Vitutusketju

  • 10 566 531
  • 56 146

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lainaanpa itseäni...

Viestin lähetti vlad
Vitun Elisa ja Sonera... pienempi kiusaa isompaa ja siinä sivussa maksava asiakas joutuu kärsimään syyttömänä.

Jos Elisa kyrsii niin yhtälailla kyrsii ja vituttaa Soneran touhut, asiakaspalvelussa ei tiedetä yhtään mitään - vastaukset vaihtelevat päivästä riippuen, viimeisimmän tiedon mukaan he eivät tiedä milloin adsl toimii seuraavan kerran, voin joutua odottamaan päivän tai viikkoja.

Haistakaa vittu koko torvisoittokunta - ja palkatkaa vähennysten sijaan lisää työntekijöitä.

vlad.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutto. Vittu. On kiva päästä uuteen asuntoon, mutta tämä vitun pakkaaminen vituttaa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Gellner
Muutto. Vittu. On kiva päästä uuteen asuntoon, mutta tämä vitun pakkaaminen vituttaa.

No hei, älä nyt oo tollanen... Ajattele positiivisesti. Se pakkaaminen ei ole lähellekään niin vittumaista kun se purkaminen!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti MikeM
Samaan aikaan firma käy hillitöntä kampanjaa "suosi suomalaista" jne., joten (tyhmää) asiakasta pukkaa ovista ja ikkunoista.
Sokerina pohjallahan viime viikon Taloussanomissa oli iso juttu siitä miten puhelut Elisan asiakaspalveluun on tiettyinä kellonaikoina siirretty Viroon. Kai sekin sitten Elisan mielestä on "kotimaisen" suosimista.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Viestin lähetti Nikke
Sokerina pohjallahan viime viikon Taloussanomissa oli iso juttu siitä miten puhelut Elisan asiakaspalveluun on tiettyinä kellonaikoina siirretty Viroon. Kai sekin sitten Elisan mielestä on "kotimaisen" suosimista.

Noniin, tulimme taas tulokseen että Elisalla on kaikki paskaa paitsi virtsa, ja pistää hetki hetkeltä vituttamaan vielä enemmän koko huijarilaitoksen "moraali", ne mainokset vasta onkin vituttaneet alusta asti missä melkeimpä nuolevat sen muijan toosankin päivän päätteeksi. Jotain rajaa hei.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti vlad
Haistakaa vittu koko torvisoittokunta - ja palkatkaa vähennysten sijaan lisää työntekijöitä.

Itse haistattaisin myös vitut kaikille niille kuluttajille, joille ainoa valintaperuste on hinta.
Juoskaa aina sen halvimman perässä ja ihmetelkää sitten ettei yhtään asiakaspalvelijaa ole enää jäljellä.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Gellner
Muutto. Vittu. On kiva päästä uuteen asuntoon, mutta tämä vitun pakkaaminen vituttaa.

Vituttaa kaikki, jotka valittavat muuttamisen raskautta ja silti kirjoittelevat johonkin saatanan nettipalstalle.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Minua vituttaa: Timo TA Mikkonen.

Ei lienee kaipaa perusteluja.
 

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Viestin lähetti LaTe_Show
Minua vituttaa: Timo TA Mikkonen.

Sama. Meidän taloudessa vaihtui kyllä salamana kanava, kun tämä ällötys tuli ruutuun.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti LaTe_Show
Ei lienee kaipaa perusteluja.
Ei, mutta tämä lause kaivannee ;)

Meinasin jo jatkaa, että itseäni ei nyt juuri tällä hetkellä vituta mikään, mutta sitten näin Hockey Night Fan Club -mainoksen Saukkosineen Tulosruudussa..
 

Riesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Lukko, Sex Pistols, Kärpät, Chicago BH
Viestin lähetti kaksyks
Vittu joo. Vasta reilut 13,5 tuntia ollut töissä tänään. Kuluuhan se aika näinkin, prkl.

Vituttaa että jotkut ehtivät töissä purkamaan vitutustaan netissä. Itse olen tottunut tekemään töissä töitä.

Vituttaa myös valitus 13,5 h työpäivästä. Tee vielä 20 h siihen päälle ja valita sitten. Vittu.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tunkki
Vituttaa kaikki, jotka valittavat muuttamisen raskautta ja silti kirjoittelevat johonkin saatanan nettipalstalle.
Vituttaa, että tällä palstalla on näinkin nerokkaisiin rinnastuksiin kykeneviä kirjoittajia. Tässä joukossa tuntee itsensä ihan vajaaksi.

Viestin lähetti Riesa
Vituttaa myös valitus 13,5 h työpäivästä. Tee vielä 20 h siihen päälle ja valita sitten. Vittu.
Siitäs saitte, vellihousut. Tosimies on puhunut.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Vituttaa että Jukurien seuraava tappio tulee joskus. Eivät sais hävitä ikinä..

Eniten vituttaa kotitappiot, mutta onneks niissä ollaan mukana vielä yhden käden sormissa Mestiksen historiassa.. Onkohan tällä hetkellä suomalaisessa jääkiekossa yhtä ylivoimaista kotijoukkuetta? Tuskin..
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Mua vituttaa se, kun paikallispelit eivät tunnu enää paikallispeleiltä. Syy ei ole ottelujen määrässä vaan siinä, että paikallisvastustajasta ei löydy vastusta.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Riesa
Vituttaa myös valitus 13,5 h työpäivästä. Tee vielä 20 h siihen päälle ja valita sitten. Vittu.
Vittu, 45 h lattialämmityksen asentamista varastotilaan. Mulla on hehtolitra munassa enemmän tilavuutta kuin sulla.

Vittu.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Wittu kotona taas nettiyhteys poikki, saatanan orpo olo. Ja pitäisi päättää mitä teke duunin suhteen, otanko loparit vai jatkanko kärvistelyä? No sairaslomaa on onneksi vielä jäljellä..pitäisi varmaan lähtee vetään perseet, mutta mitäpä sekään autaa. Aamulla vaan paha olo herra Morkkis kylässä..
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Latasin Vopi-Kanki -matsia DanC:n linkistä, ja kun n. 80% oli ladattuna ilmaantui ruutuun teksti "yhteys palvelimeen blaablaa katkesi, toimintoa ei voida suorittaa loppuun".

Siinä meni sekin video, vittu. En jaksa latailla uusiksi.
 

kaksyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viestin lähetti Riesa
Vituttaa että jotkut ehtivät töissä purkamaan vitutustaan netissä. Itse olen tottunut tekemään töissä töitä.

Vituttaa myös valitus 13,5 h työpäivästä. Tee vielä 20 h siihen päälle ja valita sitten. Vittu.

Niin. Eihän se voi mitenkään vituttaa, kun loppujen lopuksi työtunteja kertyi lähes 15 - tavan toimistohiirien poistuttua 7 tuntia aikaisemmin. Tietenkin tämän vielä teki "hyvää hyvyyttään" ilman korvauksia. Hommat piti kuitenkin saada valmiiksi, sillä en halua olla kirjoittamassa vitutusketjuun ensi viikolla työpaikan menettämisen vuoksi.

Tässäkin työssä koneet jäävät välillä junnaamaan siihen malliin, että ehtii vaikkapa vitutusketjuun kirjottamaan, kun töihin ei pääse käsiksi. En tietenkään käyttäisi kyseistä aikaa mielummin töiden tekemiseen, jotta voisin päästä ajoissa kotiin.

Vituttaa kun joutuu perustelemaan vitutustaan.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Pärde
Latasin Vopi-Kanki -matsia DanC:n linkistä, ja kun n. 80% oli ladattuna ilmaantui ruutuun teksti "yhteys palvelimeen blaablaa katkesi, toimintoa ei voida suorittaa loppuun".

Siinä meni sekin video, vittu. En jaksa latailla uusiksi.

Taitaa olla palvelin jumissa, ei lataudu nimittäin sitten millään toi video. Niin ja mulla on nopea kaapeliyhteys että ei pitäis johtua siitäkään.
 

Ender00

Jäsen
Keskisuomalaisen pääkirjoituksen kuvateksti.
(Pääkirjoituksen aiheena oli "Naisten ja miesten tasa-arvo jäänyt sivuun.")

Kuvassa pari riviä varusmiehiä ja -naisia ja alla teksti:
"Armeijan lisäksi tasa-arvo saisi toteutua muuallakin."

Minulle vain heräsi kysymys, että mikä perkeleen tasa-arvo armeijassa toteutuu?
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ender00
"Armeijan lisäksi tasa-arvo saisi toteutua muuallakin."
Tuon tekstin nyt voi (ja ehkä on tarkoituskin) ymmärtää niin, että tasa-arvo saisi toteutua sekä armeijassa, että muuallakin. Mutta noin ajateltuna ja luettuna se veisi ilon herneiden vetämisestä nenään:)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi vitun saatana perkele. Mulla huutaa joku saatanan sireeni naapurissa. Olen tässä kankkusesta toipumassa ja ulina on helvetillinen. Äsken jo kyllästyin ja menin rappuun takomaan ovea, tulipa siihen talkkarimmekin, mutta minkäs sille teet, naapurit ovat matkoilla ja jokin helvetin hälytin soi. Sen verran se minua vituttaa soituaan pari tuntia, että kohta katsotaan kuinka puree suomalainen kirves ranskalaiseen oveen. VOI SAATANAN VITTU
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös