Vitutusketju

  • 10 582 494
  • 56 150

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perkele!

Ei käy lappu pokerissa ei. 50 euroa tullut tappiota parissa tunnissa.

Ja jos sattuu saamaan taskuun pelattavat kortit, niin joku f vie kasan 38-sateenkaarella js nauraa päälle että lol. Saatana!
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei vittu soikoon mikä ihmissuhdedraama päällä. Toinen väittää toista ja toinen toista, en tiedä ketä ja mitä uskoa. Tietenkin haluaisin olla rakkaani puolella, mutten todellakaan tiedä. Toisaalta, vaakakupissa toisella puolella kenties menneisyydestä katkera ihminen... On tämä vaikeeta. Kauniit ja rohkeat livenä etten sanoisi. Puolaksi dupattuna.

Seurustelet viisikymppisen puolalaisen silikonihuulen kanssa? Kyllä muakin vituttai...ai ei naurattanut?

Anteeksi, joskus on vaan niin vaikea hillitä itsensä.
 

passenger

Jäsen
vituttaa Porin Ässät. Vittu mitä touhua. Paras joukkue moneen vuoteen muka, voi vittu. Pelaajat kiukuttelee ja kaukisvalkku ei osaa muuta kuin laittaa ne punnertamaan. Vois vaihtaa pelaajat ja valmentajat molemmat. Tämäkin tempaus silti taitaa tuoda lisäkatsojia huomiseen peliin. ihan mielenkiinnosta katsomaan että mikäs meininki siellä kentällä on.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa, kun koko elämä on täällä.

Vituttaa, kun koko elämä on täällä, Kuopiossa. Kaikki kaverit, harrastukset joita ei voi viedä mukanaan, sukulaiset, perhe, KalPa..kaikki Kuopiossa, joka on ihana paikka olla ja elää, mutta kun töitä olisi todennäköisesti enemmän tarjolla jossain ihan muualla ja tavallaan veri vetisikin jo täältä pois, jotta voisi sitten palata aikuisena tänne leikkimään kotia. Kun vaan pystyisi siihen...
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Adam D nähtävästi poissa Killswitch Engagen kokoonpanosta. Ei saatana kun meinaa fiilikset mennä koko keikasta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vitutuksen tai lähinnä surullisuuden aiheuttajana on tällä kertaa nainen. Ja myöskin sairastumiseni masennukseen. Naisesta ei tällä kertaa puhuta. Pari kertaa loppukesästä ja alkusyksystä yritin itsemurhaa ja läheiseni pakottivat minut hoitoon. Viimeksi tänään mietin Järvenpään suunnalla ajellessani, että vedänpä auton vastaantulijoiden kaistalle rekan alle ja se siitä sitten. Ajan siis autoa, henkilöautoa, työkseni. Tällä kertaa en toteuttanut tekoani, mutta ajan kanssa tätä samaa tunnetta ei jaksa.
Psykiatrilla ja lääkkeillä selvittiin aluksi, mutta tällä hetkellä taas ei tunnu siltä, että niistä olisi paskan vertaa apua.Kenties vahvempia lääkkeitä? Muutama viikko meni hienosti alkoholin kanssa, mutta nyt on taas karannut hanskasta. Kalja on ainoa mikä kiinnostaa, vaikka jaksan salibandytreeneissäkin käydä säännöllisesti. Ja tietysti lätkämatseissa, mutta siellä voi juoda kaljaa tai muita alkoholijuomia.
Mikä ihme pientä ihmistä voi vaivata, kun ei mikään kiinnosta eikä jaksa innostua mistään. Elämän pienet ilot ovat kadonneet aivan tyystin johonkin, enkä enää jaksa edes hymyillä. Pitkät työpäivät tuovat sentään helpotusta oloon, kun ei ehdi ajatella kaikenlaista. Toisaalta niillä on myös väsyttävä vaikutus, mikä myös lisää mun alakuloista oloani.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viimeksi tänään mietin Järvenpään suunnalla ajellessani, että vedänpä auton vastaantulijoiden kaistalle rekan alle ja se siitä sitten. Ajan siis autoa, henkilöautoa, työkseni. Tällä kertaa en toteuttanut tekoani, mutta ajan kanssa tätä samaa tunnetta ei jaksa.

Jos nyt välttämättä haluat tappaa itsesi, niin tee se jollain muulla tavalla, kuin rekan alle vetämällä. Sillä jätät jälkeesi vain, yhden helvetin pahat traumat saaneen rekkakuskin, joka tuskin on moista ansainnut.

Ja tämä asia on ihan silläkin lähellä itseäni, että suvussa on paljon ammattiautoilijoita, ja kertaalleen on ollut jo läheltä piti tilanne, tyttöni kummisedällä noiden itsemurhatyyppien kanssa. Se valvotti tätä kyseistä henkilö pari viikkoa, enkä halua edes kuvitella, millaista olisi jonkun vetäessä datsuninsa rekan alle.

Yhteenvetona. Jos haluat tappaa itsesi, säästä viattomat siltä paskalta.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
...Yhteenvetona. Jos haluat tappaa itsesi, säästä viattomat siltä paskalta.

Kiitos vinkistä. Nyt elämä on taas ihanaa. Itsemurha on sitä paitsi sellainen asia, missä ei voi viattomia säästää. Aina on joku, joka kärsii...
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Kiitos vinkistä. Nyt elämä on taas ihanaa. Itsemurha on sitä paitsi sellainen asia, missä ei voi viattomia säästää. Aina on joku, joka kärsii...

Itsekin aktia monesti suunnitelleena olen päätynyt samaan tulokseen. Miksi hitossa terveyskeskukset eivät voisi tarjota itsemurhapalvelua?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Brunolle tsemppiä täältä, jos se mitään auttaa. Älä sitä itsemurhaa tee, yritä miettiä vielä vaihtoehtoja ja rohkeasti vaan avun etsimistä. Ei se ole typerä, kuka apua hakee, vaan se joka ylpeyden sokaisemana sitä ei etsi ja luhistuu täysin sen takia.
 

KoJu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Täältäkin voimia Brunolle. Itsellä oli sama tilanne vielä jokin aika sitten ja samasta syystäkin. Seitsemän avioliittovuoden jälkeen tuli yksipuoleinen loppu. Kävin jo melko syvälläkin, mutta eräs vähäpätöiseltä tuntuva asia muutti kaiken. Kerran tässä parisen viikkoa takaperin ajellessani töihin, kuulin radiosta Tuomo Ruudun haastattelun. Olisikohan ollut YleX. Ruutu siinä kertoili urastaan ja erityisesti loukkaantumisistaan ja tuntemisistaan niiden suhteen. Itsellä jotenkin kolahti, kun hän sanoi jotenkin tähän tyyliin:" Mitä sitten jos on polvi vähän pipi. Monella on tilanne paljon huonompi ja vakavampi. Moni taistelee oikeasti hengestään joka päivä. Tässä ei kuitenkaan ole kyseessä mikään kuoleman vakava sairaus. Turha siitä on valittaa."
Itse ajattelen samalla tavalla. Mitä siitä, jos sydän on hajalla. Muuten olen terve, on ystäviä, sukulaisia ja monia syitä jatkaa eteenpäin, eikä valittaa.
Tietenkään se ei jokaisen kohdalla ole näin "helppoa." Ja maailman turhin lohdutus "aika parantaa haavat" on kuitenkin totta. Vielä kerran tsemppiä.
Terveiset myös Ruudulle ja kiitokset :)
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Pari kertaa loppukesästä ja alkusyksystä yritin itsemurhaa ja läheiseni pakottivat minut hoitoon. Viimeksi tänään mietin Järvenpään suunnalla ajellessani, että vedänpä auton vastaantulijoiden kaistalle rekan alle ja se siitä sitten. Ajan siis autoa, henkilöautoa, työkseni.

Ei vittu, itsemurhaa suunnitteleva taksikuski. Pitää varmaan ruveta pitämään schollmainen kysely taksikuskeille, ennenkuin uskaltaa heidän kyytiinsä lähteä. Tarvitseeko maksaa, jos matka katkeaa kesken, vai meneekö se firman piikkiin?

Että silleen...
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Olen kai tietämättäni käynyt kusella jonkun paikallisen postin työntekijän muroihin. Useita eritapauksi joissa selvästi paikallinen posti kusee kintuille, mutta eilinen alkaa jo vituttaa.
Kävin neljän jälkeen kysymyssä tulossa olevaa pakettia, tuntu olevan niin helvetin vaikeaa selvittää mitään, oli jo kuitenkin lähdössä etsimään ja kysyi siinä sitten nimeä - vastasin - välittömästi tuli tieto jottei ole pakettia siellä.
Lähetystunnuksella selviää, jotta paketti ollu eilen perillä 12.08. Voi vitun perkele, sitä ollaan niin palveluammatissa ja naamanorsunvitulla kun joku asia ei kiinnosta ja kostetaan se asiaikkaille. Haistakaa paska, kyllä löytyy joku taho jota kiinnostaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ei vittu, itsemurhaa suunnitteleva taksikuski. Pitää varmaan ruveta pitämään schollmainen kysely taksikuskeille, ennenkuin uskaltaa heidän kyytiinsä lähteä. Tarvitseeko maksaa, jos matka katkeaa kesken, vai meneekö se firman piikkiin?

Että silleen...
Vituttaa taas kerran tämä täydellinen tilannetajusi puuttuminen. Toisen itsemurha-aie onkin hyvä paikka vääntää huonotasoista läppää.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Vituttaa taas kerran tämä täydellinen tilannetajusi puuttuminen. Toisen itsemurha-aie onkin hyvä paikka vääntää huonotasoista läppää.

Jos tämä toinen selkeästi ilmoittaa vaarantavansa myös muiden ihmisten terveyden noilla aikeillaan, niin on hyvin paljon aihetta vittuilla kyseiselle henkilölle. Menköön vain minun puolestani upottamaan itsensä johonkin suohon, mutta jättäköön muiden vaarantamisen.

Yleensäkin tuollaiset, jotka kehua retostelevat itsemurha-aikeillaan, eivät aiokkaan toteuttaa uhkausta vaan hakevat sympatiaa.

Että silleen...
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tilastot

Vituttaa noi NHL:n pistehommat kun jollekin fopalle sun muille haettiin aina se toinen syöttö suurinpiirtein vielä jostain dna tutkimuksesta, mutta kun Murphy syötää voittomaalin 10 sekuntia ennen loppua - lukee NHL tilastoista Hortonin maalin olevan unassisted. Syy miksi tämä johtaa vitutukseen on tietenkin kaikki fantasy pelit ja pörssit...
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viisaudenhammasko se sieltä alko puhkeamaan. Ihan kivastihan tuo tuntuu. Syöminen ainakin oli aika mukavaa.
 

Vimes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Adam D nähtävästi poissa Killswitch Engagen kokoonpanosta. Ei saatana kun meinaa fiilikset mennä koko keikasta.

Ja jossain päin ilmoittelua voitaisiin mainita että koska soitto alkaa. Onhan se hyvä idea että viikolla keikat alkavat aikaisemmin kun joidenkin pitää herätä töihinkin, mutta näissä ei taida olla mitään vakioaikoja nykyisin. Tavastialla viikko-keikat saattavat alkaa puoliltaöin ja nosturissa yhdeksältä. nimimerkillä lämppärin + pari biisiä missannut (pahempiakin myöhästymisiä tuli bongattua).
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jos tämä toinen selkeästi ilmoittaa vaarantavansa myös muiden ihmisten terveyden noilla aikeillaan, niin on hyvin paljon aihetta vittuilla kyseiselle henkilölle. Menköön vain minun puolestani upottamaan itsensä johonkin suohon, mutta jättäköön muiden vaarantamisen.

Yleensäkin tuollaiset, jotka kehua retostelevat itsemurha-aikeillaan, eivät aiokkaan toteuttaa uhkausta vaan hakevat sympatiaa.

Että silleen...

Ensinnäkään, en aja taksia, toiseksi, se oli vain fiilis mikä silloin oli päällä.
Jos ne yhtään lohduttaa, niin en ajatellut viedä muita ihmisiä mukanani, jos tuohon ratkaisuun päädyn.
Kolmanneksi, en todellakaan hakenut sympatiaa, purin vain tuntojani, kun niitä täällä voi hyvin ja anonyymisti purkaa, ja lähinnä ajattelin, jos täällä on samasta sairaudesta kärsiviä ihmisiä, kuin minä.
Sun lähipiirissä ei selkeästikään ole ollut ketään masentunutta tai itsemurhaa suunnittelevaa ihmistä, koska sulla ei ole hajuakaan siitä miten niiden kanssa pitää toimia. Olen itse ollut sivusta katsovana osapuolena tällaisessa tilanteessa ja nyt olen siinä ihan itse.
Ja helppoa se on huudella sieltä, kun sulla ei ole hajuakaan, kuka täällä kirjoittaa, mikä mulla on fiilis, miten tosissani olen, ja kuinka pahasti olen elämäniloni menettänyt.
 

Ilmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieman pistää vituttamaan se, että oli tossa kiikarissa eräs naishenkilö. No siinä sitten aikaa tuli vietettyä hänen kanssa ja viestejä läheteltyä, mutta sitten oma kaveri tuli vetäs naishenkilön välistä ja se loppu sitten siihen se kiikarointi/yhteydenpito. Vituttaa vielä se, että sama kaveri yritti jo aikaisemmin saada erään toisen kaverin muijaa itelleen, ei onnistunu ni pitihän se sitten löytää uusi kohde. Vituttaa muutenkin kaikki, saatana!

Anna mä arvaan. Kaverisikin kannattaa Jokereita?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös