Vitutusketju

  • 10 657 289
  • 56 174
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Hermot menee tämän uuden E10 bensan kanssa. Ensin sanotaan, että bensa sopii autooni ja nyt uuden listauksen mukaan besa onkin sopimatonta kärryyni. Onneksi olen tankannut kyseistä besaa vain kerran. Tästä lähtien tankkaan sitten kalliimpaa 98:a ja kerään suuremmat bonukset.
 
Hiukan kismittää pizzataxi yms. "laaturavintoloiden" toiminta kotiinkuljetuksissa, joka jaksaa aina yllättää. Harvemmin yksikään tilaus onnistuu 100% hyvin. Joko on a.) väärä tai puuttuva täyte b.) väärä limu c.) sirukorttilaitetta ei olla otettu mukaan, vaikka tilauksessa on sanottu maksettavan kortilla tai d.) tilaus kestää iäisyyden. Ihan perusjutut kuten kebab ranskalaisten alle tai pizzan valmiiksi slicettaminen on useimmin mission impossible.

Toki voi sanoa, että miksi tilaa näistä paikoista, mutta monesti on tilanteita, jolloin ei yksinkertaisesti jaksa tehdä itse ruokaa. Nyt 1,5h odottamisen jälkeen sain väärän huoneenlämpöisen juoman ja kylmän lätyn käteen eli eines uunin kautta napaan. Lisäksi EMV-laite oli ties missä ja käteisellä piti maksaa. Täytteet sentään taisi olla jokseenkin oikein... hintaa tälle "palvelulle" tuli 14,10€.

Oli ajatuksena lähteä katsomaan illan jokeripeli, mutta nyt kun safka-case venyi, niin täytyy tyytyä radiokuunteluun.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja nyt rappukäytävän lamppu on ollut palaneena vajaan viikon. Kerroksessa on 3 muutakin asuntoa, mutta kukaan muu ei palaneesta lampusta ilmoita, jos en minä. Viime kerralla samassa tilanteessa noin 1-1,5 vuotta sitten ilmoitin lampusta isännöitsijälle (joka asuu samassa talossa) ja ensimmäinen kysymys oli: "Saatko sen itse vaihdettua?". No en saa ja oli sen joku käynyt sitten parin päivän päästä vaihtamassa. Minua ei kyllä tuo niin suuresti häiritse, että alkaisin siitä ilmoittamaan.
 

tutzba

Jäsen
1) Pari kuukautta sitten ostettu mp3-soitin stoppasi tänään yhtäkkiä. En ole tiputtanut sitä, akku on täynnä jne. Kuuntelin musiikkia pihalla ja yhtäkkiä loppui. Yritin laittaa päälle, mutta mitään ei tapahdu. EDIT: Olee, nyt se taas toimii kun aikani juttelin mukavia!

2) Ryhmätehtävät vs. yksilötehtävät. Duunaan tosissani kaikki itsekseen tehtävät hommat ja saan vitosen jokaisesta, ryhmätehtävistä tulee jotain kolmosta ja nelosta ja sitten kurssista tulee nelonen arvosanaksi. Miksi edes pitää olla jotain arvosteltavia ryhmätehtäviä kun minä olen parempi kuin niistä saadut arvosanat?

Pieniä asioita, eli kai siitä pitää olla iloinen.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
2) Ryhmätehtävät vs. yksilötehtävät. Duunaan tosissani kaikki itsekseen tehtävät hommat ja saan vitosen jokaisesta, ryhmätehtävistä tulee jotain kolmosta ja nelosta ja sitten kurssista tulee nelonen arvosanaksi. Miksi edes pitää olla jotain arvosteltavia ryhmätehtäviä kun minä olen parempi kuin niistä saadut arvosanat?

Pieniä asioita, eli kai siitä pitää olla iloinen.

Koska työelämässä saattaa joutua tilanteeseen, jossa et ole ainoana vastuussa jostakin projektista. Tästä syystä koulussani olen tehnyt varmaan sen lähemmäs sata ryhmätyötä tai projektia. Aluksi jaksoi vetää tosissaan, sittemmin jäänyt kiltisti taka-alalle ja juuri koulun aloittaneet tytöt saavat tehdä työn. Sitten kun tehdään PP:t ja esitetään se, hoidan homman, jotta pimut saavat sen haluamansa nelosen sieltä. Niillä riittää intoa ja ihan ok sisältöäkin tuottavat, mutta esiintymisessä vielä on hirvittävä matka "huipulle".

Niinkin yksinkertainen asia kuin power point. Onko sellaisten tekeminen niin helvetin vaikeaa? Tarpeeksi vähän asiaa per sivu ja siitä sitten itse kerrot enemmän kuuluvalla äänellä ja rauhallisesti. Helvetti.

Eniten vituttaa taas vaihteeksi KELA. Onko se byrokratia oikeasti noin helvetin hankalaa siellä, en voi käsittää. Oli myös mukava herärä vuokraisännän soittoon. Tosin asia oli positiivinen, joten ei siinä mitään.
 

tutzba

Jäsen

Mutta miksi ryhmätöiden arviointi pitää olla osana minun arviointia? Ymmärrän kyllä sen, että reenataan ryhmätöitä ja tehdään porukalla, ei siinä mitään. Mukavaahan se on. Mielestäni minun pitäisi kuitenkin saada se numero, jonka ansaitsen omilla näytöilläni. Ryhmätöissä on aina muutama tyyppi jotka tekevät tosissaan ja loput vaan pyörii mukana sanomatta ja tekemättä mitään. Miksi heille pitää antaa sama arvosana työstä, jonka tekemiseen he eivät ole vaikuttaneet mitenkään ja kääntäen, miksi minä saan huonomman numeron sen takia, että kaikki eivät tee duuniaan?

Ei se aina ole niin helppoa saada koko ryhmää tekemään yhdessä töitä vaikka kuinka yrittäisi.

Edit: Eikä tämä nyt oikeasti niin paljoa vituta minua kuin tekstistä ehkä voisi ymmärtää. Nelonen, vitonen, se nyt on melkeinpä ihan sama. Kyllähän sitä kuitenkin aina sen paremman ottaisi jos voisi.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei se aina ole niin helppoa saada koko ryhmää tekemään yhdessä töitä vaikka kuinka yrittäisi.

Sitten moinen vasta vituttaa, kun olet siellä (täällä) työelämässä. OK, kukaan ei ole täydellinen enkä itse varsinkaan helppo alainen... mutta on se nyt perkele kun näkee, että joku tekee täyttä paskaa ihan silkkaa viitsimättömyyttään. Kiire tuo virheitä, aina ei nappaakaan täysillä ja jotkut ei vaan osaa, mutta tää tapaus on selkeästi niin alta riman.

Kun olen ns. pomohommassa vaan tuuraamassa, en oikein voi karjuakaan (mikä ei tietty ole ihannemetodi muutenkaan, mutta tahallisesta alisuorittamisesta tekis kyllä mieli avautua). Saatana, vika kerta kun suostun näihin hommiin, lisärahaa tai ei. Aikaa tuhraantuu palavereissa kökkimiseen, yleiseen lillukanvarsista jauhamiseen ja omat varsinaiset duunit lykkääntyy/jää tekemättä. Vittu.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hermot menee talviflunssan kanssa. Pakko iskeä juuri nyt?! Eihän tätä viikonloppua olekkaan odotettu kuin vaivaiset kuukauden päivät.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Vappu Pimiä ja Minna Kauppi samaan aikaan ruudussa, ei jukolauta.

Toinen mollaa miehiä jokaisessa käänteessä ja toinen valittaa, kun ketään ei kiinnosta joku metsässä rämpiminen kartan kanssa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vappu Pimiä ja Minna Kauppi samaan aikaan ruudussa, ei jukolauta.

Toinen mollaa miehiä jokaisessa käänteessä ja toinen valittaa, kun ketään ei kiinnosta joku metsässä rämpiminen kartan kanssa.

Nelosen Maria katsoo tätä; "okei, mä oon tehny tuota samaa jo useamman vuoden".

Veikkaan myös, että M-Shown isä ja juontaja kiroaa tällä hetkellä sitä miten hänellä olisi yhä annettavaa.

Miksei Hytönen enää vedä omaa showta?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vappu Pimiä. Maailman kauhein nauru.

Edit: Hrr. Järkyttävä nainen. Ei tätä vaan kestä katsoa.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Edit: Eikä tämä nyt oikeasti niin paljoa vituta minua kuin tekstistä ehkä voisi ymmärtää. Nelonen, vitonen, se nyt on melkeinpä ihan sama. Kyllähän sitä kuitenkin aina sen paremman ottaisi jos voisi.

Pointti tuolla tulikin jo hienosti esiin, eli juuri erilaisten ihmisten kanssa yhdessä tekemisessä on haasteita. Millaisessahan koulussa olet, meinaan vaan tuskin noita numeroita niin kamalasti missään katsellaan, ellet sitten väkisin aina tyrkytä jotakin todistusta eteen. Minä sanoisin, ettei niistä kannata niin kamalasti stressata, vaan lähinnä koittaa oikeasti hyötyä niistä kursseista.

Sitten itse asiaan. Vittu mitä ohjelmatarjonta on näin perjantaisin. Ei saatana yhtään mitään. Ole tässä sitten selvinpäin kotona möllöttämässä. Päätäkin särkee. Kela onneksi sai pyörät nitkahtamaan kun soitin ja hoputin, eli sieltä kantilta toivottavasti ei tarvitse enää ikinä edes ajatella koko vitun puljua.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Vituttaa eräs nainen, aina kaikki asiat saadaan monimutkaiseksi, ja ollaan niin saatanan mustasukkasia.

Vitutukseni takia pelasin unibetillä pokeria ja nyt olen köyhempi kuin päivällä.

Näiden kahden asian takia oloni on sellainen että voi vittu.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Vituttaa eräs nainen, aina kaikki asiat saadaan monimutkaiseksi, ja ollaan niin saatanan mustasukkasia.

Vitutukseni takia pelasin unibetillä pokeria ja nyt olen köyhempi kuin päivällä.

Näiden kahden asian takia oloni on sellainen että voi vittu.


Eli naisen takia hävisit rahasi. Naisen takia vingut Jatkoajassa. Rahan takia surffaat netissä. Netin takia olet IFK-fani?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Eli naisen takia hävisit rahasi. Naisen takia vingut Jatkoajassa. Rahan takia surffaat netissä. Netin takia olet IFK-fani?

Sorry, mutta IFK-kannattajaksi synnytään.

Mutta nyt voitin rahojani takaisin, ja mieli parani kummasti :)
 

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Jyppi se meni menettämään kahden maalin johtonsa vikassa erässä ja näin kusi kaikki vetolaput. Usko-vitun-matonta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Heitin tipattoman roskiin, oli alunperinkin huono idea. Syy miksi olen täällä on nainen. Aivan naurettavaa, koko ajan olet debaatissa voitolla ja toinen jankkaa jotain uskomatonta paskaa. Vittu kuin seinille puhuisi. Eniten vituttaa, että tämä on niin naurettavaa. Ei saatana oikeasti.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Voi helvata sentään. Avokonttori ja yli 50-vuotiaat huru-ukot. Joka vitun aamu päivitellään sitä kun on satanut lunta ja liikenne on niin hurjaa. Joka aamu! Tuommoinenko minustakin tulee 20 vuoden kuluttua? Sitten kun kolailu- ja sääilmiöasiat on saatu käsiteltyä siirrytään tv-ohjelmiin ja vittu mäkihyppyyn. Voidaan rupatella tuntikin niitä näitä tuossa selän takana ja mua vituttaa ihan järkyttävästi. Jos mä ensin yhtä niistä lyön maksaan niin auttaako se? Vielä vähän päkiää nivusiin niin johan loppuu.

Luurit päähän, ei kai muukaan auta.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Vituttaa tuo Kärppien touhu. Miksi vitussa tehtiin Aravirralle ensinnäkin jatko? Millä saatanan näytöillä?!?! Heti seuraavassa perässä sitten Pillu raiskaa meidät. Minä kun olen kuullut, ettei näin voi käydä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös