Vitutusketju

  • 10 576 211
  • 56 149

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Työkaveri. Pomo toi sille yhden helpon tehtävän ja tottakai tämä herra veti siitä herneet nenään -> työterveyteen ja sieltä pari päivää saikkua alkuun. Kehuskeli vielä, että soittamalla saa sitten lisää jos on "tarvetta".
 

tuowiiner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Taas eksyin sinne. Mitkä näitten urveloiden nimet on? Jos olisi rahaa laittaisin palkkion niitten päistä. "Tämä ei suinkaan ole Håkan vaan Akon!" Ei jumalauta...

Anne-Mari "tyhmä kana" Aaltonen ja Jussi "mies maailman ärsyttävimmän äänen takana" Putkonen

Multa liikenee heti muutama euro siihen palkkioon! Kohtuullisen peelot juontajat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä väliä jollain naarmuilla, jos auto toimii moitteettomasti?

Tuosta asiasta oli puhetta jossain toisessa ketjussa. Suomalaiset ovat ihmeellisiä jännittäjiä, jos autossa on pieni naarmu. Mitä sillä tosiaan on merkitystä? Vaihdetaanko kännykänkin kuoret, jos tulee joku kolhu?

Kai se on niin iso osa penistä ja kukapa siihen vekin haluaisi.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuosta asiasta oli puhetta jossain toisessa ketjussa. Suomalaiset ovat ihmeellisiä jännittäjiä, jos autossa on pieni naarmu. Mitä sillä tosiaan on merkitystä? Vaihdetaanko kännykänkin kuoret, jos tulee joku kolhu?

Kai se on niin iso osa penistä ja kukapa siihen vekin haluaisi.

Jos sulla kaatuu jotain paskaa paidalle tai siihen tulee reikä, niin varmaan silloin vaihdat/peset/korjautat sen paidan, etkä tallaa menemään viikkotolkulla siinä paskasessa/reikäisessä paidassa? Täysin sama asia.

Lisäksi jos autoon tulleita naarmuja ja kolhuja ei korjauta suht' nopeasti, niin ne on hyviä kohteita ruostekukintojen alkamiselle. Mutta mitä väliä jos autosta ruostuu pellit ympäriltä?
 

scholl

Jäsen
Puskurit, helmat etc. ovat useimmissa autoissa muovia. Ainakin Helsingin keskustan asukaspysäköintipaikoilla porukka peruuttaa koukuille keuloja lommoille ja muutenkin kolhivat. Itselläni on autossa naarmu takapuskurissa ja etumaski hieman hajalla, eikä viitsi tilata aikaa korjaamolle, kun esim. tuo etumaskikin on jo kerran vaihdettu. Lopputulos olisi kuitenkin se, että joku peräkoukkuspede kolhisi autoa taas joskus tässä kesän aikana. Ikävää kun auto on korjaamolla, joten mielummin sitä hoitelee niitä sitten samanaikaisesti joskus kuntoon.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Schollin kanssa tuosta pääkaupungin pysäköintiruletista tismalleen samaa mieltä. Aika hyvin tuota muoviosien kylmää kyytiä kuvasti vuosi taaksepäin se kun etsiskelin vähän ajettua vaihdokkia. Kuudesta kutakuinkin samanlaisesta autosta viidessä oli skraiduja kaikissa neljässä puskurinkulmassa ja osassa keskellä puskureitakin. Tuossa ainoassa jossa niitä ei ollut oli selitys moiseen säilymiseen se että auto oli käyty Tampereelta asti vaihtamassa. No se jäi alle ja ihmeen vähäisillä naarmuilla nyt on vuosi selvitty.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Joku vitun "röörimikko" pitää mukavasti pörisevää laitettaan päällä ja ilmeisesti suorittaa jonkin sortin työtehtävää täällä Töölössä. Ääni on samanlainen kuin paskakaivoja tyhjennettäessä, joten olisiko johonkin kellariin valunut vettä ukkosmyrskyn seurauksena ja nyt on pikku "kuivatus-operaatio" käynnissä.

Ainakin eilen joskus kymmen jälkeen olis mansku 104:ssa huoltomies raahasi vesiimurin rappuun ja tuli hetken päästä kadulle tyhjentämään sen lisäksi lokapalvelun setä oli kadulla availemassa kaivonkansia.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Allekirjoittaneen armeijakaveri muisteli kaiholla, kuinka tämä veljiensä kanssa otti kirkuvia linnunpoikasia näiden pesistä ja tunki niiden suihin aina sytytetyn kiinanpommin.

Ennen tätä tekstiä olin ihan cool vaikka työstressiä onkin, mutta toi teksti pisti vituttamaan suuresti.

Ei vittu mitä pellejä, kiinalaisia noitten janttereiden kurkkuun.
 

ludvig

Jäsen
Vitun...

YleX ja kaikki kanavan juontajat tällä hetkellä. Kuukauden verran työpaikalla joutunut kuuntelemaan lähistöllä istuvan naishenkilön radion pauketta - tarkemmin siis YleäXää. Saatanan avokonttorit, edes kaunis merimaisema ikkunasta ei pelasta enää päiviäni, kun joudun kuuntelemaan mielikuvituksettomien juontajien hölmöjä heittoja oksettavalla murteella höystettynä. Siihen vielä kun lisätään päivä toisensa jälkeen pyörivät samat soittolistat & kappaleet ja mainokset, niin johan tässä rupee jo mielenterveys pettämään.
 

tutzba

Jäsen
Voisihan se olla huonomminkin, jos vaikka kuuntelisivat Novaa, Kissiä...

...joka nykyään onkin Voice. Sorry, pakko oli päästä sanomaan.

Itseäni vituttaa se kuinka laiska olen. Pitäisi varmaan tavata kavereita kesällä ja muuta normijuttua, mutta minkäs teet. Ehkä lähden kohta kaupungilla käymään jos törmäisi muutamaan tuttuun.
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Vituttaa kesäflunssa, miksi vitussa joka kesä pitää kerran tällänen sairastaa! Ja lisäksi vituttaa että miksi juuri nyt kun on aamuvuoroviikko, olis näilläkin ilmoilla mukavempi tehdä jotain muuta ku maata ja potea päänsärkyä ja tätä helvetin tukkoista oloa.. Lisäksi moinen pilaa yöunetkin ku joka paikka on niin tukossa ettei happi kulje ilman jonkinlaista rohinaa! Vittu
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Laitoin tietokoneen käynnistymistä odotellessa radion päälle YleX:lle ja jumalauta mikä juontajapari on äänessä. Ilmeisesti Tuomaksen ja Ollin kesätuuraajia ja jos järjestettäisiin äänestys ärsyttävimmistä radioäänistä niin tämä parivaljakko voittaisi kirkkaasti.
Kuuntelepa saman kanavan aamuohjelman juontajia. Etenkin se jätkä (kuka ikinä onkaan) on aivan käsittämättömän rasittava inisijä.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa naisten väliset suhteet. Kuinka helevetti meitä muka koskaan ymmärtää? HÄH?!
Vituttaa että oon tehny täysin omasta tahdostani 12 tuntisia työpäiviä enkä voi edes mieheni kainaloon kömpiä nukkumaan kun passitin hänet rentoutumaan mökille kun hänen lomansa on kaksi viikkoa minua pidempi. Pöh.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa naisten väliset suhteet. Kuinka helevetti meitä muka koskaan ymmärtää? HÄH?!

No ei kukaan, sanon minä.

Naisten väliset suhteet ovat parhaimmillaan ihanan avoimia, rehellisiä ja aitoja ystävyyssuhteita. Pahimmillaan ne ovat tosielämän helvettiä, kuten esimerkiksi eräs "ystävyyssuhteeni" tällä hetkellä. Kun mies suuttuu ystävälleen, on edessä kipakka isku kohti naamataulua, jonka jälkeen asiat puhutaan ja sovitaan kuntoon. (Tämä oli siis raaka yleistys.) Naiset kieroilevat, puhuvat selän takana ja laskelmoivat ja vihanpito, avoin tai peitelty, voi kestää kuukausia, jopa vuosia. Siihen sitten tietenkin sotketaan myös mahdollisimman paljon ulkopuolisia mukaan.

Epäilemättä kuulostaa yleistämiseltä, mutta näin itse näen asioiden usein menevän. Enkä nyt yritä jeesustella, varmasti itsekin syyllistyn esimerkiksi selän takana puhumiseen. Mutta tiedostan kuitenkin sen olevan väärin. Taas kerran totean, että joskus olisi niin helppoa olla mies.
 

krippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ehdottomasti ja Et-Po 72 ifk5.kenttä vm05-06
Vituttaa oikeastaan kaikki - koko vitun paska elämä ja se että on liian saamaton tekemään sille mitään (tiedetään että oma vitun vika)! Ainoo lohtu on työ ja viikonloppukännit, mut sekin vituttaa ko se on niin ennalta-arvattavissa. Vituttaa pitkän parisuhteen kariutuminen (mutta ei em.syihin) ja kun siitäkään ei pääse irti neljättäkymppiä käyvä äijä poraa naisen perään ko pahanen teini saatana. Vituttaa ko olis miestä edes tekemään kovia ratkasuja, mutta ei edes siihen. Joten täytyy kai jatkaa tämän kestovitutuksen parissa - ja arvatenki vitun pitkään!!!!
Tommy Tabermannin sanoin: vituttaa niin saatanasti!!
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Schollin kanssa tuosta pääkaupungin pysäköintiruletista tismalleen samaa mieltä. Aika hyvin tuota muoviosien kylmää kyytiä kuvasti vuosi taaksepäin se kun etsiskelin vähän ajettua vaihdokkia. Kuudesta kutakuinkin samanlaisesta autosta viidessä oli skraiduja kaikissa neljässä puskurinkulmassa ja osassa keskellä puskureitakin. Tuossa ainoassa jossa niitä ei ollut oli selitys moiseen säilymiseen se että auto oli käyty Tampereelta asti vaihtamassa. No se jäi alle ja ihmeen vähäisillä naarmuilla nyt on vuosi selvitty.

Käykääpä Pariisissa katsomassa, meno on kuin eläintarhassa.. kallis mersu parkeerattu kadun reunaan. Eteen ja taakse tulleet "romut" aivan puskureissa kiinni.. Mersukuski vain tyynesti painaa puskurin puskuriin ja peruuttaa ja siirtää takana olevaa autoa 30-40 senttiä että pääsee pois. Sitten vain menoksi.. tuo on aikalailla arkipäivää siellä..
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisten väliset suhteet ovat parhaimmillaan ihanan avoimia, rehellisiä ja aitoja ystävyyssuhteita. Pahimmillaan ne ovat tosielämän helvettiä,
Ja ajoittain noita molempia yhdessä. Jonka luulen olevan sitä tosielämän helvettiäkin pahempi, ikävä kyllä :(
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kusin juuri pokerissa tilteissäni 50 ecua ja ei nukuta yhtään mutta vituttaa. Huomenna pitää lähteä vaatekauppaan mustaa pukua etsimään. Vaatekaupat ovat meikäläiselle melkein menemättömiä paikkoja. Niissä on kuuma, myyjät uivat liiveihin ja puvut maksavat paljon ja minulle sopivia housuja ei meinaa ikinä löytää, kun minulla on niin pitkät koivet!

Mieluummin painelisin vaikka aamulla töihin, mutta olen lomalla. Voi Jeesus.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Niinhän se on. Mutta veikkaan, että tässä tapauksessa tuo 3 promillen humala lieventää tuomion kuolemantuottamukseksi. Perseestähän se on, mutta niin se vain tuntuu menevän että kun rattijuoppo tappaa jonkun niin tuomio tulee kuolemantuottamuksesta. En todellakaan ymmärrä miksi kännissäolo on lieventävä asianhaara. Vittu jos tapat jonkun kännissä niin samantien 5 vuotta lisää siitä. Suomen oikeuslaitos, vituttaa!

Vanhahko viesti. Mutta pakko puuttua vähän, kun en ainakaan nähnyt kenenkään korjaavan tuota virhettä.

Vaikka olisi kuinka vetänyt aineita tai viinaa, niin se ei ole lieventävä asianhaara. Ainoastaan siinä tapauksessa, että aineet on pumpattu sinuun jonkun muun toimesta. Mutta jos itse olet viinaa vedellyt ihan vapaaehtoisesti ja sen jälkeen syyllistyt rikokseen, niin kännissä oleminen ei lievenne millään tavalla tuomiota.

Olisihan se nyt mielenkiintoista. Haluaa hakata jonkun, ei muuta kuin vetää ensin pään sekaisin, niin pääsee pienemmällä rangaistuksella. Ei ei. Ei lievennä mitenkään.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lokin perkeleet!

Mikä vittu noissakin perserei'issä on niin ihmeellistä, että niitä pitää suojella. Just kävin espalla jäätelöllä, oli tarkoitus istahtaa puistonpenkille ja nauttia jäätelö siinä ohi käveleviä ihmisiä katsellen. Ei onnistu. Vittu ne paskakasat hyökkäilee päälle ja yrittää ryöstää jäätelön. Jätskikioskin auringonvarjon alla piti sekin sitten nauttia. Kiskan täti muisti varoittaa kaikkia asiakkaita lokeista ja käski pitää jäätelön leuan alla. Kaikki eivät kuitenkaan onnistuneet jäätelöään suojelemaan ja pari lokkia onnistui hyökkäyksissään.

Pahimmillaan meno oli kuin elokuvassa Linnut, kun pari nuorta naista osti jäätelöt. Parikymmentä lokkia heti kimpussa ja pahalta näytti. Tarina ei kerro onnistuivatko tytöt jätskejään suojelemaan.

Tehkää nyt vittu jotain noille linnuille!
 

J.Petke

Jäsen
Mikä vittu noissakin perserei'issä on niin ihmeellistä, että niitä pitää suojella. Just kävin espalla jäätelöllä, oli tarkoitus istahtaa puistonpenkille ja nauttia jäätelö siinä ohi käveleviä ihmisiä katsellen. Ei onnistu. Vittu ne paskakasat hyökkäilee päälle ja yrittää ryöstää jäätelön. Jätskikioskin auringonvarjon alla piti sekin sitten nauttia. Kiskan täti muisti varoittaa kaikkia asiakkaita lokeista ja käski pitää jäätelön leuan alla. Kaikki eivät kuitenkaan onnistuneet jäätelöään suojelemaan ja pari lokkia onnistui hyökkäyksissään.

Pahimmillaan meno oli kuin elokuvassa Linnut, kun pari nuorta naista osti jäätelöt. Parikymmentä lokkia heti kimpussa ja pahalta näytti. Tarina ei kerro onnistuivatko tytöt jätskejään suojelemaan.

Tehkää nyt vittu jotain noille linnuille!

Minä harrastan vapaa-aikanani lintuja. Käyn ruokkimassa niitä tuossa kaupungin laidalla koska muuta elämää minulle ei oikein ole kun minun aviomieskin jo kuoli ja jäin leskeksi. Olen vahvasti sitä mieltä että onhan lintujenkin jostain ravinto saatava ja minä taas koen siitä suuren ilon kun voin heitä auttaa tarjoamalla ruokaa. Ovat niin kauniita nuo lokit.

Terv: Mummo 72v.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös