World of Tanks

  • 261 029
  • 2 155

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla Soneran valokuitu, 100 meganen yhteys ja lagia on lähes tulkoon joka kerta kun pelaa. Keskiviikkona viimeksi. Yleensä menee niin pahaksi, ettei peliä pysty enää pelaamaan.

Eli pitäisi varmaan vikailmoitusta väsätä, mutta itsellä ei tekniikanpuolella ole ketään kontaktia joka laittaisi asioihin vauhtia. Ja pelkästää normaaliin vikapalveluun en viitsi olla edes yhteydessä koska en jaksa perus rumbaa kaikkine resetointineen ja palomuuri väsäyksin. Jonka jälkeen tolle ei kuitenkaan tehdä mitää kun syy on omista laitteista kuun asentoon, ja koska koskee varmaan max promillea asiakkaista niin jos syy onkin esim mannerten välisissä linjoissa niin asioille ei kuitenkaan tehdä mitään. Youtube probleema varsin tuoreessa muistissa vielä näissä.

Muistelisin että mokkulalla joskus mökillä tota testasin ja toimi ihan ok. Joten pitää varmaan jostain toi kaivaa esiin jos pelata haluaa lagien aikaan.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Itelle pitäisi tulla nyt huhtikuun monhtlyista tallipaikka lisää, joku II-tierin kultavaunu ja 6 päivää premiä. Sen päälle vielä kultaakin noista anniversyista. Sitten odotellaan koska on tallipaikat -50% ja isketään.

e. 300 kultaa tuli itelle samantien salasanan vaihdosta
 
Viimeksi muokattu:

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itelle pitäisi tulla nyt huhtikuun monhtlyista tallipaikka lisää, joku II-tierin kultavaunu ja 6 päivää premiä. Sen päälle vielä kultaakin noista anniversyista. Sitten odotellaan koska on tallipaikat -50% ja isketään.

e. 300 kultaa tuli itelle samantien salasanan vaihdosta

No ei kun vaan tehtävät suorittamaan, tallipaikat on näköjään -50% joten jos viikonlopun aikana suorittaa niin voi ostaa. Voi muuten tulla oikeasti kunnon polskikura viikonloppu kun muutaman kullan ja 5x expan takia kaikki on pelaamassa.

Itse katsoin että T-127 ja T-25 on -50% joten ton seitsemisen euroa taidan noihin sijoittaa. Locustihan tulee noista monthlyista, tosin itsellä taitaa jäädä kun ei ole niin kovasti jaksanut noihin keskityttyä.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Noissa karttojen oli kait myös joku "logiikka", muistaakseni ainakin painotukset vaihtuivat epämääräisin ajoin.

Wotlabsista luin, että siellä olisi viisi karttaa kierrossa ja nuo vaihtuvat tunnin välein. Ruinberg tai Himmelsdorf tuntuu olevan kyllä jatkuvasti kierrossa, yleensä molemmat, siis jompikumpi versio. Sacred on varmaan tosiaan poistettu kierrosta, on siitä sen verran kauan, kun tuon on viimeksi nähnyt. Sinällään harmi, kun aloin vihdoin päästä sinuiksi tuon kartan kanssa.

Ensi viikolla taitaa tulla 9.0 päivitys ja silloin meneekin taas neljä karttaa uusiksi: Sverogorsk (en ole pahoillani lainkaan), Malinovka (muutokset vaikuttaa ihan hyviltä, mutta itse pärjäsin tuolla yleensä mainiosti, niin vähän harmittaa), Pearl River (kartan keskustaa avataan, pirun hyvä niin) ja South Coast (mäki vasemmalta lähtee, mikä on sääli kun tuolla tuli usein kyttäiltyä).
 

Pasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei vaan toimi tuo vaihtaminen ainakaan mulla, ja foorumin mukaan aika monella muullakaan. Olen kytkenyt puhelimen tiliini ja salasanan vahvistuskoodia ei vaan tule. Jos olen poistamassa puhelinnumeroani tilistä, tämän vahvistuskoodi tulee.

En ole kyllä minäkään vakuuttunut tästä Wargamingin tekstaripalvelusta. Toimii todella satunnaisesti ja välillä saa pyytää viikkotolkulla koodia, jotta saa salasanansa vaihdettua. Nyt kun tuo suostui toimimaan niin otin numeroni pois tuolta, ainakin pääsen hallinnoimaan tiliäni silloin kun itse haluan. Kertaalleen kysyin asiakaspalvelusta apua ongelmaa koskien. Vastauksena kerrottiin, että vika on liittymässä. Kummasti vaan kaikilta muilta puljuilta saapuu palveluviestit ihan normaalisti.

9.0 tosiaan on ladattavissa muistaakseni tiistaina tai keskiviikkona. Muidenkin karttojen uudistukset ovat ihan perusteltuja, mutta tuo Pearl River muuttunee huomattavasti hauskemmaksi kun sillalla camppiminen mitä luultavimmin vähenee. Tuo sillan puolustaminen tuntuu jakavan paljon mielipiteitä, mutta ainakin omasta mielestäni sen on kaikista tylsin tapa pelata kyseistä karttaa. Toisaalta jos sillalta lähtee eteenpäin, on pohjoisesta aloittavalle tiimille paljon enemmän suojaa tarjolla. Tämän takia en ole edes oikein pitänyt Pearl Riveristä, mutta muutokset ovat lupaavia.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
No niin, nyt on IS-8 tallissa. Tykkinä on se IS-3:n top gun mutta muuten stokkina vedellään. Ei ihan hitiltä tunnu tämä vehje, mutta tuolle IS-linjalle on tähän saakka ollut tyypillistä että stokki vs toppi ero on huikean suuri.

Tämän kuun tehtävistä kertyy 9 päivää premiä, mikä on suuri helpotus kun edessä on IX-tierin grindaus. Alkaa tuossa muutenkin aukenemaan Borsig ja Jakutiikeri, joten rahanmenoa on tiedossa. Sen päälle on auki Tiger, T1 Heavy ja T-43, joten ihan kaikkia ei pysty ottamaan samaan aikaan
 
Viimeksi muokattu:

RomuLumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No niin, nyt on IS-8 tallissa. Tykkinä on se IS-3:n top gun mutta muuten stokkina vedellään. Ei ihan hitiltä tunnu tämä vehje, mutta tuolle IS-linjalle on tähän saakka ollut tyypillistä että stokki vs toppi ero on huikean suuri.

Tämän kuun tehtävistä kertyy 9 päivää premiä, mikä on suuri helpotus kun edessä on IX-tierin grindaus. Alkaa tuossa muutenkin aukenemaan Borsig ja Jakutiikeri, joten rahanmenoa on tiedossa. Sen päälle on auki Tiger, T1 Heavy ja T-43, joten ihan kaikkia ei pysty ottamaan samaan aikaan

IS-8 on sportti hevi, jossa aivan mahtava paras tykki. Sillä ehtii hyvin asemiin, josta voi jakaa kuolemaa. Panssariin ei voi yhtään luottaa, joten siinä suhteessa eroaa muista venäläisistä panssareista, mutta sitä kompensoi juurikin tuo tykki ja mm. Sen tarkkuus. Vaunu ei siis ole varsinainen etulinjan höyryjyrä tai kulmavääntäjä, vaan parhaimmillaan keskipitkällä matkalla ja tilan ottajana alussa. Tuliaseman vaihto käy myös kädenkäänteessä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Voi helvetti. Pakotin muijan pelaamaan tuon WOT:n treeniosion läpi ja nyt tuo innostui. Jos perkele menee tekemään oman tilin niin sitten on piru irti. Ei vaan kykene pelaamaan samalla puolella. Vittu.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kohta olisi valinta edessä neukkujen TD linjan kanssa. SU-100 vaunusta pitäisi siirtyä eteen päin. Miten SU-152 ja SU-100M1 eroavat toisistaan? Nykyisellään 0€ sijoittajana tuskin pelaan todella pitkään aikaan VII (ehkä VIII) tieriä ylemmäs joten sillä ei ole väliä mitä kummankin linjan päästä löytyy vaan lähinnä kiinnostaa valinta noiden VII tierin vaunujen kesken.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Kohta olisi valinta edessä neukkujen TD linjan kanssa. SU-100 vaunusta pitäisi siirtyä eteen päin. Miten SU-152 ja SU-100M1 eroavat toisistaan? Nykyisellään 0€ sijoittajana tuskin pelaan todella pitkään aikaan VII (ehkä VIII) tieriä ylemmäs joten sillä ei ole väliä mitä kummankin linjan päästä löytyy vaan lähinnä kiinnostaa valinta noiden VII tierin vaunujen kesken.

Itsellä ei ole kokemusta kuin SU-152:sta joka on melko hauska pelatta derppi-tykillä, jolloin ammut HE-kuteja ja ollessasi top tier one shottaat vihuja ja saat isoja lukuja, mikäli et onnistu tappamaan vaurioitat miehistöä ja moduuleja urakalla.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Uusi 9.0 pätsi tuli ladattua äsken ja todettua ettei pelaamisesta enää tule mitään sillä ilmeisesti graafisia ominaisuuksia on kehitetty niin paljon ettei enää edes minimi-asetuksilla pelaamisesta tule mitään, fps heittelee ja peli tökkii todella paljon. Onko muilla ilmennyt samaa vai onko viikon aikana läppäri kosahtanu?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onko muilla ilmennyt samaa vai onko viikon aikana läppäri kosahtanu?

Jeps. Tökkii aivan pirusti. Ei oikein pysty ampumaan edes sarjaa liikkuvaan maaliin kun tähtäin tulee pari sekkaa jäljessä. Ärsyttävää.
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jeps. Tökkii aivan pirusti. Ei oikein pysty ampumaan edes sarjaa liikkuvaan maaliin kun tähtäin tulee pari sekkaa jäljessä. Ärsyttävää.

Itsellä myös fps tipahti reippaasti ja peli tuntuu jotenkin tahmeammalta. Vanhan Lenin tapauksessa kyseessä on kuitekin luultavasti serveritähtäimen päällä olo, oletan ettei ennen ole ollut käytössä. Löytyy pelin asetuksista, täppä kohdassa "use server sided reticle"
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vanhan Lenin tapauksessa kyseessä on kuitekin luultavasti serveritähtäimen päällä olo, oletan ettei ennen ole ollut käytössä.

Kas pentelettä...olit oikeassa. Suuret kiitokset vinkistä.
 

Timppa73

Jäsen
Uusi 9.0 pätsi tuli ladattua äsken ja todettua ettei pelaamisesta enää tule mitään sillä ilmeisesti graafisia ominaisuuksia on kehitetty niin paljon ettei enää edes minimi-asetuksilla pelaamisesta tule mitään, fps heittelee ja peli tökkii todella paljon. Onko muilla ilmennyt samaa vai onko viikon aikana läppäri kosahtanu?
Otappa settings auki menusta, sieltä graphics - details ja siellä täppä improved kohdasta siirrä käyttöön standard niin pyörii läppärillä paremmin. Muitakin extra effects etc kannattaa poistaa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Huh huh, äsken oli eeppinen random battle. Eli päätin ottaa historiallisen Kurskin taistelun ja lähteä sinne Stugilla. Match engine ei ilmeisesti ihan hallitse noita taisteluita vielä, koska kun joukkueet esiteltiin alkoi chatissa heti vilkas keskustelu ja molemmat joukkueet olivat sitä mieltä, että luvassa on teurastus.

Vastustajalla oli nimittäin 6 Tier VII -tankkia (kaikki SU-152:a) ja 6 Tier VI:ta (KV-1S) ja 3 Tier V:ta (yksi Churchill ja kaksi SU-85:ta)

Meidän jokkue oli sitten se, joka aiheutti naurut, koska meillä oli 3 Tier VII -vaunua (Tigereita) ja loput olikin sitten Tier V:ta.

Meidän joukkueella alkoi itku, että pelissä ei ole mitään järkeä ja match engine ja koko peli on perseestä. Vastustaja vittuili, että tulee kaikkien aikojen teurastus. Minä ja pari muuta pelaajaa yritettiin tsempata, että nyt on pakko pistää siilipuolustus pystyyn. Noista asemista peli alkoi.

Erän alkaessa keksin, että otankin omasta stugistani ihan puhtaan scoutin. Stugilla on hyvä camoarvo, tankissa camo netti, maastoväri ja kaikilla miehistön jäsenillä camo vielä kykynä 100%:ssa. Ilmoitin aikeestani muille ja ajoin tankin Prokhorovka vasemman reunan tien vieren pusikossa niin pitkälle kuin uskalsin. Pääsin suunnittelemaani kohtaan, eikä pitänyt odottaa montaakaan sekuntia, kun näkyviin tuli kaksi lähestyvää SU-152:ta. En ampunut ja tankit jatkoivat lähestymistä ilmeisesti tietämättä, että ne on spotattu (oletan, että kummallakaan ei ollut kuudetta aistia, koska eivät reagoineet). Parissa sekunnissa takarivin tankkimme olivat saaneet SU:t tähtäimeen ja kutia alkoi tulla todella paljon niitä kohti. SU:t yrittivät perääntyä, mutta olivat tulleet sen verran pitkälle, että peruuttaminen kesti niin kauan, että molemmat tuhoutuivat.

Tilanne olikin kiinnostava. Vastustaja oli menettänyt kaksi top tierin vaunua ilman, että olivat nähneet yhtään meidän tankkia tai päässeet edes ampumaan laukaustakaan. Tuulettelin jo omassa tankissani, kun yhtäkkiä kuudes aisti hälytti. SU-kaksikon tuhoutuminen oli saanut KV-1S:t hermostumaan ja ne rynnäköivät ja olivat nähneet minut. Peruutin ja samalla eteeni osui valtava kranaatti paljastaen vielä suoraan edessä yhden SU-152:n joka yritti tappaa minut.

Peruutin ja ehdin ampua SU:ta kahdesti ja läpäistä kerran, ennen kuin viholliset saivat minut tuhottua. Stugini tappamisella oli kova hinta, sillä muut tankkimme saivat tuhottua kaksi KV-1S:ää ja ammuttua kolmannen sekä minua kiusanneen SU-152:n niin heikkoon kuntoon, että molemmilla oli 10-20% kestoa jäljellä.

Hyvä alku taisi valaa random-osastoomme uskoa, koska tiimimme pelasi sen jälkeen todella hyvin. Kaikki kuolleet pelaajat jäivät kanavalle neuvomaan eläviä ja lopputulos oli se, että otimme komean 15-11-voiton.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Itse en ole vielä koittanut historiallisia matseja. Oikeastaan ne eivät edes hirveämmin ole kiinnostaneet. Periaatteessa formaatista on kyllä ajatusta. Tankkien ollessa lähes stocki kunnossa balanssi on varmaan aika lailla erilainen verrattuna perus randomi mättöihin. HP poolin voisi myös jakaa näihin matseihin reilusti tasaisemmin tierien välille. Tämä toisi matseihin uuden vivahteen.

Ongelmana randomeissa on tiimipelin puute. Chättissä keskustelu painottuu lähinnä negatiivisiin huuteluihin. Joskus harvoin matseissa on kunnollisen tiimipelin luonnetta ja nämä matsit usein ovat niitä parhaita. Parasta tiimipeliä on, kun kahdella eri tyylisellä tankilla (esim T57 ja E-100) otetaan irti molempien tankkien vahvat puolet ja annetaan pataan numeraalisesti vahvemmalle viholliselle, joka myöskin pelaa todella taitavasti.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Otappa settings auki menusta, sieltä graphics - details ja siellä täppä improved kohdasta siirrä käyttöön standard niin pyörii läppärillä paremmin. Muitakin extra effects etc kannattaa poistaa.

Juu olin laittanutkin kaikki jo ihan minimiin eli suurin osa efekteistä pois päältä ja kaikki mitä ei saa pois matalimmalla. Täytyy kokeilla vielä vaihtaako tuo standard vielä paremmaksi.

Yksi mikä myös selkeästi vaikutti tuohon tökkimiseen oli uusin oldskool promod. Poistin tuon ja vedellyt nyt kelvollisella suorituskyvyllä ilman äddoneita.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Aika ikävästi tämä uusin päivitys raiskasi yhtä suosikkivaunuani, elikkä pzIV:sta. Tulihan siinä 20 pinnaa lisää HP:ta ja spaced armour kylkiin, mutta top speedin pudotus 55-> 40 (plus kiihtyvyyden pudotus) syö kyllä vaunun hauskinta ominaisuutta elikkä tajutonta liikettä. Tykistäkin säätivät hiukan heikommaksi depression osalta. Toisaalta, tuolla vaunulla ja hyvällä miehistöllä keräsi aiemmin lähes joka kolmanteen matsiin high caliberin, joten olihan se hiukan OP vitosen matseihin.

Kuuleman mukaan TD:iden ampumisen jälkeinen camo-bonus on poistettu. Itse en ole huomannut kyllä pelissä mitään eroa, ja kun itsellä on kaikissa kierrossa olevissa TD:issa lamput niin tuo kyllä pitäisi huomata. Onko muut kiinnittänyt asiaan huomiota?

On muuten ollut tosi hyviä jatkiksen teambattleja viime päivinä, Ruinbergia lukuunottamatta harjataan lähes poikkeuksetta joka kartta. Joku (Jusu?) voisi kertoa siihen Ruinbergiin hyvän taktiikan, kokoonpano on yleensä 3xIS-3, JP II/Rhm-Borsig, AMX 13 90 ja 2xT1. Välistä mennään neljällä hevilläkin.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Kyllä, camoarvot poistuivat eli sama tilanne kuin muilla tankeilla. Tämä muutos taisi tulla jo 8.9ään? Eli enää ei Hellcat voi istua puskassa ja ampua paljastumatta. paras tapa on olla niin kaukana puskan takana, ettei läpi näe. Parempi on jos on kaksi puskaa edessä.

Noin yleisesti, oma pelaaminen on mennyt alaspäin kun en halunnut enää työkoneella pelata ja otin läppärin käyttöön, päivityksen jälkeen mennään minimiasetuksilla ja fps pyörii 15-20 nurkilla (eli jokainen kaksinkamppailu päättyy lagin takia tappioon). Olenkin nyt sitten huvikseni alkanut kehitellä tuota sakujen avoTD-linjaa. Eilinen saldo: leivänpaahtimen voitto % 16...eli viisi matsia 35-45% voittomahkuilla ja sitten se voittomatsi seiskojen matkassa parilla läpäisyllä. No, välillä sitten WN8 3500+ matsi E75sella. Eli War Thunderia olen pelaillut kun alkavat otsasuonet pullottaa.
 

Timppa73

Jäsen
...
Joku (Jusu?) voisi kertoa siihen Ruinbergiin hyvän taktiikan, kokoonpano on yleensä 3xIS-3, JP II/Rhm-Borsig, AMX 13 90 ja 2xT1. Välistä mennään neljällä hevilläkin.
Huutelen nyt noin 99% varmuudella puolantomaatteihin molemmilta puolilta toimivan takun (vaikka en Jusu ole):
*13 90 peltospottia pörrää keskellä ja tarkastaa Turkua eli pikkukylää, jos ei ketään löydy - siirtyy kaupunkiin etsimään vastustajan mahdollista hyökkäystä ja pyrkii vain spottaamaan ja poistumaan paikalta. Ei ylitä keskitietä, reunalta kurkkaamalla näkee tien yli (ns.piippuspot). Ryhmän komentaja tilanteen mukaan kertoo jatkot, eli 13 90 joko spottaa backuppina omaa cap tai menee spottaan vastustajan cap puolustuksen toiselta puolelta kuin hyökkääjät löytyvät. Tärkeimmät tehtävät: pysyä elossa ja spotata, lopussa poistaa lowHP vaunuja drivebyshooting tyyliin. Pysähtyy vasta kuollessaan, muuten liikkuu kokoajan.

*IS-3:t viitoslinjaa puoleen väliin ja odottaa tietoa missä vastustaja. Jos vastustaja hyökkää kaupungista -> cap viitoslinjaa, yksi jää rinkiin ja kaksi menee ottamaan vastaan kaupungista palaavat puolustajat. Jos vastustaja hyökkää keskeltä/Turusta, yksi suojaa viitoslinjan pysyen keskilinjasta nähden oman basen puolella ja kaksi menee Turkuun talojen oikealle puolelle varmistamaan ettei vihollinen tule läpi. Keskeltä jos tulee hyökkäys, peruutusta kunnes vastustaja tullut keskitien ylitse ja räkäistä naurua ammuskellen kylkiosumia tiellä jonossa samalla kun TD suolaa aukealle. IS-3 keula kohti vastustajaa pienessä viuhkassa, osumaa jos ottaa -> siirtyminen jonossa taakse toisten IS-3:n suojaan, mutta säilytä ampumismahdollisuus.

*JP/Ryhmy Turkuun johtavalle ylätielle ja 13 90 spotteihin kuulaa pensaiden takaa - siirtyy joko puolustamaan omaa cap tai tukemaan is-3 hyökkäystä pikkukylän kautta.

*Yksi T1 oman cap:n taakse hyvään spottisuojaan, tarkoituksena vain spotata oma cap rinki mahdollisimman pitkään = älä ammu vaikka mieli tekisi, ellei lamppu ole syttynyt. Jos vastustajan heavy/med vaunut on kaikki tuhottu, 5 linjaa cap rinkiin.

*Toinen T1 Keskustaan - tarkoituksena spotata tuleeko vastustaja sieltä ja jos ei -> pyrkii viivästetysti cap:lle (menee rinkiin vasta kun is-3:t/toinen T1 saapuu ellei tule kiire ehtiä cap ennen vastustajaa). Jos kaupungissa spottaat vastustajat, älä yritä pakoon, et kuitenkaan ehdi kulman taakse ennen kuin ampuvat -> aja ennemmin kohti mutkitellen, voit saada useamman spotin takaa tulevista vaunuista.
 
Viimeksi muokattu:

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuuleman mukaan TD:iden ampumisen jälkeinen camo-bonus on poistettu. Itse en ole huomannut kyllä pelissä mitään eroa, ja kun itsellä on kaikissa kierrossa olevissa TD:issa lamput niin tuo kyllä pitäisi huomata. Onko muut kiinnittänyt asiaan huomiota?

Mä ymmärsin sen niin, että tuo koskee ainoastaan tier-x:n TD:iä. Voin kyllä olla väärässäkin. Itsellänikään ei ole vaikuttanut Hellcatin, E-25:n, eikä JPII:n camoihin tuo ampuminen päivityksen jälkeen. Raukkamaisesti piilosta on saanut räimiä edelleen :D.

On muuten ollut tosi hyviä jatkiksen teambattleja viime päivinä, Ruinbergia lukuunottamatta harjataan lähes poikkeuksetta joka kartta. Joku (Jusu?) voisi kertoa siihen Ruinbergiin hyvän taktiikan, kokoonpano on yleensä 3xIS-3, JP II/Rhm-Borsig, AMX 13 90 ja 2xT1. Välistä mennään neljällä hevilläkin.

Voitettiinhan me yksi cappivoitolla muistaakseni eilen, kun kumpikin osapuoli kiersi päävoimillaan toisensa kaukaa ja vain t1:t tuhoutuivat. Ruinbergissa ei oikein ole semmoista tärkeää maastonkohtaa, joka olisi voiton kannalta tärkeä. Ehkä e/f-linjalla itä-länsi suunnassa kulkeva katu voisi olla sellainen. Siihen jos pystyy vaikuttamaan oikeassa kohtaa, niin psytyy estämään vastustajan mahdolliset ryhmityksen muutokset ja koukkaamiset sivustaan/selustaan. Mutta koska kyse on joukkuetaistelusta, ei koko kadunpätkää pysty valvomaan hajauttamatta omaa voimaa liikaa. Muuten on ollut nyt parina edellisenä päivänä hyviä matseja ja lähes aina niistä on kairattu voittoja. Muutama synkempi hetki on sattunut itse kullekin mutta kaverit on paikkaillut sitten. Virran Peksin pelikirja on meiltä onneksi hukkunut johonkin.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Kyllä, camoarvot poistuivat eli sama tilanne kuin muilla tankeilla. Tämä muutos taisi tulla jo 8.9ään?

Laita linkki. Väitän, että tuo muutos kyllä PITI tulla jo aikaa sitten, mutta todellisuudessa tulee vasta 9.1 versiossa. Eli TD camot on ennallaan.

Storm just disclosed some info as to what will happen in patch 9.1.
- TD camouflage bonus after shooting will be removed (SS: currently, when shooting, TD’s don’t lose as much camo as other classes, this will be a nasty nerf especially to very fragile TD’s with big guns, such as the Borsig and WT Panzer IV)
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Mjoo, taitaa olla harhaluuloa Jinglesin (bohemian Eagle) youtube-videosta, testiserveriltä olleesta clitchistä. Omassa mielessä takaraivossa oli tämä (Release notes 8.6):
"Changed mechanism of camouflage calculation when using camouflage pattern and camouflage net:
From now on, values for vehicles with camo patterns and camo net will be cumulative. This means that now the camouflage net and camouflage pattern will provide fixed bonuses which will only differ based on the class of the vehicle (for example, TD's will receive the highest bonus)
This means that the camouflage net and camouflage will give a significant camouflage bonus even for big turrets.
To avoid side-effects of having nearly invisible TD's, it was decided to decrease the overall camouflage bonuses provided by bushes and fallen trees by 20%."

MUTTA isompi muutos on siis vasta edessä (tosin eipä tuo JP Esatku kovin näkymätön ole nytkään)
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Laita linkki. Väitän, että tuo muutos kyllä PITI tulla jo aikaa sitten, mutta todellisuudessa tulee vasta 9.1 versiossa. Eli TD camot on ennallaan.

Camohan kostuu seuraavista:

- vaunun pohjacamo
- Crew skills
- paikallaan olo bonus
- verkko
- maasto (puut pensaat)
- vaunun maalaukset

Näistä käsittääkseni menettää jatkossa TD:lla ampuessa vain paikallaan olo bonarin. Vai onko niin että kaikki camo katoaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös