Vetoomus HIFKille: Ottakaa Pasi Nielikäinen

  • 68 935
  • 471

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä viestiketjusta!

Jos tämän viestiketjun tarkoitus on kerätä nimiä, tosissaan tai leikillään, sen asian hyväksi, että Mielipuolinen saataisiin ensi kaudeksi IFK:hon, niin minkä hemmetin takia tänne pitää kirjoittaa mielipiteitä siitä, kuka on saanut turpaansa ja keneltäkin???. (Halkidis Teemu Riihijärveltä :D )

Tämä on pojat addressi, tiedättekste?. Vai mitä jos kerätään listaa esim Kalervo Kummola eduskuntaan - aiheesta? Kirjottaisitko sinä omalle rivillesi esim: No mä en nyt sitä ainakaan eduskuntaan halua!

Heivaanhei!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nimenomaan Senior, nimenomaan......amatöörit!
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nöyrä anteeksipyyntö kun häiritsin.. jatkakaa vetoomuksien esittelyä.. Nielikäinen on tulossa Lukkoon :p
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pronger: Näinhän se menee, tässä sitaatti omasta aloitusviestistäni:

JHag:
---------
Pasi haluaa jäädä pk-seudulle, mutta Lukko vienee miehen, jos ei joku korjaa pois. Tai sitten Blues. Tai...no, tiedätte itsekin sen kolmannen jengin täälläpäin.
----------

Pääasia, että ei mene Jokereihin. Ikävää, että ei Bluesiin. Ja onnea teille, mikäli tämä on lopullinen tilanne. Juttelin Pasin kanssa viime viikolla ja siihen mennessä Lukko oli ainoa, joka oli tehnyt selkeän sopimustarjouksen. Muut olivat vain ilmaisseet kiinnostusta neuvotella.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Re: Laaksonen ja pelote

Viestin lähetti Pronger


Muistuttaisin myös sen, että riukunilkka Laaksonen sai kunnolla päihinsä Lukossa aikoinaan kokeilleelta karhun kokoiselta ja näköiseltä Denis Tsherjakovilta , Halkidis Teemu Riihijärveltä ja lopuksi vielä K. Linna joltain lukon ulkolaiselta.. kaikki samassa pelissä.

Lukko johti peliä 0 - 4, mutta ifk tasoitti lopuksi 4-4:ään..

Olin itse paikalla kyseisessä ottelussa, jossa Riihijärvi todellakin sai pistevoiton Halkidisista, mutta Laaksonen vs. Tsherjakov ja K.Linna vs. "joku ulkolainen" olivat molemmat täysin mitäänsanomattomia pystypaineja, joissa ei vaihdettu iskun iskua. Linna sai ainoastaan pukattua kypäränsä visiirillä tappelukaverinsa naaman auki, josta seurasi usean ottelun pelikielto.

"riukunilkka Laaksonen sai kunnolla turpaansa, jne."

On lievästi sanottuna huvittavaa kun ihmiset postittelevat näitä "tappelukuvauksia", joissa ei ole totuuden häivääkään.
 

Bigredtomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NJ DEVILS, (sympatiat kalpalle)
Lihaa ja myllyjä (lihamyllyjä:D) brandyyn (itse juon kyllä brandyn brandynä ja syön pihvini mediumina) eli Nielikäiselle sopimus IFK:hon ja heti!

Iso paha ja punainen ifk jatkossakin, kiitos

allekirjoittaen:BRtomppa
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Laaksonen ja pelote

Viestin lähetti kristian


Olin itse paikalla kyseisessä ottelussa, jossa Riihijärvi todellakin sai pistevoiton Halkidisista, mutta Laaksonen vs. Tsherjakov ja K.Linna vs. "joku ulkolainen" olivat molemmat täysin mitäänsanomattomia pystypaineja, joissa ei vaihdettu iskun iskua. Linna sai ainoastaan pukattua kypäränsä visiirillä tappelukaverinsa naaman auki, josta seurasi usean ottelun pelikielto.

"riukunilkka Laaksonen sai kunnolla turpaansa, jne."

On lievästi sanottuna huvittavaa kun ihmiset postittelevat näitä "tappelukuvauksia", joissa ei ole totuuden häivääkään.

-Minäkin olin tuossa matsissa, mutta olin hiljaa näistä, koska sitä olisi pidetty kuitenkin provona:D
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Re: Re: Re: Laaksonen ja pelote

Viestin lähetti JHag


-Minäkin olin tuossa matsissa, mutta olin hiljaa näistä, koska sitä olisi pidetty kuitenkin provona:D

Provo tai ei, niin on huvittavaa kun eri joukkueiden hellyyttävän intohimoiset pikku fanit antavat näitä "fight descriptioneja", niin oman suosikkijoukkueen pelaaja on aina piessyt vastustajan suurinpiirtein henkihieveriin, vaikka koko tappelu olisi ollut täysin mitäänsanomatonta nuhjausta, kuten kyseinen Laaksonen vs. Tsherjakov pystypaini aikoinaan.

Koko "tappelu" näytti siltä, että kaksi isoa karhua syleilivät toisiaan iloisen jälleennäkemisen merkiksi. Laaksonen yritti päästä halausotteesta irti, mutta "kiitos" tuomareiden, ei tullut hunajaa yleisölle eikä kummallekkaan mesikämmenelle.
Koko tappelu ei edes koskaan päässyt alkamaan. En tiedä missä kuvitelmissa tai päiväunissa Tsherjakov "pieksi kunnolla" Tom Laaksosen kyseisen Lukkofanin mielestä, mutta ei se ainakaan jääkiekko-ottelussa ole koskaan tapahtunut.

Ainoa oikea tappelu tuossa pelissä oli tosiaan Riihijärven ja Halkidiksen välillä, jossa Bluesin ikuinen superlupaus Teemu Riihijärvi otti paljon pienemmästä Halkidisista selkeän pistevoiton.

No eipä kai tämäkään tähän ketjun aiheeseen suoranaisesti kuulunut, mutta kun kyse kerran on kerran tai pari SM-liigauransa aikana painineesta "enforcerista" ja "SM-liigan kovimmasta pelotteesta jäällä" Pasi Nielikäisestä, niin menköön nyt.

PS: Ei ollut tarkoitettu provoksi. Vain hiukan ironiaa ja "tongue-in-cheek" meininkiä. :)
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Kaikella uhallakin kirjoitan vielä tähän ketjuun.

Viimeisten huhujen/tietojen mukaan Pasi olisi menossa Lukkoon.Ainoa seura joka on tehnyt tarjouksen täsmälliseesä rahassa ilmeisesti.

Kuten olen jo aikaisemminkin ihmetellyt eikö selvä vetoomus fanien taholta vaikuta mitään.Pelätäänkö Caloun-ilmiöitä?

Olisin mielelläni ottanut Ässiin.Meiltä puuttuu tämäntyylinen pelaaja.Lukossa on vaikea nähdä tarvetta Pasiin.

Ottaakaa Hifkin johto nyt ihmeessä Pasi joukkueeseen.Tehkää tarjous josta ei voi kieltäytyä.Fanien takia vaikka.
 

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
fööni haloo mac lähössä tapparaan,pakko saada pasi sen paikalle,prkl herätkää nyt PASI JENGIIN
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tuoreet terveiset Pasilta

Juuri lopetin keskustelun Pasi The Manin kanssa, mies oli ajelemassa Lahteen. No, ei Pelicansiin, ei tosiaan. Ja Pasi halusi itse laittaa terveisiä tänne:

Herra on itsekin seurannut tätä ketjua ja lähettää suuret kiitokset kaikille, jotka ovat nimensä tänne laittaneet. Pasin henkinen koti ja suurin halu on ehdottomasti punapaita. Sopimuksettomuus HIFKin kanssa ei ole Pasista kiinni, siis.

Tilanne on nyt se, että sopparia ei ole minnekään, mutta Blues on mahdollinen osoite. Vain ihme toisi Pasin HIFKiin ensi kaudeksi. Mitenköhän niitä tehtäisiin?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JHag

Näin:
a) kättä taskuun
b) Puhutaan lähinnä Ape ympäri
c) Puhutaan Pena ympäri
d) Puhutaan Frank/hallitus ympäri
e) hirveä älämölö pystyyn menttaliteetilla kaikki keinot on sallituja
f) mitä vaan, kunhan saadaan!

Millä mennään?:cool: Mä oon mukana!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: JHag

Viestin lähetti Senior
Näin:
a) kättä taskuun
b) Puhutaan lähinnä Ape ympäri
c) Puhutaan Pena ympäri
d) Puhutaan Frank/hallitus ympäri
e) hirveä älämölö pystyyn menttaliteetilla kaikki keinot on sallituja
f) mitä vaan, kunhan saadaan!

Millä mennään?:cool: Mä oon mukana!

d) on hoidossa jo
 

outsider49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Allekirjoittanutkin vetoaa viimeisen kerran Hifk;oon päättäviin tahoihin, ottakaa nyt helvetissä järki käteen ettei sit keväällä -03 tarvi todeta " et eihän täs näin pitäny käydä, meillä on Pärä ollu 3 kk pelikyvytön, samalla Pasi on pitänyt Bluesissa JC;een terveenä ja tehnyt siinä sivus tehot 15+19/+13.
KK on nyt yrittänyt hakkaa kiekkoa byyriin 2 kautta patjojen läpi, se tuskin onnistuu ens' kaudellakaan, joten myyntiin...ja Pasi kehiin.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Re: Tuoreet terveiset Pasilta

Viestin lähetti JHag
Juuri lopetin keskustelun Pasi The Manin kanssa, mies oli ajelemassa Lahteen. No, ei Pelicansiin, ei tosiaan. Ja Pasi halusi itse laittaa terveisiä tänne:

Herra on itsekin seurannut tätä ketjua ja lähettää suuret kiitokset kaikille, jotka ovat nimensä tänne laittaneet. Pasin henkinen koti ja suurin halu on ehdottomasti punapaita. Sopimuksettomuus HIFKin kanssa ei ole Pasista kiinni, siis.

Tilanne on nyt se, että sopparia ei ole minnekään, mutta Blues on mahdollinen osoite. Vain ihme toisi Pasin HIFKiin ensi kaudeksi. Mitenköhän niitä tehtäisiin?

Ei kai sitten millään. mutta kyllä Pasi Nielikäinen on NIIN IFK:n näköinen mies kun olla vaan voi. Täytyisihän nyt IFK:n johdonkin tajuta että IFK tarvitsee persoonallisuuksia. Vopatin diili oli hieno juttu, ja Fööni voisi tehdä faneille toisenkin palveluksen palkkaamalla Nielikäisen.

Eihän Nielikäinen mikään Gretzky ole, mutta paljon värikkäämpi hahmo kentällä kuin moni muu. Ja sitäpaitsi IFK:ssa ei koskaan voi olla liikaa kokoa ja kovuutta.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Peruna ja meidän kolme kausikorttia ilmottautuu mukaan...

Nyt penalle vaan faksia ja pasi meille.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Pasi ei pelaa HIFK:ssa ensi kaudella. Syyt liittyvät Pasin vaikeaan persoonaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pasin vaikeaan persoonaan? Asiat liittyvät pikemminkin erääseen HIFKin vaikeaan persoonaan, joka on jo häipynyt HIFKistä. Mutta tuho oli riittävää tasoa, jotta Pasi todellakin pysynee poissa HIFKistä ensi kaudella ainakin. Mutta on Pasilla puolustajansakin HIFKissä, ks. Seniorin luettelo ja vastaukseni siihen.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Pitäähän tännekin nimi raapustaa, Pasi ensi kaudeksi meille.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Mutta on Pasilla puolustajansakin HIFKissä, ks. Seniorin luettelo ja vastaukseni siihen.

Olen puheistasi ymmärtänyt että myös johtajamme Pentti on Pasin puoltajia, joten onko homma sitten enää Apesta kiinni? En ymmärrä miksei Nielikäinen mahdu Apen konseptiin, "kovaa ja suoraviivaisesti" on kuin tehty meidän Pasille peliohjeeksi. Mielestäni viime kaudella sai karsittua "typeriä" jäähyjäkin tosi hyvin, joten en ymmärrä mistä homma on kiinni.

Tärkeintä lienee kuitenkin että Pasi on sydämessään IFK, ja Pasi on meidän sydämissämme IFK. Se mitä mieltä joukkueen johdossa ollaan, on vain väliaikaista, IFK pysyy.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Carlos


Olen puheistasi ymmärtänyt että myös johtajamme Pentti on Pasin puoltajia, joten onko homma sitten enää Apesta kiinni? En ymmärrä miksei Nielikäinen mahdu Apen konseptiin, "kovaa ja suoraviivaisesti" on kuin tehty meidän Pasille peliohjeeksi. Mielestäni viime kaudella sai karsittua "typeriä" jäähyjäkin tosi hyvin, joten en ymmärrä mistä homma on kiinni.

Tärkeintä lienee kuitenkin että Pasi on sydämessään IFK, ja Pasi on meidän sydämissämme IFK. Se mitä mieltä joukkueen johdossa ollaan, on vain väliaikaista, IFK pysyy.

Nyt minun on pakko olla tarkkana, että ei tule tönittyä. Sanon kieli keskellä suuta, että myöskään Pentti ei ole ottamassa Pasia. Sehän oli ihan faktaa vailla tönimistä, vai mitä?
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti JHag
Pasin vaikeaan persoonaan? Asiat liittyvät pikemminkin erääseen HIFKin vaikeaan persoonaan, joka on jo häipynyt HIFKistä. Mutta tuho oli riittävää tasoa, jotta Pasi todellakin pysynee poissa HIFKistä ensi kaudella ainakin. Mutta on Pasilla puolustajansakin HIFKissä, ks. Seniorin luettelo ja vastaukseni siihen.

Juuri niin. Kyllä minäkin Pasin ottaisin joukkueeseen, mutta Pasi onnistui viime kaudella riitautumaan Apenkin kanssa. Sisäpiiriläisenä JHag kyllä tiedät mitä tarkoitan, unohtaen managerisuhteet.
 
Viimeksi muokattu:

hannu

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Joo toi Pasin diili ei pitäis olla IFK:ssa edes kyseenalainen. Pasin näkoisiä kavereita IFK:ssa on aina ollut muutama ja sen takia hallissa on ollu kiva käydä. Maalit ja voitot on toki jees, mutta kysymys on enemmänkin elämyksistä. Kovat taklaukset, kouran myöntämiset sopivissa paikoissa yms. antavat taatusti elämyksiä katsojille siinä missä nätit nyytitkin. Hävityn pelin jälkeen olo ei todellakaan ole surkea, jos vastustajaa on saatu höykytettyä muulla tavalla. Muistatteko matsin kevät -99 narreja vastaan. Dunkkuun tuli muistaakseni 2-5, mutta muuten isoveljestä ei ollut epäselvyyttä. Doyle-Niemi, Karalahti-Alanko yms. Matsista jäi autuas olo.
Eli Pasi Stadiin ja katsomot täyteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös