Vitutusketju

  • 10 580 288
  • 56 150
Suosikkijoukkue
Ässät
Omaa tyhmyyttäni päätin Yle Areenan kautta viimeisimmän Satuhäät jakson katsoa ja pisti pahasti vituttamaan. Näin vähän aikaa sitten kihlautuneena naisihmisenä hääohjelmat ovat alkaneet kiinnostaa mutta tuo jakso oli kyllä pohjanoteeraus.

Tyhmä ja tyhmempi....anteeksi sulhanen ja morsian olivat niin juntteja kuin voi olla. Ehkä olen ikäistäni (24v) vanhanaikaisempi, snobi ja tylsimys mutta häät joiden päätarkoitus on vetää kännit menee multa ihan yli. Panostettu "nuorekkaaseen" juhlaan eli tietovisa jossa morsian ei edes tiennyt mikä hänen sulhasensa lempiväri on ja lempiruokaakin joutui miettimään. En tiedä miksi mutta vitutuskerroin nousi mitä pidemmälle ohjelma etene ja ei sitä paskaa pystynyt loppuun katsomaan.

Itselle ei oikein aukea, miksi jonkun toisen häät, joihin itse ei edes osallistu, voivat saada aikaan voimakasta vitutusta. Eikö nyt jokainen saa mennä naimisiin ihan sillä tavalla, kuin itse haluaa? Ei nuo häät nyt minustakaan mitkään kovin kaksiset olleet, mutta morsiusparinhan asia se on, millaiset häät haluaa.

Itse myös kihlauduin äskettäin, ja häät ovat loppukesästä. Morsiammen toiveiden mukaan, ne tulevat menemään läpi aika perinteisellä kaavalla, mitä nyt papin sijaan homman hoitaa joku porilainen tuomari (ei, ei Levonen). Itse olen delegoinut häiden järjestämisen pitkälti morsiammelle, meikäläiselle on jäänyt vastuuksi lähinnä muistaa tulla paikalle.

Omat unelmahäät olisivat ainakin sellaiset, että käytäisiin porukalla ravintolassa syömässä ja jatkettaisiin siitä iltaa kaupungilla. That's it.
 
Nykypäivän moraalinen tasa-arvo:

Jos olet sitä mieltä, että naisen kuuluu pyykätä/tiskata/siivota, olet sovinisti. Silti on ihan yleisesti hyväksyttävä asia, että miehen tehtäviin kuuluu edelleen remppahommat yms. Eli miesten hommat on miesten hommia ja naisten hommat on molempien tehtäviä.

Jos äänestät heteroa sen takia, että on hetero, olet suvaitsematon homofoobikko. Homoa saa kuitenkin äänestää sen takia että on homo.

Et saa asettaa missään tapauksessa suomalaista maahanmuuttajan edelle tai olet automaattisesti rasisti. Maahanmuuttaja ei tietenkään ole rasisti, jos valitsee oman heimonsa jäsenen ennen ulkopuolista.

Siis oikeasti mitä vittua. "Samat oikeudet kaikille lässynlää", mutta tänä päivänä tavallista suomalaista miestä saa kritisoida ja lokeroida kaikista vapaimmin.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nykypäivän moraalinen tasa-arvo:

Jos olet sitä mieltä, että naisen kuuluu pyykätä/tiskata/siivota, olet sovinisti. Silti on ihan yleisesti hyväksyttävä asia, että miehen tehtäviin kuuluu edelleen remppahommat yms. Eli miesten hommat on miesten hommia ja naisten hommat on molempien tehtäviä.

Jos äänestät heteroa sen takia, että on hetero, olet suvaitsematon homofoobikko. Homoa saa kuitenkin äänestää sen takia että on homo.

Et saa asettaa missään tapauksessa suomalaista maahanmuuttajan edelle tai olet automaattisesti rasisti. Maahanmuuttaja ei tietenkään ole rasisti, jos valitsee oman heimonsa jäsenen ennen ulkopuolista.

Siis oikeasti mitä vittua. "Samat oikeudet kaikille lässynlää", mutta tänä päivänä tavallista suomalaista miestä saa kritisoida ja lokeroida kaikista vapaimmin.

Siinä hyvin kiteytetty omat ajatukset. Allekirjoitan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Punasydän puhuu asiaa. Kuka puolustaa suomalaista,keski-ikäistä heteromiestä?

Ei kukaan, koska sovinistinen junttisika ei ansaitse puolustusta. Mehän ollaan kaiken pahan alku ja juuri. Meidän mielipiteemme ovat automaattisesti vääriä. Tosin mä en ole vielä luokiteltavissa keski-ikäiseksi, kai, kun vuosia on mittarissa vasta 30. Käyttäytymismallit ovat iskostuneet selkärankaan 80-luvulla, silloin maailma oli aika paljon erilainen. Toivottavasti tämän päivän kakarat kokevat tämän vielä joskus, saatana.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Punasydän puhuu asiaa. Kuka puolustaa suomalaista,keski-ikäistä heteromiestä?

Osin puhuukin, mutta omaperäisyys on vuodelta 1995. Harmi että haku ei täällä toimi, koska olisi mielenkiintoista nähdä kuinka monta kertaa tämä saman sanoman teksti on julkaistu tälläkin foorumilla, vaikkapa viiden viime vuoden aikana.

Lihaa syövällä hereromiehellä, jollainen itsekin olen, vaikkakaan en keski-ikäinen, menee nyky-Suomessakin ihan helvetin hyvin kaikesta kitinistä huolimatta. Saati sitten koko maailman mittakaavassa. Ja toisaalta mikä se sellainen mies on, joka ei puolusta itseään ja arvojaan, vaan anelee sitä muilta?

Edit:

Olen pahoillani, en tiennyt että sama asia saa vituttaa vain kerran Jatkoajan keskustelupalstalla. Yritän parhaani keksiä ensi kerralla jonkun ennennäkemättömän aiheen

Kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

DiamondDoll

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Jesse Joensuu
Itselle ei oikein aukea, miksi jonkun toisen häät, joihin itse ei edes osallistu, voivat saada aikaan voimakasta vitutusta. Eikö nyt jokainen saa mennä naimisiin ihan sillä tavalla, kuin itse haluaa? Ei nuo häät nyt minustakaan mitkään kovin kaksiset olleet, mutta morsiusparinhan asia se on, millaiset häät haluaa.

Niissä juhlissa vaan yhdistyi kaikki mitä inhoan ikäluokassani. Kumpikaan ei tuntunut oikeasti tietävän mitä avioliitto tarkoittaa, vaan oltiin päätetty mennä vihille ihan vaan huvin vuoksi. Lisäksi kumpikaan ei nyt ollut mikään laatikon terävin veitsi...kuka idiootti maksaa internetin nettikauppaan 160 euroa ilman että tietää firman puhelinnumeroa tai sen luotettavuutta?

Ja kaikki se viinamäärä. Ehkä tosiaan olen kalkkis mutta se että ollaan niin teinejä että luullaan että häissä tärkeintä on vetää kännit, niin se kyllä pistää vituttamaan. Ihan tarpeeksi kännikaloja tulee töissä hoidettua että niitä viitsisi televisiossa katsella.
 
Osin puhuukin, mutta omaperäisyys on vuodelta 1995. Harmi että haku ei täällä toimi, koska olisi mielenkiintoista nähdä kuinka monta kertaa tämä saman sanoman teksti on julkaistu tälläkin foorumilla, vaikkapa viiden viime vuoden aikana.

Olen pahoillani, en tiennyt että sama asia saa vituttaa vain kerran Jatkoajan keskustelupalstalla. Yritän parhaani keksiä ensi kerralla jonkun ennennäkemättömän aiheen
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa että tällainen totaalivajakki saa ns. juosta vapaalla jalalla tuolla otteluseurantaketjussa.

Evra katsoi aamulla peiliin ja tajusi olevansa negro?

El Negro on yrittänyt päästä "juttelemaan" tunnelissa Suarezin kanssa - eikö se ämmä jo jumalauta tajua, että sen kanssa ei halua olla kukaan tekemisissä :) Eiköhän negro valita FA:lle pelin jälkeen, ettei kukaan halua olla mun kanssa kaveria.

Evra tulee kuitenkin pelin jälkeen taas tarjoamaan neekeripeppuaan ja en usko että Suarezin pokka siinä vaiheessa pitää.

Apina juoksee kentällä pelin jälkeen - aika säälittävä kaveri :) Meni suoraan Suarezin eteen huitomaan käsiään - jos Suarez on huono häviäjä, niin tää apina on vielä huonompi voittaja :)
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Vituttaa että tällainen totaalivajakki saa ns. juosta vapaalla jalalla tuolla otteluseurantaketjussa.

Siinä on se *raportoi viesti* nappi. Itse käytin muutamaan otteeseen sitä tänään.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nykypäivän moraalinen tasa-arvo:

Samanlaisia ajatuksia pyöritellyt. Päivän Fingerpori: Fingerpori - HS.fi

Olen jokseenkin kyllästynyt Toni Niemisen liirum-laarumeihin, yksinkertasen asian ilmaisemiseksi täytyy aina lausua puoli romaania. Hiihto-studion Inka Korhonen vois vähän hillitä hoppuaan, ei katsojalle tarvitse puhua kuin idiootille. "Tanja Poutiaisen lähes varmalta näyttänyt voitto kaatui epäonneen" Mitä helvettiä!? Voitto ei näyttänyt varmalta, eikä ulosajo vauhtilajeissa välttämättä ole epäonnea.

Hölläillään. Nuo mainokset on suhteellisen perseestä.
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onkohan tämä oikea palsta ???
Sinä vitun persettä nuoleva, selkään puukottava työkaverini; Upota se nitoja vaikka peräaukkoosi ja tukehdu siihen vitun kahviisi.

Kiitos nyt helpotti, ei ole tarkoitus kerjätä bannia
 

Lavis

Jäsen
Vituttaa olla kipeenä viikonloppuna. Tilaa ei paranna se, että vaihdoin 3 pelaaja HockeyGM -pelissä: Malkin (1+4) -> Kovalchuk (0+0), Letang (2+1) -> Karlsson (1+1) ja joku vaihto vielä, mikä meni yhtä perseelleen, mutten muista sitä nyt enkä halua. Vittu.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Onkohan tämä oikea palsta ???
Sinä vitun persettä nuoleva, selkään puukottava työkaverini; Upota se nitoja vaikka peräaukkoosi ja tukehdu siihen vitun kahviisi.

Kiitos nyt helpotti, ei ole tarkoitus kerjätä bannia

Ootko meillä töissä? Olin tulossa samaa tänne vituttamaan.

Terv. Ei se persettä nuoleva työkaverisi.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Sinä vitun persettä nuoleva, selkään puukottava työkaverini; Upota se nitoja vaikka peräaukkoosi ja tukehdu siihen vitun kahviisi.

Olin tulossa juuri kirjoittamaan samaa, mutta toisinpäin, eli Sinä vitun selkää nuoleva, perseeseen puukottava työkaverini; Upota se kahvikuppi vaikka peräaukkoosi ja tukehdu siihen vitun nitojaasi.

Vituttaa, kun oluet loppuvat yhden KOFFin jälkeen, eikä nukuta paskaakaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Muutamat kirjailijoiksikin mainitut henkilöt rakastavat sulkuja. Kenties he jopa rakastelevat sulkujen kanssa höyryisesti. Tässä yrittänyt lukea Lauri Vahtren Absurdin suurvalta -teosta (ihan hyvä kirja näyttää olevan, mutta joka sivulla on noin viidet sulut). Lukeminen häiriintyy aina, kun eteen tulee sulku oikealle (siitä nimittäin alkaa teksti, joka ei ilmeisesti ole tarpeeksi arvokasta luettavaksi ja laitettu siksi sulkuihin). Se johtuu kysymyksen miettimisestä, että milloin se sulku menee kiinni, ja mistä lause ennen sulutusta jatkuu. (On myös ison välimerkin jälkeen virkkeitä, jotka ovat kokonaan sulkujen sisällä, jolloin sulkujen ulkopuolelle jää vain piste). Ymmärrän kyllä, että sulkuja tarvitaan esimerkiksi viitteitä varten (silloinkin olisi lukijalle helpompaa jos ne olisi merkitty vaikkapa yläviitteillä¹). Oikeastaan voisi ottaa kirjan kätöseen ja vedellä kylmästi mustalla tussilla yli kaikki sulkuihin vangittu räntti.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vituttaa hieman. Sain eilen turpaani aivan yllättäen ilman mitään syytä. Joku tuikituntematon päätti ohikulkiessaan vetäistä daijuun. Nyt juon helpotukseksi olutta nenä turvoksissa.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa hieman. Sain eilen turpaani aivan yllättäen ilman mitään syytä. Joku tuikituntematon päätti ohikulkiessaan vetäistä daijuun. Nyt juon helpotukseksi olutta nenä turvoksissa.

Jaa sinäkö se siinä Mbarin kohdalla polvillasi pitelit nenääsi puolen yön aikoihin? Joku oli saanut kuonoonsa, sellainen karvanaama. Nenästä tuli verta jonkun verran.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jaa sinäkö se siinä Mbarin kohdalla polvillasi pitelit nenääsi puolen yön aikoihin? Joku oli saanut kuonoonsa, sellainen karvanaama. Nenästä tuli verta jonkun verran.

Eri kaupunki, mutta tismalleen sama oli eilinen meininki kun könysin hangesta ylös. Olisi nyt jättänyt edes mahdollisuuden lyödä takaisin, mutta ei. :) Puun takaa tuleville iskuille on hankala puolustautua kun ensimmäinen niitti oli jo niin luja, että lensin. Eli kyllä vituttaa semmoinen touhu, että tullaan syyttä vetelemään turpaan.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suuren vitutuksen aiheuttaa herra Björn Wahlroos. Viimeisempänä hänessä vittutaa sitaatti "syy heikkenevälle terveydelle on se, että syrjäytyneet eivät panosta terveytensä hoitamiseen." Miten voit panostaa terveyteesi, jos ei ole rahaa ruokaan edes? Kontekstina oli terveyserojen kasvaminen tuloerojen vuoksi. Voiko äijä enempää olla sekaisin? Taitaa hänkin olla menettänyt elämäntajun muutamia vuosia sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös