Vitutusketju

  • 10 547 186
  • 56 137

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa ettei ole selkärankaa... Olen poikamies ja 3 tunnin päästä treffit naimisissa olevan naisen kanssa. Juu, tiedän olevani paskapää ja eihän näin pidä tehdä. Olen itsekin asiaa vastaan, mutta tosi paikan tullessa eipä enää olekaan niin helppoa sanoa ei. Mimmi on aivan älyttömän kaunis ja mukava... No sehän sen kieltäytymisen tekeekin mahdottomaksi. Olen oikeasti kusipää. Vittu.

No ethän sä se kusipää tässä tarinassa ole vaan se nainen. Miksi naimisissa oleva nainen treffailee sua? No oisko siksi ettei avioliitto ole kunnossa? Jos se et olisi sinä niin sitten joku muu...aivan taatusti. Anna palaa vain ilman syyllisyyden tuntoja. Sulla ei ole kellekään mitään selitettävää koska olet vapaa tekemään mitä haluat.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No ethän sä se kusipää tässä tarinassa ole vaan se nainen. Miksi naimisissa oleva nainen treffailee sua? No oisko siksi ettei avioliitto ole kunnossa? Jos se et olisi sinä niin sitten joku muu...aivan taatusti. Anna palaa vain ilman syyllisyyden tuntoja. Sulla ei ole kellekään mitään selitettävää koska olet vapaa tekemään mitä haluat.

No näin olen asian ajatellut itsekin, mutta tuntuu jotenkin selittelyltä. Kun sen kuulee muunkin suusta, niin saattaa olla asiassa perääkin. Kiitos tsempistä Vanha Len.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kiitos tsempistä Vanha Len.

Vanha Len tsemppaa mielellään kohtalontovereitaan. Oikeastaan ajattelin perustaa auttavan puhelimen, jossa keskustelen yksinäisten, rakastuneiden ja päähän potkittujen ihmisten kanssa. Uskon auttavaan apuuni hintaan 0,8 euroa/min.+ppm.

Ilmoitan numeroni myöhemmin...Ilta-Lehden ja Jallun sivuilla. Mulle saa myös lähettää yksityisviestejä maksutta tältä palstalta. Kysykää ja avautukaa ihmiset!
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa, että hyvä Ruisrock putki päättyi. Rahatilanne oli tänä vuona niin armoton ettei pystynyt edes yhdeksi päiväksi menemään. Ollut itselleni jo sellainen perinne tuo Ruisrock, että tuntuu ettei kesää tule, kun sinne ei päässyt. Toinen asia joka pistää kyrpimään on ne ukkoset jotka nyt on pitänyt tulla vissiin kaksi päivää? Jyrähdyksen jyrähdystä tai salamaa nähnyt koko viikonloppuna. Tulisi nyt perkele kunnon myräkkä eikä jotain kaukaista jyrinää.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Facebook.

Toinen juttu on, kun ihminen saa lapsia, sen jälkeen ei omasta naamasta julkaista yhtäkään kuvaa, vaan joka päivä 100 kuvaa siitä kuolanaamasta edestä ja takaa, syömässä, nukkumassa jne. Sitten kun joku päivittää oman lapsensa esimerkiksi sairaudesta, kuumeesta tms. tulee nämä muut äidit kommentoimaan tilaa omasta lapsestaan "no meillä meidän Nuuti sitä ja tätä".

Aaaaargggh!

Juuri tämän pelleilyn/mukalässyttelyn takia veljeni ja hänen naisensa vetivät sen linjan, että yhtäkään lapsikuvaa ei omasta vauvasta julkaista eikä tilapäivityksiä julkaista. Sitä voivottelua yms riittää maailmantappiin saakka kun erehtyy yhdenkin kuvan/kommentin esim. vaavin terveydestä laittamaan. Ja kaikki on niin mielinkielin ym ym.

Tätä skeidaa FB on pullollaan ja jokapäiväistä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Toinen juttu on, kun ihminen saa lapsia, sen jälkeen ei omasta naamasta julkaista yhtäkään kuvaa, vaan joka päivä 100 kuvaa siitä kuolanaamasta edestä ja takaa, syömässä, nukkumassa jne. Sitten kun joku päivittää oman lapsensa esimerkiksi sairaudesta, kuumeesta tms. tulee nämä muut äidit kommentoimaan tilaa omasta lapsestaan "no meillä meidän Nuuti sitä ja tätä".

Aaaaargggh!

Mä en omasta naamastani ole kai laittanut kuvaakaan. Lapsesta on tainnut kertyä alle kymmenen kuvaa nyt viiden viikon aikana. Aika helvetin paljon helpompi lätkäistä sinne, kuin lähetellä jokaiselle halukkaalle erikseen. Ja niitä halukkaita tuntuu riittävän.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen edelleen kohtalaisen tyytyväinen omiin Facebook-kavereihini, sillä he eivät juurikaan postaile turhia päivityksiä seinälleen. Ja jos he näin tekevät, heidän käyttämänsä kieli on sellaista, jota en ymmärrä eli ranska, slovakia sekä joskus italia.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tottakai lapsestaan kuvia saa sinne laittaa, ymmärrettäväähän se on että sukulaiset ja tutut tahtovat nähdä :)

Mutta se, että niitä pitää laittaa samanlaisia kuvia kymmenittäin joka päivä... Se vähän pännii.

Joo, tuollainen spämmäys vituttaa. Oon kuvannut aika paljon kersaa, kuvia olis varmaan 400 laittaa, mutta olen laittanut niitä vähän parempia otoksia facebookiin. Omalla koneella sitten varsinaiset albumit.

Noita vauvapäivityksiä en oikein ymmärrä. Sen kyllä olen jo tajunnut että näin alkuun varsinkin koko elämä pyörii tuon lapsen ympärillä ja siitä tulee ihan senkin takia puhuttua paljon. Mutta en mä enää facebookiin jaksa jauhaa lapsen olemisista ja tekemisistä. Joillain äideillä varsinkin menee ihan överiksi, ja tottakai omaksi kuvaksi on laitettu lapsen kuva.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Näihin omista lapsistaan vouhottajiin on jo tottunut. Aina voi silti laittaa paremmaksi: minulla on yksi kaveri joka postaa sekä lastensa että omista sairauksista ja eritteistä lähes yksityiskohtaisia päivityksiä. Esimerkiksi tämä: "luuli että tauti olis ohi...mutta alapään kautta tulee sit tänää!! oh my goooooood, tää tyhjennys sais riittää jo!!!! " . Miettikää, aikuinen ihminen laittaa tällaisia satojen ihmisten nähtäville. Mitä vittua.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyttyset. Landella käymässä ja ulkona ja sisällä inisee koko ajan. Kävin illalla mökin läpi mutta yöllä sai heräillä ininään useasti. Toisena aamuna putkeen n. 25 tapettu. Pientä remonttia menossa ja ilmeisesti rakenteista tullaan läpi heittämällä. Taitaa aitta kutsua pian, sielläkin on rauhallisempaa vaikka päivä paistaa seinästä läpi.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Päivi Räsänen. Kyllä pisti taas vituttamaan, kun lukasi aamun lehden. Koitetaan ottaa alkoholialennukset pois, koska ne huokuttelevat opiskelijoita juomaan enemmän. Jep. Toi alkoholi tuntuu risovan tota eukkoa tosi paljon. Kaikki puheenaiheet häneltä tuntuvat liikkuvan aina sen asian ympärillä. Mites ehtoollisviini Päivi? Kannustaako sen nauttiminen myös alkoholismiin? Poista se sitten samalla. Tuossa linkki uutiseen.
Räsänen Aamulehdessä: Ravintoloiden alkoholialennukset pois! | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kuka helvetti keksi, että R-kioskien on hoidettava postin, vai minkä vitun Itellan, noutopisteen virkaa? Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan, että kun pitäisi hakea äkkiä vaikkapa tupakka-aski tai limu kiskalta, niin edessä on aina kolme ja puolimiljoonaa akkaa hakemassa hobby halin tai elloksen pakettejaan. Ja kun siellä R-kioskilla on yleensä kaksi kassakonetta, niin miksei siellä ole koskaan kahta työntekijää saatana. Ja jos on, niin toinen on vuorenvarmasti täyttämässä Kismet hyllyä, kun toinen löntystelee naama norsunvitulla niitä paketteja hakemassa takahuoneesta. Aivan sama minkälainen jono siellä on. Tervetuloa Neuvostoliittoon.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tervetuloa Neuvostoliittoon.
Joo. Vaikka muuten asiamiespostit yms ovat loistava keksintö, niin ärrällä se ei toimi, kun muutenkin siellä asiointi on kovin hidasta.

Muuten on tosiaan sanottava, että asiamiesposti on erittäin ok. Aiemmin oli hankalaa, kun paikkakunnan posti oli auki jotain 9-16 ja sinne olisi pitänyt ehtiä työssäkäyvän asioimaan, nyt kun postit on lakkautettu ja asiamiesposti palvelee 8-21, niin hyvää asiakaspalveluahan se on. Jossain siuntiossa voi juoda tuopillisen samalla ovenavauksella kun hakee paketin "postista", mahtava meininki.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka helvetti keksi, että R-kioskien on hoidettava postin, vai minkä vitun Itellan, noutopisteen virkaa?

Samaa voisi kysyä Siwasta ja Matkahuollosta. Entisen kämpän lähellä oli Siwa joka oli yllättävän lähellä ja siksi houkutteleva jos piti käydä jäätelö tai purkki saunaolutta. Alettiin kutsua sitä jäädyttäjien Siwaksi. Viimeiseen kahteen vuoteen en varmaan kertaakaan asioinut siellä ilman jotain säätöä henkilökunnan/muiden asiakkaiden taholta. Jos muuten meni hyvin, niin ainakin tupakkakone tai pullonpalautusautomaatti oli jumissa jota sen kassaneidin piti lähteä selvittämään. Melko usein myös joku vanhus harjoitteli päässälaskun taitoa kaivelemalla kolikoita kukkarostaan, joka tietenkin otetaan esille siinä vaiheessa kun kassaneiti on ilmoittanut summan joka pitäisi maksaa. Tulikohan yllätyksenä että niistä ostoksista summaa kertyy ja maksaakin pitäisi ennen poistumista? Niin ja viestin alkuun palatessani, melko usein siellä myös joku oli hakemassa jotain pakettia jonka kaivaminen sieltä varastosta tuntui kestävän.

Melkein tekisi mieli väittää että jos muut Siwat ovat samanlaisia kuin tämä meidän ex-lähikauppa, johtuu ne ryöstöt siitä että ihmiset ovat tuskastuneita hitaaseen palveluun.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään teki mieli - tekee vieläkin - vetää urakalla turpaan miestä, jota en tunne ja jota en koskaan ole edes tavannut.

Tyttöystäväni lasten (kaksi alle kouluikäistä) isä päätti leikkiä superfaijaa ja vei lapset mukanaan Tallinnaan muutamaksi päiväksi. Paluun piti koittaa eilen, mutta jostain syystä he myöhästyivät klo 13 lähteneestä paatista, joten jäivät vielä yhdeksi ylimääräiseksi yöksi paikalliseen hotelliin. Molemmat lapset olivat ensimmäistä kertaa niin pitkän pätkän poissa kotoa (tyttöystäväni on lasten pääasiallinen huoltaja) ja kaipailivat jo takaisin himaan, mutta yksi ylimääräinen yö piti silti vielä olla Tallinnan päässä.

Tänään sitten kuusivuotias tyttö soittaa Tallinnasta, että isi on kaatunut ja lyönyt päänsä (kyseessä ex-alkoholisti, joka on suht heikossa hapessa lääkityksensä vuoksi). Tyttö oli ymmärrettävästi peloissaan. Tyttöystäväni puhui ex-ukkonsa kanssa puhelimessa ja sai kuulla, että he aikoivat jäädä Tallinnaan vielä yhdeksi yöksi, olivat siis jälleen missanneet suunnitellun paluulautan. Tyttöystäväni sitten vaatimalla vaati, että he palaisivat seuraavalla lautalla Suomeen, hän hoiti lippuvarauksen ja -maksut.

Saimme sitten parin tunnin päästä varmistuksen, että kaikki kolme olivat päässeet laivaan ja olivat matkalla Suomeen. Puoli tuntia laivan saapumisesta tyttöystäväni soitti jälleen tyttärensä puhelimeen ja sai kuulla, että isille oli taas käynyt jotain ja että lapset olivat jossain satamahenkilökunnan hoivissa. Lähdimme saman tien hakemaan lapsia. Selvisi, että lasten vastuullinen isukki oli kiskonut laivalla litran verran vodkaa huiviin, eikä pysynyt enää tolpillaan. Poliisi oli soitettu paikalle, tietenkin. Kävimme hakemassa lapset, juttelimme poliisien kanssa, jotka veivät känniääliön talteen.

Vittu. Onneksi mitään vakavampaa ei päässyt sattumaan, mutta nyt on edessä ns. viimeinen taisto, kun tyttöystäväni aikoo vaatia ehdotonta yksinhuoltajuutta, ettei juoppo paska pääse enää vahingoittamaan lapsiaan millään tavalla.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Samaa voisi kysyä Siwasta ja Matkahuollosta.
Meikäläisen duunipaikan vieressä olevassa Valintatalossa voi nyt hoitaa myös Matkahuollon palveluja. Ei saatana. Ei mitään järkeä. Kassat ovat aivan kujalla niiden pakettien kanssa ja asiakkaat vielä enemmän kujalla. Sitten vittu pimpomkello soimaan ja toinen kassa siihen ensin muutamaksi minuutiksi pällistelemään että mikäs on kun ei Kyllikin Ellos-pakettia löydy. Ja sitten hiffataan että niin, no voisihan tuon toisen kassan avata nyt siksi aikaa että jengi saa ruokansa maksettua.

Ja tänään joku vitun vajakki seisoo kassalla mun edessä ja täräyttää maksuvaiheessa että tupakkaa haluaisi vielä ja mikähän numero se pehmeä Cameli nyt onkaan. Kusipää hei, kysy se numero siltä kassalta jonottaessa äläkä siinä vaiheessa kun Visan pitäisi vinkua jo. Runkku.

Joo, pitäisi välttää sitä kauppaa kun veren paine alkaa taas nousta...

ps. myötävitutusta Simonille
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla tulee posti Siwaan ja hyvin on toiminut! Myyjät ei ole niin kujalla kuin luulla voisi, vaan palvelu pelaa varsin hyvin.

Sitten vitutukseen. Puhelin mykkä, tai ts. liittymä. Vikapalvelussa eivät löytöneet mitään minun tiedoilla, oli mun numero hävinnyt sieltä minun tiedoista ja sitä rataa. Huomenna soitto asiakaspalveluun jos sen kautta selviäisi enemmän. Ei ole kyllä ikinä käynyt näin ja samaa sanoi vikapalvelun asiakaspalvelija. Mikähän mysteeri tästä vielä kehkeytyy! (Mulla on totta kai jo valmiiksi kehitelty kaikenlaisia salaliittoteorioita, katsellaan osuuko)
 
Tavalliset henkilöautoilijat. Kun siellä moottoritiellä (esimerkkinä Helsinki-Lusi) ajetaan ohi, niin MIKÄ VITTU SIINÄ NYT ON, että se pitää vetää siitä metri keulan edestä eteen? Siellä on saatana n.200 kilometriä ohituskaistaa, nii vittu ajakaa siellä pallinaamat, ainakin sen verran että se ohitettu auto näkyy KOKONAAN taustapeilistä! Kyllä se paska nousee ylöspäinkin, haittaa näkyvyyttä ja vielä aiheuttaa turhia vaaratilanteita/jarrulla seisomisia.

Ja pääkaupunkiseudun taksikuskit (pl. ne kaksi joiden kanssa olen jutellut, ja ihmetellyt samaa asiaa heidän kanssaan)! Mikä vittu siinä on, että se vitun mersunpaska pitää saatana työntää huoltoaseman ainoalla alueelle, missä on pysäköinti kielletty? Ette te ole ammattikuljettajia, eikä teillä vitun luusereilla ole minkäännäköisiä etuoikeuksia liikenteessä, eikä muuallakaan, joten parkkeeratkaa ne vitun paskaromunne jonnekkin hevonvittuun. Ja tämä nyt ei tarkoita siihen huoltoaseman oven eteen vaikkette jaksa paljon kauempaa kävelläkkään. Vitun löysät.

Ei muuta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään teki mieli - tekee vieläkin - vetää urakalla turpaan miestä, jota en tunne ja jota en koskaan ole edes tavannut.
Sen verran jatkokertomusta tähän keissiin, että juopporetku käveli ihan omin jaloin maijaan ja juttelikin jotain poliiseille, eli ei järin pahassa kunnossa. Paitsi että veren alkoholipitoisuudeksi mitattiin asemalla 3,8 promillea. Poliisi vain totesi, että ihan kuin olisi alkoholin suurkuluttaja kyseessä. No, eihän kaverilta ole kuin kerran vasta maksa vaihdettu ja ikääkin sentään neljäkymmentä.

Taisi jo päästä putkastakin, kun illan Facebook-status oli "Tätä lisää!". Hieno mies.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
No, eihän kaverilta ole kuin kerran vasta maksa vaihdettu ja ikääkin sentään neljäkymmentä.

Mitä ihmettä? Vaihtoelimistä on valtava pula ja niitä hukataan tälläisille urpoille, joiden suuri elämän tarkoitus on olla tänään, huomenna ja ylihuomenna "ihan vitun kännissä". Juokoot vaan itsensä hengiltä, mutta eivät he mitään uusia elimiä ansaitse. Tuhoavat ne uudetkin alkoholilla.. Pelkkää tuhlausta.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Tiskaaminen. Voiko vittumaisempaa touhua olla. Astianpesukone kohta viikon ollut korjauksessa ja vielä viikko menee. Tapan, tapan kaikki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiskaaminen. Voiko vittumaisempaa touhua olla. Astianpesukone kohta viikon ollut korjauksessa ja vielä viikko menee. Tapan, tapan kaikki.
Mä en oikein luota niihin tiskikoneisiin, vaan tiskaan mielummin käsin. Mikroaaltouuniakaan mä en käytä, vaikka tuolla keittiössä sellainen möllöttää. Mä en halua syödä ihmeellisten säteiden lämmittämää ruokaa. Itse asiassa kahvinkeitintäkään mä en omista, teetä kun yleensä juon, vaikka voisinhan mä vieraiden takia kahvinkeittimen hommata. Ja itsekin joskus saattaisin kupin tai pari juoda. Jostakin maalta jos joku tulee, niin siellähän ne ovat tottuneet siihen, että vieraille keitetään aina kahvit. On muuten jännä juttu. Kaljan mä kyllä voin aina tarjota tai mitä nyt milloinkin tuolta keittiöstä löytyykään.
 
Viimeksi muokattu:

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko päivän vituttanut ihan perkeleesti, mutta mulla ei ole hajuakaan mistä se johtuu. Töissäkin tuli tiuskittua ehkä vähän turhan paljon ja vielä parille sellaiselle jantterille jotka olivat justiinsa vähän aikaa sitten alottaneet työt. Hyvän kuvan saivat varmasti meikäläisestä.

No on se uusi päivä huomennakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös