Ville Peltonen HIFK:hon

  • 878 860
  • 2 331

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No hupsista keikkaa taas. Olemme HIFK:n Kapteenia käsittelevässä ketjussa! HIFK:n osiossa! Yksi nimimerkki erehtyy ilmaisemaan vanhasta tilanteesta oman mielipiteensä. Mitä tapahtuu? Kolme (tai ainakin kaksi, niin tiheässä tuolla noita Jokereiden kannattajia, että menee ihan sekaisin kuka vastaa mihinkin) Jokereiden kannattajaa syöksyy paikalle valistamaan mitä oikeasti tapahtui! Korttelisarja ei kiinnosta...

Hyvä Ville! Peli näyttää hyvältä jo nyt. Ja kevättä kohden varmasti vain paranee. Tästä on hyvä jatkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Mikä Jokerien taitokiekkoimagossa oli niin raskasta kantaa, että siitä oli luovuttava? Monen kymmenen vuoden arvostettava työ heitettiin hukkaan jonkun ihmisen henkilökohtaisen aivopierun seurauksena.

Juuri näin.

Jokereiden pelillinen identiteetti kääntyi sivuraiteelle sillä hetkellä, kun Jarkko Ruutu liittyi joukkueeseen. Ennen hyvänä taitojoukkueena tunnetusta Jokereista oli tulossa jotain ihan muuta.

Ruudun epäurheilijamainen käyttäytyminen, pelin ja vastustajan kunnioituksen täydellinen puuttuminen, tämä kaikki valmennusjohdon suostumuksella, oli alkusoittoa tapahtumille, jonka valmentajakaksikko Valtonen ja Lämsä masinoivat 1.9.2012.Tarkoin suunniteltu ja toteutettu teloitus.

Sinä päivänä Jokerit lakkasi olemasta Jokerit.

Vuosikymmenten takaisesta viha-rakkaussuhteesta jäi jäljelle ainoastaan viha.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri näin.

Jokereiden pelillinen identiteetti kääntyi sivuraiteelle sillä hetkellä, kun Jarkko Ruutu liittyi joukkueeseen. Ennen hyvänä taitojoukkueena tunnetusta Jokereista oli tulossa jotain ihan muuta.

Ruudun epäurheilijamainen käyttäytyminen, pelin ja vastustajan kunnioituksen täydellinen puuttuminen, tämä kaikki valmennusjohdon suostumuksella, oli alkusoittoa tapahtumille, jonka valmentajakaksikko Valtonen ja Lämsä masinoivat 1.9.2012.Tarkoin suunniteltu ja toteutettu teloitus.

Sinä päivänä Jokerit lakkasi olemasta Jokerit.

Vuosikymmenten takaisesta viha-rakkaussuhteesta jäi jäljelle ainoastaan viha.

Täysin samaa mieltä, paitsi en mä Jokereita vihaa. Jäljelle jäi ainoastaan halveksunta.
 

Channe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno peli Villeltä taas! 0 + 2! Olen niin ohon-nel-li-nen!

Pienenä kosmetiikkavirheenä mainitsen sen olevan 0+3. Kuitenkin, huikeaa duunia illasta toiseen. Alkukaudesta mietin että jaksaakohan tuo enää jäällä, mutta olisi pitänyt pitää se leipäläppinsä vaan kiinni, kyllähän se jaksaa.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Ja Alkio kertoi Villen olevan yhden syöttöpisteen päässä 200:sta liigassa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pienenä kosmetiikkavirheenä mainitsen sen olevan 0+3. Kuitenkin, huikeaa duunia illasta toiseen. Alkukaudesta mietin että jaksaakohan tuo enää jäällä, mutta olisi pitänyt pitää se leipäläppinsä vaan kiinni, kyllähän se jaksaa.

No sit mä olen pisteen onnellisempi :) On se kone.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Sanattomaksi vetää. Sairaan hyvä jääkiekkoilija. Moni haukkui, epäili, hautasi, unohti ja käänsi selkänsä. Ville Peltonen harjoitteli (Söderholmin kanssa) uudella tavalla, tuli takaisin ja pelaa todella upeaa kiekkoa.

Kumpikin herra pelaa uransa top-3 kausia, tästä osittain kiitos Hänniselle ja Ramille koska antoivat herroille hieman pidemmän vapaan omatoimisen muodossa.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime kaudella alkoi jo minun mielestä näyttää, että Ville on liian hidas ja joutuu roikkumaan välillä mukana, ottamaan paljon koukkukakkosia yms. Taisin kavereillekkin valitella, että kun on niin hieno mies, mutta aika alkaa olla ajanut ohi, oli niitä aivotärähdyksiäkin sun muuta. Eilen kyllä joutui taas kerran nöyränä ottamaan hattua pois ja myöntää olleensa väärässä. Onkohan Peltonen pudottanut painoa tässä viime aikoina? Tuntuu kyllä "pappa" aika kiimassa pelaavan taas, niin kuin koko joukkue. Mutta ihan kun vauhti olisi parantunut alkukaudesta.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Mutta ihan kun vauhti olisi parantunut alkukaudesta.
Ennen joulutaukoa vauhti oli vieläkin kovempaa. Osaako joku vastata suoraan, että onko joku Peltosta vanhempi tehnyt hattutempun SM-Liigassa?

One more year...
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Ennen joulutaukoa vauhti oli vieläkin kovempaa. Osaako joku vastata suoraan, että onko joku Peltosta vanhempi tehnyt hattutempun SM-Liigassa?

One more year...

Petteri Nummelin myös tällä kaudella. Kyllä Peltonen on lyönyt jauhot suuhun kaikille. Edelleen hieno pelaaja ja hieno johtaja.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Osaako joku vastata suoraan, että onko joku Peltosta vanhempi tehnyt hattutempun SM-Liigassa?
Petteri Nummelin teki hiukan vanhempana oman hattunsa. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Hakki#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Tuossa Iltalehden jutussa mainitaan Peltosen pelanneen yhteensä 1498 ottelua SM-liigassa, NHL:ssä, KHL:ssä, SHL:ssä, AHL:ssä, IHL:ssä ja maajoukkueessa. 1500 matsia tulee kohta täyteen, huikea äijä!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on sellainen kutina, että ura jatkuu tämänkin kauden jälkeen.

Aivan huikea äijä. Monen nuoren pelaajan kannattaisi ottaa mallia erityisesti Villen yv-pelistä. Villellä on ilmiömäinen kyky samanaikaisesti sekä rauhoittaa että viedä peliä eteenpäin yv:llä. Suosittelen katsomaan, mitä tapahtuu, kun Villellä on yv:llä kiekko. Tämä siis vain näin extrahuomiona.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on sellainen kutina, että ura jatkuu tämänkin kauden jälkeen.

Aivan huikea äijä. Monen nuoren pelaajan kannattaisi ottaa mallia erityisesti Villen yv-pelistä. Villellä on ilmiömäinen kyky samanaikaisesti sekä rauhoittaa että viedä peliä eteenpäin yv:llä. Suosittelen katsomaan, mitä tapahtuu, kun Villellä on yv:llä kiekko. Tämä siis vain näin extrahuomiona.

Sama juttu. Mä luulen että 1v lappu julkistetaan taas.

Mulle kovin juttu Villessä näinä myöhäisempinä vuosina on tuo vastustajien imeminen kiinni itseensä(missä yleensä hankitaan ne mustelmat/aivotärähdykset) ja sitten kiekon toimittaminen omille tarkasti. Tätä tapahtuu keskialueella paljon, mitkä muuten jäävät usein huomiotta, kun Ville 'uhraa' itsensä hyökkäyksen jatkamiseksi. Lisänä sitten ne hienot passit mistä mm. Puustinen on saanut avopaikkoja(ja maaleja) tällä kaudella.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Yksi asia mikä Villestä on tällä kaudella paistanut silmään, on se fyysisyys. On toki aina ollu loppuun asti puurtaja, mutta nyt antaa myös taklauksia loppuun asti mitä ei mielestäni esim. viime kaudella montaa näkynyt.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskomaton teräsvaari. Ikää mittarissa paria kuukautta vaille 41 v., mutta siellä se on pistepörssin kärkisijoilla. Tänäänkin taas vaatimattomat 0+3.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pappa on kieltämättä kohta köyhän miehen Selänne ton suhteen. Vieläköhän jaksaa yhden kauden, vai aikooko pelata kunnes tekee ennätyksen vanhimpana pelaajana liigassa?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville taisi tänään siirtyä pistepörssin kärkeen, jos ei lasketa KHL:ään siirtynyttä Dan Sextonia enää mukaan tilastoihin. Ensi pelissä ainakin kultakypärä päässä.

E: Sori, too soon. Puustinen johtaa pistepörssiä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Mietin juuri että vieläkö Ville Peltonen pelaa. Ja mitä vielä, siellähän se keikkuu SM-liigan pistepörssin kärjessä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kummasta VP:n dominointi kertoo: SM-liigan taso on viime vuosina laskenut kuin lehmän häntä vai siitä että se on helvetin hyvä pelaaja? Silti ihan turha laittaa luistimia keväällä naulaan. Ensin MM-kisat ja sitten one more year!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kummasta VP:n dominointi kertoo: SM-liigan taso on viime vuosina laskenut kuin lehmän häntä vai siitä että se on helvetin hyvä pelaaja? Silti ihan turha laittaa luistimia keväällä naulaan. Ensin MM-kisat ja sitten one more year!

Varmaan molemmista. Eihän liiga tosiaan enää ole kulta- aikojensa tasolla, mutta edelleen pitää olla aika pirun kova pelimies, jos haluaa vaikkapa pistepörssin TOP kymppiin kammeta. Ehdottomasti Peltonen mahtuisi mihin tahansa liigajengiin vielä ensi vuonakin, ja kärkiketjuihin. Saa nähdä riittääkö palo vielä.
 

Skearru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Röda
Pappa on kieltämättä kohta köyhän miehen Selänne ton suhteen.

Täh ? Ole sä vaan köyhä, mulle on rikkautta nuo VP:n peliesitykset tällä kaudella. Ja jos johonkin vertaisin, niin olkoon vaikka Picasso, niin siistejä vetoja #16 on tällä kaudella piirrellyt.
 
Viimeksi muokattu:

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti Peltonen mahtuisi mihin tahansa liigajengiin vielä ensi vuonakin, ja kärkiketjuihin. Saa nähdä riittääkö palo vielä.

Tuossa iässä tason tippuminen (etenkin jalkojen) tapahtuu kuitenkin todella nopeasti, joten katsotaan... Mutta kyllä Peltosen taso on yllättänyt ainakin mut, todella hyvin vetää edelleen.

Itse en olisi aloittanut vertailua Teemuun, mutta kun kerran näin on tapahtunut, niin mielestäni Villestä on älykkäämpänä ja monipuolisempana pelaajana hyötyä myös alemmissa kentissä. Teemusta ei niinkään. Julmetun kovia pelimiehiä tietysti kummatkin, mutta täysin erilaisia vahvuuksiltaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös