Vitutusketju

  • 10 579 887
  • 56 150

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti scholl
Huppari on lenkkeilyyn/ulkoiluun/hikirätiksi tarkoitettu. Helsingissä tuosta olisi käännytetty ovelta.

Ehkä siellä Strindbergillä jota sinulle suosittelin. Eipä ole muuten ikinä käännytetty. Joko meillä on erilainen käsitys Helsingistä tai sitten Scholl ei ole ikinä koettanut mennä baariin huppari päällä. Epäilen jälkimmäistä. Voin kuitenkin kertoa että ainakin nuorison (18-25 v.) suosimissa paikoissa on täysin sallittua käyttää hupparia, myös Helsingissä. Itseäni ei ole ikinä käännytetty ovelta ja olen ollut pukeutunut myös huppariin.
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti Koala
Vituttaa. Eilen tuli tieto, että lopunelämä menee tämän taudin kanssa tuskastellessa. Krooniseksi sanoivat. Elinajanennuste kertoi karua kieltään; hyvässä tapauksessa elän vanhaksi taudin sotkematta elämääni sen enempää. Huonosti jos käy, lopetan Turun katujen tallaamisen 2008 hujakoilla.

Sairaalareissuja, kokeita, itkua ja päihteettömiä viikonloppuja odotettavissa. Tekemistä riittää muutamaksi vuodeksi eteenpäin ainakin.

Vittu. Kaiken piti olla jo selvää. Kaikki näytti menevän hyvin ja sitten lääkäri soittaa lottoarpojan monotonisella äänellä, että hyvää vitun 18v syntymäpäivää.

Äiti ja isä ottaneet positiivisesti ja koittavat valaa optimismia monihenkiseen perheeseen. Kaveripiiri vaikeni syvään hiljaisuuteen, kun kuulivat. Edellisperjantaina eräs ystävä jäi junan alle. Viime perjantaina yksi ystävä ajoi kaivuria päin onnistuen hankkeessaan. Muutakin synkkää on tapahtunut ja nyt tämä. Turun nuoriso elää varpasillaan koko ajan, eikä kukaan halua enää mitään huonoja uutisia. Tuntui aika pettäjäfiilikseltä kertoa tämä.

Elämä jatkuu, naisilla edelleen pesä, minulla edelleen penis ja äiti tekee vieläkin safkat. Mutta kyllä sitä joskus haluaisi vielä kokea huolettoman elämän.

Vituttaa myös terveet ihmiset, jotka valittavat jostain vitun muleiooaudii, munmutsionhuora, mulonketsuppiloppu jne.

Iloitkaa siitä elämästä, te elätte sen vaan kerran.

Kiitos tuosta viestistä. Mä oon tässä monen kaverin kaa jutellu viimeaikoina ku ne tuntee olevansa umpikujassa. Näytin tän viestin niille ja ne tajus et kuin hyvin niillä on asiat. Sä sait noilla sanoilla monta mun kaveria miettimään ja mahdollisesti pelastit ne. Kiitos siitä. Sulle voimia ja jaksamista. Mä toivon et saadaan lukea sun viestejä täällä vielä pitkään.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Taisinpa juuri hankkia kevätflunssan, terassi oli kuitenkin pakko korkata.
Muuten ei vituttaisi mutta ens maanantaina on pakko olla kunnossa kun koittaa lähtö kohti Itävaltaa!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Koala
Vituttaa. Eilen tuli tieto, että lopunelämä menee tämän taudin kanssa tuskastellessa. Krooniseksi sanoivat. Elinajanennuste kertoi karua kieltään; hyvässä tapauksessa elän vanhaksi taudin sotkematta elämääni sen enempää. Huonosti jos käy, lopetan Turun katujen tallaamisen 2008 hujakoilla.



Iloitkaa siitä elämästä, te elätte sen vaan kerran.

Jaksamisia kovasti sulle. Pistää jotenkin uuteen valoon omankin elämän tuo sinun viestisi.
 

emppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ja ne muut pikku seurat.
Viestin lähetti Koala
Vituttaa. Eilen tuli tieto, että lopunelämä menee tämän taudin kanssa tuskastellessa. Krooniseksi sanoivat. Elinajanennuste kertoi karua kieltään; hyvässä tapauksessa elän vanhaksi taudin sotkematta elämääni sen enempää. Huonosti jos käy, lopetan Turun katujen tallaamisen 2008 hujakoilla.

Sairaalareissuja, kokeita, itkua ja päihteettömiä viikonloppuja odotettavissa. Tekemistä riittää muutamaksi vuodeksi eteenpäin ainakin.

Vittu. Kaiken piti olla jo selvää. Kaikki näytti menevän hyvin ja sitten lääkäri soittaa lottoarpojan monotonisella äänellä, että hyvää vitun 18v syntymäpäivää.

Äiti ja isä ottaneet positiivisesti ja koittavat valaa optimismia monihenkiseen perheeseen. Kaveripiiri vaikeni syvään hiljaisuuteen, kun kuulivat. Edellisperjantaina eräs ystävä jäi junan alle. Viime perjantaina yksi ystävä ajoi kaivuria päin onnistuen hankkeessaan. Muutakin synkkää on tapahtunut ja nyt tämä. Turun nuoriso elää varpasillaan koko ajan, eikä kukaan halua enää mitään huonoja uutisia. Tuntui aika pettäjäfiilikseltä kertoa tämä.

Elämä jatkuu, naisilla edelleen pesä, minulla edelleen penis ja äiti tekee vieläkin safkat. Mutta kyllä sitä joskus haluaisi vielä kokea huolettoman elämän.

Vituttaa myös terveet ihmiset, jotka valittavat jostain vitun muleiooaudii, munmutsionhuora, mulonketsuppiloppu jne.

Iloitkaa siitä elämästä, te elätte sen vaan kerran.

Lainatakseni erään idols-tuomarin sanoja
"Sä kosketit mua"

ei vaan...omat ongelmat tuntuu taas niin pieniltä vaikkei omakaan terveydentila ole sieltä parhaimmasta päästä.

Jaksamisia teille vaikkei aina siltä tunnukaan.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Koala
Vituttaa. Eilen tuli tieto, että lopunelämä menee tämän taudin kanssa tuskastellessa. Krooniseksi sanoivat. Elinajanennuste kertoi karua kieltään; hyvässä tapauksessa elän vanhaksi taudin sotkematta elämääni sen enempää. Huonosti jos käy, lopetan Turun katujen tallaamisen 2008 hujakoilla.

Sairaalareissuja, kokeita, itkua ja päihteettömiä viikonloppuja odotettavissa. Tekemistä riittää muutamaksi vuodeksi eteenpäin ainakin.

Vittu. Kaiken piti olla jo selvää. Kaikki näytti menevän hyvin ja sitten lääkäri soittaa lottoarpojan monotonisella äänellä, että hyvää vitun 18v syntymäpäivää.

Äiti ja isä ottaneet positiivisesti ja koittavat valaa optimismia monihenkiseen perheeseen. Kaveripiiri vaikeni syvään hiljaisuuteen, kun kuulivat. Edellisperjantaina eräs ystävä jäi junan alle. Viime perjantaina yksi ystävä ajoi kaivuria päin onnistuen hankkeessaan. Muutakin synkkää on tapahtunut ja nyt tämä. Turun nuoriso elää varpasillaan koko ajan, eikä kukaan halua enää mitään huonoja uutisia. Tuntui aika pettäjäfiilikseltä kertoa tämä.

Elämä jatkuu, naisilla edelleen pesä, minulla edelleen penis ja äiti tekee vieläkin safkat. Mutta kyllä sitä joskus haluaisi vielä kokea huolettoman elämän.

Vituttaa myös terveet ihmiset, jotka valittavat jostain vitun muleiooaudii, munmutsionhuora, mulonketsuppiloppu jne.

Iloitkaa siitä elämästä, te elätte sen vaan kerran.
Saako udella mikä sairaus on kyseessä?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Välillä tekee mieli tänne kirjoitella, mutta luettuani Koalan viestin, päätin että voi jättää ne pikkuvitutukset oman pään sisällekin.

Vaikka en tiedäkään taustoja, niin hiljaiseksi vetää. Sentäs inhimillisyys tallessa minussa.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti erture
Voin kuitenkin kertoa että ainakin nuorison (18-25 v.) suosimissa paikoissa on täysin sallittua käyttää hupparia, myös Helsingissä. Itseäni ei ole ikinä käännytetty ovelta ja olen ollut pukeutunut myös huppariin.

Silloin kun olin 18v, käytettiin pikkutakkia ja jos ei ollut nahkakenkiä, käännytettiin kotiin vaihtamaan kengät. Se on fakta.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Koalan viesti pisti miettimään. Pärjäilehän.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
juu

Koalalle vaan hitosti tsemppia...


BTW. kannattaa kokeilla tohon provoojaan tota ignore -toimintoa... uppoaa kuin kusi lumeen! hienoa, nyt ei tartte enaa lukia tommosta tekstia:)
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Re: juu

Viestin lähetti masaman


BTW. kannattaa kokeilla tohon provoojaan tota ignore -toimintoa... uppoaa kuin kusi lumeen! hienoa, nyt ei tartte enaa lukia tommosta tekstia:)

Tarkoittaako tämä sitä että minun ei tarvitsisi edes nähdä TOJ:n suoltamaa apulantaa lainkaan jos laitan tämän Pjotorin ignore-listalle?
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti scholl
Silloin kun olin 18v, käytettiin pikkutakkia ja jos ei ollut nahkakenkiä, käännytettiin kotiin vaihtamaan kengät. Se on fakta.

Ehkä silloin kun sinä olit 18 mistä taitaa olla melko kauan. Siltikään en usko tuota.

Jätetäänpä tämä turha paskanjauhaminen ja provoilu tähän. Itse ketjukin hieman taitaa hiljentyä tuon Koalan viestin jälkeen. Vaikka kuinka vituttaisi niin moni harkitsee varmasti uudestaan vitutuksensa suuruutta ja määrää luettuaan viestin.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Koala
Elämä jatkuu, naisilla edelleen pesä, minulla edelleen penis ja äiti tekee vieläkin safkat. Mutta kyllä sitä joskus haluaisi vielä kokea huolettoman elämän.

Vituttaa myös terveet ihmiset, jotka valittavat jostain vitun muleiooaudii, munmutsionhuora, mulonketsuppiloppu jne.

Iloitkaa siitä elämästä, te elätte sen vaan kerran.

Näin se vaan on. Omat pienet mukasuuret ongelmat tuntuvat todella pieniltä luettuani viestisi. Mut silti, voivittumeilläpelaamarkkupaukkunen.

Hei, todella paljon tsemppiä sulle Koala!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Vittumaiset lähimmäiset

Niin, itseäni vituttaa ihmiset, jotka tulevat kertomaan toisille, mitkä asiat saavat vituttaa ja kuinka paljon.

Täältä tähän
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Vittumaiset lähimmäiset

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itseäni vituttaa ihmiset, jotka tulevat kertomaan toisille, mitkä asiat saavat vituttaa ja kuinka paljon.

Täältä tähän

Ei täällä kukaan ole kieltänyt vitutusta verkkareista kadonneen napin takia, joten avaudu ihan rauhassa.
 

sneak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Vittumaiset lähimmäiset

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itseäni vituttaa ihmiset, jotka tulevat kertomaan toisille, mitkä asiat saavat vituttaa ja kuinka paljon.

Täältä tähän


Ihan vaan tuli mieleen et jos jollain on vaikka kuukausi elinaikaa ja sillä on ketsuppi loppu, tai se ei ole ajanut Audilla niin saako silloin sitä valittaa?
Entäs jos sillä jolla on kuukausi elinaikaa jäljellä, niin saako sitä vituttaa se että jollain on 3 vuottaa aikaa jäljellä?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti erture
Ehkä silloin kun sinä olit 18 mistä taitaa olla melko kauan. Siltikään en usko tuota.

No, silloin kun scholl ja minä olimme nuoria taisit sinä syödä kakkaa hiekkalaatikolla. Eli onhan tuosta jo jonkin aikaa.. mutta tottahan scholl puhuu, näinhän silloin tapahtui.

Miksiköhän itseasiassa tulin tänne? Itseänihän ei vituta juuri mikään.

Koalalle tsemppiä!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Hyvin osasin kyllä alkaa
kunpa osaisin joskus lopettaa
miksi jatkaa matkaa, joka johtaa
rumaan muotokuvaan
ihmisen irvikuvaan
kapisen rakin elämään
jämään, josta käteen jää
plusmiinus nolla"


Ottaa päähän. Onneksi on Kotiteollisuus.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Viestin lähetti irGGu
Tyhmä hetki varmasti kysellä, mutta mikä ottaa päähän?

Vähän vituttaa itseäkin, iskä soitti äsken ja sanoi että minulla on tasan tunti aikaa siivota tämä kämppä ennenku yksi setä tulee käymään kylässä. Iso PYH! (siivosin kuitenkin, vaikka kiinnostusta ei olekkaan)
Muuta hyvä tyttö omaan asuntoon niin ei tarvitse totella iskää.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti irGGu
Muutan heti kun ei tarvitse muuttaa yksin. Mies/kämppis, opiskelu-/työpaikka pitää olla plakkarissa eka. Aiemmin en edes harkitse.

Häh? Eikö aikuistuessa ole juuri se mahtavaa, että voi asua itsenäisesti ja nimenomaan yksin.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti dee_snyder
Silloin varmaan tilata ruokaa myös, että sitä kaljaa sai.

Ei discoissa ainakaan. Korkeintaan ehkä vr:n ravintolavaunuissa. Mutta lasin kanssa ei saanut liikkua yökerhoissa. Oli erikseen baarialue ja pöytiintarjoilualue.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti scholl
Häh? Eikö aikuistuessa ole juuri se mahtavaa, että voi asua itsenäisesti ja nimenomaan yksin.

Niin, olen hämmentynyt. Olen samaa mieltä schollin kanssa.

Täältä tähän
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, olen hämmentynyt. Olen samaa mieltä schollin kanssa.

Täältä tähän

Kuten myös. Varsinkaan partnerin kanssa en tuota "itsenäisyyden" kautta olisi missään nimessä aloittanut. Kyllähän sitä nyt pitää omasta rauhasta ja systeemeistä naatiskella ens alkuun.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Oma rauha

Viestin lähetti Troy
Kyllähän sitä nyt pitää omasta rauhasta ja systeemeistä naatiskella ens alkuun.

Niin, juuri mikäänhän ei voita sitä kun aamulla herää, hipsii keittiöön ja läväyttää puolijäykällä kullilla tiskipöytään, niin että tärähtää. Tämän jälkeen kun lataa kahvinkeittimen ja juo kunnon sumpit, niin jo on kumma, jos ei päivä lähde käyntiin.

Mikäli moista harrastaisi muiden nähden, niin hulluna pitäisivät.

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös