Vitutusketju

  • 923 405
  • 4 670

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras jääkiekkoselostaja Antero Mertaranta taisi olla siinä vaiheessa vielä kansan keskuudessakin niin suosittu, että tuo meni ennemmin niin että Mertarantaa haluttiin niin kovasti, että siitä voitin maksaa, eikä niinkään että Saukkosen sai pois. Tai kaksi kärpästä samalla hinnalla.

Monelle Mertaranta on yhtä kuin Leijonat. Ei siis niinkään kiekkotietäjä ja sillä tavalla hyvä/paras selostaja ollenkaan, vaan tunnelman antajana ja joka vuotisena perinteenä.
Silloinkin Mertarannalla oli haukkujia mutta mun mielestä tosiaan se on ollut just osa sitä MM-kisojen hienoutta ja se on todellakin luonut sen tunnelman.
Ja Mertaranta ymmärtää pelistä ja etenkin pelaajista jotain vaikka usein jää jonkun puuttuminen huomaamatta tms, kuten voi jäädä kenellä vain etenkin jos keskittyy itse pelin tapahtumiin eikä kokoonpanoihin.
Saukkonen taas ei tunnu aina edes tietävän sääntöjä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Silloinkin Mertarannalla oli haukkujia mutta mun mielestä tosiaan se on ollut just osa sitä MM-kisojen hienoutta ja se on todellakin luonut sen tunnelman.
Ja Mertaranta ymmärtää pelistä ja etenkin pelaajista jotain vaikka usein jää jonkun puuttuminen huomaamatta tms, kuten voi jäädä kenellä vain etenkin jos keskittyy itse pelin tapahtumiin eikä kokoonpanoihin.
Saukkonen taas ei tunnu aina edes tietävän sääntöjä.
Mertarannan ja Saukkosen erona on että Mertsi osaa sentään kuitenkin luoda tunnelmaa ja ymmärtää edes auttavasti lajista nimeltä jääkiekko. Toki miehen olisi kannattanut eläköityä jo monta vuotta sitten, mutta kun puhutaan kujalla olemisesta kaikesta, SaukkosMika painii aivan omassa sarjassaan.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Uskomatonta että joutuu tämmöisenä hetkenä rustaamaan vitutusketjuun, mutta helvetti sentään kun Polaris nimisen bändin Euroopan kiertue pysähtyy juuri tiistaina Suomessa ja mä oon tietysti menossa sinne keikalle, joten mahdollisen ratkaisupelin joutuu seuraamaan jälkilähetyksenä :D Mikään muu ei tällä hetkellä harmita
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Carolina Hurricanes
Uskomatonta että joutuu tämmöisenä hetkenä rustaamaan vitutusketjuun, mutta helvetti sentään kun Polaris nimisen bändin Euroopan kiertue pysähtyy juuri tiistaina Suomessa ja mä oon tietysti menossa sinne keikalle, joten mahdollisen ratkaisupelin joutuu seuraamaan jälkilähetyksenä :D Mikään muu ei tällä hetkellä harmita
Amatöörin virhe varata mitään muuta ohjelmaa pleijarien ajaksi
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Amatöörin virhe varata mitään muuta ohjelmaa pleijarien ajaksi
Viime keväänä joutui jo skippaamaan yhelle keikalle menemisen, ku pelattiin samana iltana finaalimatsi Tapparaa vastaan.

Nyt oli kuitenki niin herkullinen bändikattaus että en voinut vastustaa :D En kyllä lipunostohetkellä toisaalta aatellut, että sarja olis tuona iltana jo katkolla.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Uskomatonta että joutuu tämmöisenä hetkenä rustaamaan vitutusketjuun, mutta helvetti sentään kun Polaris nimisen bändin Euroopan kiertue pysähtyy juuri tiistaina Suomessa ja mä oon tietysti menossa sinne keikalle, joten mahdollisen ratkaisupelin joutuu seuraamaan jälkilähetyksenä :D Mikään muu ei tällä hetkellä harmita
Vaihda pändiä?
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Uskomatonta että joutuu tämmöisenä hetkenä rustaamaan vitutusketjuun, mutta helvetti sentään kun Polaris nimisen bändin Euroopan kiertue pysähtyy juuri tiistaina Suomessa ja mä oon tietysti menossa sinne keikalle, joten mahdollisen ratkaisupelin joutuu seuraamaan jälkilähetyksenä :D Mikään muu ei tällä hetkellä harmita
Kova bändi. Piti itse kanssa lähteä mutta tuli muuta.
 

Ylikypsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Telfs Knights
Ylivoima. YV-ketjut räjäytykseen, koska tuota paskempaa se ei enään voi olla.
Ei se voi ratkaisupaikoissa olla noin staattista. Käsittämätöntä seisoskelua ja siirtelyä. Eihän kukaan edes yrittänyt hakeutua ite mihinkään vetopaikkaan vaan odoteltiin jotain kuningassyöttöä taas tyhjään maaliin. Voi kiesus. Irtokiekkojakin kun olis pomppinut tänään normaalia useammin
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Prkl jos tää vielä pupelletaan. Jotenki aina pessimisti vaikka peli näyttääkin IFK:ta vahvemmalta kokonaiskuvassa.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ressukka-Leksa tulee Lahteen. Kenetköhän se pelle tällä kertaa teloo.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ylivoima. YV-ketjut räjäytykseen, koska tuota paskempaa se ei enään voi olla.
Juhiksen yvee näytti vielä hyvältä viikko sitten, mutta eilen sekin oli ihan paskaa. Kiekko ei liikkunut ja haettiin vaan sitä kuningas syöttöä läpi boxin joka onnistui ehkä kaksi kertaa! Pitäis vaikka pakin heittää veskaa kohti ja yrittää riparit lyödä sisään. Tällä hetkellä kummatkin yveet on sellaista jolla keväällä ei tee yhtään mitään
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
JMA:n tarvitsi olla vain kuukausi Yli-Junnilan yv-koulussa, niin se luovuus tapettiin tuossa ajassa JMA:ltakin kokonaan.
Ehkä se onkin ensi kauden siunaus, jos Ylli hoitaa päävalmentajan hommia, ja muuten sit pitää turpansa kiinni yv:n osalta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös