu linja kokonaisuudessaan.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Tsekkivaunuja itsekin pelannut pääasiallisesti viime aikoina, Skoda 25 T on mainio vaunu kun pelityyli on kasi- ja ysitierin ranskaheveistä tuttu. Myös se kolmostierin rullatykkinen vaunu on edelleen tallissa stressileluna, jos tosissaan vääntäminen alkaa ahdistaa. Myös japanin medikoita sekä hevejä tulee pelailtua, vaikka nuo medium chi-chit aika hanurista (heh) ovatkin pääasiallisesti. Tuolla kutosen japskimedikalla tosin jostain syystä winrate on lähes 70%...
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja se FV4202 tulee luonnollisesti hankittua 15.2. alkavasta kampanjasta. 450k damaa kahdessa viikossa ei ole niin paha homma.

Laskeskelin itse et jotain pyöreästi 200-250 matsia pitäis tohon hakata, joten taidan jättää välistä. Tekis nää jotenkii hauskasti, eli toi pitäis tehdä vaikka artyllä. Pari viikkoo lepposaa 5 artyn peliä pelistä toiseen ja ihan saakelin pitkillä arty jonoilla. Kiva ois kattoo ku ihmiset hajoilis kunnolla. Ei tuo premi mikää kummonen taida edes olla et tallii edes haluais. Maksaa varmaan oikeassa rahassa jonkuu parikymppiä jos kaupasta käy ostamassa.

T67 houkuttaisi, mutta en oikein ole TD:llä tykännyt (eli osannut) pelata. Jotenkin sitä puskee aina itsensä kulkineesta riippumatta sinne etulinjaan sähläämään ja saa pikapikaa palata takaisin talliin valitsemaan toista tankkia.

Suosituksia?

En nyt tiedä mitä sulta tallista löytyy, mutta toi td kannattaa ostaa. Jos helpolla haluat päästä niin IS-7 linja tai vielä parempi venäjän medilinja obj 140/t62a tuolta löytyy käytännössä parhaat ja helpoimmat vaunut pelata. Jos haastetta haluat, niin jenkkien VII lightit kannattaa kokeilla.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo uusi kasitierin FV on aika monessa ennakkopaketissa saanut jo kunnian pelin huonoimpana kasin premivaununa. Centurion AX on tallissa mutta sillä pelaaminen on myös jäänyt vähiin. Tuntuu sillä menneen ammorackit joka helkutin matsissa mitä kokeilin ja nyt saanut pölyyntyä tallissa. Tuohon 450k lämää pitää kuiteskin hakata aika paljon joten ei tuo liksoille lyö. Ilmeisesti 8k kultaa maksaa kamppiksen päätyttyä joten jos kiinnostaa niin tuolla saa. Vinkkinä vaan teille jotka ette AX:ää omista, tuolla hinnalla saa paljon parempaakin kärryä kuten CDC, Mutz tai Panther 88. Aika tuskaiselle tuntuu tuo FV:n liike kun maksimit on 35 km/h.

Eilen jäi matsit vähiin kun hermo meni matchmakeriin, listan pohjalla joka matsissa ja 1 voitto 12 pelistä. Toissailtana voitto% 28. Ei innosta... Tietty tuosta tuskasta pääsisi pelaamalla kymppejä mutta eipä auttanut sekään kun antoi voittotodennäköisyydellä 23% matseja. Joo, ei se aina kaikkea kerro mutta kyllä se vaan niin on, että huonot tiimit ovat ihan htin huonoja. Eilen Steppesillä otettiin siellä matalassa solassa vihujen medejä vastaan. Noh, omalla Skoda T-50:llä vihun B-C 25 osasto ja joku T62 ja ties mitä. Pois olisi pitänyt lähteä kun oma T57 istuu junanradan takana oman capin takana odottelemassa että meidät(3*ysi medi) ajetaan yli. Ampui sitten oman rullansa tyhjäksi ja kuoli. Kympillä ajaa ja wn8 alle 200, sanattomaksi vetää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös