Voiko huippu-urheileva homo olla kannustuksesi arvoinen?

  • 116 364
  • 749

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Se olisi kyllä upeaa, mutta ei sen takia että maalintekijänä olisi homoseksuaali ja syöttäjänä transseksuaali, vaan ihan sen takia että Suomen olympiavoitto olisi helvetin upea juttu ja täydellinen jääkiekkoelämys noin yleensäkin. Sillä ei taas ole siinä tilanteessa mitään väliä vaikka maalintekijänä olisi hermafrodiitti.
No höh. Tästähän saa käsityksen, että tärkeää urheilussa olisi itse urheilu eikä urheilijoiden "seksuaalisuus". Siis ihan täysin päin vastoin kuin miten kaikki "edistykselliset" tahot ja julistekampanjat asian esittävät.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä minä olen juuri ihmetellyt monesti että minkä takia juuri tämä asia tuodaan aina esille homojen kohdalla. Ei kai kovin moni ihminen nyt mieti koko ajan esim. omista heteroystävistään että "Poraakohan tuo Jari iltaisin tuota vaimoaan kakkoseen vai harrastavatkohan nuo seksiä vain lähetyssaarnaaja-asennossa" tai "Mahtaakohan tuo Lissu harrastaa ukkonsa kanssa S/M -leikkejä". Minkä takia homojen kohdalla siis aina heti lähdetään miettimään mitä siellä makuuhuoneessa tapahtuu. Eivätkä homot tosiaan minun käsittääkseni ajattele seksiä 24 tuntia vuorokaudessa ja yritä tunkea moloansa jokaisen vastaantulevan miehen hanuriin kuten monet näyttävät luulevan.

Heh, ja tästä muistui mieleen tarina lapsuuden kaverin isästä, joka meni saunaan jossain työpippaloissa. Hän oli jäänyt lopulta itsekseen saunomaan ja juuri silloin saunaan pamahti kaapista tullut työkaveri. Muistan kun tämä kaverini isä kertoi isoon ääneen talonyhtiön talkoissa, kuinka pelkäsi tämän homon käyvän hänen päälleen minä hetkenä hyvänsä.

Johtuuko tämä sitten siitä että heteromiehet pitävät itseään niin vastustamattomina, ettei homoseksuaali voi hillitä itseään? En itsekkään ajattele naispuolisista kavereistani noin, joten vaikea uskoa että homot olisivat erilaisempia.

Niin ja vaikka Jarkko Immonen paljastuisi homoksi, niin olisi hän silti kuningas. Ei kuningatar.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tämäkin viesti vahvistaa edellisiä näkemyksiäni. Kauniisti taas kiersit koko asian ja sen jälkeen otit holhoavan asenteen minuun ja samalla kaikkiin jotka uskalsivat olla sinun kanssasi eri mieltä. Varsin poliitikkomainen piirre, joten oletankin sinun olevan vähintäänkin jossain keski-Suomen pikkupitäjän valtuustossa. Eri asia sitten juontaako tämä pätemisen tarpeesi juurensa siitä ettet ole päässyt haluamallasi uralla eteenpäin vai jostain muusta lapsuuden traumasta? Älä huoli, olet varmasti avokkisi ja äitisi mielestä tosi viksu kaveri.

No, kerta kiellon päälle - luulin kyllä että riita tuli jo sovituksi, kun selvästi kerroit, ettet ole homovastainen vaan päinvastoin (eli olemme siis samoilla linjoilla). Jos nyt olet vielä jostakin syystä loukkaantunut niin sen kanssa sitten pitää vain elää - ja antaa elää. Lopettaisimmeko siis tämän lapsellisen kinastelun tähän, ja käytäisiin yhdessä noiden homofoobikkojen kimppuun? Sovinnon kättä tarjoten.
 
Jätetään puolittaisetkin henkilökohtaisuudet tässä ketjussa jatkossa kirjoittamatta. Jos jollain on aivan ylitsepääsemätön tarve toisen kanssa sapelejaan kolistella, tehkää se sitten vaikka yksityisviestein.

Tämä koskee erityisesti nimimerkkejä Beeman ja mjr.

Moderaattorit
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sinun lähteesi näkyy olevan oma pääsi. Pidän wikipediaa rutkasti luotettavampana. En usko lukuihisi pätkän vertaa.

Toisekseen vaikka luku vaihdettaisiin 0,7 %:sta esim. 6 %:iin, ei mikään muutu. Edelleen puhutaan pikkuvähemmistöstä, jonka olisi syytä osata elää sovussa muiden kanssa.
Onhan noita lähteitä. Ongelma vain on, että asiaa on kovin vaikea tutkia niin tarkasti, sen takia pitää tyytyä arvioihin jotka on muodostettu eri tutkimusten perusteella.

Tuossa tietopakettia muutenkin.

Eräs kysely. Melko kovia prosentteja.

Ihan noin mielenkiinnosta, mitenkäs homoseksuaalit eivät ole eläneet sovussa muiden kanssa? Kuitenkin heitä on lähes yhtä paljon kuin suomenruotsalaisia, joilla kyllä oikeuksia piisaa.
 

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
On täysin järjetöntä väittää että homot olisivat jotenkin sairaita tai luonnottomia. Ikävä kyllä tämä on tuntuu olevan joidenkin rajoittuneiden junttejen mielipide vielä nykyäänkin.

Jos tarkastellaan homoja fyysisesti, he eivät eroa mitenkään heteroista. Heidän henkiset kyvyt ovat täysin samalla tasolla kuin muunkin väestön. Ainoa mikä erottaa heidät normiheteroista on heidän erilainen seksuaalinen mieltymyksensä. Tämä on jutun pointti, ei ihmisiä voi pelkästään mieltymyksien mukaan jakaa terveiksi ja sairaiksi tai luonnottomiksi ja luonnollisiksi. Koko idea on täysin kestämätön, joka pahimmillaan voi johtaa erittäin ahtaaseen ajattelumalliin.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Jos nyt olet vielä jostakin syystä loukkaantunut niin sen kanssa sitten pitää vain elää - ja antaa elää. Lopettaisimmeko siis tämän lapsellisen kinastelun tähän, ja käytäisiin yhdessä noiden homofoobikkojen kimppuun? Sovinnon kättä tarjoten.

Tsiigaa mun sovinnon kättä. Enkä myöskään loukkaantunut, vaikkakin sain kirjoituksestasi sen käsityksen että pidit minua homofoobikkona. Yleisestikin ihmettelen koko termiä, mutta sen määrittely taitaa olla eri lajin kavereiden leipätyötä. Minun puolestani asia on pihvi, varsinkin kun herr Moderator otti kantaa asiaan. Hulvattomintahan koko ketjussa on taas kerran ollut molempien äärilaitojen fanaattiset äänenkannattajat.

Itse asiaan jos vielä otan kantaa niin uskoisin tämänkin hankkeen saaneen enemmän tuulta alleen mikäli sen takana olisi ollut joku uskottava taho eikä neljä random-tyyppiä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tosiaan, itse tästä kampanjastakin voisi jotain sanoa. Sikäli kun ymmärrän niin sen tarkoitus olisi vain rohkaista siihen, että urheilija, niin nuori kuin vanha olisi rohkeasti oma itsensä. Ei ole mikään pakko mainostaa suuntautumistaan, mutta ei myöskään mikään implisiittinen (tai eksplisiittinen) pakko sitä salata. Tuskin enemmistöä voi loukata, jos joku edustaakin vähemmistöä? Kunhan ei siis vain pakota ketään muuta seuraamaan esimerkkiään. Jos tosiaan on vain tästä kysymys eikä mistään tuputtamisesta niin miksi kukaan sitä vastustaisi? Onhan täysin tervettä että vaikkapa jokin nuori urheilijanalku voi olla vapaasti oma itsensä sitä mitenkään erityisesti mainostamatta mutta myöskään salailematta? Eihän tämä kysymys sinänsä edes koske keskustelua homoudesta vaan on aika alkeellinen sivistyneen käyttäytymisen yleinen periaate. Eletään ja annetaan elää.
 

Fordél

Jäsen
Ei toki ole muilta pois. Mielestäni tälläiset kampanjat ovat vain väärä tapa hakea itselleen hyväksyntää. Mutta jos tuntuu hyvältä ratkaisulta, niin siitä vaan.

Mikä olisi oikea tapa? Ja toiseksi tässä ei haeta itselleen hyväksyntää, sillä käsitykseni mukaan kyse ei ole homojen aloittamasta kampanjasta.

Kaikki ovat tasa-arvoisia, mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset? Näinhän se on kaltaistesi ajatusmaailma tainnut aina kulkea.

Ei vaan kaikki ovat tasa-arvoisia. Et vain tunnu käsittävän sitä logiikkaa, jonka lainsäätäjäkin on käsittänyt ja jonka itse allekirjoitan. Eli yhdenvertaisuuden edistäminen yhteiskunnassa saattaa joskus edellyttää jonkin ryhmän nostamista esille ja heidän yhdenvertaisuuden parantamista erinäisillä toimilla. Jos tälle erityisasemaan nostamiselle on hyväksyttävä syy, on se esimerkiksi lain kannaltakin sallittua.

Hyvänä esimerkkinä käyvät esimerkiksi vammaiset, joille on täysin hyväksyttävää tarjota erityispalveluja liikkumisen suhteen, jotta he olisivat yhdenvertaisessa asemassa muihin nähden. Homojen kohdalla taas kyse on pitkälle asenteista ja kun liikunlakiin liittyy vahvasti sellainen arvo kuin suvaitsevaisuuden edistäminen liikunnan avulla (esim. maahanmuuttajat) niin näen hyvin oikeudenmukaisena, että myös homojen kohdalla voidaan menetellä samalla tavalla. Kuten tämä palsta on osoittanut, suvaitsevaisuuden lisäämiselle on tarvetta, koska julkinen valta on ottanut kannakseen, että kaikki seksuaaliset suuntaukset ovat saman arvoisia.

Varmaankin siis kannatat esim. urheilujoukkueiden homokiintiöitä? Nehän ovat juuri yksi "tosiasiallista tasa-arvoa edistävä toimi".

Eivät ole mielestäni tosiasiallista tasa-arvoa edistävä toimi, koska edelleenkään homojen liikuntamahdollisuuksissa ei ole käsittääkseni puutteita. Ongelmat ovat asenne ja suvaitsevaisuuspuolella, johon kiintiöillä ei mielestäni vaikuteta.

Noin yleisesti kiinnittäisin huomiota siihen, että Suomessa on homoja n. 0,7 % väestöstä. Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Homous

Kyllähän se tällöin pitäisi olla kaikille selvää, että sen 99,3 % säännöillä mennään ja he määrittävät mikä on normaalia. Sallitaan homoille kuitenkin oikeus olla ja homoilla, mutta heteroiden asettamien rajojen puitteissa.

Kyllä, ja nuo 99.3 % ovat olleet mukana määrittelemässä sääntöjä, joiden mukaan on hyväksyttävää parantaa asenteita homojakin kohtaan. Se, että heterot asettaisivat jotain rajoja, ei ole tasa-arvoa eikä hyväksyttävää. Samalla tavalla kun eivät homotkaan aseta rajoja heteroille. Tällainen kampanja ei nimittäin rajoita kenenkään mahdollisuuksia.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Onhan noita lähteitä. Ongelma vain on, että asiaa on kovin vaikea tutkia niin tarkasti, sen takia pitää tyytyä arvioihin jotka on muodostettu eri tutkimusten perusteella.

Tuossa tietopakettia muutenkin.

Eräs kysely. Melko kovia prosentteja.

Ihan noin mielenkiinnosta, mitenkäs homoseksuaalit eivät ole eläneet sovussa muiden kanssa? Kuitenkin heitä on lähes yhtä paljon kuin suomenruotsalaisia, joilla kyllä oikeuksia piisaa.
Eivät nuo lähteesi nyt ihan täysin vakuuttaneet nekään. Ja samaan Wiki-artikkeliin linkkasi tuo (ilmeisesti) homojen omakin sivu. Mutta se siitä.

Homoseksuaalit eivät ole eläneet sovussa muiden kanssa esim. siten, että he ovat nostaneet ns. "Jumalattoman äläkän", heti kun he eivät saaneet levitellä omia homojulisteitaan minne huvittaa.

Itse olisin valmis karsimaan suomenruotsalaisten erityisoikeuksia raskaalla kädellä. Tai siis viemään ne pois jokseenkin kokonaan. Mutta eipä tässä niistä ollutkaan kyse.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse asiaan jos vielä otan kantaa niin uskoisin tämänkin hankkeen saaneen enemmän tuulta alleen mikäli sen takana olisi ollut joku uskottava taho eikä neljä random-tyyppiä.

Tästä samaa mieltä. Itse en nähnyt tuota kohua niin vakavana, koska siellä on tosiaan neljä random-jäbää touhuamassa. Toki yhteistyössä SLU:n ja muiden kanssa, mutta silti toivoisin jotain todellista järjestöä ajamaan sitä asiaa noiden sijasta. Ymmärrän ettei nämä liikuntaorganisaatiot halua kaikkien random-tyyppien julisteita seinilleen.

Mitä itse tämän jutun otsikkoon tuleen, niin todellakin voi. En näe mitään syytä miksi kannattaisin jotain henkilöä enemmän tai vähemmän hänen seksuaalisen suuntautuneisuuden takia.

Ja Toejoen Veikolle, onko tuttavapiirissäsi ketään tälläistä "sairasta" henkilöä? Jos on niin oletko kehottanut häntä jo kääntymään psykiatrin puoleen?

Itse tunnen muutamia homoja ja käytännössä samanlaisia ne on kuin muutkin. Saunailloissakin kyseiset kaverit ovat käyttäytyneet samalla tavoin kuin muutkin, no pillujuttuihin ei ole niin innokkaasti kommentoineet. Mutta ei siellä kukaan ole suihkussa jorma pystyssä vaaninut muita.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No höh. Tästähän saa käsityksen, että tärkeää urheilussa olisi itse urheilu eikä urheilijoiden "seksuaalisuus". Siis ihan täysin päin vastoin kuin miten kaikki "edistykselliset" tahot ja julistekampanjat asian esittävät.

Minä näen kyllä että tällaisilla julistekampanjoilla ym. pyritään hakemaan sitä että jokainen uskaltaisi ja pystyisi olemaan oma itsensä siellä pukukopissa ja urheilun parissa yleensäkin, eikä joutuisi valehtelemaan ja peittämään omaa seksuaalista suuntautumista vain sen takia että urheilun monesti ylikorostetun äijämäisessä ilmapiirissä ei hyväksytä/ymmärretä erilaisuutta tässä asiassa. En minä tuota kampanjaa näe sellaisena että siinä pyrittäisiin korostamaan homoutta urheilun kustannuksella enkä sellaisena että tuossa esim. pyrittäisiin jotain homokiintiöitä ajamaan eri lajeihin.

EDIT: mjr näköjään tuossa ylempänä kirjoittaakin jo samasta asiasta selkokielisemmin.
 

ProCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Oilers, Arsenal
Mikä olisi oikea tapa? Ja toiseksi tässä ei haeta itselleen hyväksyntää, sillä käsitykseni mukaan kyse ei ole homojen aloittamasta kampanjasta.

Siis minun mielestäni ainoa oikea tapa on itse omilla sanoilla/teoilla/olemuksella saada se hyväksyntä siltä ihmiseltä, jolta sen haluaa. Tuollaiset julisteet eivät MINUN kohdallani säväytä yhtään.

Ja jos tuo pitää paikkaansa ettei ole homojen aloittama kampanja, niin ok, hieno homma että kaveria/lähimmäistä jeesataan. Vaikkakin edelleen minun mielestäni väärällä tavalla.

Mutta eipä mun kannata enää tästä jankata, kun taidan muutenkin olla aikamoinen muinaisjäänne. En vaan pysty olemaan niin suvaitsevainen, että tykkään kaikista. Ja tuo oli tarkoituksella hieman provosoidusti sanottu, koska sellainen kuva tässä itselleni tulee että esim. homous ei saa olla syy tykkäämättä toisesta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tunnen aika monta homofobista ihmistä, joiden voisin kuvitella tähänkin ketjuun kirjoittavan että ei voi ja homous on sairautta. Sitten ne samat tyypit kuitenkin vetävät karaokessa We Are The Championsia. Säälittävää. Jos nyt ollaan ahdasmielisiä idiootteja, niin oltaisiin sitten kunnolla eikä lipsuttaisi periaatteista.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Noin yleisesti kiinnittäisin huomiota siihen, että Suomessa on homoja n. 0,7 % väestöstä. Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Homous

Kyllähän se tällöin pitäisi olla kaikille selvää, että sen 99,3 % säännöillä mennään ja he määrittävät mikä on normaalia. Sallitaan homoille kuitenkin oikeus olla ja homoilla, mutta heteroiden asettamien rajojen puitteissa.
Kuten lainsäädäntöä tutkimalla on havaittavissa suurin osa ihmisistä tässä maassa on suvaitsevaisia, joten selvää varmasti on että heidän säännöillään mennään eikä joku vähemmistönä oleva epäsuvaitsevaisien joukko ala täällä sääntöjä sanelemaan. Ja kuten täällä on ansiokkaasti esitettykin, niin tuo että epäsuvaitsevaisuus on vähemmistössä tarkoittaa myös että se on epätervettä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tunnen aika monta homofobista ihmistä, joiden voisin kuvitella tähänkin ketjuun kirjoittavan että ei voi ja homous on sairautta. Sitten ne samat tyypit kuitenkin vetävät karaokessa We Are The Championsia. Säälittävää.

Mitä helvettiä...kertooko tuo biisi homoista...jokin sisäpiirijuttu kätketty loistavaan musiikkikappaleeseen?
 
Ja Toejoen Veikolle, onko tuttavapiirissäsi ketään tälläistä "sairasta" henkilöä? Jos on niin oletko kehottanut häntä jo kääntymään psykiatrin puoleen?

Itse tunnen muutamia homoja ja käytännössä samanlaisia ne on kuin muutkin. Saunailloissakin kyseiset kaverit ovat käyttäytyneet samalla tavoin kuin muutkin, no pillujuttuihin ei ole niin innokkaasti kommentoineet. Mutta ei siellä kukaan ole suihkussa jorma pystyssä vaaninut muita.

Homoja ei ole, ainakaan tietääkseni. Yhden lesbon tiedän tuttavani kautta ja toisen entisen lesbon, joka joka nyttemmin on kääntynyt ja löytänyt poikaystävän, jolle ei ole kuitenkaan kertonut mitään tuosta menneisyyden vaiheestaan.

Eräs lapsuuden tuttavani on tosin homoseksuaali, eikä kuulu varsinaiseen tuttavapiiriini. Jo muksuna siitä näki, ettei sillä ihan kaikki ollut himassa.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Anssi Rauramo pääsi sitten valtakunnan viralliseksi homovastustajaksi, kun oli kieltänyt kampanjan julisteet kaupungin liikuntapaikoilla. Äskeisissä Ylen uutisissa oli asiasta juttu, samaa tekstinä. .

Tuolla Ylen jutussa lukee "Virastot ilmoittivat, etteivät ne halua olla mukana kampanjassa. " ja "Helsingin liikuntajohtaja Anssi Rauramo ei vastannut keskiviikkona puhelimeen. Virastosta Rauramon kerrottiin olevan lomalla. "

Niin mites tää nyt tarkkaan ottaen saadaan Rauramon niskoille?
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Jos nyt ollaan ahdasmielisiä idiootteja, niin oltaisiin sitten kunnolla eikä lipsuttaisi periaatteista.

Totta. Varmasti aika monet näistä äijäporukoiden homovastaisista perussuomalaisista jumaloivat myös Mannerheimia, vaikka Marskikin oli irstas homoilija.

Vakavasti puhuen, itse en lähtisi luokittelemaan homofoobikoiden vastustajia epäsuvaitsevaisiksi. Mielestäni näissä asioissa ei voi vain puhua näkemyseroista tai mielipiteiden poikkeavuuksista. Enemmänkin kyse on vanhasta kunnon ahdasmielisyydestä. Sama kuin syyttäisi fasismin vastustajia suvaitsemattomuudesta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mitä helvettiä...kertooko tuo biisi homoista...jokin sisäpiirijuttu kätketty loistavaan musiikkikappaleeseen?
Sairaan ihmisen laulama ja tunnetuksi tekemä kappale. Varmaan vetelevät samat ihmisest koreografian kera YMCA:kin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Homoja ei ole, ainakaan tietääkseni. Yhden lesbon tiedän tuttavani kautta ja toisen entisen lesbon, joka joka nyttemmin on kääntynyt ja löytänyt poikaystävän, jolle ei ole kuitenkaan kertonut mitään tuosta menneisyyden vaiheestaan.

Ei ole mitään "entisiä lesboja jotka ovat kääntyneet" vaan on olemassa myös biseksuaaleja.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Kuten lainsäädäntöä tutkimalla on havaittavissa suurin osa ihmisistä tässä maassa on suvaitsevaisia, joten selvää varmasti on että heidän säännöillään mennään eikä joku vähemmistönä oleva epäsuvaitsevaisien joukko ala täällä sääntöjä sanelemaan. Ja kuten täällä on ansiokkaasti esitettykin, niin tuo että epäsuvaitsevaisuus on vähemmistössä tarkoittaa myös että se on epätervettä.
Ovatko siis mielestäsi homot epäsuvaitsevaisia? Vai mitä yrität sanoa?
Pitäisikö sinun käyttää sanan epäsuvaitsevainen sijasta sanaa suvaitsematon? Onko sinunkin kuppisi teetä puhua suomea?
 

Karl Benz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tottenham, vuorikauriit ja kiritykit
Totta. Varmasti aika monet näistä äijäporukoiden homovastaisista perussuomalaisista jumaloivat myös Mannerheimia, vaikka Marskikin oli irstas homoilija.

Vasemmistomielinen nukkeanimaatioiden tekijä tuskin lienee riittävän luotettava tietolähde näin radikaalien johtopäätösten tekemiseen.

Että oikein irstas...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis sinä määritteletkin henkilön seksuaalisuuden eikä henkilö itse? Ainakin joku voisi olla kanssasi eri mieltä.

Se nyt vaan ei taida mennä niin että eräänä päivänä päätetään että "nyt minä lakkaan olemasta homo" tai että siitä "parannutaan" ja lakataan olemasta homo. Yleensä se taitaa kyllä olla niin että kyse on biseksuaalista mikäli kokee vetovoimaa molempiin sukupuoliin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oishan se kauheeta ku vaikkapa Seppo Räty tai Jari Kurri päräyttäisi yhtäkkiä kaapista ulos. Ei, pysykööt siellä jemmassa vaan, salassa ja keskenään homoilemassa.

Oikeesti sillä nyt oo vitunkaan väliä onko joku homo vai lesbo vai normi-heteka. Lähinnä vaan voisi aiheuttaa semmosta "kappas, jopas nyt jotakin"-tyylistä ihmettelyä joku homo-urheilijoiden lista. Mielenkiinnolla sellaisen listan toki lukisin, oishan se kiva.

Ois hauska jos vaikkapa joku Erkki Rajamäki paljastuisi ruskean reiän ritariksi, saisikohan mies olla enemmän rauhassa maalineduskahakoissa kun joku homo-kammoinen A-J Niemi ei uskaltaisi enää ajaa iholle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös