Vitutusketju

  • 10 547 997
  • 56 138

Tobias

Jäsen
Helvettiäkö murehditte noin paljon?

Pärde kirjoitti:
Juuri tänään voisin sanoa samaa naisista...

Kyllä, vituttaa. Hyvä lopetus kesälle.

Omasta mielestäni ihmiselle tekee hyvää olla yksin, ilman parisuhdetta. Omalle kohdalleni ainakin sopii helvetin hyvin, että sählää ympäriinsä eikä kiinny ikinä keneenkään. Eipä ole koskaan tarvinnut kirjoittaa vitutusketjuun tai naisasiat-ketjuun minkään naisista johtuvan vitutuksen takia mutta hauskaa on ollut senkin edestä.

Jokaisella on toki tyylinsä ja tunteensa, ymmärrän toki sen. Mutta suosittelen kokeilemaan kunnon vauhdikasta sinkkuilua, ikää on itselläni päälle 30 vuotta eikä voisi parisuhteet vähempää kiinnostaa. Ja elämä hymyilee!
 
Perkele, että ihmiselämässä voikin tapahtua sekuneissa asioita, joiden jälkipyykkäämiseen menee sitten useampiakin päiviä.

Lauantaina tapahtui jotain, jota minulle ei yleensä koskaan tapahdu. Kolmatta päivää kestäneet juhlallisuudet olivat johtaneet seurueemme erääseen paikalliseen räkälään. Siinä sitten nuokuin melkoisessa soosissa tupakkia poltellen ja yritin näyttää edes jotenkuten normaalilta ihmiseltä.

"Lähetkö sä tanssimaan", kuului yhtäkkiä viereltäni. Ajattelin, että nyt minulle taidetaan hieman vittuilla, harvoin sitä tämän näköistä paviaania tanssiin pyydetään.

Kohotin tässä vaiheessa armottoman juopottelun johdosta jonkinlaisen käyneen syysmarjan ja raa´an jauhelihan sekoitukselta näyttävää naamaani ja huomasin, että katsos, tuo yhden paikallisen kaupan hirmu mukava kassatyttönenhän se siinä tanssihommiin kutsuu.

Ja mitä tekee urpo tämä! "Öh, en mä lähde, mutta toi lähtee", tokaisin ja osoitin vierelläni istuvaa, vähintään yhtä rappioituneen oloista ystävääni. No, kaveri pääsi sitten tanssiin ja meikä jäi pöytään ihmettelemään.

Iski ujous ja pelko siitä, että en taida olla ihan edustavimmillani juuri tällä hetkellä. Enkä minä sitä paitsi osaa tanssia! Meikä nyt näyttää ihan normaalisti kävellessäänkin melko naurettavalta, saati sitten tanssilattialla jonkun hittibiisin tahtiin kiemurrellessani. Ja olihan vatsassa sijaitseva elimistöni pitkään jatkuneiden juhlallisuuksien jäljiltä siinä kunnossa, että jos olisin jotain väärää lihasta hieman supistanut, niin olisi mennyt koko homma kalsaripyykiksi.

Toivottavasti se tyttö edes tajusi tilanteeni. En kuitenkaan halunnut loukata tai olla torjuva. Mielelläänhän minä olisin lähtenyt, jos noita em. ongelmia ei olisi olemassa. Kyseessä on kuitenkin mukava tyttö, joka aina kaupassa asioidessani nätisti hymyilee ja ojentaa vaihtorahat kauniisti puhellen. Olisi vaikka istahtanut siihen pöytään juttelemaan, olisin lonkerot tarjonnut.

Perkele. Hieman vituttaa, kun en lähtenyt. Uskaltaakohan sitä enää lähikaupassa edes asioida?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
cosmic_rodeo kirjoitti:
Perkele. Hieman vituttaa, kun en lähtenyt. Uskaltaakohan sitä enää lähikaupassa edes asioida?

No mutta hei, tästähän saat hyvän aasinsillan heittää läppää mimmille. Voithan aina pahoitella, ettet ollut oikein tanssikunnossa. Rohkeesti lähikauppaan vaan.
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
cosmic_rodeo kirjoitti:
Uskaltaakohan sitä enää lähikaupassa edes asioida?

No nythän sä menet luonnollisesti sanomaan sille nätisti hymyilevälle tytölle, että "taisin olla lauantaina tannsitouhuun liian humalassa, vaikka olisin kovasti halunnutkin tanssia sun kanssa. Voinko viedä sut vaikka syömään ennemmin kuin tanssimaan"?
 

scholl

Jäsen
Alamummo kirjoitti:
No mutta hei, tästähän saat hyvän aasinsillan heittää läppää mimmille. Voithan aina pahoitella, ettet ollut oikein tanssikunnossa. Rohkeesti lähikauppaan vaan.

Samaa mieltä. Sano vaan rohkeasti, että olit tukossa. Kyllähän kaikki tajuavat, että olit sillä kertaa baarissa brenkku- eikä tanssiasioilla.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Auts. Olin äsken leikkauspöydällä ja nyt tikit sitten pari viikkoa jalassa. Ainakin huomenna odotettavissa mukavaa tykytystä vasemmassa jalassa. Muuten kyllä kestää mutta ainakin kiekkoporukan ensimmäiset harkat jäävät väliin... Elämä on.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Vituttaa se, että jonkun elämä voi olla niin säälittävää että tulee kahden päivän vitutus kun ei lähde tanssimaan jonkun mimmin kanssa :D
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
NHL kirjoitti:
Vähän vituttaa olla intissä. Elämä on.

Hajoa sinä aamureino aamuihisi!

Intin jälkeen sitten huomaat ("ennenpitkää"), että moinen ajanjakso oli sitä helpointa aikaa ihmisen elämänkaaren aikana. Vasta armeijan jälkeen sinä joudut tekemään Todellisia Päätöksiä lopun elämäsi suhteen. Ellet sitten päätä mennä suoraan intistä Kadettikouluun? Tuon alan valitsevat pääsevät nykyään kivasti kansainvälisiin tehtäviin, ja täysi eläke odottaa jo 50-vuotiasta "veteraania"...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Paitselo kirjoitti:
Intin jälkeen sitten huomaat ("ennenpitkää"), että moinen ajanjakso oli sitä helpointa aikaa ihmisen elämänkaaren aikana. Vasta armeijan jälkeen sinä joudut tekemään Todellisia Päätöksiä lopun elämäsi suhteen. Ellet sitten päätä mennä suoraan intistä Kadettikouluun? Tuon alan valitsevat pääsevät nykyään kivasti kansainvälisiin tehtäviin, ja täysi eläke odottaa jo 50-vuotiasta "veteraania"...
Olisit itse jäänyt sinne duuniin jos se niin hauskaa oli ja siitä vielä tuollaiset edut saa. Vai onko tuo nyt sitä katkeraa tilitystä, kun eivät ottaneet?

nim. työ- ja muualla elämässä helppoa ja hauskaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jahas, ovat saaneet sitten pilalle Maikkarin suurinpiirtein ainoan hyvän kotimaisen ohjelman. Mika Saukkonen Elixirissä...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mister Pariisille vielä tiedoksi ja tarkennukseksi, että miehet todellakin ovat tyhmiä, eikä se varsinaisesti minua enää vituta, olen jo niin tottunut. Mutta se vituttaa, että me naiset, itseni mukaan lukien, olemme hölmöjä ja kerta toisensa jälkeen menemme näiden tyhmien miesten asettamiin ansoihin. Vaikka niin hyvin tiedämme sen muuttamattoman tosiasian, että miehet siis todellakin ovat tyhmiä, eivätkä aiheuta muuta kuin harmia ja huolta.

No, ei se mitään. Juuri nyt näyttäisi siltä, että saan tämän hetkisen miesten aiheuttaman ongelmani suurinpiirtein hoidettua. Olenhan nainen, ja sen vuoksi äärimmäisen taitava selvittämään kaikenlaisia tilanteita.

Että eipä nyt tällä hetkellä vituta juurikaan mikään.
 

Mace

Jäsen
metsänpeikko kirjoitti:
Mister Pariisille vielä tiedoksi ja tarkennukseksi, että miehet todellakin ovat tyhmiä, eikä se varsinaisesti minua enää vituta, olen jo niin tottunut. Mutta se vituttaa, että me naiset, itseni mukaan lukien, olemme hölmöjä ja kerta toisensa jälkeen menemme näiden tyhmien miesten asettamiin ansoihin. Vaikka niin hyvin tiedämme sen muuttamattoman tosiasian, että miehet siis todellakin ovat tyhmiä, eivätkä aiheuta muuta kuin harmia ja huolta.

Niin, kannattaa kyllä todellakin miettiä, kumpi tuollaisessa tilanteessa on se oikeasti tyhmempi osapuoli: se paskakasa vai se idiootti, joka kerta toisensa jälkeen menee kiinnostuneena nuuhkimaan moista kasaa. Jokaisella toki omat mieltymyksensä, mutta kuitenkin...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
dana77 kirjoitti:
nim. työ- ja muualla elämässä helppoa ja hauskaa.
Ja mitähän tuo nälväisy kadettikoulun käyneiden eläke-eduista tarkoitti?
Mistäs sinä tiedät, mitä kouluja minä olen käynyt? Voitko todella olla niin lapsellinen, että olet pokkana uskonut kaiken mitä minä tällä palstalla olen tekstin kautta esille syytänyt?
Voi herranen aika, miten jotkut ovat herkkäuskoisia ja helposti johdateltavia.

Mietipä sitä.
 
Viimeksi muokattu:

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mace kirjoitti:
Niin, kannattaa kyllä todellakin miettiä, kumpi tuollaisessa tilanteessa on se oikeasti tyhmempi osapuoli: se paskakasa vai se idiootti, joka kerta toisensa jälkeen menee kiinnostuneena nuuhkimaan moista kasaa. Jokaisella toki omat mieltymyksensä, mutta kuitenkin...

No, kiitos myötätunnostasi. Kuten jo sanoin, sehän tässä vituttikin, ettei vaan taas tajunnut olla menemättä sinne kasalle. Vaan nytpä näyttäisi sekin kasa tosiaan tulleen kerätyksi ja siivotuksi, joten voit olla rauhassa. Minä en enää koskaan mene kasalle nuuhkimaan, ainakaan seuraavaan kolmeen päivään. Ja pistän vielä ilmaisen hymiön perään, kaikille tosikoille =).
 

Mace

Jäsen
metsänpeikko kirjoitti:
No, kiitos myötätunnostasi. Kuten jo sanoin, sehän tässä vituttikin, ettei vaan taas tajunnut olla menemättä sinne kasalle. Vaan nytpä näyttäisi sekin kasa tosiaan tulleen kerätyksi ja siivotuksi, joten voit olla rauhassa. Minä en enää koskaan mene kasalle nuuhkimaan, ainakaan seuraavaan kolmeen päivään. Ja pistän vielä ilmaisen hymiön perään, kaikille tosikoille =).


Älä toki turhaan ole minun mielenrauhastani huolissasi, se voi oikein hyvin, kuten elämäni muutenkin. Eivätkä nuo aiheuttamasi hajuhaitat edes ulotu tänne asti, joten tongi rauhassa... ;)
 

scholl

Jäsen
Hyvin alkoi tämäkin päivä. Ensin piti herätä epäinhimillisen aikaisin, kun auto piti viedä laitettavaksi. No se meni ihan hyvin, mutta matkalla laitoin epähuomiossa NRJ kanavan ja huomasin siellä sellaisen fullkaatopaikkahemmon höpisevän. Tämä hahmo Tenkanen on sekä äärimmäisen tyhmä että ärsyttävä. Täydellistä Ämmässuo-materiaalia. No onneksi siitäkin pääsi eroon vaihtamalla kanavaa, mutta sitten kun tulen kotiin niin tuossa oven edessä tulee mörönnäköinen hinttari kysymään "moi, koska sä oot lähössä". Siis mitä vittua. Missä vaiheessa olen mennyt tekemään mörköjen kanssa sinunkauppoja. Ja mikä ihmeen kommentti se seuraava repliikki "no hätä" on. Harmittaa vähän, kun en kyseistä nilkkiä uhkaillut kunnolla. Kaikista vittumaisinta on se, että ko. nilkki oli laittanut koko kadun pätkän sellaisilla nauhoilla, jotta nilkkien autot voivat täyttää sen. Siis ovessahan on ollut jo viikon ajan joku lappu, että tuossa sivukadulla kuvataan joku olavi virran uusi musavideo ja blaa blaa blaa. No anyway jussi pajunen on aikamoinen nysväri, kun antaa tuollaisten nilkkien kuvata täällä yhtään mitään. Puhumattakaan, että antaa heidän viedä kaduilta kaikki parkkipaikat omille ladoilleen. Saunan taakse, saunan taakse, saunan taakse...

Pakko nyt napata jotain vitutusta vähentävää aamiaista, muuten tulee pahaa jälkeä, kun tod.näköisesti nilkin vielä tuossa ulkona näen.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Törmäsin työmatkalla lintuun (aivan oikein, lue sattui haaveriketju..) ja nyt sitten toinen puoli naamaa ruvella..ihmisten ilmoilla ei kehtaa varmaan liikkua s-tana..

Omaisuutta pitäisi ruveta jakamaan emännän kanssa, sekin vielä..
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Paitselo kirjoitti:
Ja mitähän tuo nälväisy kadettikoulun käyneiden eläke-eduista tarkoitti?
Mikä vitun nälväisy? Sinähän niitä kehuit ("Tuon alan valitsevat pääsevät nykyään kivasti kansainvälisiin tehtäviin, ja täysi eläke odottaa jo 50-vuotiasta "veteraania"...")
Paitselo kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät, mitä kouluja minä olen käynyt? Voitko todella olla niin lapsellinen, että olet pokkana uskonut kaiken mitä minä tällä palstalla olen tekstin kautta esille syytänyt?
Miksi minua kiinnotaisi mitä kouluja sinä olet käynyt?

Sinä sanoit että intissä olo on helpointa ja että vasta armeijan jälkeen joutuu tekemään Todellisia Päätöksiä lopun elämäsi suhteen ja näinhän homma ei minun mielestäni ole. Inttiä ennen nautitaan yhteiskunnan tarjoamasta koulutuksesta, jolloin ihmisellä ei juurikaan velvotteita ole ja intin jälkeen jopa vieläkin vapaammasta jatkokoulutuksesta. Tämän jälkeen päästään nauttimaan työelämästä ja saadaan siitä palkkaa (tämä kaikki samalla kuin voi nauttia kavereiden, tyttöystävien/vaimojen tai lapsiensa seurastta). Kaikki nämä voittavat armeijassa olon, sillä poikkeuksella ettei ole niin ajatusrajoittunut että ei itse saa päätettyä milloin syö tai käy kusella. Tokihan jos nuo valinnat tuottavat kohtuutonta vaikeutta niin esim. vankila on armeijan jälkeen paikka jossa tuon päätöksenteon voi ulkoistaa.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Hommasin tuossa viimeviikonloppuna joukkueen tonne: www.hockeyarena.net
..ja nyt vituttaa ku sinne ei pääse sisälle sen kolmensadan yhtäaikaisen käyttäjän rajoituksen takia. No myöhemmin sitten.
 

Junskeri

Jäsen
Vituttaa oma tyhmyys!

Liittymäsi laskun summa ajalta 13.8.2005-30.8.2005 on noin 192,11 euroa.

joista mm.
Ulkomaan puhelut
137,66 euroa

Oma vika, mut vitun vittu.
Yleensähän lasku on se 20-30e/kk.
 

Kaivanto

Jäsen
Miksiköhän helvetissä vähän kaikkialla kannetaan pöytään ihmisten kiusaksi perkaamatonta broileria? Koiven taikka siiven syöminen on kuin tonkisi tähteitä roskiksesta. Vaivalloista syömistä, inhottavia jänteitä, rustoja, luita, hyi vittu. Saa sitä lintua fileinä ja pihveinäkin eikä niiden kilohinta edes ole dramaattisesti erilainen kuin jätteiden seasta löytyvillä syötävillä osilla.
 

julijussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jack "matkalla" Kerouac
Kaivanto kirjoitti:
Miksiköhän helvetissä vähän kaikkialla kannetaan pöytään ihmisten kiusaksi perkaamatonta broileria? Koiven taikka siiven syöminen on kuin tonkisi tähteitä roskiksesta. Vaivalloista syömistä, inhottavia jänteitä, rustoja, luita, hyi vittu. Saa sitä lintua fileinä ja pihveinäkin eikä niiden kilohinta edes ole dramaattisesti erilainen kuin jätteiden seasta löytyvillä syötävillä osilla.

Tuo on kyllä niin totta. Itse jätän samasta syystä syömättä esim. kyljykset ja ravut. Minusta ruoan pitää olla sellaista että sen voi syödä kokonaan ilman kirurgintarkkaa veitsenheiluttelua tai muuta nysväystä. Käytänpä tilannetta hyväkseni ja purnaan vielä työmaasyöttölästä, joka tarjoaa pizzoissaan aina ananasta tai persikkaa. Haloo! Kyseiset elintarvikkeet kuuluu syödä huoneenlämpöisenä vaikkapa jälkiruokana, ei lämpimänä kebusiivujen ja juuston seassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös