Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 894 394
  • 13 881

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Vituttaa kun ei tunnu enää miltään. Tässä on ihan tosissaan menossa kamppailu sääliplayoffeihin. Jos tämä ei masenna tarpeeksi, niin sinnekkään ei taida olla mitään asiaa, ainakaan joukkuetta ei kiinnosta vitun vertaa kauden ”tärkeimmällä” hetkellä, jos sitä nyt tässä voi niin kuvailla.

Alemmuustila ei riitä kuvaamaan kuinka päin vittua asiat tässä Seurassa on. Hirvittää jo ajatus näistä vitun välikausista joita on luvassa aina Ratapihalle asti sinne johonkin 2030-luvulle tai vielä pidemmälle. Tästä pitäisi vielä vyötä parilla miljoonalla kiristää, huh huh!

Kannattajan parasta aikaa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alemmuustila ei riitä kuvaamaan kuinka päin vittua asiat tässä Seurassa on. Hirvittää jo ajatus näistä vitun välikausista joita on luvassa aina Ratapihalle asti sinne johonkin 2030-luvulle tai vielä pidemmälle. Tästä pitäisi vielä vyötä parilla miljoonalla kiristää, huh huh!

Enkä näe että uusi halli tilannetta mihinkään muuttaa kuin ehkä ihan hetkeksi. Menestymätön joukkue ei satunnaiskatsojia hallille tuo, nimetön joukkue ei tuo tiettyä katsojasegmenttiä ja huonosti / epäorganisoidusti pelaava joukkue ei tuo niitä pitkäaikaisempi kannattajia hallille.

Jos Gatoradelta tuonne siirtyy junioripitoinen, nimetön ja huonoa kiekkoa pelaava jengi, ei se kyllä herätä houkutusta minkäänlaiselle katsojaprofiille poislukien kannatusryhmät / yritysliput / ilmaisliput..
 
Täysi häkki, täysin paskasti kasattu täysin kädetön joukkue, täysin seula maalivahti ja täydet nolla maalia. Näin.

Ongelma ei ole etteikö pelaajat pelaisi ja yrittäisi, mutta kun taitotaso ei vain riitä. Anteeksiantamatonta kuraa yleisön päälle.

Monikohan katsoja haluaa tulla pian uudestaan?

Ja illan kruunasi, kun pääsin autolle hirveä vitutus päällä ja avasin radion, ensimmäinen asia mitä kuulen on plankkiapina Laitisen kysymys Kaltolle "voiko maalintekoa harjoittella heh heh".


Rohkeasti maljaan nostoon. Heijaa heijaa meidän Tepsi!
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Enkä minä jaksa vääntää sulle rautalangasta tätä kuviota, kyllä saakin hävetä että et ymmärrä.
Ok sitten. Supercellin CEO Ilkka Paananen omistaa HC TPS Turku Oy:stä ~45%
Se miten se liittyy sun työhakemukseen kyseiseen yhtiöön ja puheet 30%:n työtehosta ja täydestä palkasta eivät liity mitenkään toisiinsa.
Ihan hyvä että töitä haet mutta onhan toi asenne vähän väärä?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ok sitten. Supercellin CEO Ilkka Paananen omistaa HC TPS Turku Oy:stä ~45%
Se miten se liittyy sun työhakemukseen kyseiseen yhtiöön ja puheet 30%:n työtehosta ja täydestä palkasta eivät liity mitenkään toisiinsa.
Ihan hyvä että töitä haet mutta onhan toi asenne vähän väärä?

Boldasin sen olennaisen. Nyt kun vaihdat tuosta Supercellin HC TPS:ään ja mietit miten meidän pelaajat ovat saaneet tällä kaudella vetää kentällä, vaikka nyt esimerkkinä Kalpa -peli, niin saat ehkä kiinni mun (sinänsä huonosta) pilke silmäkulmassa heitetystä kommentista.

Ja jos edelleen epäselvää niin varmuuden vuoksi: Jos HC TPS:n pääomistajat sallivat Tepsin pelaajille tuollaisen sukkasillaan hiihtelyn ja läpsyttelyn, niin se varmaan sallitaan myös Supercellissä?
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Boldasin sen olennaisen. Nyt kun vaihdat tuosta Supercellin HC TPS:ään ja mietit miten meidän pelaajat ovat saaneet tällä kaudella vetää kentällä, vaikka nyt esimerkkinä Kalpa -peli, niin saat ehkä kiinni mun (sinänsä huonosta) pilke silmäkulmassa heitetystä kommentista.

Ja jos edelleen epäselvää niin varmuuden vuoksi: Jos HC TPS:n pääomistajat sallivat Tepsin pelaajille tuollaisen sukkasillaan hiihtelyn ja läpsyttelyn, niin se varmaan sallitaan myös Supercellissä?
HC TPS:n CEO on Aki Holma ja hallituksen puheenjohtajakin Kai Koskinen. Ehkä sun kannattais osoittaa hakemus siihen firmaan.
Mulla on pieni kutina että Ilkka Paananen omistaa osan aika monesta eri firmasta ja ei sun niihin kannata hakea suuressa toivossa
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Vituttaa muuten, että meillä on ensikaudella hyvin todennäköisesti sama valmentaja ja sama runko, mutta heikommilla vahvistuksilla.

Siksi onkin ihmeellistä, että monet kirjoittajat suorastaan vaativat, että näille nykyjoukkueen vätyksille pitäisi kirjoittaa jatkosopimukset, kun ovat niin kehityskelpoisia pelaajia.
Itse olen ollut jo ajat sitten sitä mieltä, että mitä useammasta päästään eroon joukkueen pelaajista, valmenuksesta ja urheilujohdosta, sitä parempi.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Siksi onkin ihmeellistä, että monet kirjoittajat suorastaan vaativat, että näille nykyjoukkueen vätyksille pitäisi kirjoittaa jatkosopimukset, kun ovat niin kehityskelpoisia pelaajia.
Itse olen ollut jo ajat sitten sitä mieltä, että mitä useammasta päästään eroon joukkueen pelaajista, valmenuksesta ja urheilujohdosta, sitä parempi.
Vedä nyt jo vähän happea "kannattaja"..
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
HC TPS:n CEO on Aki Holma ja hallituksen puheenjohtajakin Kai Koskinen. Ehkä sun kannattais osoittaa hakemus siihen firmaan.
Mulla on pieni kutina että Ilkka Paananen omistaa osan aika monesta eri firmasta ja ei sun niihin kannata hakea suuressa toivossa

Niin, jos olisit jonkun firman pääomistaja, hyväksyisitkö sen että työntekijät eri rooleissa vetävät puolivaloilla? Tai vaihtoehtoisesti että työntekijöiden ammattitaito ei riitä jonka takia homma sakkaa?
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin, jos olisit jonkun firman pääomistaja, hyväksyisitkö sen että työntekijät eri rooleissa vetävät puolivaloilla? Tai vaihtoehtoisesti että työntekijöiden ammattitaito ei riitä jonka takia homma sakkaa?
Tämä on nyt melko turha vääntö mutta kerrottakoon nyt vielä että operatiivinen johto vastaa mitä siellä tehdään. Onneksi ei omistajat lähde huutelemaan. Se vasta olisikin.
Ja Kodisoja ainakin viime kiekan jälkeen omisti enemmän kuin Paananen, mutta onko se Ilkka sit kuitenkin pääomistaja?
Pääasia että hankit töitä!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä on nyt melko turha vääntö mutta kerrottakoon nyt vielä että operatiivinen johto vastaa mitä siellä tehdään. Onneksi ei omistajat lähde huutelemaan. Se vasta olisikin.
Ja Kodisoja ainakin viime kiekan jälkeen omisti enemmän kuin Paananen, mutta onko se Ilkka sit kuitenkin pääomistaja?
Pääasia että hankit töitä!

No okei, annetaan olla. Mä haen Tepsiin maalivahtivalmentajaksi. Perästä kuuluu perhana!
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikille potkut! Vittu yksikään osa-alue pelistä ei ole kunnossa. 0-4, onneksi päävalmentaja oli sentään tyytyväinen.
 

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa kun ei tunnu enää miltään. Tässä on ihan tosissaan menossa kamppailu sääliplayoffeihin. Jos tämä ei masenna tarpeeksi, niin sinnekkään ei taida olla mitään asiaa, ainakaan joukkuetta ei kiinnosta vitun vertaa kauden ”tärkeimmällä” hetkellä, jos sitä nyt tässä voi niin kuvailla.

Alemmuustila ei riitä kuvaamaan kuinka päin vittua asiat tässä Seurassa on. Hirvittää jo ajatus näistä vitun välikausista joita on luvassa aina Ratapihalle asti sinne johonkin 2030-luvulle tai vielä pidemmälle. Tästä pitäisi vielä vyötä parilla miljoonalla kiristää, huh huh!

Kannattajan parasta aikaa.

Älä ny, ihan hyvin kuulemma menee, kun oltiin pari kautta sitten finaalissa. Luulis et alkais pikkuhiljaa silmät avautua, että kahdessa vuodessa kaikki se hyvä pöhinä on saatu tuhottua täydellisesti. Melkoinen saavutus.
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi
Vituttaa että vihdoin halli on ääriämyöten täynnä runkosarjassa ja sitten joukkue ei onnistu tekemään ainuttakaan maalia ja maalivahti antaa avustusta vastustajalle. Millainen meininki olisikaan voinut olla jos TPS olisi painanut tuosta voittoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös