Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 898 003
  • 13 896

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Vituttaa että palsta taas lukukelvoton pari päivää kun käydään läpi samat avautumiset ja kierretään samat kehät urheilujohdosta ja entisistä ajoista ja suurseurasta
Oon joskus ennenkin tähän liittyen kommentoinut, että vituttaa TPS osion kahtiajakoisuus ja vittuilu toiselle osapuolelle. Itse olen enemmän posisiipeen nojallaan, vaikka paskaakin annan, kun siihen on aihetta. Tappion tuomaa vitutusta lisää tämä sinun esille tuomasi avautuminen samoista asioista, joka loppuu vasta, kun TPS seuraavaksi voittaa. Ei siinä, myös posipetterit osaavat tämän saman, kun voitetaan niin kaikki on hyvin. Ehkä kaipaisi enemmän sellaista pitkänäköisyyttä, vaikka tunteella tässä eletäänkin mukana.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veikkaan, että meillä menisi paljon paremmin kilpailullisesti ja taloudellisesti, jos olisi annettu kenkää niille, jotka vaativat Ahokkaan erottamista ja pidetty Ahokas.

Syödään paska ja mennään eteenpäin…mutta vituttaahan tämä silti…
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Juuri näin ! Pitäisi jo vihdoin ymmärtää heittää se Urama veks..... Turussa on tällä hetkellä yksi JÄÄKIEKKO joukkue, TUTO Hockey, jonka pelejä voi turkulaisena ylpeydellä seurata. Pöllyttäis myös nyky Tepsin... TUTO liigaan !
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuri näin ! Pitäisi jo vihdoin ymmärtää heittää se Urama veks..... Turussa on tällä hetkellä yksi JÄÄKIEKKO joukkue, TUTO Hockey, jonka pelejä voi turkulaisena ylpeydellä seurata. Pöllyttäis myös nyky Tepsin... TUTO liigaan !

En kyllä ymmärrä näitä Tuton ja Tepsin kannattajia. Sama kun hesalainen kannattaisi Hifkiä ja Jokereita…
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
En kyllä ymmärrä näitä Tuton ja Tepsin kannattajia. Sama kun hesalainen kannattaisi Hifkiä ja Jokereita…
Hesalainen kannattaa aina Jokereita. As simple as that.

Ei ehkä liity vitutusketjuun, mutta miten on Teissala pelannut viime aikoina? Pidin hänestä pelaajana ja hänessä näin itse todella paljon hyviä asioita jäällä. Persoona on aika iso kysymysmerkki ja onko voittava urheilija, sitä en tiedä. Joku hassuttelija näytti TPS:n tilastot sen jälkeen kun Teissala siirtyi Turkuun ja ne näytti pahalta. Itse en suoranaisesti moiseen usko eli en takertunut sen tarkemmin, mutta lähinnä kiinnostaa Teissalan tekeminen.
 
Hesalainen kannattaa aina Jokereita. As simple as that.

Ei ehkä liity vitutusketjuun, mutta miten on Teissala pelannut viime aikoina? Pidin hänestä pelaajana ja hänessä näin itse todella paljon hyviä asioita jäällä. Persoona on aika iso kysymysmerkki ja onko voittava urheilija, sitä en tiedä. Joku hassuttelija näytti TPS:n tilastot sen jälkeen kun Teissala siirtyi Turkuun ja ne näytti pahalta. Itse en suoranaisesti moiseen usko eli en takertunut sen tarkemmin, mutta lähinnä kiinnostaa Teissalan tekeminen.

Aluksi Teissala oli lähes maaginen, mutta nopeasti tepsiläistyi kadoten massasta ja sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa. Kärsinyt myös jatkuvasta ketjukoostumusten kanssa sekoilusta.
Huomaa kyllä että Teissalalla yrittämindn on helvetillistä, kun jatkuvasti käy kuumana pelitilanteissa ja sättii itseään epäonnistumisista. Ja vaikuttaa siltä, että kokonaisvaltaista pelaamista on kehitetty hyökkäyspään starailun kustannuksella.

Hyvä hankinta kuitenkin, vaikka alun liito laantunut ja ensi kaudelle kovat odotukset.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Jotenkin nyt tämä tappio tyhjensi meikämandoliinin jasson aivan totaalisesti. Tuo joukkue on täysin mun ymmärrykseni ulkopuolella. Siksi kai ei asiasta pitäisi stressata. Kun ei vaan tajua, niin ei tajua.

Sama kyllä. Eilinen meni niin väkevästi "ihan sama"-osastolle, että itsekin yllätyin siitä.

Ei vituttanut, ei harmittanut, ei mitään tunnetta. Ihan kuin olisi katsonut jonkun toisen maan liigaa, jonka joukkueista ei tiedä mitään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sama kyllä. Eilinen meni niin väkevästi "ihan sama"-osastolle, että itsekin yllätyin siitä.

Ei vituttanut, ei harmittanut, ei mitään tunnetta. Ihan kuin olisi katsonut jonkun toisen maan liigaa, jonka joukkueista ei tiedä mitään.

Mulla meni vähän toisin päin. En ole Miettiseltä odottanut enää mitään lokakuun lopun jälkeen, mutta joku vitun raja pitäisi olla perseilylläkin. Jopa omat olemattomat odotukseni voi näköjään vielä alittaa. Saavutus toki sekin, niin kuin suurin tappio sitten 80-luvun - voi vitun vittu….
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Eiks tommone 9-1 mee jo hälläväliä asenteelle. Ei vois vähempää kiinnostaa hävitäänkö 4-1 vai 10-1. Muistaakseni joskus änärissäkin ollu vastaavia lukemia finaaleissa, oisko ollu Bostonin ja Vancouverin aikana.

Paljon pitää tapahtua, että lauantaina nähdään erilainen joukkue kentällä, mutta yksittäisen pelin tuloksella ei mun mielestä oo niin paljon painoarvoa. Kuten ei ollut esimerkiksi 6-0 Saipa voitossakaan tai Hifkin ja Kärppien oliko joku 7-1 vai 7-2, vai mitä olikaan tuloksessa.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Eiks tommone 9-1 mee jo hälläväliä asenteelle. Ei vois vähempää kiinnostaa hävitäänkö 4-1 vai 10-1. Muistaakseni joskus änärissäkin ollu vastaavia lukemia finaaleissa, oisko ollu Bostonin ja Vancouverin aikana.
Juu, muistat oikein. Nuo vuoden 2011 Stanley Cupin finaalit päättyivät seuraavanlaisesti:

Vancouver-Boston 1-0
Vancouver-Boston 3-2 ja.
Boston-Vancouver 8-1
Boston-Vancouver 4-0
Vancouver-Boston 1-0
Boston-Vancouver 5-2
Vancouver-Boston 0-4

Paljon pitää tapahtua, että lauantaina nähdään erilainen joukkue kentällä, mutta yksittäisen pelin tuloksella ei mun mielestä oo niin paljon painoarvoa. Kuten ei ollut esimerkiksi 6-0 Saipa voitossakaan tai Hifkin ja Kärppien oliko joku 7-1 vai 7-2, vai mitä olikaan tuloksessa.
Tämä Kärppien ryöpytys HIFKin toimesta tapahtui 2. joulukuuta, jolloin HIFK haki täyden pistepotin 7-0 -vierasvoitolla. Kyseinen ottelu muuten jäi myös Lauri Marjamäen viimeiseksi kotiotteluksi Kärppien peräsimessä.

Näiden potkujen jälkeen Kärpät on muuten ollut Liigan kuumimpia joukkueita, ollen sekä 5, 10, 15, 20 ja 25 ottelun kuntopuntareissa top2-jengi.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Juu, muistat oikein. Nuo vuoden 2011 Stanley Cupin finaalit päättyivät seuraavanlaisesti:

Vancouver-Boston 1-0
Vancouver-Boston 3-2 ja.
Boston-Vancouver 8-1
Boston-Vancouver 4-0
Vancouver-Boston 1-0
Boston-Vancouver 5-2
Vancouver-Boston 0-4


Tämä Kärppien ryöpytys HIFKin toimesta tapahtui 2. joulukuuta, jolloin HIFK haki täyden pistepotin 7-0 -vierasvoitolla. Kyseinen ottelu muuten jäi myös Lauri Marjamäen viimeiseksi kotiotteluksi Kärppien peräsimessä.

Näiden potkujen jälkeen Kärpät on muuten ollut Liigan kuumimpia joukkueita, ollen sekä 5, 10, 15, 20 ja 25 ottelun kuntopuntareissa top2-jengi.
Meneepäs aika vauhdikkaasti. Sekä tuon NHL-finaalisarjan suhteen, että tuon HIFK- Kärpät -pelin suhteen. Oisin voinut vannoa, että tapahtui tämän vuoden puolella. Noh enivei, en usko, että valmentajapotkuilla saavutettaisiin Palloseurassa vastaavaa nousua, sillä kaiketi materiaaliin käytetyissä euroissakin on pienoinen ero.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Parhaat pelit Nurmen kanssa samassa ketjussa mutta eihän tuota kaksikkoa voinut näköjään kasassa pitää.
Teissalan ja Nurmen varsinaisiin vahvuuksiin ei kuulu oman alueen puolustuspeli. Silloin laituri (edes) toinen hoida hommiaan papp:ssa, ovat muut kusessa ja peli pyörii pitkään omissa. Sittenpä ei enää hyökätä.
Mä näen em. suurimmaks syyksi mikseivät oo samaan aikaan laatikossa.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Eipä tuolle reilun 1000 Tapparan massalle mitään voi, kun muut istuu suut tupussa, vaikka muutaman kerran yritetty T-P-S saada kaikumaan. Huoh.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä tuolle reilun 1000 Tapparan massalle mitään voi, kun muut istuu suut tupussa, vaikka muutaman kerran yritetty T-P-S saada kaikumaan. Huoh.

Hyvin kuului ainakin TV lähetyksessä etenkin 1. erässä TPS huudot. 2. erässä nämä meidän omat töppäykset tappoivat TV lähetykseen kuuluvan tunnelman aika totaalisesti. Enkä ihmettele...
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Hyvin kuului ainakin TV lähetyksessä etenkin 1. erässä TPS huudot. 2. erässä nämä meidän omat töppäykset tappoivat TV lähetykseen kuuluvan tunnelman aika totaalisesti. Enkä ihmettele...
Okei no hyvä homma! Joo 2.erässä ei kyllä lähtenyt ainakaan. Sen 5-3 yvn jälkeen olikin ihan hyvä ääni.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näennäisesti meillä on puitteet oikein hyvässä jamassa. On kokenutta huoltajaa, apuvalmentajaa, urheilupuolen operatiivista porukkaa (Kallio, Suoraniemi, Urama), on kokenutta fysiikkavalmentajaa, ylempi johto on kokeneita ammattilaisia. Tämä siis paperilla.

Todellisuus onkin sitten se että homma vaan ei toimi. Todennäköisesti kaikki luikkuvat toistensa taakse ja siirtelevät vastuuta toinen toiselle. Liikaa kokkeja keittiössä.

Sama homma sitten kentällä. On kokemusta vaikka muille jakaa, mutta onko sitä jopa liikaa? Tuijotetaanko sielläkin kaveria ja siirretään vastuuta toisille, "miks mä kun toikin voi välillä ottaa joukkueen johtamisen harteilleen".
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Surullista pupeltamista. Eka erä näennäisesti hyvä mutta siinäkin Tappara voitti selkeät maalipaikat. Kausi päättyy runkosarjaan, ei TPS tule lopuista peleistä saamaan pisteitä. Siellä on Sportilla, KooKoolla ja Ässillä ihan eri nälkä ja meininki saalistaa pisteitä mitä TPS:n ukoilla.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
On kyllä niin vitun kova vitutus taas päällä. Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös