Vitutusketju

  • 10 581 009
  • 56 150

scholl

Jäsen
Oikeastaan kuluttajat itse tämän uusintakatsastuksen edullisuuden ovat mokanneet, ja siitä maksetaan nyt kovaa hintaa.

Mielestäni uusintakatsastus pitäisi olla selvästi nykyistä kalliimpi.
Nyt uusimpien autojen katsastus on kaikista kalleinta, vaikka siinä ei ole juuri mitään tekemistä, kun ne menevät läpi joka tapauksessa. Olisi paljon järkevämpää houkutella ihmiset ajamaan hyväkuntoisilla autoilla sillä tavalla, että niissä autoissa, mitkä muutenkin ovat kunnossa (eli uusia) katsastus olisi hyvin halpa ja sitten uusintakatsastus todella kallis.
 

d2uce

Jäsen
Mielestäni uusintakatsastus pitäisi olla selvästi nykyistä kalliimpi.
Nyt uusimpien autojen katsastus on kaikista kalleinta, vaikka siinä ei ole juuri mitään tekemistä, kun ne menevät läpi joka tapauksessa. Olisi paljon järkevämpää houkutella ihmiset ajamaan hyväkuntoisilla autoilla sillä tavalla, että niissä autoissa, mitkä muutenkin ovat kunnossa (eli uusia) katsastus olisi hyvin halpa ja sitten uusintakatsastus todella kallis.

Se uusintakatsastuksen hinta pitäisi vielä suhteuttaa siihen vian määrään ja laatuun.

Esim. jos vaikka olisi uudempi auto alla ja se ei jonkun hansikaslokeron valon toimimattomuuden takia menisi katsastuksesta läpi, olisi uusinnan oltava selkeästi halvempi, kuin sen läskin torttutukan läpimädän Corollan kohdalla.
 

scholl

Jäsen
Tuollaiset pienet viat eivät ole hylkäysperuste. Ne vain merkitään siihen lappuun, mutta ei tarvitse tuoda uudestaan katsastettavaksi. Minulla oli 90-luvun alussa Golfissa katsastusmiehen mukaan rekisterikilven valo palanut ja sen sai korjauttaa ilman uusintakatsastusvaatimusta.
 

d2uce

Jäsen
Tuollaiset pienet viat eivät ole hylkäysperuste. Ne vain merkitään siihen lappuun, mutta ei tarvitse tuoda uudestaan katsastettavaksi. Minulla oli 90-luvun alussa Golfissa katsastusmiehen mukaan rekisterikilven valo palanut ja sen sai korjauttaa ilman uusintakatsastusvaatimusta.

Tarkoitin lähinnä pientä vikaa jonka takia joutuu kuitenkin konttorilla uudestaan pyörähtämään, ymmärtänet varmasti? Hansikaslokeron valo oli vain liioittelua, eihän kaikissa autoissa edes ole sellaista.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Vituttaa kun auto on paskana ja se pitäisi saada huoltoon, mutta voi vittu kun ei satu olemaan ylimääräistä viittäsataa. Toiseksi naisasiat menee päin helvettiä ja varmaan kaiken tämän paskan lisäksi suomikin häviää vielä illalla?
 
Joo, se on kyllä tällä palstalla huomattu että yhdyssana virheistä tulee jatkuvaa vittuilua. Ja muistakin kirjoitusvirheistä. Joskus niitä vain epähuomiossa tulee. Vituttaa ettei muista ulkoa suomen sijamuotoja. Eikä vittu muitakaan kirjoitusasun säädöksiä. Hyvä että osaan käyttää koko näppäimistöä.Vitun Agricola. Tai mikä lie elias... Perkele.

Yhtäkaikki, tutut saaneet autojaan läpi suuremmillakin vioilla, tuntuu että katsastusaveri latelee päätöksensä auton ja ajajan mukaan. Harmi vaan ettei meikäläisen spedeily- palkoilla ole varaa ostaa luotettavaa autoa. Lainaakaan en rupea auton takia ottamaan.

Nyt rupee olemaan kohtuu asiallinen agre ja vitutus päällä iltaa ja peliä odotellen. Toivottavasti luvassa kuuma kamppailu. Suomen voittaessa saa oivan tekosyyn jatkaa ryypiskelyä. Hävitessä tekosyy on vieläkin parempi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
... Harmi vaan ettei meikäläisen spedeily- palkoilla ole varaa ostaa luotettavaa autoa. Lainaakaan en rupea auton takia ottamaan...

Varatuomarin palkalla ei ole varaa ostaa luotettavaa autoa?? En usko tuohon.

Vituttaa kun läksin kerrankin ajoissa perjantaina töistä että saan hetken levähtää omissa oloissani kotona. No unihan siinä tuli ja kaksi tuntia sohvalla putkeen. Herättyä kauhealla kiireellä hakemaan tyttöä hoidosta. Nyt on pää niin sekaisin kuin olla voi. Ehkä se lonkerolla oikenee.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Yhtäkaikki, tutut saaneet autojaan läpi suuremmillakin vioilla, tuntuu että katsastusaveri latelee päätöksensä auton ja ajajan mukaan.

Kaveri sai autonsa aikanaan läpi katsastuksesta, vaikka apukuskin kohdalla oli lattiassa noin 10cm reikä. Ei sattunut katsastusmies huomaamaan tuommoista ihan pikkuriikkistä korjauksen paikkaa. Täytyy sanoa, että oli kaverilla munkki.
 
Tuo sälli taas tiirasi kuin suurennuslasin kanssa. Ei takuulla olisi pieninkään reikä jäänyt huomaamatta. Vasta tuli peukalonpään kokoinen reikä sieltä hitsattua, ei tosin itse, ettei varmasti tule sanomista siitä. Painajaisissa oli että siellä se sama vehkeen viilaaja taas vastaanottamassa. Ja sepä se. Kuulemma katsastusmies jo kolmannessa polvessa!

Varatuomari ei nauti varatuomarin palkkaa. Varatuomari tienaa säännöllisen epäsäännöllisesti ja elää yli varojensa. Ja sekös se perskeles vituttaa.
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suomi ei tehnyt yhtään MAALIA. vittu ei YHTÄÄN!


miettikääpä sitä käävät
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voi helevetin helevetin helevetin perse.

Tympeä tappio rys.... ei kun venäläisille. Eikä voi edes ottaa lohtukänniä. Sen sijaan makselen karhukirjeissä pyydettäviä rahasummia ja odotan, että elohiiri meloisi vittuun mun silmäkulmasta.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Voi helevetin perse! Kaikki menee päin vittua!
 

tiikeri

Jäsen
Ja sitten vielä selitetään että hävittiin tää peli pariin virheeseen. Miten voi hävitä pariin virheeseen jos vastustaja tekee neljä maalia ja itse ei yhtään?

Tästä tulikin mieleen, että harmi kun ei ole Pee enää foorumin vahvuudessa mukana.

Tällä hetkellä vituttaa täysin sekainen unirytmi. Pitää kait yrittää valvoa seuraavaan iltaan asti, jospa se siitä vaikka korjaantuisi.
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
No tyttö käytti mieluummin jotain kuulemma sivistyneenpää sanaa, joten panin takapuoleen, essex käsirasvalla.

Kuinka vitun nörtti pitää olla että raportoi panoistaan Jatkoaikaan samana iltana.

Kuvitelkaa tilanne. " vedin akkaa perseeseen, panin rillit päähän ja avasin tietokoneen..." Siis jos rasvojen kanssa on pantu, niin ei enää mennä tietokoneelle sen jälkeen!!! HäH!?

nimim. tänään ei osunut.

edit: hävettää että samaa jengiä vielä kannattaa..
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka vitun nörtti pitää olla että raportoi panoistaan Jatkoaikaan samana iltana.

Kuvitelkaa tilanne. " vedin akkaa perseeseen, panin rillit päähän ja avasin tietokoneen..." Siis jos rasvojen kanssa on pantu, niin ei enää mennä tietokoneelle sen jälkeen!!! HäH!?

nimim. tänään ei osunut.

edit: hävettää että samaa jengiä vielä kannattaa..

Mieti sitä. Kuin vitun nörtti voi olla, että käyttää kolmea huutomerkkiä edes kuvitellussa tilanteessa. Hä?

Paneminen on perustoimintaa.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Pikkasen nyt ottaa pannuun. Auton katsastus 78€, no oli sitten raidetangon pää väljä, ikun korjaukseen. Sitten menen uudestaan näyttämään ja leimaa hakemaan ja kuulen mitä uusintakäynti maksaa, 22€!! Voi vittujen kevät! 22€ siitä, että äijä nousee tiskin takaa, kävelee pihalle katsomaan että joo-o, on se vaihdettu, tule sisältä hakemaan lappu. 22 euroa minuutin työstä! Ei helvetti että voi olla kallista.

Jos vitutusta yhtään lieventää, niin minulle katsastus kustansi 82€ooh. Tosin naku, että pakokaasumittaus on jostain seksuaalisesta syystä kalliimpi kuin tyhmyyksissään bensalla ajavilla. Kai se on niin, että halvemmalla ajavia täytyy väkisin rokottaa jossain muussa. Joka vituttaa.

Vitutusta aiheuttaa myös dementia. Ajoin meinaan kuukauden verran katsastamattomalla autolla, kun vaan muistin väärin sen katsastuksen takarajan. Eli muistin edellisen autoni ajan. Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että olen nykyisellä autollani ajanut vasta reilut seitsemän vuotta.

Vitutusta lieventää tosin se, että uusi rekisteriote tuli nikottelematta enkä siis ehtinyt jäädä kiinni tuolla tien päällä.

Miten muuten on mahdollista, että perävaunun maksimipaino (jarruton) oli uudessa rekisteriotteessa pudonnut 750 kg:sta 500 kg:aan? Enhän minä saa nyt laillisesti omaa kärryäni enää vetää.

Ja vitutusketjun hengen mukaisesti: minulla ei ole autoa, minulla on Vectra.

t. hanu
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös