Vitutusketju

  • 10 559 956
  • 56 140

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
V*tuttaa kun alaisina on kaksi veijaria jotka vastaavat
Homer Simpsonin, Harpo Marxin ja Stonehengen kivipaasien hybridiä niin
- älykkyyden
- siisteyden ja
- työtehon osalta.

EI V*TTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
 
Viimeksi muokattu:

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Master Chief kirjoitti:
Vitun Penguins! Ette sitten voineet voittaa varsinaisella peliajalla!

Väliäkö tuolla, pisteet kotiin. On se Staal muuten ihme vempula. Jotta ei off-topiciksi menisi, niin vituttaa tuo Fleury, kun sille tulee ihan ihme nukahduksia joka matsissa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
tinkezione kirjoitti:
Väliäkö tuolla, pisteet kotiin. On se Staal muuten ihme vempula. Jotta ei off-topiciksi menisi, niin vituttaa tuo Fleury, kun sille tulee ihan ihme nukahduksia joka matsissa.

Yks vitun hailee kumpa sen lopulta voitti kun pitkävetolapulla oli kakkonen.
 

Jeffrey

Jäsen
Vittu, että alko vituttaa. Piti huomenna viettää mukavaa lauantai päivää kattomalla HD-futista, mutta se saatanan HD-vastaan otin ei vieläkään ole postiin tullu! Vitun Canal Digital lupasi sen viikossa, nyt on mennyt puoltoista! Missä vitussa se mun boksi on! Taitaa jäädä HD-futikset ens kaudelle?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Vituttaa kun olen yrittänyt tässä parin viikon ajan hommata mökkiä juhannukseksi ja kaikki mökit ovat pelkästään viikkovuokralla!! Turhalta tuntuu maksaa 7 päivästä, kun ei ole mahdollisuutta kellään olla mökillä kuin viikonloppu. Lauantaina varmat pois lotosta ja oman mökin ostoon...
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Kylläpäs nyt ns "ohuesti" vituttaa muijan kanssa tappeleminen. Ei auta, kännit on vedettävä, vaikka se on kyllä huonoin ratkaisu tähän tilanteeseen. Harvoin mua vituttaa, mutta nyt katkes kamelin selkä.

Selvitellään tilsua sitten huomenna.
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa aivan suunnattomasti että tänä kännyköiden aikakautena pitää olla tavoitettavissa 24h. Jos en vastaa kahteen puheluun niin jo huolestutaan ja pistetään viestiä että "soita kun et kerran itse vastaa". Voi helevetti, miksiköhän en vastaa? Yksi syy voi olla että en halua vastata. Lopulta asia oli niinkin tärkeä että piti neuvoa kaveria hifilaitteiden kanssa. Mikä vitun palvelulinja minä olen? Jos toinen soittaa niin onko aina PAKKO soittaa hänelle ensi tilassa takaisin?

"Etkö nähnyt että olin soittanut sulle?"
"Näin"
"No miksi et soittanut takaisin"
"No helvetti en jaksanut juuri silloin"
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
J.Petke kirjoitti:
"Etkö nähnyt että olin soittanut sulle?"
No voihan tohon vetää aina perinteiset, kännykkä taskunpohjalla jossain/äänettömällä/olin suihkussa jnejne.. mutta kyllähän se vituttaa jos ollaan heti tivaamassa miks ei vastata!
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minua vituttaa nykyajan lätkäfanit.Ei tässä tuohussa ole enää tunnetta mukana. JA:n keskusteluissakin keskitytään lähinnä kehumaan toisiaan, toistensa joukkueita, pelaajia, valmentajia, faneja...
''Lempi joukkue X, sympatiat Y:lle''

Ei näin!
Sympatiaa ei tueta tässä lajissa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa tämä perhana räkätauti, jota on jatkunu jo pitkälle toista viikkoa. Kurkku kuin santapaperia ja nenä vuotaa yötä päivää. Saisi jo pikkuhiljaa parantua, mikä lie pandemia liikkeellä, kun moni muukin on valitellut samoja vaivoja.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
NemI kirjoitti:
Minua vituttaa nykyajan lätkäfanit.Ei tässä tuohussa ole enää tunnetta mukana. JA:n keskusteluissakin keskitytään lähinnä kehumaan toisiaan, toistensa joukkueita, pelaajia, valmentajia, faneja...
''Lempi joukkue X, sympatiat Y:lle''

Ei näin!
Sympatiaa ei tueta tässä lajissa.
Ja etenkin viime kausi kun kaikki olivat niin kovasti Ässien kannalla. Hyi!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Eino_Mies kirjoitti:
Vituttaa tämä perhana räkätauti, jota on jatkunu jo pitkälle toista viikkoa. Kurkku kuin santapaperia ja nenä vuotaa yötä päivää. Saisi jo pikkuhiljaa parantua, mikä lie pandemia liikkeellä, kun moni muukin on valitellut samoja vaivoja.
Tähän on olemassa yksi hyvä lääke, nimittäin teeppäs pari tulikuumaa koskenkorva-valkosipulipunssia. Eli normaaliin juomalasiin viisi senttilitraa kossua, kaksi valkosipulinkynttä pieniksi paloiteltuna sekaan, lisätä voi myös teelusikallisen sokeria jos haluaa, sekä päälle lasi täyteen tulikuumaa vettä. Sitten sekoitetaan hyvin.
Välittömästihän tätä ei pysty juomaan, mutta lasi nokan alle ja hengittelet niitä höyryjä aina, kun et juo. Heti vaan kun pystyy, niin punssi kiduksiin ja näitä samanlaisia siis kaksi kappaletta.
Seuraavana aamuna kun heräät, räkätaudit ja flunssat ovat voitettu.

Itseäni vitutti muutama päivä sitten, kun löysin kadulta 50 euroa. Ennenkuin nostin sen ylös maasta, niin katsoin sen olevan 100 euron setelin. Sinne meni vittu 50 euroa puhdasta voittoa.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Puhelin meinaa taas temppuilla, eilen lopetettuani puhelun ilmestyi näytölle "1 puhelu tullut". Se olikin tullut jo tunti aikaisemmin, mutta silloin ei mitään havaintoa puhelusta. Kuulemma oli hälyttänyt normaalisti, mutta ei vaan soinut täällä päässä.

Olo on ihan paska, toista viikkoa yskä ja kurkku kipeä ja pientä lämpöä jatkuvasti.
Vituttaa jos jää tänään hallille menemättä, kyllähän sitä jäähallissa jaksaisi istua, mutta kävelymatkat tässä kunnossa arveluttaa.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Pingu kirjoitti:
Puhelin meinaa taas temppuilla, eilen lopetettuani puhelun ilmestyi näytölle "1 puhelu tullut". Se olikin tullut jo tunti aikaisemmin, mutta silloin ei mitään havaintoa puhelusta. Kuulemma oli hälyttänyt normaalisti, mutta ei vaan soinut täällä päässä.

Oletko ottanut akkua irti? Se auttaa ainakin Nokian puhelimissa moneenkin vikaan ja voipi auttaa myös puhelimesi kohdalla, jos se ei auta niin sitten huoltoon.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Jykke1978 kirjoitti:
Oletko ottanut akkua irti? Se auttaa ainakin Nokian puhelimissa moneenkin vikaan ja voipi auttaa myös puhelimesi kohdalla, jos se ei auta niin sitten huoltoon.
Enpä ole kokeillut, kiitos vihjeestä. Joku aika sitten tuo katkaisi puheluita miten sattui, ja sai olla selittelemässä että en lyönyt luuria korvaan.
Mutta kokeillaan, josko se kävisi taas toimimaan kunnolla.
 

Furillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TML
Vituttaa. Tuolla HFBoardsin puolella ei ikinä ole ollut mikään korkea taso suomalaisten kirjoittajien osalta, mutta vittu että nämä muutamat porilaiset kyllä vetävät sellasta ralli-englantia, että oksat pois. Muutenkin äijien jutut ja homerismit ovat ihan uskomatonta paskaa. "Jesse, the Future", shaatana.

http://hfboards.com/showthread.php?t=349941
 

Miljonääri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappaja, Nashville Predators, FC Köln
Vittu että toi Leeds on paska! Toivottavasti putoavat sarjatasoa alemmaksi. Ei olisi näköjään tänäänkään pitänyt luottaa niihin.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jani Alkio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös