Vitutusketju

  • 10 563 220
  • 56 143

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minua vituttaa että tyhmille ihmisille vittuillaan.

Eihän tyhmät ihmiset sitä itse tajua, joten voit pyyhkiä itsesi pois listalta.

Vituttaa muuten Maria niminen tv-ohjelma, jossa muka vittuillaan tyhmille ihmisille. Kamala akka se Maria.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa, aina samaa paskaa.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Humalainen alkuasukas veti tupakkaa aamulla hississä. Mun piti sitten ruveta sillekin vittuilemaan. Eihän se mitään muuta.

Pitäisi opetella hermojen hallintaa. Vituttaa oma äkkipikaisuus.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Humalainen alkuasukas veti tupakkaa aamulla hississä. Mun piti sitten ruveta sillekin vittuilemaan. Eihän se mitään muuta.

Pitäisi opetella hermojen hallintaa. Vituttaa oma äkkipikaisuus.

Ei ole kyllä mitään syytä hallita hermoja tuossa tilanteessa. Vituttaa yli kaiken juuri tuollaiset idiootit, ketkä ei enää parin kaljan jälkeen piittaa säännöistä yhtään.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Ei ole kyllä mitään syytä hallita hermoja tuossa tilanteessa. Vituttaa yli kaiken juuri tuollaiset idiootit, ketkä ei enää parin kaljan jälkeen piittaa säännöistä yhtään.

Tässä on vain se pointti, että olen täällä Pietarissa. Ja kun hemmo kysyi, että eikö Suomessa kukaan polta hississä, niin tuli sanottua, että ei polta, paitsi humalaiset venäläiset turistit. Tuon olisin voinut jättää sanomatta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tässä on vain se pointti, että olen täällä Pietarissa. Ja kun hemmo kysyi, että eikö Suomessa kukaan polta hississä, niin tuli sanottua, että ei polta, paitsi humalaiset venäläiset turistit. Tuon olisin voinut jättää sanomatta.

Joko vähäsanaiset lyhyttukkaiset pukumiehet ovat käyneet kylässä?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Tässä on vain se pointti, että olen täällä Pietarissa. Ja kun hemmo kysyi, että eikö Suomessa kukaan polta hississä, niin tuli sanottua, että ei polta, paitsi humalaiset venäläiset turistit. Tuon olisin voinut jättää sanomatta.

Ei helvetissä, juuri oikein kiskaistu tuossa tilanteessa. Laadukasta vittuilua, arvostan.

Vituttaa henkilökohtainen taloudellinen lama, eli perseaukisuus.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs helvettiä se työnantajalle kuuluu, mitä sun vaimos työkseen tekee tai milloin?
Vai oletteko samassa duunipaikassa, kun tämä ei aivan tekstistä selviä?
Mutta onpa vaan käsittämätön systeemi, jos noin on!
Täytyy vaan taas todeta kuin hienosti omassa duunissa asiat on, ei paljon kysellä jos ilmoittaa et on muksut kipeinä.
Ja jotta saataisiin aiheeseen liittyvää tekstiäkin, niin vituttaa tämä firman maksama liksanpoikanen. "Yrityksessämme huolehditaan, että työntekijän ostovoima säilyy"!! Jep.

Työnantajalla on oikeus pyytää ja saada selvitys puolison työvuoroista, juuri väärinkäytösten välttämiseksi. Melkein 15 vuotta tässä menikin ilman, ettei kukaan mitään kyselly, mutta nyt ylitöitä karsitaan kovalla kädellä, vaikkei niitä oikeasti juuri edes tule.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vitun nuha! Että tämäkin saatanan vitsaus pitää joka talvi tulla.
 

brendadervin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas, Ilves, hcbat
Korean ihmeestä laukesi kytkin 41 000 kilometrin jälkeen ja osien saamisen jälkeen korjausaika 16 päivää tms. Pikavoitto.
 
Jos olet ollut jo yli kuukauden selvästi ilman yhtään olutta, niin lisää tämä statukseesi...

Ja ainut syy tähän on surkea rahatilanne, eikä oma halu. Kyllähän tässä olisi muutama hyvä syy juoda muutama olut...
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Sirrytään veikkausketjusta tähän, Villareal päätti paskoa housuun toisen puoliajan lopussa ja sinne meni Makkelin vajaa 100e mitkä olisivat kyllä tulleet tarpeeseen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös