World of Tanks

  • 261 217
  • 2 155

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo MM tuntuu vaihtelevan välillä kyllä aivan ihmeellisesti kun välissä tosiaan saa pelata koko päivän top tierinä ja välissä pohjalla tankista riippumatta, mutta pakko se on uskoa että nuo menee kohtuu tasan pitkässä juoksussa. Toki tuohon vaikuttaa myös tieri millä pelaat koska selkeästi eniten pelaajia ainakin sen ennen pelin alkua tulevan odotusikkunan mukaan on VI ja VIII tiereillä eli esim nelosella pelaaminen yöllä saattaa olla aika tuskaista.

Itsellä menossa nyt ykköstiikeri ja täytyy sanoa että jumalauta on kova vehje varsinkin kun sai parhaan tykin kiinni. Pirun hyvä näkökyky ja yhdistettynä kovaan DPM:ään ja peneen on mukava yhdistelmä Tuollahan syö IS kolmosiakin aamupalaksi kun sopivasti eteen sattuvat. Kunkkutiikeriin pelityyli sitten vissiin muuttuu taas täysin päinvastaiseksi tuosta sniperinä olemisesta, saa nähdä miten se istuu käsiin.

Jotain medilinjaakin tekisi mieli aloitella, mitäs jengi suosittelisi? Ranskalaiset on aikalailla poissuljettu kun ei jaksaisi taas grindata pelkillä paperivaunuilla ryhmygrindin jälkeen.
 

Terry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jotain medilinjaakin tekisi mieli aloitella, mitäs jengi suosittelisi? Ranskalaiset on aikalailla poissuljettu kun ei jaksaisi taas grindata pelkillä paperivaunuilla ryhmygrindin jälkeen.

Ryssien medikat on ihan mukavia. Varsinkin T-44 ja T-54 on kovia vehkeitä. Myös T-34-85 on kova omalle tierilleen. Paljon eivät kestä osumaa, mutta nopeus+hyvä tykki sopii ainakin omaan pelityyliin mainiosti.

Saksalaisilta löytyy sitten vähän jykevämpää mediumia jos sellaisista enemmän tykkää. Jenkeistä ei löydy omia kokemuksia, mutta tornihan noissa on paksu kun mikä. Samoin tykit antavat painavia kuteja. Vähän riippuu siis omista mieltymyksistä ja omasta pelityylistä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
T-44:lla tuli väännettyä matsi jos toinenkin. Tosin samoin myös t-54:lla. T-62a sitten siellä kruununa. Oma tappoenka on 62:lla ja vain vaatimattomat 11 lahdattua. Mutta kyllä toi bätmänkin ihan pelattava kohde on. 90 on soiva peli ja kelpaa kompaan kuin kompaan. Ainut ongelma tossa puussa on vain lortti, mutta se pitää vain pelta pois. Onneksi itse sain pelata ton 8 tierisä :). Jos taas tykkää vähän romuluisemmasta pelityylistä, niin ei 50m ole lainkaan huono vaihtoehto.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Eilen tuli uran eka voitto klaanimatsista. Itellä kun ei ole kymppejä tallissa niin aika tylyä kyytiä nuo klaanit on olleet.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Tuo MM tuntuu vaihtelevan välillä kyllä aivan ihmeellisesti

Näin on. Toissapäivänä oli sellaista MM:ää ettei ollut oikein mitään palaa, toki pelasinkin todella huonosti, ja voittoprosentiksi taisi jäädä joku 28%. Eilen meni sitten vähän toiseen malliin, myös oma peli oli hyvällä mallilla, ja eilisen 20 pelin voittoprosentti 75%, k/d ratio oli myös ihan kiva 2,5 ja WN8 1594, mikä omalle pelilleni hyvä. Tuohon WN8:iin vaikuttaa kyllä pirusti tuo huonoilla miehistöillä ja stokki tankeill grindaaminen. Pitäisi ottaa joku päivä, että pelaisi vain noilla tankeilla missä miehistöt on kunnossa ja tankeissa kaikki romppeet kiinni ja katsoa mihin tuolla pääsisi.

KV-4:een on nyt joku matsi sitten saatu kaikki rojut kiinni ja miehistöllä alkaa kohta olla toiset taidot kasassa, kohti ST-I:tä mennään, "enää" joku 140k expaa puuttuu (ja muutama miljoona krediittiä). Samalla pelailen tuolla KV-3:lla, jonka miehistö tullaan sitten nakkaamaan tuonne ST-I:een. Neukkujen toisella hevilinjalla työn alla ovat KV-1S ja IS, molemmat täysin kuosissa ja noista KV-1S ainakin jää talliin komppia varten. Sakujen linjoista on työn alla vitostierin Pz IV (?) medikka, VK28.01 lighti ja molemmat TD-linjat (Stug III ja Marder 38t), noista varmaan nuo TD-linjat saisi eteenpäin viikonloppuna pienellä panostuksella. Ranskalaisista työn alla BDR G1 ja ARL:ään on vielä matkaa reilusti. Jenkeistä työn alla M6 ja T25/2 ja noissakin kestää vielä pitkään, etenkin jälkimmäisessä koska on niin rasittava vaunu, että pelailen vain tuplia sillä :). Briteistä tallissa Matilda ja Alecto (molemmat täysin kuosissa). Kiinalaisten M5A1 Stuart on tallissa ja pienellä panostuksella pääsisi tuostakin eteenpäin, mutta tuo on tainnut olla pari viikkoa koskemattomana tallissa, en pidä. Niin ja onhan neukkulinjoista työn alla myös TD:t (SU-100 täysin varusteltuna alla) ja SPG (SU-122A täysin varusteltuna), nuo ovat kumpikin ihan mukavia, nyt kun tuohon atryynkin pääsi paremmin sisälle. Jotta työsarkaa riittää ja tarkoitus olisikin viikonloppuna pelata noista vain paria linjaa eteenpäin, sekä tietysti grindata kohti 9 tieriä (ST-I).
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Tänään sain hyvät naurut, kun törmäsin ensimmäistä kertaa tilanteeseen, jossa vastustaja syytti minua siitä, että olen "2nd account" -pelaaja, eli tehnyt kakkostilin statteja parantaakseni. Syytös oli erikoinen, koska eivät stattini mitenkään erityisen hyvät ole. WN7/WN8 varmaan keskimäääristä paremmat, mutta eivät niin hyvät, että mitään perusteluja tuollaiselle epäilylle olisi.

Taitaa olla niin, että kun tuo 2nd account -pelaaminen on yleistynyt, niin jotkut noobit heittelevät tuollaisia epäilyksiä helpommin ilmaan?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Komea matsi vedettiin jatkoajan platalla, mukana SnTnCd ja Vata24 (en muista ihan varmaksi millä nikeillä täällä, nuo siis WOT-nickit). Tuus ny itte SnTnCd selittää se Poolen mitali-juttu tänne ...

Wotreplays — Main

(linkki vie WOT-replay-sivustolle missä tuo kyseisen pelin replay on ladattavissa)

Itellä on nykyään lähes aina alla tuo Siltsu kun peleille pääsee, on se vaan niin mahtava vehje.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Komea matsi vedettiin jatkoajan platalla, mukana SnTnCd ja Vata24 (en muista ihan varmaksi millä nikeillä täällä, nuo siis WOT-nickit). Tuus ny itte SnTnCd selittää se Poolen mitali-juttu tänne ...

Wotreplays — Main

(linkki vie WOT-replay-sivustolle missä tuo kyseisen pelin replay on ladattavissa)

Itellä on nykyään lähes aina alla tuo Siltsu kun peleille pääsee, on se vaan niin mahtava vehje.

Haha :D Oli kyllä tähän mennessä paras matsi ikinä allekirjoittaneella. Tuolla Hellcatillä en sillon alkuaikoina osannut pelata juurikaan, mutta nykyään alkaa jo sujua. Itsellä ei ollut replay päällä joten tuosta linkistä näkee artyn kunniakkaan taistelun ja joitain pieniä pätkiä allekirjoittanee räveltämisestä.

Mitä tuosta nyt sitten kertoisi, oma jengi lahosi ympäriltä ja pienellä tuurilla pääsi sitten oneshottaamaan suurimman osan tapoista. Iso kiitos menee kyllä MajorJullille joka väisteli hienosti sitä viimeistä medikkaa ja spottaili sen lopuksi. Unohtamatta Vataa joka jätti henkensä pidätellessään ja moukaroidessaan vihun hevejä pelin alussa. Muutama virhe meinasi tulla, varsinkin kun capiltä kävin poimimassa vihun td:n jolloin arty lähes lahtasi ja samalla ammuin yhden kuulan ohikin prkl. Once in lifetime? :P
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielenkiintoisia aikoja on taas menty WOTissa. Viime viikko meni reissussa ja pelaamatta mutta tällä viikolla taas on päästy ampumaan. Viikonloppuna ostin parit kasin artyt talliin, jenkkien M40/43 ja SU-14/2. Näistä jenkki on todella epätarkka ja suoria osumia ei oikein tunnu tulevan millään. SU taas on aivan huikea vekotin. S-51:n huikea tykki ja tällä jopa osuu ja kun ehti tottumaan S-51:n kamalaan latausaikaan, kymmenen sekunnin nopeutuminen latausajassa tuntuu juhlavalta.

Äsken sitten vilkaisin miltä tilastot näyttävät, M40/43 15 matsia voitto% 80(12/15) ja ykkösluokan taitomerkki. SU 13 matsia 38%(4/13) ja tankkiässä tehtynä. Tankkiässä on näissä SU matseissa tullut vieläpä useampaan kertaan. Eilen pelasin tällä viisi matsia ennenkuin sain voiton ja näistä kaksi matsia tankkiässällä, ekassa +6,5k lämää ja häviö, toisessa +4,8k ja takkiin taas. Tuo oikeasti siis riepoo ja pahasti ja edelleenkin asentelen välillä foliohattua päähän näitten matchmakingin salojen selvittämiseksi. No, joka tapauksessa tämä SU on ollut aivan loistava vekotin.

Eilen kävi CW:ssä jännä juttu. Odoteltiin matsin alkua ja mulle laittoi privaviestiä joku polskiklaanin varapomo ja kertoi tulevan vastuksemme takun jolla olivat pelanneet näitä vastaan. 12 medikkaa rushii mäelle ja kolme raskasta/td:tä basedeffissä. Kiittelin ja mentiin matsiin. Juteltiin toki tästä mutta ei tehty muutoksia omaan kuvioon/kalustoon. No, sieltä tuli IS-7 rushi rannasta joten se siitä paljastamisesta. Tokihan tuo voi olla sattumaa mutta mietityttää vaan miksi voittavaa takua lähdettäisiin muuttamaan matsin jälkeen. Jotain hienosäätöä toki tehdään aina mutta koko takun perusajatuksen heittäminen romukoppaan, en usko.
 

The 24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Philadelphia Flyers
Komea matsi vedettiin jatkoajan platalla, mukana SnTnCd ja Vata24 (en muista ihan varmaksi millä nikeillä täällä, nuo siis WOT-nickit). Tuus ny itte SnTnCd selittää se Poolen mitali-juttu tänne ...

Wotreplays — Main

(linkki vie WOT-replay-sivustolle missä tuo kyseisen pelin replay on ladattavissa)

Itellä on nykyään lähes aina alla tuo Siltsu kun peleille pääsee, on se vaan niin mahtava vehje.

Oli kyllä upea matsi, mutta ei kyllä mun osalta. Tuli vähän ikävä äitiä, kun alussa painoin suoraan mäelle, niinkuin top tierinä nyt yleensäkkin. Meidän toinen KV-1S tais vaan tulla apuun. Vastaan tuli kaverilta kaikki 4 top tieriä pl arty. Höntyilin typerästi ja nehän jyräs suoraan mun yli.

Todella hienoa katseltavaa oli, kun kahdestaan käänsitte koko homman! Julli leikki homoartylla hippaa Matildan kanssa, Kaani teki kissalla mitä haluaa :D

On nyt parin kuukauden tauon jälkeen tullut taas pelailtua, ja on kyllä pirun mukavaa hommaa. Ostin Hellcatin takaisin talliin, myin sen silloin pois kun piti kerätä rahaa IS-3. Kyllä mun silti täytyy sanoa että lempivaunu ja se millä jotain pelissä saa aikaan on toi KV-1S. Taitaa olla ylivoimaisesti eniten pelatuin vaunu meikäläiseltä. Sillä osaa jo jotenkin pelata. Muillahan tuo on aikamoista säheltämistä.

Eka artykin on nyt tallissa, free expalla etenin brittilinjalla Birch Guniin asti. Tosiaan toi Jullin lempiarty FV304 tähtäimessä.

E: Tsekkasin noita tilastoja, ja just paukku yli 2000 taistelua mittariin. KV-1S on vedetty yli 700. Toisiks eniten E 25 jolla reilu 200. Voittoprosentti hilautuu hitaasti kohti 50. Sekin kertoo karua kieltään. Ihan poika vielä ;)
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Aika jäätävä matsi SnTnCd:ltä kissalla. Itse sain eilen tehtyä suunnilleen samat lämät + 1300 spottidamaa Malinovkassa (encounter) samaisella laitteella. Tappoja toki taisi olla vain viisi, vähän lopussa jännitti, kun vihulla oli kaksi tankkia (SU-100 ja ARL, molemmat oneshotattavia) jäljellä ja itsellä 2 kpl APCR kuteja ja 3 HE kutia jäljellä. No onneksi oli vielä kaksi muutakin tankkia meillä, niin saatiin nuo tiputettua lopulta helposti, ARLää en lopulta ehtinyt edes ampumaan, kun meidän SU-100 niputti sen yksin :). Top gunit jäi eilen vissiin kolmessa matsissa yhden tapon päähän, joten tuo lievästi harmittaa, samoin kun kunnon moka Himmelsdorfin mäellä (pakko oli mennä ampumaan ja siinä se sitten olikin koko matsi).

Tuntuuko kenestäkään muusta että nykyisin on joka toinen matsi joko Ruinbergissä tai Himmelsdorfissa? Pitäisi varmaan keksiä jotain uutta noille kartoille, kun alkaa maistua ajoittain aika puulta vetää samalla idealla noita läpi. Toisaalta tuntuu, että nykyisin ei ole juuri koskaan matseja esim. Sacred Valleyssa (en edes muista koska viimeksi) ja Northwest tuntuu olevan harvinaisuus myös. Muut noista pomppii melko säännöllisesti, paitsi nuo kaksi kaupunkikarttaa on vähän väliä.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Suurin osa Jatkoajan Wottilaisita tuntuu olevan aikas kovia tankkimiehiä, mutta onko täällä joukossa muita "huonompia" pelaajia? Olis joskus kiva pelata ja/tai jutella oman tasoisten pelaajien kanssa.

Vaikka mulla on takana jo yli 16000 taistelua, niin olen ihan sunnuntaiajelija taidoiltani eikä tavoitteena olekaan nousta miksikään tankkimestariksi. Pelailen ihan mielenkiinnosta ja huvikseni ja tankkeja löytyy aina 8-tieriin asti.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Suurin osa Jatkoajan Wottilaisita tuntuu olevan aikas kovia tankkimiehiä, mutta onko täällä joukossa muita "huonompia" pelaajia? Olis joskus kiva pelata ja/tai jutella oman tasoisten pelaajien kanssa.

Vaikka mulla on takana jo yli 16000 taistelua, niin olen ihan sunnuntaiajelija taidoiltani eikä tavoitteena olekaan nousta miksikään tankkimestariksi. Pelailen ihan mielenkiinnosta ja huvikseni ja tankkeja löytyy aina 8-tieriin asti.

Itse olen ihan sunnuntaiajelija ja ihan hyvin minua on siedetty. Huvikseni pelailen ihan satunnaisesti. Tällä hetkellä vain Elder Scrolls Online on vienyt kaiken ylimääräisen ajan WoTin pelaamiselta.

-Tinke
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Juuh, minuakin saapi kysellä komppaan, välillä ajellaan huvikseen ja välillä väännetään tosissaan. Ei muuta ku jatkis65-kanavalle ja kyselyä. Hauskempaa tuo homma porukassa on, vaikka sitten vaan kerran viikossa saunan jälkeen sunnuntaina (siis WoTin pelaaminen).
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuntuuko kenestäkään muusta että nykyisin on joka toinen matsi joko Ruinbergissä tai Himmelsdorfissa? Pitäisi varmaan keksiä jotain uutta noille kartoille, kun alkaa maistua ajoittain aika puulta vetää samalla idealla noita läpi. Toisaalta tuntuu, että nykyisin ei ole juuri koskaan matseja esim. Sacred Valleyssa (en edes muista koska viimeksi) ja Northwest tuntuu olevan harvinaisuus myös. Muut noista pomppii melko säännöllisesti, paitsi nuo kaksi kaupunkikarttaa on vähän väliä.

Joo sama huomattu, aivan älytön "uudistus" oli noiden karttojen tuplaaminen. Eikös nuo eriväriset versiot ole kuitenkin täsmälleen kopiot alkuperäisistä? Olisivat nyt edes puolittaneet sitten noiden karttojen osumiksen peliin kun niitä nyt on tuplamäärä. Noissa karttojen oli kait myös joku "logiikka", muistaakseni ainakin painotukset vaihtuivat epämääräisin ajoin. Viikko sitten oli varmaan 2/3 peleistä noissa mutta nyt tuntuu hiukan tasoittuneen. Sacred Valley taidettiin ottaa pois kierrosta viime päivityksessä mikä ainakin itseä sniputtelun ystävänä jäi harmittamaan. Taitaa olla omat damage-ennätyksetkin tehty tuossa.

Pitkään pohdein mille medilinjalle lähden ja päädyin sitten neukkuihin ja T-34-85 kautta kohti T54:ää. Jos tuosta linjasta vaikka saisi ekan kympin talliin. T43 vaikuttaa aika kamalalta mutta toivottavasti 44 ja 54 korvaavat vaivan.

oldcoach: Tuo Jatkoajan porukka on juuri oikea paikka sunnuntaiajelulle ja ainakin mitä itse tuolla pelannut niin meno ei todellakaan ole mitenkään totista vaikka nyt toki muutama ärräpää välillä lentää, kuuluu asiaan.

En silti oikein ymmärrä tuota että pelataan huvikseen niin tuloksella ei ole mitään väliä, tuo sinunkin 16000 taistelua on kuitenkin jo aika helvetisti ottaa huvikseen turpaan. Kuitenkin ainakin omasta mielestäni on huomattavasti mukavampi voittaa kuin hävitä ja mikäs sen parempaa kun saa käännettyä tiukan matsin kuten vaikka tuossa edellä olevassa replassa.

Itse saanut ihan uusia ulottuvuuksia peliin kun katsonut satunnaisesti muutaman kovan kaverin pelaaman replayn, aikaa menee muutama minuutti ja ainakin itselle "vain" 4000 taistelun kokemuksella nuo ovat todella opettavaisia. Ei itsellänikään ole mitään tavoitetta pelin suhteen kun CW:t eivät kiinnosta mutta kyllä sitä silti mieluusti omaa pelaamistaan kehittää ja ihan hyvinhän tuo alkaa ainakin statsien mukaan jo sujua kun viimeisen tuhannen taistelun osalta kaikki statsit alkavat olemaan reippaasti unicumin puolella.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Millä telatykeillä jengi listii vihuja? Oon tuota Saksan linjaa aloitellut mutta hieman mietityttää. Noilla on kiva toisinaan pelata ja tier 5 tai 6 olisi ehkä riittävä taso. Ehdotuksia...
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
En tarkoittanut ettei tuloksella olisi väliä, kyllä mäkin tykkään paljon enemmän voittamisesta ja jos siinä sivussa saisi pari-kolme tappoakin tehtyä...

Tarkoitin lähinnä sitä, että mä en hanki noita lisävarusteita ja kulta-ammuksia saadakseni niitä voittoja.

Eikä mulla oikein ole mietittynä taktiikoita etukäteen vaan lähden mutu-tuntumalla (tsekkaan ensin minne muut menee) liikkeelle ja koitan pärjätä aina tilanteen mukaan.

Voittoprosentti vaan pysyy alle 50:n koko ajan, vaikka noobmeterin mukaan viimeisin viikko on mennyt lähes 53 prosentin tahtia!
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tarkoitin lähinnä sitä, että mä en hanki noita lisävarusteita ja kulta-ammuksia saadakseni niitä voittoja.

Eikä mulla oikein ole mietittynä taktiikoita etukäteen vaan lähden mutu-tuntumalla (tsekkaan ensin minne muut menee) liikkeelle ja koitan pärjätä aina tilanteen mukaan.

Miks et hanki? Noi on kuitenkin ihan crediiteillä ostettavia ja jos pelaat alle kasin tankeilla niin crediittejä pitäisi kertyä ihan reippaasti. Premiumtilin/vaunun ostamisen oikealla rahalla ymmärrän jos ei pelistä halua maksaa mitään, mutta "kulta"ammusten ja equjen käyttämättä jättämistä koska helpottavat pelaamista en taasen. Camonetit, stabilizerit yms. on kuitenkin perussettiä ja kaikki niitä käyttää.

Ja taktiikoita pitääkin vetää etenkin randomeissa ihan mutulla. Toki peruslinjat tulevat ajan kanssa tutuiksi, ja niistä on vaikea oppia myös pois jos uusi tankki ei tuekkaan vanhaa pelityyliä. Ja taktiikka sekin on että seuraa muita :) .
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Millä telatykeillä jengi listii vihuja? Oon tuota Saksan linjaa aloitellut mutta hieman mietityttää. Noilla on kiva toisinaan pelata ja tier 5 tai 6 olisi ehkä riittävä taso. Ehdotuksia...

Jos ymmärsin kysymyksen oikein, niin 5-6 tasolta löytyy briteiltä Bishop ja FV304 aka Gay-arty aka Siltsu. Todella nopeat ja tarkat tykit, damaa tulee vähän heikommin ja range on lyhyt. Mutta todella kivoja pelata. Jos et jaksa grindata 2-4 tierin artyilla, voit hypätä Valentinen kautta tankkilinjalle.

Nyt on IS-8 rahatkin grindattu, talliin vaan tarttis saada tilaa. Sieltä lähtee T25/2 heti kun proto on avattu.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Päivitetään nyt omatkin tiedot tänne:

JA-nimimerkki / WOT-nimi
Syöttöpiste / LJA25
Germanicus / Hortensius
Hauptmann / VonHaeften
Hereworth / marskinnyrkki
Jusu7 / JulleII
skode / skoideri (?)
Major Julli / Major Julli
mirasane / mirasane
Monipuolisenhuono / SchnelleJohan
MrMacmanaman / MrMacmanaman
Nebula / Hauptmann_Schwein
Stonewall / Vanjan_Surma
stunt cock / reems3000
Tiityy / RadarRat
Tinke-80 / tinke80
Wilderness / 1joju
fezr0 / Olpenator
Axbor Nocturne / Bosse2010
Jarvis / HellReiseri
Yakuza / Fofanov
VTVH / W_Beelsebub
Kaani / SnTnCd
Tadu / Taduuu
Pasuri / Agrocybe
The 24 / VaTa24
Esoppi / Esoppi
Boulerice / Tomppa1980
ruoja / _ruoja_
Vanha Len / MurderMac
Huuhkaja / Huuhkaja8
karhjoo / zwo_a_vier
Janippa / Spaiderii
Taze / TazeGreat
oldcoach / mixula67
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaihda salasana, tienaa siitä 300 kultaa ja osta sillä uusi tallipaikka.

Salasanan vaihtamista voi Heartbleedin löytymisen jälkeen suositella muutenkin kaikille: WG:n uutinen aiheesta

Ei vaan toimi tuo vaihtaminen ainakaan mulla, ja foorumin mukaan aika monella muullakaan. Olen kytkenyt puhelimen tiliini ja salasanan vahvistuskoodia ei vaan tule. Jos olen poistamassa puhelinnumeroani tilistä, tämän vahvistuskoodi tulee.

Eilen oli taas mielenkiintoinen päivä, Conquerorilla Mountain Passilla 5,8k lämää, tosin kahdella tapolla. Kuvittelin saavani tankkiässän mutta eipä riittänyt. En tuota vaunua ole aktiivisesti grindannut mutta tuntuu sopivan hulldowniin aivan loistavasti. Runko ei kestä mitään mutta kun sen saa piiloon niinkuin MP:ssä saa alhaalla niin toimii hienosti.

Eilen päivittelin artytilannetta, SU-14-2 nyt 17 matsia voittoprosentilla 35 ja eilen kolme tankkiässämatsia näistä. Aivan jäätävän kova artykärry mutta jostain perkeleen syystä tiimi häviää jatkuvasti. Eilen neljä matsia taas ennenkuin tuplat irtosivat. 1722 hiparinen osuma AMX 50 120:n kupoliin kruunasi päivän tällä vaunulla.

Wargamingillä on synttärit tulossa ja suosittelen suorittamaan tulevia kultatehtäviä ja noillahan sitten saa tallipaikkoja ja muuta mukavaa talliin. Myös viisinkertaiset ovat tulossa ja sehän tietää taas sitä, että kaikki Euroopan huonoimmat pelurit kaivautuvat koloistaan kentille. Tiedossa siis rökäletappioita ja -voittoja paljon.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko kellään muuten käytössä Soneran nettiä? Itsellä on nimittäin peli lagannut muutaman päivän oikein kunnolla, ja aikani tutkiessa foorumeita Soneraan/Teliaan ainakin osaltaan liittyneet noi ongelmat. Suurimmalta osaltahan noi lagitukset on poistuneet, mutta kiinnostaisi tietää alkaako etsimään vikaa omista vermeistä vai onko vielä joillain operaattoreilla yleistä ongelmaa. Peli siis toimii ok ja pingi on ihan ok muttä yhtäkkiä huitaisee pingin 400-999:iin ja muutaman sekunnin päästä toimii taas normaalisti.

Ois kiva nähdä omia reploja noista pätkivistä peleistä. Eilen amxilla ajellessa tuli 5-7 sekunnin välein parin sekunnin lagi. Kympin pelissä kuitenkin viis tappoo (kaikki tosin low healtheja). Ruinberg kyseessä ja viel kaupungin puolella. Varmaan lagiminen hämäs vastustajan IS-7:aa kun ekaks meikä hyökkää ja parin laakin perästä ajaa suoraan seinään päin, jä jään vain suoralle linjalle mut tää ampuu ohi kymmenestä metristä. Toisella kertaa huomasin olevani E-100:sen ja JgdPzn välissä rammailemässä näitä. Omat onneks handlas ton pelin. Ja itsekkin seiniä nojailemalla selvisin hengissä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Minulla Soneran valokuitu, 100 meganen yhteys ja lagia on lähes tulkoon joka kerta kun pelaa. Keskiviikkona viimeksi. Yleensä menee niin pahaksi, ettei peliä pysty enää pelaamaan.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Minulla Soneran valokuitu, 100 meganen yhteys ja lagia on lähes tulkoon joka kerta kun pelaa. Keskiviikkona viimeksi. Yleensä menee niin pahaksi, ettei peliä pysty enää pelaamaan.

Sama vika ollut myös täällä Soneran kuidulla. Jossain vaiheessa pahimpien lagien aikaan tsekkasin tuon Yleisen chatin WoTissa, ja siellä joku ylläpidon tyyppi ilmoitti, että Telialla tämä vika on, eikä johdu suoraan heidän palvelimistaan.

Oma peli kulkee ihan kohtuullisella tasolla, 1.3 kertaisena yleensä vähintään annan omat hiparit damagena takaisin ja suunnilleen samanverran tappoja verrattuna kuolemiin. Kuitenkin matseissa tulee jokaikinen kerta takkiin ja urakalla, voittoprosentti suorastaan syöksyy alaspäin.

Nyt myös kun oon noita alatierin pelejä vetänyt parin aloittelevan kaverin kanssa, niin huomaa miten kädetöntä porukkaa siellä oikeesti vetää, eikä sillä pelillä oo yhtään mitään tekemistä näiden 6+ tierien kanssa. Hyvänä puolena tossa on kyllä ollut se, että uusia linjoja oon saanu nostettua sinne nelos-vitostierille, eikä noihin alatiereihin tarvitse enää koskea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös