Vitutusketju

  • 10 557 073
  • 56 140

Naughty_S

Jäsen
Isot on teidänkin vitutuksen aiheet. Vittu. Tähän hymiö, Hamraan.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti Naughty_S
Isot on teidänkin vitutuksen aiheet. Vittu. Tähän hymiö, Hamraan.

Totta, mistä toi mun vitutus sai kimmokkeen oli luonnollisesti SaiPan tappio pelistä joka olisi pitänyt voittaa ja siinä ketjussa käytetyt "hymiöt".
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Verokarhulta tuli lappu, että en ole enää ensi vuonna veroehdotuksen piirissä, vaan joudun tekemään veroilmoituksen. Vittu. No, kerta se on ensimmäinenkin. Pitää varmaan pyytää, että isi auttaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Moto
Verokarhulta tuli lappu, että en ole enää ensi vuonna veroehdotuksen piirissä, vaan joudun tekemään veroilmoituksen.
Siis mitä perhanaa? Onko tuolle olemassa jokin tietty syy, vai arpooko ne randomilla tuon kohtalon kokevat? Olen onnellisesti ollut veroehdotuksen piirissä ensimmäisestä erästä lähtien, ja kyllä korpeaisi, jos siitä ulos pullautettaisiin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Moto
Verokarhulta tuli lappu, että en ole enää ensi vuonna veroehdotuksen piirissä, vaan joudun tekemään veroilmoituksen. Vittu. No, kerta se on ensimmäinenkin. Pitää varmaan pyytää, että isi auttaa.

Pientä. Hankin yritykseni nimiin auton ja verotuksen takia olisi pitänyt pitää ajopäiväkirjaa. Alussa pidinkin, mutta sittemmin on vähän lipsunut, joten seuraavaan veroilmoituksen täytön yhteydessä pitää säveltää lähes koko vuoden ajopäiväkirja. Siinä ei pysty edes isi auttamaan ja silloin tulee vituttamaan. Toisaalta tyhmyydestä/laiskuudesta pitääkin aina sakottaa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Tunkki
Vituttaa enemmän kuin mikään tähänastinen. Saatana vittu. Tarviiko isojen miesten hehkuttaa jotain vitun videopeliä suureen ääneen. Ei jumalauta.
Anatomisesta rakenteesta johtuen isoilla miehillä usein on suurempi ääni kuin pienillä, ei se sen kummallisempaa ole.
 

Tobias

Jäsen
Kosken Pojat

Voi vittu, alkaa saamaan aivan käsittämättömästi julkisuutta ja palstatilaa tämä O.K.:n poikien palauttamisfarssi. Vittu mitä paskaa. On se kumma miten hankalaa on toteuttaa laillista päätöstä poikien palauttamisesta Yhdysvaltoihin ja piste tälle jutulle. Seuraavaan lentokoneeseen kiitos.

Vittu muutenkin kaikki iltapaskalehdet ja muut vastaavat jauhavat pelkkää paskaa päivästä toiseen vittu. Sensaatiohakuista paskaa ja kuitenkin iso osa ihmisiä lukee näitä paskalehtiä kuin piru raamattua. Vituttaa muutenkin Suomessa valoillaan oleva jeesusteluilmapiiri. Vittu mua vituttaa lisäksi se, että tänään piti tehdä kaveriporukalla illalla ruokaa mutta joudun olemaan töissä varmaan kahdeksaan tai yhdeksään kun tarttee kirjoittaa eräs raportti vielä. Toisaalta, työnteostahan mulle kuukausittain korvaus maksetaan eikä ruoan laitosta, joten turha tuosta liikaa kiukutella.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Siis mitä perhanaa? Onko tuolle olemassa jokin tietty syy, vai arpooko ne randomilla tuon kohtalon kokevat? Olen onnellisesti ollut veroehdotuksen piirissä ensimmäisestä erästä lähtien, ja kyllä korpeaisi, jos siitä ulos pullautettaisiin.

Ei vaivauduttu antamaan mitään selityksiä. Vain muutaman rivin kirje, jossa kerrotaan että se on veroilmoituksen paikka ja ohjeita tulee mukana. Kiva kiva.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Vituttaa kaverit, jotka ei osaa laittaa Messengeriin päälle "poissa" tai "palaan hetken kuluttua" -tilaa päälle kun eivät ole koneella.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Nyt taitaa tulla yleistystä mutta ei helvetti kaikki miehet! Vittu, onko mussa jokin saatanan kusipää magneetti?...

Taidan ryhtyä nunnaksi, oisko moisia luostareita Suomessa? Taikka sitten vaan sitkeästi uskon että jonain päivänä onni suosii...

(Kuuluisikohan tämä sinne 'naisasiat' ketjuun...?)
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Taasa:Eiks näillä vanhoilla parroilla ole se Valamon sopimus jo tehtynä yms. joten kysele heiltä neuvoa..Carlos et co, jos oikein muistan? Ja eiks kaikkia naisia kiehdo kusipäät ja rentut, hoivausvietti on niin ihanaa, kun saa hoitaa täysi-ikäisiä lapsia ;)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Taasa


Taidan ryhtyä nunnaksi, oisko moisia luostareita Suomessa? Taikka sitten vaan sitkeästi uskon että jonain päivänä onni suosii...

(Kuuluisikohan tämä sinne 'naisasiat' ketjuun...?)

Nunnaluostari löytyy Valamon lähistöltä.

Ja, ketjuunkin asiaa...

...vituttaa työajat, ei ihmistä ole "rakennettu" heräämään ennen kello viittä aamulla.

Perkele, vittu, saatana!

vlad.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kaksi ihmistä tekee oharit samana päivävä samasta asiasta. Vittu! Joutuu sitten menemään yksin HIFK'n Megamatkalle, saatana.

- Tinke-80
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Woi wittu ja vitun turggulaiset sekä TuTo!!!
Bussi rikki ja ottelu saataa alkaa jo ennen ilta kahdeksaa...
Saatanan subtrooppisen alueen hyvin syöneet asukit saapuvat Joensuuhun joskus ja illan ottelu saadaan pelattua joskus. Jos TuTon jengi on saanut bussiinsa talvidiiselit ja lasolit, niin ajakaa tänne susrajalle hippulat vinkuen. Yllättikö talvi?

Vituttaa!!!
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Vittu!!

Olin nukkumassa rankan päivän ja hyvän iltasapuskan väsyttämänä pieniä päiväunia. Syvän unen keskeytti kukas muukaan kuin lehtikauppias. Yritä siinä olla sitten mahdollisimman 'ystävällinen'...
 

Zilla

Jäsen
Vituttaa...

...kun henkilökunta sanoo baarissa, jossa on tullut käytyä yli viisi vuotta, että 'lähde meneen himaas' vaikka olen selvin päin liikkeellä ja kaikkea muuta kuin häiriköin.

...kun en keksi opinnäytetyön aihetta ja valmistua pitäisi ja nopeasti.

...kun ei ole rahaa, mutta on maksamattomia laskuja.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Vituttaa...

Viestin lähetti Zilla
...kun henkilökunta sanoo baarissa, jossa on tullut käytyä yli viisi vuotta, että 'lähde meneen himaas' vaikka olen selvin päin liikkeellä ja kaikkea muuta kuin häiriköin.

Niin, ehkä tuo tulkittiin tuossa baarissa häiriköinniksi, kun et juonut pisaraakaan.

Nimimerkillä: Ensi kertaa baarissa ollessani uhattiin porttikiellolla, jos en ole selkeässä humalassa lähtiessäni.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vitun tukilakot saatana! 60 hengen takia paikallisliikenne pysähtyy kun asia koskee toisella puolella Suomea olevia ihmisiä saatana! Vitun työnantajat, autoalan työnantajat, SAK ja ATK! Saatana vittu!
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tampereen Ilves ja "tuomari" Pajunen

Voiko tollasta pellee nähdä missään muualla kuin Ilveksen kotipeleissä? Pelistä toiseen aivan lapsellista tuomarointia ja lähinnä säälittää pelaajien puolesta kun ei ole mahdollisuutta voittaa kun jäähyjä ei tule kuin omalle joukkueelle!
Kyllä oli silti tänään vikaa myös pelaajissa ja valmentajissakin - vai minkä vitun takia T.Jäminki tulee kentälle kun on juuri saatu kavennettua, tai ylipäätänsä muutenkaan??????????????
Saatanan vittu!
 

ace

Jäsen
Viestin lähetti Tinke-80
Kaksi ihmistä tekee oharit samana päivävä samasta asiasta. Vittu! Joutuu sitten menemään yksin HIFK'n Megamatkalle, saatana.

- Tinke-80


Heh...Hifkillä fanit aika vähissä...tosi megamatka...


Vituttaa selässä tämä välilevynpullistuma joka ei meinaa parantua. Sen kanssa on kärvistelty jo yli 1,5 vuotta...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tää on mun Ilves.
Joukkue joka häviääkin legendaarisemmin kuin muut.
Mut hei, Curren kanssa torille.
Jos tästä tulee kausi 2002-2003, niin...

Vittu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti B1
Tää on mun Ilves.

Muistan, kun lähetit tämän mulle tekstiviestinä. Silloin sua ei vituttanut...

Mua vituttaa duunijutut (päätimme duunikaverin kanssa hakea poliisikoirakouluun, siinä on jopa synergiaetuja - koulu sijaitsee Kaurialassa, lyhyt matka Rinkelinmäelle haukkumaan tuomareita). Ja se, että ensilumien tulo yllätti taas autoilijat, sekoittaen liikenteen.

Sekään ei helpota vitutusta, että porukat meinaa lähteä tukemaan tätä "kielletään maamiinat, koska minua hävettää ulkomailla" -tätiä, joka on Suomen Puolustusvoimien ylipäällikkö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös