Videoklippejä Ässien otteluista

  • 140 615
  • 438

Burns Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings, HIFK, ManC
Kiitosta Mondie:lle jaosta! Kiinnostaisi vielä tietää, että onko jossain taltioituna alkustudiota ja tunnelmia ennen kiekon jäähän putoamista?
 

STG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Chicken Wings
Mikäli Mondie ei ole vielä täysin kyllästynyt, niin mullekin kelpaisi. Kiitokset jo etukäteen!
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
No enpä olisi uskonut kuinka monrlta tuo pätkä puuttui, luulin että kaikki tosiaan sai sen jo pari vuotta sitten.

Kyllä niistä muista peleistäkin täytyy tallenteita jollain olla. Ei luultavasti tällä foorumilla olevilla, mutta luulisi tän kokoisesta tuppukylästä nyt joku innokas tallentaja löytyvän.

Edit: Kaikille kysyjille laitettu viestiä. Jos ei ole tullut niin muistuttakaa uudestaan.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
No enpä olisi uskonut kuinka monrlta tuo pätkä puuttui, luulin että kaikki tosiaan sai sen jo pari vuotta sitten.
Kiitokset vielä. Tulipa kylmiä väreitä kun katsoi Armian, Savinainen, Brodinin, Heshkan ja kumppaneiden otteita. Brodin oli kyllä jäätävä pelaaja!
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Mattimyöhäinen ilmoittautuu "leipäjonoon", eli Mondielta nöyrästi pyytäisin finaali-pätkää myös.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ei tarvitse nöyristellä, näköjään hyvä että otettiin asia puheeksi. Antaa hyvän kiertää, vai miten se nyt meni.
 

Zicco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tästä tulee ihan sellanen perisuomalainen jonotus-meininki mieleen. Tavara vaan on parempaa ku ämpärit :D
Eli siis jonon perään tuun mäkin :)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mitäs täällä ei ole osattu olla hereillä silloin, kun pelejä pelattiin, itse ainakin tallensin jo tuolloin kaikki ottelut kokonaisina, aina välillä voi fiilistellä ;)
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mitäs täällä ei ole osattu olla hereillä silloin, kun pelejä pelattiin, itse ainakin tallensin jo tuolloin kaikki ottelut kokonaisina, aina välillä voi fiilistellä ;)
99-huppari päälle ja portaikkoon ottamaan belfie.

Materiaalia jakoon vaan niin saadaan tehtyä riittävän monta varmuuskopiota, ennen kuin sun digiboxistas hajoaa kovo...
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Mulleki vois kelvata :)
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Sen verran perisuomalainen fiilis tuli että tulen jonoon mukaan, jos vaikka saisi sen ämpärin. Vai linkin? Kiitokset Mondielle viitseliäisyydestä!
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitäs täällä ei ole osattu olla hereillä silloin, kun pelejä pelattiin, itse ainakin tallensin jo tuolloin kaikki ottelut kokonaisina, aina välillä voi fiilistellä ;)

Eli sulla on tallessa lähetykset studioineen? Mitä jos laittaisit hyvän kiertoon. Voisin jopa maksaa kyseisistä lähetyksistä joissa on studiot mukana.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eli sulla on tallessa lähetykset studioineen? Mitä jos laittaisit hyvän kiertoon. Voisin jopa maksaa kyseisistä lähetyksistä joissa on studiot mukana.

Voin tarkistaa, mitä löytyy. Kaikki pelit on ainakin boksilla ollut, suurimmassa osassa myös studiot, osa tallennettu JIM-kanavan jälkilähetyksinä, joten niissä ei taida oll ihan kaikkia studio-osuuksia..(?)

Tampereen toista finaalia ei enää taida olla ja viidennestä finaalista on tokasta erästä eteenpäin. Kestoa on silti paljon, koska tuli kaikki ne jatkoerät...Eka, toka, neljäs ja kuudes finaali löytynee kokonaisina, mutta kuten sanottua, pitää tarkistaa...

Ylipäänsä olen viime vuosien ajan jättänyt boksille ties mitä urheilujuttuja, löytyy mm. Kokonaan tuo 2011 mm-torijuhlalähetys, Sotshin ja Lontoon olympialaisten kaikki huippuhetket ja viime futiskisoista jokainen Saksan peli + finaali kisastudioineen.

Tiedä sitten kuulostaako jonkun mielestä turhan lapselliselta, mutta tylsillä hetkillä laitan päälle...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Löytyykö täällä keneltäkään vanhoja Karhukanavan matseja J-T Koskisen selostamana tai jotain muuta harvinaisempaa matskua, esim Urheiluruutukoosteita, jotka olisivat 80-luvun alkupuolelta? Meillä ei toi kaapeli näkynyt ja olen jälkeenpäin vaivaiset kolme Karhukanavan ottelua löytänyt.

Tiedä sitten kuulostaako jonkun mielestä turhan lapselliselta, mutta tylsillä hetkillä laitan päälle...

Ei ole ollenkaan lapsellista. Minä tykkään ainakin fiilistellä aina tilanteen mukaan. Nyt kun MM-kisat on alkamassa niin katselin just viikonloppuna Moskovan 1986 kaikkien Suomen pelien huippuhetket. Futiskisoja ennen käyn läpi aina Meksiko 86:n ja Italia 90:n ja ennen liigakauden alkua Javanaisen tykkejä jne. Kuuluu asiaan! Näitä on itsekin tullut sentään 30 vuotta keräiltyä. Jotenkin en edes osaa katsella kiinnostavaa urheilutapahtumaa ilman että siitä ottaa vähintään parhaat palat arkistoon.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja tänne myös, Kiitos jo etukäteen
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Meitä näköjään riittää, ei mullakaan ole tuota vielä.Hallissa kyllä olin. Joten jospa joku linkki löytyisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös