Vitutusketju

  • 10 567 412
  • 56 146

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Siivu-Leevi
Tämänkertaisen vitutukseni kohteena ovat vittumarkojen jatkeet, eli nuo mainiot miehet jumputtavissa koneissaan.

Eikö niille kesätyötienesteille todella ole parempaa käyttöä, kuin kiikuttaa ne johonkin autohifihelvettiin ja vuorata vanhan ooppelin takakontti subbareilla ynnä muilla peleillä ja pessaareilla? Sitten baanalle, kaikki kytkimet kaakkoon ja jokailtainen Indy 500 käyntiin.

Olen muuten miettinyt moneen otteeseen tämän järkevyyttä. Ensin ostetaan auto, josta maksetaan n. 2000 euroa (ehkä). Sitten ostetaan stereot joista maksetaan kaikkinensa 3000 euroa (kromivanteet kuuluu hintaan). En tiedä, mutta kyllä minä ostaisin mieluummin vaikka 4500 euron auton, ja siihen sitten vaikka 500 euron stereot. Musiikki kuuluisi varmasti hyvin, ja autokin saattaisi olla jopa auto. Mutta mitäpä se minulle kuuluu. (tai siis kuuluuhan se)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pikku hiljaa alkaa vituttamaan tämä toiseen maahan muuttaminen. Olkoonkin, että kyseessä on EU-maa ei tuo tunnu helppoa olevan. Paperisota ja epävarmuus kalvaa. Perkele.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Vituttaa, kun kirjoitin vitutusketjuun vittuuntuneisuuudestani Suomi-potkikseen ja kun painoin enteriä, sain kaikenmaailman error-ilmoituksia.
Lyhennän vitutus-vuodatukseni tähän:

-HJK-Inter kokonaisuudessaan
-"Meillä kelpaa vain käteinen" -kaljakioski pohjoispäädyssä
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun Elisa! ADSL-liittymää tilatessa kytkemisajan piti olla "noin viikko".

No nyt selvisi että asennuspäivä on kuulemma 20.8!

Noin viikko=17 päivää? VITTU!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti OneBigRed
Vitun Elisa! ADSL-liittymää tilatessa kytkemisajan piti olla "noin viikko".

No nyt selvisi että asennuspäivä on kuulemma 20.8!

Noin viikko=17 päivää? VITTU!

Sama se on muillakin operaattoreilla. Kuten Soneralla. Meillä "tammikuun loppu" olikin "huhtikuun alku"

Armoton krapula. Vääntäydyin keittämään hyvää kahvia uudella Moccamasterilla. Ah, tämä se pelastaa aamun. Kaadan mahtavalta tuoksuvan kahvin kuppiin, avaan jääkaapin ja totean että ainiin mun piti ostaa eilen maitoa.

Juodaan sitten vittu mustana.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Vitun Elisa! ADSL-liittymää tilatessa kytkemisajan piti olla "noin viikko".
Vaan viikko, tai edes vaan 17pv.. Mulle kerrottiin että 4vk:n päästä voi alkaa odottelemaan kytkentää... 3.9 pitäisi olla se suuri päivä, 5.8 tilasin.. Mutta eihän mulla mikään kiire ole..
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti koukou
Vaan viikko, tai edes vaan 17pv.. Mulle kerrottiin että 4vk:n päästä voi alkaa odottelemaan kytkentää... 3.9 pitäisi olla se suuri päivä, 5.8 tilasin.. Mutta eihän mulla mikään kiire ole..

Jep, mutta päädyin Elisaan koska niillä liittymien pitäisi aueta nopeasti, avasin Elisan liittymän eri osoitteeseen aiemmin (vanhemmille), ja se aukesi alle viikossa.

Odotin hieman samansuuntaista toimitusaikaa, mutta nähtävästi myös asentajista on saneerattu jo löysät pois. Eihän tämä vituttaisikaan jos odotusarvo olisi ollut kolme viikkoa, mutta kun ostaessa luvattiin reilu viikko.

Ainakin on firmalla reilut viikot, varmaan yhdellä kuukausimaksullakin painetaan lähemmäs kolme?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti InSideHockey
Juodaan sitten vittu mustana.

Niinhän kahvi kuuluukin juoda.


ADSl:stä

Elisa on syvältä.
Kävivät kytkemässä ADSL:n vajaa pari vuotta sitten.. Ei toiminut ei.. lukemattomia soittoja asiakaspalveluun ja luokattomia asiakaspalvelijoita onnettominen neuvoineen. Onko piuha seinässä, vilkkuuko valo, vastaako pingiin, no vittu kun ei!.. Ei sitten mitään apua, eivätkä usko kirveelläkään kun sanon, että liittymää ei ole asennettu edes tähän asuntoon.

Kaks viikkoa sain tapella, ennekuin kirosin suoraa huutoa jollekin elisan dirikalle, että nyt saatanan puupäät asentaja tänne ja heti!

Asentaja tuli ja vika löytyi, olivat vesipäät vetäneet liittymän väärään kämppään..

Nykyään minä tuen vain HTV:tä, siellä homma luistaa kuin sökö kytkin.

K
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Pummit

Jaahans, tälläistä porukkaa sitten taas oli liikenteessä, kun kävin koiraani vielä kusettamassa.

Puutukka1: Onks tarjota röökii
L4E: Ei ole
Puutukka1: Jätä jämä
L4E: En
Puutukka1: Meil ei oo yhtään, jätä nyt
L4E: En

Puutukka2: Onks sull antaa röökii
L4E: Ei ole
Puutukka1: Jätä nyt edes jämä
L4E: En
Puutukka1: Meil ei oo yhtään, jätä nyt
L4E: En

Ässälippis: Älä välitä noista kavereista
L4E: En välitä
Ässälippis: No, jätä sitten jämä
L4E: En jätä

Puutukka2: Sull on ruma koira
L4E: Ihan sun näköses

Koko porukka: Tehdään siitä paistii
L4E: Taitaa tehdä teistä ennen paistia

--> koko porukka luikkii pakoon

Kovia sitten oltiin, mutta yhtä pientä terrieriä kyllä pelättiin.

Vituttaa nuo teinipummit!
 
Että osaa olla rasittavaa ja stressaavaa koittaa saada keikka-/konserttiseuraa! Miksi kavereiden täytyy sanoa lippuja ostettaessa, että kyllä mä voisin tulla, mutta h-hetken lähestyessä ei sitten tullakaan? Konditionaali on kyllä käytännöllinen...

Kaiken kruunuksi Visani hukkui keskiviikkona. Se ehti olla teillä tietymättömillä pari tuntia ennen kuolettamista, joten nyt sitten saa odotella, josko joku on sitä käyttänyt. Pk-puolta ei ainakaan ole taidettu käyttää, kun ei tilillä ole parin päivän aikana ollut tapahtumia...
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Re: Pummit

Viestin lähetti L4E
Jaahans, tälläistä porukkaa sitten taas oli liikenteessä, kun kävin koiraani vielä kusettamassa.

Kuulostaa ihan siltä, kun olisit liikkunut Helsingin Malmilla. Itse olisin voinut lukemattomia kertoja avautua tähän ketjuun joistakin kyseiseen kaupunginosaan liittyvistä lieveilmiöistä. Asun siinä aivan Ala-Malmin torin liepeillä, joten joudun seuraamaan toimintaa joskus mielestäni kohtuuttoman läheltä.

Etenkin kesällä saattaa joskus ottaa pannuun, kun asunnossani yrittää nukkua ja ladata pattereita esim. seuraavaa työpäivää varten. Ikkunan avoinna pitäminen on myös öisin välttämätöntä asunnossani vallitsevan tukahduttavan kuumuuden vuoksi. Siinä sitten kuunnellaan joskus hyvinkin myöhään torilla öykkäröiviä juoppoja, narkkareita ym. luusereita. Olis kirveellä töitä.

Oman ryhmänsä muodostavat myös torilla etenkin kesäöisin notkuvat teini-ikäiset tytöt ja pojat. Mielestäni on täysin käsittämätöntä, että ikähaarukkaa 12-15 olevat nuoret viettävät aikaansa siellä yöt läpeensä. Eikö heillä todellakaan ole mitään muuta tekemistä (kuten esim. harrastuksia)? Itse en muistaakseni vielä tuon ikäisenä saanut edes olla ulkona kovinkaan myöhään. Näiden lasten vanhempia kehottaisin myös harkitsemaan, onko kovinkaan järkevää antaa lastensa notkua tuolla yömyöhään. Se ei välttämättä liene hyväksi heidän henkilökohtaiselle hyvinvoinnille. Jos olisivat edes kunnolla, niin asiasta ei aiheutuisi minulle sen suurempaa päänsärkyä. Mutta kun pitää huutaa niin perkeleesti ja särkeä kaikki mahdolliset pullot ym. Yritä siinä sitten nukkua. Perkele.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Veikkaus ja ihmisten kusetus

Voittajavedossa oli kohteena Valioliigan maalikuningas, Michael Owen oli listoilla, eikä sitä merkitty poissaolevaksi, vaikka siirtyi Realiin. Mahtaakohan Owenia pelanneet saada rahansa takaisin? Itse en pelannut, mutta ihmetyttää kuitenkin. Viime kaudella oli hieman samanlainen juttu, kun Portsmouthin Svetoslav Todorov loukkaantui ennen kauden alkua, ja oli melko selvää, ettei mies pelaa ollenkaan, mutta eipä veikkaus merkinnyt tuolloinkaan poissaolevaksi.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi vitussa kännissä pitää aina soittaa ja tekstata kaikki kännykästä löytyvät numerot läpi ja tietysti vielä kysyä numeropalvelusta muidenkin numeroita? Paitsi että seuraavana päivänä, kuten tänään, vituttaa, mitäköhän paskaa sitä on taas kaikille avautunut, niin myös rahaa palaa tosi paljon.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viestin lähetti Pee
Miksi vitussa kännissä pitää aina soittaa ja tekstata kaikki kännykästä löytyvät numerot läpi ja tietysti vielä kysyä numeropalvelusta muidenkin numeroita? Paitsi että seuraavana päivänä, kuten tänään, vituttaa, mitäköhän paskaa sitä on taas kaikille avautunut, niin myös rahaa palaa tosi paljon.

Tähän ei voi muuta sanoa kuin että: SAMA!
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Veikkaus ja ihmisten kusetus

Viestin lähetti Mahtiankka
Voittajavedossa oli kohteena Valioliigan maalikuningas, Michael Owen oli listoilla, eikä sitä merkitty poissaolevaksi, vaikka siirtyi Realiin. Mahtaakohan Owenia pelanneet saada rahansa takaisin?

Mahdollista on, että Owen palaa vaikka tammikuussa valioliigaan, joten sen takia ei ole merkitty poissaolevaksi. Voi olla, että veikka maksaa rahat takaisin jos Owen pelaa koko kauden Realissa.
 

eesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi vitun vittu. Äsken syödessä hampaasta lohkesi valtava biitti irti, suunnilleen puolet hampaasta, ei päältä, vaan sillä tavalla sivulta, että toisella puolla on hammasta ja toisella ei. Keskellä näiden välissä on joku ihmeellinen "piikki". Koko ilmestys on niin käsittämättömän näköinen, että heikottaa oikein kun sitä katsoo. Onneksi siihen ei sentään satu. Mihinkään yksityiselle ei ole varaa, joten pitää odotella että maanantaina saisi jonkun päivystysajan kunnallisesta.

Mitähän sille oikein voi tehdä? Pitääkö siihen asentaa joka proteesi, jonka kanssa on sitten armotonta säätämistä koko loppuelämän? Vittu että vituttaa, vittu.
 
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat, Sympatiat: HPK
Eka viesti tänne!!!!

Vituttaa, kun en hankkinut lippua tämän päivän Ratinan keikalle. Kaverit lähti justiinsa katsomaan Eppuja ja Kolmatta Naista. No illalla pääsee baariin, jos kunto sallii. Otetaan vahinko silloin takaisin ja korkojen kera.

Edit: Ja sitten sainkin lipun hintaan 20€......
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Viestin lähetti eesa
Voi vitun vittu. Äsken syödessä hampaasta lohkesi valtava biitti irti, suunnilleen puolet hampaasta, ei päältä, vaan sillä tavalla sivulta, että toisella puolla on hammasta ja toisella ei. Keskellä näiden välissä on joku ihmeellinen "piikki". Koko ilmestys on niin käsittämättömän näköinen, että heikottaa oikein kun sitä katsoo. Onneksi siihen ei sentään satu. Mihinkään yksityiselle ei ole varaa, joten pitää odotella että maanantaina saisi jonkun päivystysajan kunnallisesta.

Mitähän sille oikein voi tehdä? Pitääkö siihen asentaa joka proteesi, jonka kanssa on sitten armotonta säätämistä koko loppuelämän? Vittu että vituttaa, vittu.

Hampaan pala (jos on jäljellä)maitolasiin ja yksityiselle mars. Kerran se lasku kirpaisee, hoitamatta jäänyt leego voi tulevaisuudessa kirpaista enemmän. Ainakin käyttämäni hammaslääkäri osittaa laskun halutessa vaikka kolmeen osaan joten ei tule niin isoa kertarysäystä.
 

eesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Hampaan pala (jos on jäljellä)maitolasiin

Joo, niin sitä kai olisi pitänyt tehdä. Mutta eipä sitä tietenkään sillon tajunut, ja leego on nyt jossain ravintolan roskiksessa jäljellejääneen safkan seassa.
 

Lukkolady

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Helvetti soikoon, kun aina lykätään työvuoro silloin, kun olis joku hyvä jääkiekkomatsi ja sijaisena ei voi paljon edes vaikuttaa omiin vuoroihinsa. Ensi viikonloppuna olis viking cup Turussa ja eikös taas osunut työvuoro...voi paska.
Lisäksi vielä 11 päivän työputki aarrggh!
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Suomeksi sanottuna vituttaa Suomen maanteiltä tavattavat jarru-Jarit, jotka aina jostain syystä sattuvat meikäläisen eteen. Ärsyttää ajella jonossa jossa ajetaan 20 km/h hiljempaa mitä nopeusrajoitus antaisi myöten. Ohituksia ei tietenkään pysty tekemään, kun vastaan tulee autoja tasaiseen tahtiin.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Viestin lähetti #99#
Vakiossa 3 OIKEIN

Mä jo luulin, että mulla oli pohjanoteeraus.
Mulla 6 oikein 64-järjestelmässä. Paljon ristejä - joo-o, mutta
väärissä matseissa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Sistis
Vitun kännissä ajavat idiootit. Lupasin kaverille, että yöpaikka järjestyy. Pidän jatkoja (porukoiden luona) Pellava-Rock -keikan jälkeen. Kaveri nuokkuu laskuhumalassa ja uhoaa häipyvänsä jossain vaiheessa. Puhutaan järkeä ja lupaa että jää tänne. Jossain vaiheessa todetaan, että eipä ole äijää näkynyt. Jaaha... auto on kadonnut.

Jeh, vittu mitä touhua, meillä oli kerran samanlainen tilanne. Pöllittiin jampan avaimet ja soitettiin sen muijalle ja neuvoteltiin, vaikka kuinka kauan. Loppujen lopuksi jamppa sitten kuitenkin meni rattiin, eihän sitä nyt ihan väkisinkään voinu siellä pitää. Matkaa oli alle 2km, aivan kun sitä autoa ei olisi voinut jättää.

En nyt osaa sanoa vituttaako varsinaisesti, mutta tuli taas tänä viikonloppuna istuttua niin paljon mittarissa, että ei ole todellista. Haettiin viinaa kaverilta taksilla aamuyöllä ja olipas taas käyttöä sillä pullolla. No, eihän sitä voinu tietää etukäteen toisaalta.

Niin ja kaverin 3vee vanha telkkarikin hajosi. Se nyt ei varsinaisesti mun ropleema ole, mutta onhan yks vittu sekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös