Vitutusketju

  • 10 540 517
  • 56 130

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kävin tunnin verran ajelulla. Asioin Kaivarissa, Ruoholahdessa ja Meikussa. Sen seurauksena vituttaa niin maan saatanasti. Kun minä tulen valtaan:

- Risteyksessä ryhmittymättä jättäminen johtaa ajokortin menetykseen loppuelämäksi
- Vilkuttamatta jättäminen liikenneympyrästä poistuttaessa johtaa kahden vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen
- Vilkuttamatta jättäminen kaistanvaihdon yhteydessä rangaistaan 50 päiväsakolla
- Bussit kielletään yöajaksi, tilalle rakennetaan laaja metro- ja junaverkosto
- Pysäköinninvalvojia saa ampua tietyin perustein. Tappaa ei saa vaan pitää tähdätä esim. jalkoihin
- Kännyttäessä sivutielle ensin vilkku, sitten jarru. Jotka eivät tätä noudata saavat liikenteen erikoisjoukoilta vähintään tunnin fyysistä kuritusta
- Alinopeutta ajavat karkoitetaan maasta
- Moottori-, moottoriliikenne-, maantie-, taajama- ja kaikkien muidenkin teiden nopeusrajoituksia nostetaan roimasti
  • Moottoritiellä nopeusrajoitus on 180 km/h
  • Moottoriliikennetiellä 140 km/h
  • Maantiellä 120 km/h
  • Taajamien ulkopuolella 80-100 km/h
  • Alin normaalin tien nopeusrajoitus 60 km/h (poislukien pihatiet, koulujen edustat jne.)
Lopuksi: Vittu mitä paskaa on Suomen teiden kunto! Korjausvelka on aivan käsittämättömät 2 miljardia euroa eikä parannusta ole näköpiirissä. Se merjakyllönen joka tästä on vastuussa sietäisi saada teollisuussavupiipun poikittain tiedätte kyllä minne.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Lopuksi: Vittu mitä paskaa on Suomen teiden kunto! Korjausvelka on aivan käsittämättömät 2 miljardia euroa eikä parannusta ole näköpiirissä. Se merjakyllönen joka tästä on vastuussa sietäisi saada teollisuussavupiipun poikittain tiedätte kyllä minne.

Väkevä avautuminen, pointsit siitä. Mutta tuo lainattu kohta on kyllä niin surullisessa jamassa, että vituttaa. Omalla työmatkareitillä voi viikoittain nähdä kuinka nyrkin kokoisia reikiä ilmestyy sinne tänne, jotka koko ajan kasvaa ja kasvaa. Pahimpiin tulee joku hätäkorjaus, joka muutamassa viikossa pettää. Ensin menee pinta, sitten kohta alkaa syömään tien perustuksia, jolloin korjauskustannukset pomppaa. Ja viime kesänä päällystetyt tiet jo nyt ruvella...
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Vituttaa aivan hulluna fb ryhmä: koirien myrkyttäjien puolustajat. Kuin kipeetä paskaa voi olla, aluksi ajattelin et on joku sairas pila ja huumorin varjolla mutta vissiin oikeasti porukka tuolla laittaa muna kovana linkkejä siitä, mitä suklaata tänä jouluna syötetään koirille ja kuinka siistiä on heittää koira parvekkeelta alas. Ei saatana että tuli paha mieli tuosta, ei aina tajua miten pimeä voi ihmisen mieli olla. Vitun sadisti runkut.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sivutuloprosentilla tuota maksan. Joo tiedän että sivutulo on sivutuloa, mutta kun sää päätyöstä saama palkkakaan ole mitenkään kaksinen niin pistää vituttamaan vaan kun yrittää pikkaisen saada ansaittua lisää niin siitä rokotetaan ihan helvetisti.
Niin kuten muutama ansioitunut vastasikin, niin sinä maksat veroa vain ja ainoastaan siitä kokonaissummasta mitä vuoden aikana tienaat. Mikäli tiedät päätyösi palkan, niin voit hyvin vetää samalla verolla siitä sivutyöstäsi, kunhan "portaikko" ei ylity. Tuo koko sivutyö kikkailu on sitä varten, että ihmiset on niin onnettomia laskemaan ja eivät ymmärrä koko systeemiä, joten verojen joutumista perintään halutaan välttää ja täten sivutyökortissa on ns. varma luku.

Ihan hyvin voit ottaa ihan siitä aidosta kortistasi kopion ja toimittaa sen myös "sivutyötäsi" varten. Ei verottajaa kiinnosta muu kuin se että maksat sen mukaan veroa mitä koko vuodessa tienaamistasi (plakka) rahoista sinun kuulu maksaa. Vielä jos tähän sotkettais osakkeet mukaan niin sitten tästä hauska soppa saataisiin.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Keittiöstä paloi lamppu viikko sitten. Sinnittelin liesituulettimen lampun yms. työtasovalojen kanssa, kunnes sain vihdoin lampun vaihdettua. Kirkkain mitä löysin, vaan ei tuon valossa Aamulehteä lueta. Mistä helvetistä löydän valoteholtaan vanhaa 100W hehkulamppua vastaavan lampun E27 kannalla?
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Keittiöstä paloi lamppu viikko sitten. Sinnittelin liesituulettimen lampun yms. työtasovalojen kanssa, kunnes sain vihdoin lampun vaihdettua. Kirkkain mitä löysin, vaan ei tuon valossa Aamulehteä lueta. Mistä helvetistä löydän valoteholtaan vanhaa 100W hehkulamppua vastaavan lampun E27 kannalla?

Kokeile rautakaupasta tai jopa Ikeasta. Vanha 100W hehkulamppu tuottaa 1500 lumenia valotehoa, joten kysy kauppiaalta E27 kantaan sopivaa 1500 lm:n led-lamppua. Led-lamput ovat myös hiukan enemmän luonnonvaloa vastaavia kuin vanhat hehkulamput.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Viikon sairastelun jälkeen ja vittumaisen yskän takia lääkäriin -> analyysinä keuhkokuume. Voi perseensuti. Muutakin tekemistä ois kun maata sängynpohjalla yskimässä aivojaan ja keuhkoja pihalle.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kahden viikon sairastelun jälkeen pääsin tänään vihdoin salille! Aijai, koko päivän keräsin hyvää mieltä ja iloa - rantakunto kutsuu.

Treenin puoleenväliin asti kaikki menikin hyvin. Etukyykky kulki ja vinopenkki rullasi. No, eikö paikalle saavu joku kuikelo ohjaaja ilmoittamaan, että sali on varattu itsetunto-ongelmaisille ylipainoisille tädeille puoleksitoista tunniksi. Tästä oli oikein ilmoitettu jossain sähköpostiryhmässä, johon minä en näköjään kuulu. Salilla ei ollut mitään ilmoitusta asiasta.

Lähdin sitten kesken treenin vittuun, että tädit saivat pohtia siellä elämää rauhassa.

Tämä vituttaa siksi, koska 1) minulle asti ei ollut ilmoitettu ko. varauksesta ja 2) minua ei kiinnosta hevonvittua, miltä kukakin salilla näyttää ja mitä siellä tekee. Minun puolestani siellä saa silittää pyykkiä tai runkata ristiin, kunhan minä saan nostaa x määrän rautaa y kertaa.

Voi vittu.

***
Miksi aina keski-ikäiset naiset? Miksi tämän kansanryhmän pitää vierittää oma paha olonsa muiden kärsittäväksi?
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kahden viikon sairastelun jälkeen pääsin tänään vihdoin salille! Aijai, koko päivän keräsin hyvää mieltä ja iloa - rantakunto kutsuu.

Treenin puoleenväliin asti kaikki menikin hyvin. Etukyykky kulki ja vinopenkki rullasi. No, eikö paikalle saavu joku kuikelo ohjaaja ilmoittamaan, että sali on varattu itsetunto-ongelmaisille ylipainoisille tädeille puoleksitoista tunniksi. Tästä oli oikein ilmoitettu jossain sähköpostiryhmässä, johon minä en näköjään kuulu. Salilla ei ollut mitään ilmoitusta asiasta.

Lähdin sitten kesken treenin vittuun, että tädit saivat pohtia siellä elämää rauhassa.

Tämä vituttaa siksi, koska 1) minulle asti ei ollut ilmoitettu ko. varauksesta ja 2) minua ei kiinnosta hevonvittua, miltä kukakin salilla näyttää ja mitä siellä tekee. Minun puolestani siellä saa silittää pyykkiä tai runkata ristiin, kunhan minä saan nostaa x määrän rautaa y kertaa.

Voi vittu.

***
Miksi aina keski-ikäiset naiset? Miksi tämän kansanryhmän pitää vierittää oma paha olonsa muiden kärsittäväksi?

Sinäänsä keski-ikäisten naisten omat vuorot kuntosaleilla, uimahallissa, hiihtoladuilla ja oikeastaan jokapaikassa olisi ihan helvetin hyvä asia. Etenkin punttisaleilla menevät vierekkäisiin laitteisiin rupattelemaan uivat vierekkäin kuntouintiradalla ja vittu mikä mulkoilu tulee jos ihan kohteliaasti kysyy että pääseekö välillä laitteeseen tekemään tai voisitteko ainakin näin ruuhka-aikana uida peräkkäin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kahden viikon sairastelun jälkeen pääsin tänään vihdoin salille! Aijai, koko päivän keräsin hyvää mieltä ja iloa - rantakunto kutsuu.

Treenin puoleenväliin asti kaikki menikin hyvin. Etukyykky kulki ja vinopenkki rullasi. No, eikö paikalle saavu joku kuikelo ohjaaja ilmoittamaan, että sali on varattu itsetunto-ongelmaisille ylipainoisille tädeille puoleksitoista tunniksi. Tästä oli oikein ilmoitettu jossain sähköpostiryhmässä, johon minä en näköjään kuulu. Salilla ei ollut mitään ilmoitusta asiasta.

Lähdin sitten kesken treenin vittuun, että tädit saivat pohtia siellä elämää rauhassa.

Tämä vituttaa siksi, koska 1) minulle asti ei ollut ilmoitettu ko. varauksesta ja 2) minua ei kiinnosta hevonvittua, miltä kukakin salilla näyttää ja mitä siellä tekee. Minun puolestani siellä saa silittää pyykkiä tai runkata ristiin, kunhan minä saan nostaa x määrän rautaa y kertaa.

Voi vittu.

***
Miksi aina keski-ikäiset naiset? Miksi tämän kansanryhmän pitää vierittää oma paha olonsa muiden kärsittäväksi?

Mites tästä nyt sai kuvan, että paha olo ja itsekkyys on jossain ihan muualla kun tätien keskuudessa..
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Mites tästä nyt sai kuvan, että paha olo ja itsekkyys on jossain ihan muualla kun tätien keskuudessa..
Niin, alkoi vituttaa, että treeni jäi kesken sen takia, että jotkut eivät uskalla olla kuntosalilla sen takia, että siellä on muita ihmisiä.

IMO ei ole mitenkään kauhean itsekästä toivoa, että duunipaikan kuntosalia saavat käyttää kaikki, eivät vain ne, jotka eivät osaa siellä mitään tehdä.

Disclaimer: Minulla ei ole yhtään mitään lihavia ihmisiä tai täti-ihmisiä vastaan. Sitä vastaan sen sijaan on, että näihin ominaisuuksiinsa vedoten he estävät minua harrastamasta. _Ei minua kiinnosta_, ovatko he salilla ja mitä siellä tekevät. Silti pitää lähteä pois.

Ihan tyhmää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oon tässä sängyssä yrittäen nukahtaa. Join aiemmin tavalliseen tapaan vihreää teetä, mutta nyt lisäsin joukkoon valtavasti chiliä. Jumankauta, että toi yhdistelmä kusettaa! Kokoajan kuiskuttelevat korvaan "et voi nukahtaa. sinulla on pissahätä, sinulla on pissahätä". Itse karjun takaisin, että "ei varmana oo, ette perkele valehtele mulle enää". Eivät sittenkään taida kusettaa, kun sänkykin on märkä... No ei ookkaan, mutta vessassa täytyy juosta 15min välein. Ei kivaa, ku on just nukahtamassa.
Chiliteet ovat hyviä. Itse tykkään enemmän mustasta teestä chilin kanssa. Tuo kusihätä juttu kuulostaa kyllä oudolta... kuinka paljon oikein joit sitä? Litran? Kaksi?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen mikä on jännä juttu on se, että jos juon mitä tahansa teetä aamulla, niin meinaa lentää oksennus. Netissä pyöriessäni olen onnekseni saanut huomata, etten ole hullu, vaan jollain muillakin on samanlaisia ongelmia. Julma on tämä maailma.
Tosta teestä tuli mieleen. Musta tuli pari vuotta sitten kofeiiniherkkä, ihan yllättäen. Energiajuomatölkeissähän aina lukee ettei niille sitä suositella. Aiemmin mä join teetä aika paljonkin, mutta nyt olen sen jättänyt kun välillä tuli pökkeröinen olo. Varsinkin jos oli kaljaa kitannut, mikä on kyllä varmaan aika normaaliakin.

Joistakin vitamiinipillereistä tulee myös sellainen pökkeröinen olo, mikä on kumma juttu. Ton yhdenkin pitäis vielä olla aika luonnollista kamaa, eikä mitään niitä suomipaskoja. Maca-jauheellakin oli vastaava vaikutus. Ei sopinut mulle kun aamupuuroon sujauttelin teelusikallisen. Aivoihin ottaa joku juttu jotenkin. Tai ehkä mä olen allerginen vitamiineille. Pakko se vissiin on vetää vaan kaljaa ja mäkkisafkaa. Siis pakko. Ei mahda mitään.

Tai no. Nyt on selvinnyt että mä olen allerginen kaljalle. Pari viikkoa sitten kävin tosta lääkärissäkin. Ei hitto tätä mun kohtaloa. Entä jos Teemu Selänteelle olisi sanottu uran alussa että sä oot allerginen jääkiekolle, tai Kimi Räikkönen formuloille?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Toi on kyllä perseestä, jopa röökin polttaminen on vaikeaa tuossa tilanteessa.
Tosi kiva tauti juu. Yskiä saa yöstä toiseen (nyt onneksi vähän rauhallisemmaksi mennyt), ruokahalu aivan kateissa ja limaklönttejä tulee kuin ammattikoulun tupakkipaikalla konsanaan.

Kolmesti käynyt verikokeissa, totesin viimeisimmällä kerralla että "kait tässä saa kohta laittaa osoitteenmuutoslapun tänne labraan kun saa harva se päivä täällä käydä"
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Tämän piti olla erittäin rattoisa perjantai. Avopuoliso reissussa, vähän töitä kotona ja illalla sählytreenien jälkeen saunomista kavereiden kans Liigaa seuraten. Mutta kuinkas kävikään? Yksi puhelin soitto pankista muutti hyvän fiiliksen sellaiseksi vitutukseksi, että peruin treeneihin menon ja aukasin viskipullon.

Hain erästä isompaa investointia varten pankista lainaa, omat ja firman jossa olen osakkaana luottotiedot ja maksukyky on kunnossa. Lainaa minulla on tällähetkellä n.8k€. Tähän summaan ois tullu lisää lainaa noin 10k€. Omia säästöjä olen laitellu tilille 12k€ verran. Tässä kohtaa kaikki menikin vituiksi. Pankin setä joka soitti sanoi että eivät voi myöntää lainaa koska tilille tulleet rahat heidän kartoituksen mukaan laskevat minun lainan maksu kykyä, koska ovat pääasiassa vedonlyönti sivustoilta ja käsittelevät minut uhkapelaajana (mitä vittua?). enkä ole ostamassa rahooilla mitään sellaista jota voisi käyttää takauksena.

Koitin selittää tälle hepulle että ne rahat on tosiaan pääosin ulkomaalaisilta pelisivustoilta. Ja joo lyön päivittäin vetoja joskus jopa useammankin. Ja ne rahat on kertyny sinne noin viiden vuoden aikana, enkä oikein koe itseäni uhkapelaajana, kun oon maltillisella kassanhallinnalla saanu tuommosen raha määrän kerrytettyä. Mutta eihän se tietenkään auttanu, kun ohjesääntö sanoo näin ni se menee näin. Tässä vaiheessa lopetin puhelun.

Ko. pankille annan vielä tiistaihin mahdollisuuden kun saan yhteyden yrityspuolen henkilöön, joka on hoitanut meidän firmankin asioita ja pääsen kysymään häneltä että mitä vittua. Sitten yksi kysymys. Jos sitä lainaa ei vieläkään sitten tule niin kumpiko on pankille paskempi ratkaisu. Maksan omat jäljellä olevat velan pois ja vaihdan pankkia, vai vaihdan pankkia siirrän velan uuteen pankkiin?

Pahoittelut sekavasta tekstistä korjaan sitä kunhan rauhotun.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ko. pankille annan vielä tiistaihin mahdollisuuden kun saan yhteyden yrityspuolen henkilöön, joka on hoitanut meidän firmankin asioita ja pääsen kysymään häneltä että mitä vittua. Sitten yksi kysymys. Jos sitä lainaa ei vieläkään sitten tule niin kumpiko on pankille paskempi ratkaisu. Maksan omat jäljellä olevat velan pois ja vaihdan pankkia, vai vaihdan pankkia siirrän velan uuteen pankkiin?

Pahoittelut sekavasta tekstistä korjaan sitä kunhan rauhotun.
Sanoisin että saman tien kilpailuttamaan toiseen pankkiin. Tuo rahalaitosten "vittuilu asiakkaille" on niin 90-lukua ja tänä päivänä pankit ottavat mielellään uutta asiakasta ja ehkä ymmärtäisin jos olisit ollut 300t€ hakemassa mutta jonkun kymppitonnin lainan torppaaminen... ei hyvää päivää, tuo pitäisi hoitua lähes puhelinsoitolla ja käydä vetämässä nimet alle.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tästä perjantaista tulikin lopulta klassinen ohipäivä. No, huomenna mennään sisuuntuneena kahta kovempaa!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Porin Ässien otteet ovat vituttaneet niin paljon, etten ole viikolla jaksanut kirjoittaa Ässä-osioon yhtikäs mitään. Tässä negatiivisuuden hallitsemassa mielentilassa mitään sanottavaa ei ole.

Selvennyksenä siis se, ettei varsinaisesti vituta tämän hetken tappioputki, vaan se, että 2013 mestaruuden jälkeen on käynyt tismalleen samalla tavalla, kuin 2006 hopean jälkeen, eli organisaatio ei ole onnistunut ottamaan askelta selvästi seuraavalle portaalle.

Toki talous on kunnossa jne, ei vaan lämmitä fania tällä hetkellä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Koko elämä, saatana! Tämä on niitä hetkiä, kun katuu sitä että on antanut oman henkilöllisyytensä täällä ilmi. Ei voi edes tänne avautua.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vittu ku näin vahingossa kuvan jostain rääkätystä sorsasta, niin alkoi vituttamaan. Mä en elämältä pyydä rahaa, en mainetta enkä kunniaa. Mutta jos vittu ennen kuolemaansa saisi olla 3min samassa huoneessa jonkun eläinrääkkääjän kanssa, niin oisin onnellinen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu ku näin vahingossa kuvan jostain rääkätystä sorsasta, niin alkoi vituttamaan. Mä en elämältä pyydä rahaa, en mainetta enkä kunniaa. Mutta jos vittu ennen kuolemaansa saisi olla 3min samassa huoneessa jonkun eläinrääkkääjän kanssa, niin oisin onnellinen.

Mikäli kyse oli ilmeisesti pullonkorkin pannan suuhunsa saanut sorsa, kyseessä taisi olla sorsan itse aiheuttama kuolema. Sorsa on löytänyt roskia, penkonut niitä ja tuo panta on jumittunut nokkaan ja eläin on kuollut nälkään. Eli ei roskia luontoon. Vastaavia tapauksia tulee välillä vastaan merellä, sorsa, lokki yms. on sotkeentunut kalastajan pois heittämän siimaan. Elänrääkkääjistä samaa mieltä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mikäli kyse oli ilmeisesti pullonkorkin pannan suuhunsa saanut sorsa, kyseessä taisi olla sorsan itse aiheuttama kuolema. Sorsa on löytänyt roskia, penkonut niitä ja tuo panta on jumittunut nokkaan ja eläin on kuollut nälkään. Eli ei roskia luontoon. Vastaavia tapauksia tulee välillä vastaan merellä, sorsa, lokki yms. on sotkeentunut kalastajan pois heittämän siimaan. Elänrääkkääjistä samaa mieltä.

Okei, kiitos lisäinfosta, koska en lukenut juttua, vaan kun näin kuvan, niin klikkasin itseni äkkiä pois koko lehdestä ja vedin näköjään liian hätäiset päätelmät. Eläinrääkkääjät silti toki vituttaa edelleen,
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Äh, ekaa kertaa kusetettiin nettikirppistouhuissa. Hitto et harmittaa. Mäkin sata kertaa myynyt ja ostanut ja silti niin taukki et menee noin helppoon. Rahaa ei mennyt ku 30€ mutta silti. Kyllä mä jonkun koiranpaskapussin käyn tyhjentämässä postilaatikosta, saa sen edestä ainakin siivota. Ja jos oot valaisimen myyjä tällä palstalla niin tiedox et tämä ei jäänyt tähän vaikka et vastaa puheluihin ja viesteihin. Vi*****n idari s*****tana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös