Vitutusketju

  • 10 657 289
  • 56 174

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Marko "mua ei jaksa kiinnostaa" Kiprusoff vituttaa niin paljon, että sattuu.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Lisäksi vituttaa jääkiekon muuttuminen niin HMV touhuksi ettei kauden loppu jaksa vituttaa. Lisäksi se että kehäkolmosen asukit ja maalaistollot eivät ole vittuilemassa tepsin paskuudesta. nytkö se on tapahtunut TPS on pieni ja sympaattinen?

noin, helpotti kummasti.

No jos se yhtään lohduttaa niin mä olen edelleen katkera joistakin 90-luvun matseista ja nautin hiukan Tupsin rämpimisestä ja olen edelleen sitä mieltä että Turun voisi hakata irti mantereesta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Lisäksi se että kehäkolmosen asukit ja maalaistollot eivät ole vittuilemassa tepsin paskuudesta. nytkö se on tapahtunut TPS on pieni ja sympaattinen?

noin, helpotti kummasti.

Suoraan sanoen TPS oli tänään paska. Ei edes yrittänyt kunnolla päästä tasoihin pelin lopussa. Kyllähän sitä varmasti tulisi kettuiltua TPS:lle nytkin, jos oma joukkue eli HPK ei olisi ollut tällä kaudella vielä paskempi.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Eipä kauheasti inspiroi palata arkeen kiinni loman jälkeen. Pitäisi aina vähänkin pidemmän loman jälkeen olla jonkinlainen lomaltapaluuloma! Tai ainakin kevyempi lähtö takaisin arkeen.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Minkä vitun takia piti juopotella koko viikonloppu. Tästä tulee pitkä työpäivä. Pää sanoo, että alkaisi olla kotiinlähtöaika, mutta tuo kello on vasta 9:35. Ei voi puolitoistatuntia kestää noin kauan. Saatanan kankkunen.

t. hanu
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Oon istunut viimeisen 12 tunnin aikaan 7 kertaa paskalla. Vatsatauti ftw
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No jos se yhtään lohduttaa niin mä olen edelleen katkera joistakin 90-luvun matseista ja nautin hiukan Tupsin rämpimisestä ja olen edelleen sitä mieltä että Turun voisi hakata irti mantereesta.


Näitä löytyy aina vain...Yhtä fiksuja veijareita kuin lauma Tappara-faneja aikanaan finaaleissa...Itseäni vituttaa nainen ja itsekkyys, samoin oman joukkueeni häviämisen kulttuuri.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oon istunut viimeisen 12 tunnin aikaan 7 kertaa paskalla. Vatsatauti ftw

Itselläni on tässä ollut pieni influenssan poikanen. Ensin oli yli viikon putkeen kuumetta. Sen lisäksi on ollut jo kaksi viikkoa ihan helvetillinen yskä ja nuha, joka taitaa pikkuhiljaa paheta poskiontelotulehdukseksi (ainakin siltä tuntuu tällä hetkellä). Kaiken lisäksi tuli sitten vielä saatanan kivulias korvatulehdus johon sain muutama päivä sitten antibioottikuurin. Nyt näistä antibiooteista meni sitten pakki aivan sekaisin, varpusparvet on lennelleet iloisesti täälläkin päin. Alkaa ihan vähän jo vituttaa...
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Ei Saatanan Perkele. Miksi Janne Hauhtonen? Kertokaaa! Miksi?

Uskomaton fiilis, onneksi suomalainen jaloviinapullo vuodelta 1879 on vielä tallessa. Kohta lähtee.

Lainatakseni Hantta Virtaa: "/#"//&¤%#&#!!!!!!
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoiskaarre
Sport-Jukurit 7-4. Eihän tuossa muuten mitään erikoista olisi ollutkaan, mutta peliä johdettin jo 3-0 ja onnistuttiin kusemaan täydellisesti. Ehkä Sport tosiaan oli tänään niin hyvä, että ei mahdettu mitään, mutta vituttaa silti!

"Taitaa tulla kesä"
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Uskomatonta tohelointia... unohdin laittaa herätyskellon soimaan viime yönä. Tänään olisi ollut 1 tentti, sekä opettajan promootio jossa piti olla paikalla. Ei tässä mitään hätää, mutta kun heräät kello 13:39, tiedät mokanneesi. Vituttaahan tämä, kun noita poissaoloja on muutenkin meikäläisellä nokko.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Perkeleen vatsatauti vituttaa. Onhan tässä jo kaksi päivää paskannettu tarpeeksi, perähuuli huutaa niveaa. Välillä tuntuu että tulee ylhäältäkin päin. Ilmavaivojakin on, mutta ei paljoa uskalla revitellä. Onneksi vessa on lähellä ja muutenkin hiljainen päivä töissä.
 

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oliko tuo nyt sitten joku yllätys, että suomalaiset mestarikuljettajat rallin ja rata-autoilun saralla eivät olekkaan hankkineet ajotaitojaan vasta ajokortin saatuaan?

Mikroauton ratissa on varmasti istuttu pienestä pitäen eikä oikeassa ajoharjoittelussakaan ole mitään vikaa, jos käytössä on suljettu tienpätkä. Sen sijaan ne, jotka toteuttavat f1-haaveitaan harjoittelemalla yleisillä teillä, sietäisivät saada köniinsä, vaikka kuinka olisi ollut yöaika ja harvaan asuttu alue.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Flunssa. Jotenkin tuntu, että on veto poissa. Noh, kun tulin töistä kotiin ni 38.4 astetta.. Vissiin meneekin loppuviikko sairastellessa.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Vituttaa kun pitää olla niin kilipää että jättää kaiken aina viime tinkaan, nytkin miljoona kouluhommaa pitäisi palauttaa tyyliin samaan aikaan ja sitten pitäisi ehtiä lukemaan kokeisiinkin.. Noh, ei auta... oma valinta.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Mikroauton ratissa on varmasti istuttu pienestä pitäen eikä oikeassa ajoharjoittelussakaan ole mitään vikaa, jos käytössä on suljettu tienpätkä. Sen sijaan ne, jotka toteuttavat f1-haaveitaan harjoittelemalla yleisillä teillä, sietäisivät saada köniinsä, vaikka kuinka olisi ollut yöaika ja harvaan asuttu alue.

Suomussalmen metropolin harvaanasutuilla teillä onkin yönsilmässä ollut vilskettä.

Vituttaa se, että heräsin päikkäreiltä, jonkun urvelon lehtimyyjän soittoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös