Videoklippejä Ässien otteluista

  • 141 190
  • 438

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Multa puuttuu 1 ja 3 finaalit ja 5:sta puuttuu äänet suurelta osin. Joten saisko linkkiä tännekkin :)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Niin kauan kuin @MustatKortit istuu jalat ristissä, on tarjolla vain tuota ratkaisevaa 6. ottelua.

Jos ja kun matseja löytyy, niin mikäs on ensiaskel siihen, että saan nuo siirrettyä jonnekin digiboksilta... t. uusavuton.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikä on boksin merkki ja malli? Todennäköisesti joutuu pienen kolehdin keräämään jos joku palstalla ei omista vähintään videokaapparia.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mikä on boksin merkki ja malli? Todennäköisesti joutuu pienen kolehdin keräämään jos joku palstalla ei omista vähintään videokaapparia.

Boksi on Topfield ja malli TF4100PVRc...
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyy illalla kattoo paremmin kun pääsee kotiin mut näyttää siltä et videokaappari on ainoa (järkevä) vaihtoehto.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mulla on 1986 - 1995 väliseltä ajalta 6 VHS kasetillista urheiluruudun jääkiekkokoosteita, eli noin 18 tuntia. Tiedän että on olemassa konsti siirtää nauhat koneelle, en vaan tiedä miten ja mitä semmonen laite / vuokra maksaisi ? Toimivaa vidoeolaitettakaan ei enään ole.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mulla on 1986 - 1995 väliseltä ajalta 6 VHS kasetillista urheiluruudun jääkiekkokoosteita, eli noin 18 tuntia. Tiedän että on olemassa konsti siirtää nauhat koneelle, en vaan tiedä miten ja mitä semmonen laite / vuokra maksaisi ? Toimivaa vidoeolaitettakaan ei enään ole.

Kirpparilta VHS-laite 10-20e ja Ebaystä siirtokaapeli (VideoCrabber) 10-15e
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on 1986 - 1995 väliseltä ajalta 6 VHS kasetillista urheiluruudun jääkiekkokoosteita, eli noin 18 tuntia. Tiedän että on olemassa konsti siirtää nauhat koneelle, en vaan tiedä miten ja mitä semmonen laite / vuokra maksaisi ? Toimivaa vidoeolaitettakaan ei enään ole.
Nuo kun paukautat youtubeen, niin koko jatkoaika kumartaa kuningastaan loppu ikäsi.
Mullakin oli pari VHS kasetillista 90-luvun alusta urheiluruudun koosteita, mutta jossakin elämän vaiheessa löytäneet tiensä roskiin muiden VHS kasettien mukana. Pikkusen harmittaa...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on 1986 - 1995 väliseltä ajalta 6 VHS kasetillista urheiluruudun jääkiekkokoosteita, eli noin 18 tuntia. Tiedän että on olemassa konsti siirtää nauhat koneelle, en vaan tiedä miten ja mitä semmonen laite / vuokra maksaisi ? Toimivaa vidoeolaitettakaan ei enään ole.

Jos löytyy vhs-laite ja tallentava dvd-laite niin scart-johdon kanssa menee hienosti.

Löytyisköhän tuosta sun nipusta esim 28.12.1986 pelatun HIFK-Ässät ottelun Urheiluruudussa näytetty kooste?
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Mulla on 1986 - 1995 väliseltä ajalta 6 VHS kasetillista urheiluruudun jääkiekkokoosteita, eli noin 18 tuntia. Tiedän että on olemassa konsti siirtää nauhat koneelle, en vaan tiedä miten ja mitä semmonen laite / vuokra maksaisi ? Toimivaa vidoeolaitettakaan ei enään ole.

Itse kaipaisin urkkaruudunkoosteita kaudelta 84-85 ja vanhemmilta kausilta. Noita uudempia kun löytyy ennestään. Ei kenelläkään sattuisi olemaan? Myös Ässien osalta 83-84 Ässät-TPS ja 2.finaali Ässät-Tappara sekä 84-85 Ässät - HIFK olisivat kovaa kamaa. Ja mahdolliset Hockey-Night ottelut vuosilta 1987-94.

VHS:ien digitointi ei paljon vaadi. Jos enemmän on digitoitavaa, niin nauhurin ja alkeellisen DVD-tallentimen osto on välttämättömyys. Mutta näitä saa parilla kympillä. Väliin vain Scart -johto, nauha pyörimään ja DVD-tallentimessa REC päälle. Siinäpä pääpiirteissään. Levyt ovat käytännössä ilmaisia kun Saksasta tilaa. Jos vain pari nauhaa digitoitavana, niin Kaupungin kirjastossa voi hoitaa homman kätevästi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Löytyisköhän tuosta sun nipusta esim 28.12.1986 pelatun HIFK-Ässät ottelun Urheiluruudussa näytetty kooste?

Todennäköisesti löytyy. Muistan hyvin ekan nauhan (eniten katsellut) joulun jälkeisen koosteen ja alkusanat. "suuri yleisö sulatteli vielä kinkkua kotikuusenkainalossa, kun IFK ja Ässät ottivat mittaa..." Makkonenkin pelasi vielä :)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mulla alkaa Vapusta 5 vkon vapaa. Paljon on hommaa suunniteltu, mutta yritän kaivaa noi nauhat esille. Jos tarvitsen "ammattiapua", löytyykö porin seudulta vapaaehtoista auttajaa paikan päälle meille ?
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos ja kun matseja löytyy, niin mikäs on ensiaskel siihen, että saan nuo siirrettyä jonnekin digiboksilta... t. uusavuton.

Juu eli tarvii ton videokaapparin. Ei varmaan löydy sulta?

Olisko palstalla joku ketä vois lainata @MustatKortit kyseistä laitetta?

Tunnen kyllä yhen kellä ainakin oli mutta asuu tietenkin Porissa ja mennään vasta äitienpäivänä sinne. Tosin eihän noi maksa kun 20e jos haluaa itse muutakin laittaa koneelle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Juu eli tarvii ton videokaapparin. Ei varmaan löydy sulta?

Olisko palstalla joku ketä vois lainata @MustatKortit kyseistä laitetta?

Tunnen kyllä yhen kellä ainakin oli mutta asuu tietenkin Porissa ja mennään vasta äitienpäivänä sinne. Tosin eihän noi maksa kun 20e jos haluaa itse muutakin laittaa koneelle.

Voin kysellä tuota itse jostain kaupasta ja pitää myös opetella käyttämään. Jos sopii, niin palaan asiaan myöhemmin, heti ensi viikon alussa (nyt vappua kohti aika kiirettä).
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voin kysellä tuota itse jostain kaupasta ja pitää myös opetella käyttämään. Jos sopii, niin palaan asiaan myöhemmin, heti ensi viikon alussa (nyt vappua kohti aika kiirettä).

Ei niillä mikään hätä ole, onhan ilman niitä jo eletty muutama vuosi :D
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Laitoin MK:lle yksityisviestiä kaapparista. Ei noita kannata lainata, kokemuksen mukaan ei tuu koskaan takaisin! *hymiö*
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja tänne myös, Kiitos jo etukäteen
  1. Tämä oli se Jimin lähetys, löytyykö keneltäkään sitä nelosen versiota missä selostajat kertovat Ässien saapuvan jäälle tilanteessa missä Isomäen legenda alkaa soimaan, tätä etsin.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tökitääs vähän @MustatKortit ja udellaan sitä, että ootko saanu joltain lainaksi/hankkinut tuollaista videokaapparia? Voisin viikonloppuna kysellä jos oot edelleen ilman ko. laitetta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tökitääs vähän @MustatKortit ja udellaan sitä, että ootko saanu joltain lainaksi/hankkinut tuollaista videokaapparia? Voisin viikonloppuna kysellä jos oot edelleen ilman ko. laitetta.

Arvon Ressa!

Olen unohtanut asian vappuriennoissa, otan asiasta selvää!
 

Burns Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings, HIFK, ManC
  1. Tämä oli se Jimin lähetys, löytyykö keneltäkään sitä nelosen versiota missä selostajat kertovat Ässien saapuvan jäälle tilanteessa missä Isomäen legenda alkaa soimaan, tätä etsin.

Juuri tämän haluaisin itsekin. Ihan klippikin kelpaq vain studiosta ennen peliä. Kumma on jollei mistään löydy!
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
No enpä olisi uskonut kuinka monrlta tuo pätkä puuttui, luulin että kaikki tosiaan sai sen jo pari vuotta sitten.

Kyllä niistä muista peleistäkin täytyy tallenteita jollain olla. Ei luultavasti tällä foorumilla olevilla, mutta luulisi tän kokoisesta tuppukylästä nyt joku innokas tallentaja löytyvän.

Edit: Kaikille kysyjille laitettu viestiä. Jos ei ole tullut niin muistuttakaa uudestaan.
Kiitos sinulle! En muistanutkaan, että Armiallakin oli huikeita paikkoja löydy kiekkoa pussiin vikassa pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös