Watch Dogs

  • 13 399
  • 57
Suosikkijoukkue
KK
Peliä en ole pelannut sekuntiakaan, että olen tietysti sikäli huono sanomaan mitään, mutta tuon hakkeroinnin kohdalla pitää muistaa, että ko. peli on tarkoitettu myös hiukan kasuaalimmalle yleisölle. Ei siinä kohtaa voi mitään helvetillisiä hakkerointisysteemejä ruveta kehittämään. Harva oikeasti edes ymmärtää mitä hakkerointi todella on ja miten se tapahtuu, joten tuollaisia juttuja pitää tehdä pelin armoilla, että tietty sujuvuus ja eteenpäin meneminen sujuu eikä homma hyydy siihen. Näppäinyhdistelmät on ihan ok ratkaisu, tuovat kuitenkin tiettyä haastetta ja reaktionopeuden vaatimusta. Ne vaan simuloi sitä, mitä hahmo siellä pelimaailmassa tekee. Sinänsä hahmo itse pelissä voi suorittaa hakkeroinnin kohdalla mutkikkaampia juttuja, mutta sitä siis vaan simuloidaan noin pelaajan osalta.
Äläs nyt. Jenkkipoliitikko kertoi Watch Dogsin olevan vaarallinen - Opettaa hakkeroimaan.

Toki kun lukee jutun tajuaa millä agendalla tämä pelle on liikenteellä.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muutama huomio pelistä, pelissä kehoitetaan käyttämään prätkää onlinessa toisen perässä mentäessä, koska se on nopea ja ketterä. Mutta onko kukaan nähnyt ko pelissä ainuttakaan siviilimoottoripyöräilijää? Monen monta prätkää, mutta en ole ainuttakaan moottoripyöräilijää nähnyt, tai edes normaalia pyöräilijää... Tai parkkeeraako nuo pelin ihmiset ollenkaan? Ja onhan tuokin koomista ettei yhtään actionpoliisia löydy, nostat sillan ylös ja ajat siitä kuin hyppyristä niin kaikki poliisit jää sillan toiselle puolelle kun eivät siitä yli aja...

Mutta on tuo onlinehakkerointi ja varsinkin varjostaminen niin maan pirun hauskaa.... Siitä tuli mieleeni protippi niille jotka ei moista ole vielä huomannut, elikkäs jos haluat tietää onko joku mahdollisesti varjostamassa sua (tästä kun ei taida mitään ilmoitusta tulla) , niin se onnistuu painamalla pausea, siinä menuvalikon vieressä mustavalkoinen maailma jatkaa elämää (ihmiset kävelee ja autot liikkuu) vaikka peli onkin pausella, koska eihän sitä nyt voi täysin pysäyttää jos samaa maailma katselee toinen pelaaja.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Värilasiton, en ole minäkään nähnyt yhtäkään siviilimoottoripyöräilijää mutta onhan se pelin sankarille näppärä apuväline. :)

WD on kyllä ollut mainiota illanviettoa ja minä olen pelaillut niitä pikkupelejä päätarinan ympäriltä ettei pelattava loppuisi liian nopsaan.

Mm. shakin ja pokerin peluu on hauskaa mutta se "Digital TRIPS" - Alone oli kyllä hermoja raastavaa, huhhu.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Värilasiton, en ole minäkään nähnyt yhtäkään siviilimoottoripyöräilijää mutta onhan se pelin sankarille näppärä apuväline. :)

WD on kyllä ollut mainiota illanviettoa ja minä olen pelaillut niitä pikkupelejä päätarinan ympäriltä ettei pelattava loppuisi liian nopsaan.

Mm. shakin ja pokerin peluu on hauskaa mutta se "Digital TRIPS" - Alone oli kyllä hermoja raastavaa, huhhu.

Jees on se näppärä väline, hassuahan tuo on silti...

Tykkäsin ite pelata tuota kyllä ja suurin osa ajasta tuli vietettyä nimeomaa onlinemittelöissä, mutta nyt pari pv sit käynnistettyä pelini peli oli tallentunu fiksusti yhden tehtävän jälkeen, mutta sen jälkeen pelatun onlinepelin jälkeen tallentanut siihen päälle sen samaisen tehtävän jälkeen, että mullei olekkaan mitään taitoja tai aseita tai mitään tälläsiä kivoja pikkujuttuja, eikä tuota saa korjattua muuten kuin aloittamalla peli alusta ja ansaitsemalla kaikki uudelleen... En jaksa, mun osalta pelaaminen päättyi tähän ainakin joksikin aikaa...
 
Suosikkijoukkue
KK
Noista grafiikoista sen verran mitä Dome.fi:n arvostelussa sanottiin:

Se on toki sanottava, että se teknologia kyllä toimii. Eihän Watch Dogs nyt läheskään niin hyvältä näytä kuin niissä E3-videoissa, mutta hyvältä silti. Kuvittele vähän nätimpi Grand Theft Auto V, joka pyörii konsoleilla aika vakaalla 30 FPS:n nopeudella ja siinä se suunnilleen on. Ihan asiallista, siis. PC:llä tuurista ja komponenteista riippuen tarjolla on parempaakin, mutta nettitarinat kertovat käsittämättömän rankoista suorituskykyongelmista tehokkaillakin koneilla. Ostaja varokoon, siis.

Boldauksellani tahdon vain sanoa, että on se garafiikka hyvää, vaikka valojen dynaamisuus puuttuukin. Mutta se on niin pientä, etten minä siihen ainakaan kiinnitä huomiota.

edit: pari typoa ja TÄSSÄ vielä koko arvostelu dome.fi:ssä
 
Viimeksi muokattu:

Teloch

Jäsen
Pari tuntia pelattuna 360:llä ja muuten hyvän oloinen peli, mutta tuo ajaminen...ristus mitä paskaa. Tiiliskivi jäällä oli ensimmäinen ajatus. Unohtivat myös laittaa flippereistä tutut kilahdukset mukaan kun törmäät toiseen autoon.

Jännän äärellä ollaan myös PC-version kanssa, kun joku meni ja kaiveli itsensä pelin sisuksiin ja löysi muinoin E3:ssä näytetyt efektit, väännettynä off-asentoon. Pientä modaamista ja peli näyttänee metrin verran paremmalta, eikä ilmeisesti edes vaadi juurikaan enempää tehoa kuin nykyiselläänkään.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Btw alkoivat näköjään nopeasti laskemaan Watch Dogsin hintaa jotta peliä saataisiin vielä myytyä ennen kuin GTA 5 PC/PS4 -versiot ilmestyy markkinoille. Työkaveri heitti että oli nähnyt WD:n hinnan 20-30€. Julkaisusta on vain n. 1kk.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Tulihan tämä pelailtua läpi yötunteina ja mun "ratkaisuprosentti" jäi 40%. Onhan tuossa vielä paljon pikku sälää mitä voi pelailla eli sinänsä ihan hauska että vaikka tarina on pelattu läpi niin taitoja voi vielä kehittää ja ratkaista arvoituksia sekä rikoksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös