Viimeksi ostamasi videopeli

  • 16 842
  • 108

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli ostettua viime viikolla gamespotista EA:n MMA mätkintäpeli. Maksoi hirmuisat 8,95e käytettynä. Peli tuli muutamassa illassa kaluttua "läpi" ja oli kyllä ihan rahan arvoista viihdettä, vaikka ärsyttävyyksiäkin tuossa on paljon. Voisin jopa harkita pelin seuraavaa versiota, jos siinä on tarpeeksi uudistuksia & sisältöä.

Onkos porukalla kokemusta noista muista vastaavista vapaaottelumätkinnöistä, löytyykö laadukkaampaa tekelettä kuin tuo EA:n tuotos?
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Paljastus: en ole koskaan ostanut yhtäkään peliä alustasta riippumatta. Nyt olen sentään harkinnut jonkun pelin ostamista Steamin kautta, esim. Deus Ex: Human Revolution. Kattellaan nyt vielä! :)
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Uusin UFC, joko 2010 tai -11 on paljon laadukkaampi teos kuin EA:n MMA.

UFC Undisputed 2010 on tuo uusin painos tällä hetkellä ja se ainakin hakkaa tuon EASportsin tekeleen ihan pystyyn. Suosittelen syvästi, jos vapaaottelusta tykkää. Näytti olevan Jyväskylän GameStopissa hintaa pelillä sellaiset vähän alta 20,00€, mutta voi toki olla, että jostain saa halvemmallakin.

Myös tuo 2011-painos on tulossa, mutta tuosta ei oikein osaa vielä mitään sanoa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Olen tuosta kyllä eri mieltä, UFC on saanut jäädä pölyttymään hyllyyn ja MMA on hoitanut kamppailupelin virkaa jo pitkään.

Näin juuri. EA:n peli on paljon simulaatiomaisempi. Varsinkin matossa subitussysteemi pyyhkii UFC:llä TÄYSIN mattoa. Uramoodikin on parempi. Ainoa suurempi miinus on ns. nimekkäimpien ottelijoiden puute(pl. Strikeforcen kaverit ja Randy). Ja tämän lisäksi sitten vielä se että ottelijoiden tyylejä voisi olla enemmän tai ainakin erilaisia iskuja/tyylejä pystyssä.

UFC:ssä on käytännössä mahdotonta subittaa vastustaja jos ei sitä ole ensin potkinut/lyönyt tajunnan rajamaille. Täten käytännössä ei mitään järkeä ottaa hyvää subittajaa, kun tyrmääminen on NIIN paljon helpompaa. Subittajien taitoerollakaan oikeastaan mitään väliä, ainoastaan kunnolla.

Ei sillä että UFC 2010 olisi huono, mutta kertoo paljon että 2012(käsittääkseni vasta ensi vuoden puolella julkaistaan) koko sub- ja mattosysteemi on tehty täysin uudestaan.

Ei sillä että tuo peli olisi kokonaisuutena huono, varsinkaan jos tahtoo vain keskittyä pystyotteluun, sekä riittää sellainen "mäiskintäviihde". Mutta jos on lajiin vähänkin enemmän innostunut/vihkiytynyt, niin silloin EA MMA on selvästi simulaatiomaisempi ja tuo eri osat tästä urheilulajista esiin.
 

Fiiu

Jäsen
Ainoa suurempi miinus on ns. nimekkäimpien ottelijoiden puute(pl. Strikeforcen kaverit ja Randy).

Lisenssikysymyshän tuo on, UFC ei halunnut tehdä yhteistyötä EA:n kanssa. Lisäksi EA:lla on muutama eri sarja mukana kun UFC keskittyy nimensä mukaisesti vain UFC:hen. Valtavirralle toki UFC on "se" juttu ja itsekin olin hieman skeptinen sen suhteen mutta hetken pelattuani "vaatimus" UFC-henkilöistä sitten karisi kun peli kuitenkin muuten toimii. Mutta mielipideasioitahan nämä on.
 

Zborik_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Tuli käytyä ostamassa Top Spin 4 (PS3) ja hetken pelailun jälkeen näyttää olevan todella hyvä peli. FIFA- ja NHL-pelejä kun lähinnä olen viime aikoina lähinnä pelannut, niin tuo on mukavaa vaihtelua.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli käytyä ostamassa Top Spin 4 (PS3) ja hetken pelailun jälkeen näyttää olevan todella hyvä peli. FIFA- ja NHL-pelejä kun lähinnä olen viime aikoina lähinnä pelannut, niin tuo on mukavaa vaihtelua.

Juuri tänään itse katselin netistä, josko sitä Top Spinin ostelisi, kun näytti saavan suhteellisen hyvään hintaan. Heavy Rainin kanssa samassa paketissa maksaisi 25 puntaa.

Itse aiheeseen: Red Dead Redemption tuli ostettua muutama viikko takaperin. Vielä en ole hirveästi kerennyt pelailemaan (kiitos työt ja jalkapallon EM-kisat!), mutta alun perusteella vaikuttaa varsin mukavalta. Tosin pitkät välimatkat ratsastamalla suoraan sanottuna vituttaa.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
F1 2011 tuossa tuli kalasteltua pelihyllyyn ja ihan tyytyväinen olen, mutta eiköhän tuohon kyllästy taas jonkun ajan päästä ja sitten varmaan ostoon lähtee Assassin Creed 2 tai Top Spin 4. Itse tosiaan olen kanssa tuota Top Spinniä pitkään funtsinut ostavani.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
FIFA 11, joskus talvella ostin EM-Kisoja tähdäten, että fiilis nousee pelata futispeliä. Toisin on käynyt, en ole edes korkannut peliä vaan se on pölyttynyt tuossa hyllyssä.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onko joku hankkinut tai tulee hankkimaan uusimman Call Of Dutyn? Itse en olisi uskonut, että vielä joskus tulisin tähän retkahtamaan MW3:sen jälkeen, mutta niin vaan taidan tilaukseen laittaa. Mistä tulisi nopeiten?
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko joku hankkinut tai tulee hankkimaan uusimman Call Of Dutyn? Itse en olisi uskonut, että vielä joskus tulisin tähän retkahtamaan MW3:sen jälkeen, mutta niin vaan taidan tilaukseen laittaa. Mistä tulisi nopeiten?
Storesta muutamassa tunnissa tai huomenna kaupoista. Muutaman erän kerennyt testaamaan ja vaikuttaa kyllä hyvältä ghostin jälkeen.
 

A Siente

Jäsen
COD AW tuli sit ostettua. Melkoista aivot narikkaan ADHD menoahan tämä on BO2:sen jälkeen. Statsi huorana varmaan pakko pelata kaikki mahdollinen pelissä ja siihen meneekin sit se seuraavat 2-3 vuotta. Ihan kiva tuota on kylläkin pelata, mutta turpaan tulee aika pahasti.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Ostin viimeksi GTA V ja hetkeä aiemmin Batman: Arkham Origins. Ostin molemmat Playstation 3 -laitteelle. L.A. Noire on viimeisin peli, jonka ostin PC -koneelle. Olen ollut osittain tyytyväinen ostoksiin, osittain en, koska GTA V pelissä ei voi vaihtaa kaasun ja jarrun paikkoja napeissa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Eilen tuli ostettua kolmekin peliä. Viimeinkin löytyi London 2012 ja sen lisäksi ostin vaimon kanssa hakattavaksi Injusticen. Sitten kaupanpäällisenä Assasins Creed Revelations, joka on ensimmäinen pelaamaton sarjasta. Muutama päivä sitten ostin vaimolle kirpparilta eurolla vanhan XBoxin Crash Bandicootin. Muut pelit luonnollisesti 360:lle.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Eilen ostin PS Storesta Telltale Gamesin The Wolf Among Usin. Peli on samankaltainen kuin saman tekijän The Walking Dead -pelit. Omasta mielestä tämä Fables -sarjakuviin perustuva The Wolf Among Us on parempi peli kuin The Walking Dead.

Suosittelen ehdottomasti tätä peliä kaikille, koska se on saatavilla PC:lle, Macille, PS3:lle, PS4:lle, PS Vitalle, Xbox 360:lle, Xbox Onelle, iOS:lle ja Androidille.
 

ela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Tuli poistettua kaverien suosituksesta Payday 2 vähän aikaa sitten. Paska peli. En suosittele ainakaan kenellekkään, joka ei tykkää pelata tekoälyä vastaan.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Käytettyjä PS2 pelejä olen joitain ostanut, porukka luopuu niistä jopa ilmaiseksi ja kirppikseltä saa parilla eurollakin esim urheilupelejä mistä diggaan rallia, lätkää, korista , golfia. Hauskaa ajanvietettähän se on ja kohta oma skidikin niistä jotain tajuaa tai sitten se siirtyy suoraan angry birdseistä minecraftiin ja isukki vaan skulaa yksinään jotain muinaisia videopelejä mitä nykyajan nuoriso ei snaijaa.

_
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ostin App storeen hiljattain ilmestyneen Syberia 2:n. Olen sen joskus vuosia sitten pelannut läpi ja oli mielestäni genrensä paras peli. Sen koommin en ole sitä mistään löytänyt, ennen kuin nyt Macille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös