World of Tanks

  • 261 396
  • 2 155

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
No älä ole turhan vaatimaton, itseasiassa seivasit sen matsin. Vastustajan Helcatti meni cappimaan, ja sun vaunu spottas sen. Itsehän ylläriylläri kuolleena sitten katselin siitä että mihin nää muut ampu vaikka eivät nähneet et siinähän se samalla paikalla on mihin jäikin vielä kun vielä näkyi. Spottausvoitto.

Tässä näkyy kuinka ylivoimainen vaunu tuo jumalainen T40 on, ilman kuskiakin se on parempi kuin keskitason kuskilla varustettu Hellcat ...

Mulla on T40:lla korkein exp per matsi kaikista vaunuista (!!), kills/deaths on 2,75 ja damage given/taken 2,95. WR 59,3% ja 117 matsiin ammuttu 6 top gunia. Ihan omaan luokkaansa, ainoastaan Wolverine on vähän sinne päin muista vaunuista.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sunnuntait ja 3* speciaalit ovat pahinta mitä WOT:issa voi tapahtua. Tai ei oikeastaan näinkään, 5* ovat jotain vielä pahempaa... Kaikki Euroopan huonoimmat pelaajat ovat grindaamassa.
VMP! Ei auta, vaikka miten pelaisi. Yhden matsin voittanut tänään noin kahdestakymmenestä, kun suuri osa omaa tiimiä perseilee oikein huolella jossain kohti taistelua. Vähintään 1 tappo joka matsissa ja damageakin vähintään neljänneksi eniten omasta tiimistä.

Tekee mieli jo alkaa heittämään näitä peruspolakki "Idiot team" -kommentteja.
Minä taas olen ihan päinvastaista mieltä. Tunnistan tässä WoT:issa vähän samoja oireita kuin nettipokerissa, jota pelasin aika aktiivisesti 7 vuotta. Nyt olen vuoden pelannut WoT:ia.

Nettipokerissa aina joillakin paloi hermot, kun vihu veti ohi esimerkiksi 27o:lla ässäparista (äärimmäisesimerkkinä). Mutta nettipokerissa pidemmän päälle jää voitolle, kun pelaa riittävän hyvin (nykyään tosin jo aika hankalaa, kun buumi on hyytynyt). Paistit tuovat pöytään rahaa. Jos Wot:issa ei olisi huonoja pelaajia, niin en ainakaan minä jaksaisi pelata sitä. Jos kaikki pelaisivat WoT:ia todella hyvin, niin peli menisi ainakin omasta mielestäni tylsäksi. Tapot jäisivät taisteluissa tasolle 0-3 ja yksikin virhe, niin oma tankki olisi tuhottu.

Kyllähän se saattaa ärsyttää ja pahastikin, kun oma joukkue perseilee. Mutta minulla ainakin hienoimpia ja muistiinpainuvampia kokemuksia pelissä ovat muutamat taistelut, joissa olen tuhonnut vähintään 10 vaunua. Näitä taisteluita on 4-5. Korkein taso oli tosin näistä taso 5 ja SC-35. Sanomattakin on selvää, että jos yksi vaunu tuhoaa 10 tai enemmän vihollista, niin siinä vaiheessa muu joukkue on perseillyt aika pahasti.

Pari viikkoa sitten harmitti Malinovkan encounterissa Fochilla pelatessani eräs häviö. Olin aiheuttanut viholliselle tuhoa yli 4500. Minulla oli siinä hyvä asema keskellä mäkeä. Vihollinen oli valtaamassa tukikohtaa ja meidän joukkueen neljä muuta tankkia kököttivät saarella (koko taistelun ajan) eivätkä liikkuneet mihinkään, vaikka tukikohta oli jo melkein vallattu. Minä sitten jouduin yrittämään resettiä tai decappia yksin td:lla ja huonostihan siinä kävi. Mutta jälkeen päin ajateltuna se oli ihan kiva taistelu ja parhaani tein.

Eli kestetään vain naama hymyllä ne kerrat, kun oma joukkue on täynnä noobeja ja pyritään itse pelaamaan mahdollisimman hyvin. Kyllä se siitä helpottaa ajan myötä.
 
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Eilen tuli vedettyä 60 matsia pojan kanssa kimppaan ja wn8 oli yli 2k. Elikkä kovaa meni, uusia Ace tankereita tuli kaksi ja pari olisi tullut lisääkin mutta vaunuilla oli jo ne ennestään. Kovin peli oli T40:lla nelostierin matsissa vedetty 2,2k daman matsi. Se oli yli puolet vihujen yhteenlasketuista HP:ista. Mulla on edelleenkin ongelmana tuo heveillä pelaaminen, pitänee katsoa muutamat videot siitä. TD-puoli taasen luistaa aika hyvin ja Jagdpanther on pian grindattu. Tosin yllättävää kyllä olen alkanut viihtymään Jagdpanzerin puikoissa, ei se vaunu niin susi ole, mutta se vaatii oman pelityylinsä ja siihen maksimoidun miehistön.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsellä tuli eilen ekaa kertaa kunnolla pelailtua TD-vaunuilla. Jenkkien M8A1(?) ja Saksan Tier3/4 Mardereilla. Varsinkin jenkkipelillä pelaaminen oli yllättävän samanlaista kuin miten olin mediumeilla pelannut 7 tierilla. Eli piilossa pysymistä, 1-2 osumaa vastustajaan ja uudestaan piiloon. Pidin kovasti. Perjantain pikkujoulujen jälkeen lauantai on krapulapäivä, ja silloin varmaankin tulee grindattua Hellcattiin saakka tämä linja.

Marderit taasen olivat huomattavasti hitaampia eivätkä ilman tykkitornia olleet kovinkaan mobiileja. Toisaalta molempien tykit ovat todella ylivoimaisia näille tiereille. Kolmostierin pelissä tuli tehtyä Marderilla oma tuhoamisennätys (8) kun vihulaiset yksitellen tulivat esille Provincessa. Hauskoja vekottimia nämäkin.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hauptmann: Tottahan tuo, jos ei tomaatteja pyörisi kentillä, ei olisi myöskään hyviä pelaajia. Kun joku perseilee, toinen korjaa sadon.

Viikonloppuna ostin talliin T54E1:n. Ekat pari matsia meni ihmetellessä pitkää latausaikaa 105 millisellä tykillä. Eilen sattui kuitenkin Tier 9 Siegfried Linen matsi. Tuloksena oli voitto ja tuplilla ~4600 expaa, rahaa ~79k ja vahinkoa tehtyä ~6500 ja tuloksena viidennessä matsissa tankkiässä. Tappoja taisi olla viisi.

Tykkäsin T69:stä ja sen jätin talliin koska rullapelit ovat sopineet käsiini mukavasti ja nyt kun tykissä vielä on voimaa niin tulostakin syntyy. Kaupunkimapit sopivat näille jenkkimedeille hienosti kun pääset kunnolla piiloon latailemaan ja kiertämään selustaan. Tyhjäät lippaan ja taas piiloon latailemaan. Todella hauska matsi kaiken kaikkiaan. Tavallaan samanlaisia pelejä kuin mitä esim AMX 50 100:lla ja näillä olemme muutaman kerran osastossa pelanneet todella hauskoja matseja. Mountain Passissa ajettiin yli parista kasihevistä kahdella AMX:llä ilman omia vahinkoja, lippaat täyteen ja vihun baseen. Tarkoitus oli hukuttaa vihun artyt mutta menivätkin ihan omaehtoisesti rinteeltä alas.

Nyt tuli ensimmäistä virallista tietoa myös japanilaisista vaunuista jotka tulevat seuraavassa batchissa. Talliin hommasin Chi Nu Kain mutta en oikein vielä tiedä tykkäänkö vaiko en. Tykki on hyvä mutta oikein muuta hyvää tuossa ei olekaan. Medikaksi hidas kuin mikä mutta katsotaanpa nyt mitä tuleman pitää.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Nyt tuli ensimmäistä virallista tietoa myös japanilaisista vaunuista jotka tulevat seuraavassa batchissa. Talliin hommasin Chi Nu Kain mutta en oikein vielä tiedä tykkäänkö vaiko en. Tykki on hyvä mutta oikein muuta hyvää tuossa ei olekaan. Medikaksi hidas kuin mikä mutta katsotaanpa nyt mitä tuleman pitää.

Saas nähdä ovatko japsivaunut samanlaisia riisipapereja kuin tosielämässä, jenkit kun ampuivat AP:lla kyljestä sisään niin kudit painuivat vastapuolen kyljestä ulos tekemättä käytännössä mitään muuta damagea kuin kaksi uutta tuuletusreikää.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt tuli ensimmäistä virallista tietoa myös japanilaisista vaunuista jotka tulevat seuraavassa batchissa. Talliin hommasin Chi Nu Kain mutta en oikein vielä tiedä tykkäänkö vaiko en. Tykki on hyvä mutta oikein muuta hyvää tuossa ei olekaan. Medikaksi hidas kuin mikä mutta katsotaanpa nyt mitä tuleman pitää.

Itse tykkään kyllä kovasti. Hyvin pärjää seiskoja ja kutosia vastaan, mutta pelityylin pitää olla kyllä tosi TD:mäinen. Eilen vastapuolen tomaatit huuteli että japsit tulloo, japsit tulloo. Viis tappoo myöhemmin joku omista vain tokaisi että tais oikeesti tulla. Northwestissä sain marder 38t:n kanssa tuhottuu kolme KV-1S:ää kun eivät tulituksen alla edenneet vaan yrittivät kaukaa söhiä ja joko dingasivat tai ampuivat ohi. Jos nyky miehistöllä pääsee jo tällaisiin urotöihin, niin pitää katsoo mitä tapahtuu kun skillit kehittyy.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulipahan Youtubesta vastaan hauskoja WoT-aiheisia videonpätkiä, joissa itse Aatu pelailee tankkia. Mukavat naurut tarjosi nuo pätkät näin arjen piristykseksi.

Jusu7 mainitsi aiemmin artyn tarpeesta meidän kompissa. Minä olen se, joka sillä Hummelilla on pari kertaa paukutellut. Voin jatkossakin sillä välillä pelata, jos parempia ei halukkaita ei ole. Olen saanut paremmat statsit aikaiseksi Grillellä ja sitä voisin ehkä kokeilla joskus kompassa. Sen huonona puolena on kapea ampuma-ala, joka pakottaa siirtämään koko vauna paljon useammin. Hyvänä puolena siinä on Hummelia nopeampi lataus, sekä tähtäys. Hummelin seuraaja, GW Panther, olisi jo tutkittuna. En ole sitä vielä hankkinut, eikä se taida näissä meidän taisteluissa oikein sopiva ollakaan. Olen miettinyt, josko hankkisi jonkun venäläisen hevin premivaunun. Sillä voisi alkaa kouluttamaan miehistöä KV-1s:ää varten. Mulla on kyseisen vaunun grindaus menossa vasta T-46:ssa ja sen miehistöä ei voi hyödyntää kovinkaan pitkälle. Venäläisiä premivaunuja ei taida olla kuin kaksi ja en oikein tiedä kumman sitä tähän tarkoitukseen hankkisi. Taidan kallistua Churchill III:n suuntaan sen edullisemman hinnan vuoksi.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oma kokemukseni rajoittuu Churchill I:n ja VII:n peleihin ja nuo olivat todella tuskaisia vaunuja. Panssarointia kyllä oli mutta tykit melkoista kuraa joten en kyllä oikein voi tuota III:stakaan suositella.

Mitä sitten nämä muut venäläiset premit. IS-6 on jossain määrin samaa settiä, tosin tykin alphadamage on kova mutta pene on heikonlainen. Panssarointihan tuossa on erittäin hyvä, ainoa ongelma on se tykki. Itselläni ei tuota vaunua ole. KV-5 on tallissa ja se on vähän kaksijakoinen vaunu. Hitpointseja on paljon, tykki läpäisee heikosti mutta ampuu kohtuunopeasti. Iso R2D2 pömpeli edessä joka on ehkä isoimpia weakspotteja koko pelissä mutta vaunulla tulee jostain syystä rahaa mukavasti ja miehistöjä olen ajanut mihin milloinkin, nyt taitaa olla kehityksessä T-150 miehistöt.

Ai niin, avasin komppia varten ja vähän muutenkin eilen uuden artyn eli britti FV304:n. Pari peliä taisi mennä eilen ja hauska vekotin. Ampumäetäisyys ei riitä mihinkään, mm Ruinbergissä pitää mennä keskelle risteykseen jotta pääsi encounterissa ampumaan capille :). Toisaalta etuna on se, että pystyy ampumaan talojen taakse ja nopeassa tahdissa ja onhan tuo vekotin pieni ja nopeakin. Hauska vekotin!

Tällä hetkellä en taida kyllä muita arteja ottaa talliin koska tallissa on aika paljon kaikkea muutakin eikä tuo brittilinjakaan kovin aktiivisessa grindauksessa tule olemaan. Joten aukokaa vaan noita artylinjoja muutkin kuin RR.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mulla on artyistä avattu neukkujen SU-122A, mutta se on niin raivostuttava, etten ole sillä paljoa pelannut. Hidas lataus, hidas tähtäys ja epätarkkuus ovat niin suututtavia, että se kova vahinko ja ajoittaiset one shottaukset eivät riitä lohdutukseksi.

SU-8 olisi ilmeisesti jo parempi, mutta tähän asti halu kehittää 122A:ta on ollut niin pieni, että ellen osta SU-8:aa vapaalla kokemuksella, voi se jäädä hankkimatta.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kyllähän se saattaa ärsyttää ja pahastikin, kun oma joukkue perseilee. Mutta minulla ainakin hienoimpia ja muistiinpainuvampia kokemuksia pelissä ovat muutamat taistelut, joissa olen tuhonnut vähintään 10 vaunua. Näitä taisteluita on 4-5.

No se on kuka mistäkin tykkää, mutta siinä vaiheessa, kun pelaat sen parikymmentä peliä niin, että ne tappiot tulee lähinnä siksi, että omat toptierit eivät halua ottaa osumaakaan taistelussa, vaan kykkivät jossain takapuskassa (oman lipun tuntumassa) ja jättävät hyökkäämisen TD:lle ja lowtiereille, niin kyllähän se nyt alkaa tökkimään. Varsinkin, kun sen pitäisi jo normaalillakin ajattelulla olla selvää, että tällöin tuhoon ovat tuomittuja joka tapauksessa. Nyt vissiin on menossa joku spesiaali, jossa selviytymisestä sai jotakin bonaria?

Minä pidän taisteluista, missä kummallakin puolella on yritteliästä ja pienellä riskillä pelaavia. Tällöin matseista tulee usein melko hyviä vääntöjä ja, vaikka siinä nyt sitten häviäisikin 5-15 lopulta, niin ei siitä paska maku jää suuhun. Tuollaisessa hyvässä väännössä tehdyt kolme killiä maistuu ainakin minulle paremmin, kuin vaikkapa suht selkeässä läpijuoksussa KV5lla tehdyt 8 killiä. Toki 10 tai enemmän tappoa on erinomainen suoritus minkätasoisessa pelissä tahansa. Kertoo siitä, että on pelitaidot reilusti keskitason yläpuolella.

Mitään täydellisyyttä ja huikeaa effiä en muilta odota, kun itsekin olen siinä keskitason tuntumassa effiltäni. Sitä vaan toivoisi noissa randomeissa, että se oman perseen selviytyminen ei olisi se ainut itseisarvo tuota pelatessa.

Enkä mä tuolla mitään asiattomuuksia huutele kenellekään. Lähinnä vain huvitti itseä, kun kerrankin rupesi tekemään mieli kirjoitella näitä perus "noob team" -juttuja.

PS: Perjantai-iltana komppaa?
 
Viimeksi muokattu:

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Päivittelin tuonne listalle omia vaunujani myös. Olen tässä omista kiireistäni johtuen pitänyt taukoa, mutta nyt taas olen innostunut. Joku tuossa aiemmin mainitsi nettipokeri-ilmiöstä ja tunnistin itseni. Eli kun pelaan riittävän monena päivänä riittävän monta tuntia, pelityylini muuttuu agressiiviseksi ja sietokyky turisteja kohtaan alenee. Nyt taas grafiikat näyttävät hienoilta ja vaikka en välttämättä tee mailman parhaita tuloksia, pelaaminen on taas hauskaa.

Otin muutamia uusia vaunuja talliin ja katsatelen tuossa jatkossa josko myyn vanhoja alta poies (arty lähti jo, ranskan linja ei maistunut, saatan kokeilla englantilaisia myöhemmin). Osa vaunuista on vielä sellaisia että edes tuplat eivät maistu, vaikka voittoprosentit olisivatkin kohdallaan (nimim. T25/2 ja 80k vielä grindia + Black Prince). Nuo englannin kevyet tankit tuntuivat mukavilta, taidan jättää Covenanterin itselleni ja jatkaa eteenpäin sitä linjaa.

Olen vähän huono kyselemään peliseuraa, mutta mukana olen kuin pukama ja yritän myös olla kanavalla jatkossa.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Churchill III:sen liittyen itselläni taitaa olla kovin kokemus/peli keskiarvo juuri tuolla tankilla. Oma kokemusennätys oli vielä eiliseen saakka myöskin Churchill III:lla tehty. Aluksi tankki tuntui ihan susipaskalta, mutta vähitellen kun tankin vaatimaan pelityyliin pääsi paremmin sisään, tulosta alkoi tulla. Churchill III on äärimmäisen rajoittunut tankki. Huikean dmg/min arvonsa ja kohtuullisen panssarinsa ansiosta tankki on todella hyvä armottomissa useamman tankin lähitaistelukahinoissa. Positiivistä on myös premium MM. Heikkoutena on se, että kutos tierin matseissa tankilla ei tee juuri mitään. Toisena heikkoutena on KV-1, jota pitää vältellä, kuin kuppaa.

Pelityyliltään Churchill III:lla pitää mahdollisimman paljon pyrkiä harrastamaan sidescrappiä. Verattuna moneen muuhun tankkiin myös torni pitää kulmata, kun vastaustajalta on tulossa murkulaa kohti tornia. Laatikonmallinen torni on yllättävän kestävä kulmattuna - Kulmaa torni, kimmota, ammu parikertaa ja taas kulmaa. Näin se varmaan pitäisi tehdä oppikirjojen mukaan. Nyt olisi mahdollista hankkia harvinainen KV-220. Varmaankin tähän tarjoukseen täytyy tarttua. Tässä saattasi olla myös kelpo premium tankki neukkujen hevi linjalle. Hinta tosin on melkoisen suolainen, jos kytkyinä tulevan kulta ja premikka aika eivät nappaa.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noita premikka neukkuja nyt tulee, niin kertokaas oliskos KV-5 ostamisen arvoinen? Toinen kannattaako venailla jouluun vai ostaa nyt seuraavasta tarjouksesta? Ajattelin laittaa vähän veronpalautuksia menemään, joten jos muista tulee tarjouksia niin saatan myös muita premejä miettiä. Etenkin toi kiinalainen medi jollain tavalla houkuttais, samoin AT-15. Ei jaksais kuitenkaan ostaa saman tyylisiä kuin itsellä jo on, joten esim. Is-6 tai T34 ei oikein kauheesti kiinnosta, vaikka crew hyödyt ja crediitit tosin tod.näk noissa olisikin plussaa.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse ajattelin kanssa tuon KV-220:n hankkia, kun kerran tarjoukseen tuli. Mukana tulevalla kullalla ja premikallakin on kohta käyttöä kun jään lomille. Kullan voi säästää seuraavaan kertaan, kun tallipaikat tulevat alennukseen. Viimeksikin taisin niitä kolme ostaa reserviin tulevia hankintoja varten. Tuo Chuchill III näyttää tiputtaneen hintaa edelleen, joten taidan ostaa senkin nyt kuljeksimasta. Ei tuo reilu 6€ kuulosta niin kauhean suurelta.

Toissa päivänä pelailin muutaman matsin lisää juuri hankkimallani E-25:llä ja täytyy sanoa, että tykkään tuosta vaunusta. Vähän pitää vielä hioa pelityyliä tuolla, mutta paljon sillä saa aikaiseksi. Kerran sain jossain taistelussa tuhottua jonkun korkeamman tierin hevin sillä, että ajoin aivan sen teloihin kiinni kylkeen ja aloin paukuttaa vähän kerrallaan hipareita pois, eikä vihollinen voinut mitään. Telat pysyivät rikki koko ajan ja tykillään se ei pystynyt mua ampumaan, koska vaununi oli niin matala. Aika kauan siinä meni ennen kuin vihollisen purkki oli liekeissä. Jouduin varmaan jonkun 8-10 laukausta ampumaan siitä aivan vierestä. No osuma% ainakin parani tuon vuoksi ja taisin jonkun mitalinkin noista peräkkäisistä osumista saada.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Noita premikka neukkuja nyt tulee, niin kertokaas oliskos KV-5 ostamisen arvoinen?

Myin aikoinaan KV-5:n pois, koska tykki kävi tehottomaksi MM:n koventuessa. Pene on muistaakseni jotain 195 ja se on kasitierille melko vähän. Jos pääsee toptierinä pelaamaan, niin hauska tankki pelata, koska 7 ja siitä alempien tierien kuteja kimmottelee varsin hyvällä prosentilla, jos vihu ei osaa ampua edessä olevaan suureen KK-torniin. Tällöin pystyy tekemään melko rohkeitakin nousuja yksinään ja kääntämään matseja voitoiksi. Viimeiset muutamat kymmenet matsit, mitä KV5lla pelasin, joutui miltei järjestään 9 tierejä vastaan ja siinä kävi panssari, että tykki aivan liian pieneksi.

Ei ole muutenkaan nopea heviksi, eikä ketterä, mutta on iso maali, niin en itse ainakaan ostaisi takaisin. Oli lisäksi herkkä syttymään.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Itellä on ollut nyt eilisestä saakka Jagdpanther auki. Kiva vehje, mutta jonkun verran pitää grindata parhaaseen tykkiin. Onneksi on hyvä miehistö siinä joten ihan stockkina ei tartte vetää. Hyvin liikkuva vaunu ja yllättävän usein dingaa pahojakin kuteja. Mutta ei tuo nyt mikään rynnäkkötankki ole vaan kyllä aika selkeä snaipperivehje. Muussa kehityksessä on KV-1s kohti IS ja IS-3 sekä Marder 38t leivänpaahdinta ja Nasshornia kohti. Onko kellään kokemuksia noista sakujen uuden TD-linjan 7 ja 8 tierin vehkeistä? Ihan hirveää pelkoa ne ei kehitä, tosin tuo seiskan vehje taitaa olla niitä että jos näet, olet vahvoilla ja jos et, niin et edes tiedä että se teki sulle damageq.

Tulen tod. näk. tänään komppaan mukaan, mutta ihan satanen en sen suhteen ole.

Edit. Näköjään tullut jostain päivän premikka, ei aavistusta mistä, koska se 50k expaa per päivä ei ainakaan tullut täyteen.
 
Viimeksi muokattu:

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Edit. Näköjään tullut jostain päivän premikka, ei aavistusta mistä, koska se 50k expaa per päivä ei ainakaan tullut täyteen.

Kiitospäivän kunniaksi kaikki saavat yhdestä voitetusta matsista päivän premiumin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oisko tänään illemmalla porukkaa komppaan?
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Itse joudun tänään kompat skippaamaan kun aamusta sen verran aikainen lähtö duuniin, mutta tarvii koettaa muina iltoina päästä linjoille. Nyt kun vihdoin tuo KV1S grindattu tappiin niin on sekin valmiina.
 

The 24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Philadelphia Flyers
Olen ruennut harkitsemaan noita premivaunuja, ihan vaan että kehtais tulla komppaan pelaamaan, tossa kv1s ei oo vielä grindattuna sitä parasta tykkiä niin en tiedä kehtaako tulla rämpimään jos pelaatte 6 tierin komppaa. Mitään suosituksia ensimmäiseksi premivaunuksi, meinaan ihan tätä komppapelaamista ajatellen. Olishan se mukavempi pelata porukassa kuin yksin.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Olen ruennut harkitsemaan noita premivaunuja, ihan vaan että kehtais tulla komppaan pelaamaan, tossa kv1s ei oo vielä grindattuna sitä parasta tykkiä niin en tiedä kehtaako tulla rämpimään jos pelaatte 6 tierin komppaa. Mitään suosituksia ensimmäiseksi premivaunuksi, meinaan ihan tätä komppapelaamista ajatellen. Olishan se mukavempi pelata porukassa kuin yksin.

Tule vaan sillä KV1S:llä komppiin mukaan. Siitä se tykki pian on paikallaan, kun voittoja napsuu ovista ja ikkunoista ;)

Jos premivaunu kiinnostaa, niin en tiedä kannattaako sellaista hankkia kutostierin komppia varten. Jos hankit kuutostieriltä, niin itse hankkisin SU100Y:n. Ei ole tarkka ja on hidas tähtäämään, mutta painavat damaget, kun osuu. En tosin ole hirveästi tutustunut muihin 6 tierin premivaunuihin, joten voin olla väärässäkin tuon SU100Y:n parhaudesta.

Omasta mielestäni kannattaisi kuitenkin hankkia tuolta kasitieriltä se premivaunu. Parempi rahantuotto ja sillä pääset mukaan noihin 7vs7 komppiin. Minulla on T34 tallissa ja, vaikka monet sitä inhoaa, niin itse pidän sitä yhtenä parhaimmista tankeista, mitä minulla on ollut. Kun, oppii käyttämään tornin panssaria hyödyksi ja pitää tankin mahdollisimman paljon hulldownissa, niin tuolla pärjää todella hyvin isompiakin vastaan. Tykistä tykkään kovasti. Kasitierillä on toki muitakin hyviä premivaunuja, joten kannattaa katsella, mikä niistä itselle sopisi parhaiten.
 

The 24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Philadelphia Flyers
Omasta mielestäni kannattaisi kuitenkin hankkia tuolta kasitieriltä se premivaunu. Parempi rahantuotto ja sillä pääset mukaan noihin 7vs7 komppiin. Minulla on T34 tallissa ja, vaikka monet sitä inhoaa, niin itse pidän sitä yhtenä parhaimmista tankeista, mitä minulla on ollut. Kun, oppii käyttämään tornin panssaria hyödyksi ja pitää tankin mahdollisimman paljon hulldownissa, niin tuolla pärjää todella hyvin isompiakin vastaan. Tykistä tykkään kovasti. Kasitierillä on toki muitakin hyviä premivaunuja, joten kannattaa katsella, mikä niistä itselle sopisi parhaiten.

Joo, nimenomaan kasitieriä ajattelinkin tuossa premivaunun hommaamisessa. Mulla on ainakin tähän asti ollut vähän turhankin aggressiivinen tyyli, välillä niin sanotusti kolisee omissa liikaakin. Mutta nimenomaan tuo tykin merkitys on itselle aika iso, tykkään pelata semmoisilla vaunuilla joilla saa jo jonkunnäköistä "vahinkoa" aikaan, siks mun talli koostuukin pitkälti pst-vaunuista.
Toisaalta nyt kyllä pelannut raskailla paljon, mutta repertuaarin laajentaminen esim skoutteihin on käynyt mielessä.

Ja tottakai mä voin tulla komppiin heilumaan tuolla KV1S:llä, oppimista itse pelistä on vielä aika paljon, mutta kyllä mä keskitasoa sanoisin olevani pelaajana.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kompassa olen oppinut eniten pelistä, joten niihin kannattaa aina tulla mukaan jos vain mahdollista on.

Aika hurjaa crew expaa tulee tuolla 3x bonarilla, joka ainakin vielä huomisen voimassa. Kannattaa siis keskittää pelaaminen niille vaunuille joihin haluaa kovat komppamiehistöt.

Mulla on muuten tuon melkein päivittäisen 24/7:n 250k bongarin ja päivän premikan jäljiltä nyt 4M krediittiä tilillä. Pitäs varmaan ostaa uusia tankkeja, mutta auki ei ole vielä mitään, tosin IS aukeaa pian.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Maanantain kompat jää allekirjoittaneelta väliin, mutta jos tänään on porukkaa linjoilla niin 22 korvilla ainakin meikäläinen koettaa olla linjoilla komppaa varten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös