Vitutusketju

  • 10 579 707
  • 56 150
Halonen kutsunut lähinnä fägäreitä ja jokinorsulesboja. Jani Toivolakin vielä tulossa. Pakko löytää nyt joku kanava, ettei tarvitse kts. tuota meininkiä. Pressallakaan ei ole kuulemma varaa ostaa kuin yksi puku per vuosi. Victorian häissä kuulemma ollut tuo sama ruma hirvitys.

Muuten samaa mieltä mutta kun kassialmalle on kerrankin löydetty vaatetus, jossa se ei ihan näytä Shrekin siskolta, ei sitä noin vain voi mennä vaihtamaan.
Suurin pelkoni ei toteutunut. Pelkäsin että ekana kassialmaa kättelevät J. Backman ja K. Lillqvist.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei edes jaksa enää vituttaa vaan suorastaan jo naurattaa tämä erinäisillä palstoilla vilisevä "hyvää itsenäisyyspäivää toivottelu". Sen jaksan vielä ymmärtää jos läheisille toivotetaan hyvää itsenäisyyspäivää ja muistetaan päivää lähipiirissä päivällisen, haudoilla käyntien ja kynttilöiden merkeissä itsenäisyyspäivää, senkin jaksan vielä ymmärtää jos joku taula katsoo Linnan juhlia mutta siinä menee raja kun tuntemattomille "nobodyille" aletaan toivotella "hyvää itsenäisyyspäivää". Mikä merkitys sillä toivottelulla oikein on? Halutaanko sitä osoittaa kuinka tärkeä päivä on kyseessä ja näyttää muille näyttämisenhalusta asia - aivan kuin hiljainen muistaminen ei riitä?

Taidan vetää peiton korville ja herätä vasta huomiseen työpäivään...

vlad.
Ei jumankauta. Joo, saa vittuuntua mistä tykkää, mutta kai syitä saa myös ihmetellä?

Oletko koskaan ajatellut, että kyseessä saattaa olla jopa ihan vain kohteliaisuus ja hyvät tavat, elämänasenne sekä muiden huomioiminen, eikä joku päteminen. No, samapa tuo, nuku rauhassa. Ja hyvää itsenäisyyspäivää.
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Aika heikossa kantimissa olisi keskustelu täällä jos vain näin ehdoin saisi kommentoida tai olettaa jotain. Paree olla itsekunkin vaan hiljaa ketjussa kuin ketjussa jos täydellinen osaaminen ei ole hallussa.

Niin ja pidän itselläni oikeuden kommentoida kannattamani pelaajan tai seuran otteita jos ne eivät minua tyydytä.

vlad.

Tietenkin saa kommentoida pelaako hyvin, mutta ne tekniset asiat kannattaa jättää ihan muille. Jos Lundell päästää toisesta päästä vedon niin totta kai sitä saa päivitellä, mutta älkää nyt saatana alkako patjojen asennosta tai T-liu'usta selittämään mitään omia teorioita.

En nyt itse mikään johtava analyytikko ole maalivahtiasioissa, mutta tiedän keskiverto jatkoaikalaista enemmän.

Ojamies.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Oma sössiminen vituttaa rankasti ja samalla lentofirman touhut jne.

Tuli tuossa varattua lentoliput ja puhuin puhelimeen samalla ja tuli väärin tilattua takaisinmatka (tulo keskiyön jälkeen. Piti tilata se joka olis tullut monta tuntia aikasemmin). No äkkiä soitto firmaan ja peruminen onnistuikin yllättävän kivuttomasti. Noh varasin sitten systeemit uusiksi, mutta perhana, ei enään hyväksykkään korttiani. Soitto takaisin sinne ja ne kehui että kaikki on ok siellä, soita pankkiin. Ei mitään, Visaan soitto ja sieltä kehuttiin, että lentofirma oli varannut summan siitä ekasta perutusta lennosta eikä vielä vapauttanut sitä ja että meikäläisen limitit paukkui. Kehuttiin että paras tapa on nostaa limittiä nettipankin kautta, kun muutos tulee voimaan kuulemma heti. No sitten nostin limitit ja menin varaamaan uudestaan ja ei taaskaan onnistunut. Kokeilin PayPalin kautta ja ei sieltäkään onnistunut, katetta ei kuulemma ole. Kaikista hauskinta on että PayPal muisti lähettää kuitin maksustani e-mailin kautta. Eli meitsi on "periaatteessa" ostanut kaksi lentolippua mitä ei oikeastaan ole olemassa. Näin minun Visani kehuu.

Kaikista hauskinta on, että kesti kauan että sain vastauksen lomastani pomoltani joka on tyypillinen "emmätie, ehkä" tyyppi. Sitten kun sain vihdoin vastauksen ja tiedon koska lomani on, niin lennon hinta oli pompahtanut 70€ ylöspäin (tunti aikasemmin tarkistin ja oli pienempi). Silloin vitutti huolella. Katsotaan nyt kuinka paljon tämä lentolippu pompahtaa siihen mennessä, kun lentofirma päivittää systeeminsä (tämän takia helvetinmoinen kiire varata liput). Vituttaa huolella, varsinkin kun itse olen mennyt sössimään aluksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Halonen kutsunut lähinnä fägäreitä ja jokinorsulesboja. Jani Toivolakin vielä tulossa. Pakko löytää nyt joku kanava, ettei tarvitse kts. tuota meininkiä. Pressallakaan ei ole kuulemma varaa ostaa kuin yksi puku per vuosi. Victorian häissä kuulemma ollut tuo sama ruma hirvitys.

Katselin kättelyn ja löysin sieltä kolme mies- ja kaksi naisparia, onko se lähinnä??? 10/ 2000???
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Sullakin on siis takana loistava tulevaisuus maalivahtina? Vituttaahan se, tiedän tunteen.

Itseasiassa olen nyt neljättä vuotta harrastejoukkueen maalivahtina, ja siinä sivussa olen onkinut aika paljon tietoa maalivahtipelistä niin videolta kuin netistä. Olen aika helvetin tyytyväinen, että olen kehittynyt parissa vuodessa niin, että pysyn omanikäisten tahdissa. Niin, mikäli tiedät minua enemmän maalivahtipelistä, hienoa, mutta voin varmuudella sanoa tietäväni enemmän kuin suurin osa tällä palstalla. Hyväksynet tämän, aivan kuten minä hyväksyn sinun tietäväsi omasta alasta suhteellisen paljon.

Ja ikää on niin vähän, että sitä häpeäisi ilmoittaa täällä partasuiden palstalla, mutta eipä sitä tulevaisuutta ole edes katsottu vielä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Halonen kutsunut lähinnä fägäreitä ja jokinorsulesboja. Jani Toivolakin vielä tulossa. Pakko löytää nyt joku kanava, ettei tarvitse kts. tuota meininkiä. Pressallakaan ei ole kuulemma varaa ostaa kuin yksi puku per vuosi. Victorian häissä kuulemma ollut tuo sama ruma hirvitys.
Että puku ihan kaksi kertaa päällä. Hommaavatkohan linnan vakituiset miesvieraat joka vuosi uuden frakin?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tullut opintotukea Kelalta, vaikka kaiken järjen mukaan rahojen olisi kuulunut tulla tänään tilille. Haista vittu, Kela!

Oudompi homma, itselle ainakin oli tullut ihan kiltisti tilille :)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jälleen kerran vituttaa suunnattomasti naiset liikenteessä. Kaikki tämän päiväiset koomailut ja "läheltä piti"-tilanteet aiheutti järjestään nainen. Hieman huonompi keli ja sekoilu saa alkaa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jälleen kerran vituttaa suunnattomasti naiset liikenteessä. Kaikki tämän päiväiset koomailut ja "läheltä piti"-tilanteet aiheutti järjestään nainen. Hieman huonompi keli ja sekoilu saa alkaa.

Tosiaan sillä ei ole mitään väliä onko talvi, kesä, kevät taikka syksy, joka päivä saa varoa kun naisia autojensa tulee joka puolelta. Toiset ovat liian varovaisia ja ajavat aina +10km/h alinopeutta, ja toiset änkevät pienimpäänkin väliin ja eivät tuntuu, etteivät ajattele muita kuin itseään liikenteessä.

E: Toki poikkeuksiakin löytyy.
 

I ro1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja JM Aaltonen
Tuli mieleeni, että kuinka paljon romua syntyy kolareista näillä niin sanotuilla talvikeleillä. Eli monetko kolarit ovatkin todellisuudessa vakuutuspetoksia!! Autossa joku vika ja ei muuta kuin vahingossa jonkun naisen syyksi kolari. Helppoa kui heinänteko??
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
KRIÄÄÄH! Vituttaa nyt tää nykyinen tilanne ja kyllä, siinä on nainen osallisena. Välillä ollaan niin ystävällisiä ja kerrotaan sellaisia asioita mitä haluun kuulla ja sitten toisena hetkenä on sitä

- Hei, mitäpä sulle kuuluu
- Vittu, mä syön nyt!
- No syö sitten, en mä sitä tiennyt kun sulle soitin.
- Aha
<click>

Ja siis hän lopettaa puhelun, en minä. Toistan sen vielä kerran. KRIÄÄÄÄH!!!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
KRIÄÄÄH! Vituttaa nyt tää nykyinen tilanne ja kyllä, siinä on nainen osallisena. Välillä ollaan niin ystävällisiä ja kerrotaan sellaisia asioita mitä haluun kuulla ja sitten toisena hetkenä on sitä

- Hei, mitäpä sulle kuuluu
- Vittu, mä syön nyt!
- No syö sitten, en mä sitä tiennyt kun sulle soitin.
- Aha
<click>

Ja siis hän lopettaa puhelun, en minä. Toistan sen vielä kerran. KRIÄÄÄÄH!!!
Häh? Sinä vastasit puheluun, joten mistäpä tuossa nyt voisi tietää, että tilanne kuulumisien kyselyyn on jotenkin huono. Tuolla kuvauksella moka on sun, sorry vaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Häh? Sinä vastasit puheluun, joten mistäpä tuossa nyt voisi tietää, että tilanne kuulumisien kyselyyn on jotenkin huono. Tuolla kuvauksella moka on sun, sorry vaan.

Mä kyllä ymmärsin tuon niin kuin Pakkipari sen kertoi mutta mitäs siitä. Olen varmasti yhtä sekaisin alkuperäisen viestin kirjoittajan kanssa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mä kyllä ymmärsin tuon niin kuin Pakkipari sen kertoi mutta mitäs siitä. Olen varmasti yhtä sekaisin alkuperäisen viestin kirjoittajan kanssa.
Luin lainaukseni uudelleen, mutta en vieläkään ymmärrä, mitä nainen teki väärin kirjoituksen perusteella. Avatkaa toki asiaa, jos olen käsittänyt jotain väärin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Luin lainaukseni uudelleen, mutta en vieläkään ymmärrä, mitä nainen teki väärin kirjoituksen perusteella. Avatkaa toki asiaa, jos olen käsittänyt jotain väärin.

Siis eikö Pakkipari soittanut ja naisihminen ollut ruokailemassa? Jos näin niin, kyllähän neidon käyttäytyminen ollut hieman epäsovinnaista.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Luin lainaukseni uudelleen, mutta en vieläkään ymmärrä, mitä nainen teki väärin kirjoituksen perusteella. Avatkaa toki asiaa, jos olen käsittänyt jotain väärin.

Astunko nyt kuinka pahasti miinaan, jos sanon, että se oli nimenomaan Pakkipari, joka soitti ja nainen oli se tiuskiva osapuoli?
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Nykyään kansallisvaltioiden aika on muutenkin ohi. EU:ssa saa itse päättää, mikä on se osa, mitä kannattaa ja minulle se ei ole ainakaan Suomi.

Jumakauta IFK ei ole työväen seura. Sen pitää pelata Töölössä ja antaa Ponnareiden sekä muiden kommariseurojen mennä Kallioon. Yritätkö ujuttaa kommariaatetta IFK:hon vai miksei Pitkäsilta merkkaa mitään?

Kaveri osaa kirjoittaa, välillä ollaan aikaansa edellä ja välillä vajaat sata vuotta jäljessä. Nostan hattua.

Ketjun aiheeseen liittyen, välillä meinaa vähän jurpia tapa pysäköidä auto sporakiskoille "koska on lunta". Onneksi tuosta kärsivät yhtä lailla muutkin autoilijat, kun eivät mahdu enää kaduilla toistensa ohi. Siinähän seisovat.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jees, näinhän tuossa on jotain logiikkaakin. Hahmotin tuon nurinkurisesti siten, että lopettajana oli nainen, ja puhelimen sulkemisesta joka toinen vuorosana teki aloittajaksi naisen. Mun moka, sorry.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
KRIÄÄÄH! Vituttaa nyt tää nykyinen tilanne ja kyllä, siinä on nainen osallisena. Välillä ollaan niin ystävällisiä ja kerrotaan sellaisia asioita mitä haluun kuulla ja sitten toisena hetkenä on sitä

- Hei, mitäpä sulle kuuluu
- Vittu, mä syön nyt!
- No syö sitten, en mä sitä tiennyt kun sulle soitin.
- Aha
<click>

Ja siis hän lopettaa puhelun, en minä. Toistan sen vielä kerran. KRIÄÄÄÄH!!!

Täytyykin itse laittaa tuosta "inspiroituneena" omakohtainen tapaus.

Oltiin laittamassa keittiössä ruokaa ja sitten otettiin lautaset mukaan ja mentiin olohuoneeseen syömään (joo, aika junttimaista...). Itse menin hieman ensin ja pistin telkkarin päälle. Avokki tuli n. 10-15sek siitä ja huomasi, että telkkarista tuli joku eläimiin liittyvä rääkkäys-juttu tms.
Itse en ollut vielä ehtinyt edes katsoa mitä ruudussa näkyi, kun leikkasin ensimmäistä suupalaa. Siitä sitten otti kohtalaiset pultit, kun telkkarista piti pistää tulemaan jotain sellaista järkyttävää kamaa! Ja vaikka sanoin, että en mä edes ehtinyt kanavaa vaihtaa, niin hermot sillä meni. Taisi olla "se aika kuukaudesta." Aika hämmentävä tilanne...
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Vittujes,viime yönä tililtä on tehty noin 2000€ katevarauksia! "Mukavia" rosvoja ku jättivät sentään vähän käyttörahaa näin joulun odotuksen kunniaksi! Voi vittu että vituttaa,vaikka ilmeisesti nää varaukset ei mee mun piikkiin. Kyttikselle rikosilmotusta tekeen ja pankkikonttoriin reklamaatiolomaketta täytteleen...huoh tätä nykymaailman paskaa!

Entiä,miten ja mistä nuo varaukset on tehty. Jos kortti on kopioitu esim.automaatilla ja sitten nosteltu rahaa/maksettu kaupoissa nii einö sit pitäs nähä,mistä on nostettu/ostettu? Vai voiko kopioitua korttia käyttää nettimaksuissakin? Ite en tota Masteria oo koskaan nettiostoissa käyttäny,vaan aina Visaa.

Vituttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös