Vetoomus HIFKille: Ottakaa Pasi Nielikäinen

  • 68 915
  • 471

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin. Addressihan avitti diiliä Vopatinkin kanssa. Ja nyt meillä olisi pk-seudulla vapaana halpa (omienkin sanojensa mukaan), nöyrä ja viihdyttävä fyysisen työn tekijä, joka varmasti toisi muutaman rovon lisää kassaan katsojien muodossa. Ja tunnelmaa halliin. Pasi haluaa jäädä pk-seudulle, mutta Lukko vienee miehen, jos ei joku korjaa pois. Tai sitten Blues. Tai...no, tiedätte itsekin sen kolmannen jengin täälläpäin.

Niinpä me tänne nimemme raapaisseet HIFK-miehet ja -naiset toivoisimme kuitenkin, kaikesta huolimatta, vaikka Pasi ei suunnitelmiinne kuulukaan, että harkitsisitte vielä, arvoisat Pentti ja Alpo. Samassa yhteydessä ilmoitamme, että yleisesti ottaen emme narise hankinnoistanne, en ainakaan minä. Pasin hankkiminen noiden mainioiden taitoniekkojen sekaan olisi ikäänkuin pikantti piste i:n päälle. Sokeri kahvissa. Sinappi nakissa. Öh....no, kyllä te tiedätte.

Joten, soittakaa Lehdon Markukselle, sanokaa, että unohdetaan menneet. Niin Pasikin on unohtanut. Ja jatketaan harjoituksia.

Ja nimi alle..Jii H-A-G (pehmeä gee). Ugh!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pena lue tarkkaan: PASI on P-I-D-E-T-T-Ä-V-Ä HIFKISSÄ!!!
Syy:kansalle on tarjottava leipää ja sirkushuveja sekä simaa...

Helsingissä 29.04.2002 klo 9.49
Kalkun rusakko
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
me too

Allekirjoitan vetoomuksen.

Pasi on hauska ja hyödyllinen ja kuuluu IFK:hon.

t. nimim.

"Kaksi irtolippua, 4 tuoppia olutta, pari annosta roskaruokaa jne. per joka toinen kotipeli"
 

Eldritch

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä

Verrattuna polvi- ja asennevammaiseen Mäkiahoon Nielikäinen on loistohankinta. Kyllä Pasin paikka on HIFK minunkin mielestäni. Eikä todellakaan luulisi olevan hintalapusta kiinni.
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voimaa suoritukseen

Annan nimeni adressiin ja täyden tukeni Pasille.
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Nielikäisellä ehdoton kyllä

Pasia jää kyllä kaipaamaan. Kukaan ei taklaa miehekkäämmin kuin Nielikäinen ottaessaan vauhtia oman maalin takaa ja kiihdyttäen tasaisesti koko kentän mitan. Jäähyjähän siitä tulee, mutta Pasia tarvitaan. Vastustajakin voi vähän pelätä ja kunnon Goonihan hän on.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
VETOOMUKSEEN

Kiekkoa pitää pelata suoraan ja nopeasti, suokaa meille pasin kaltaisia pelaajia.
Ilman muuta nimi adressiin.:cool: :cool: :cool:
 

keppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tottenham
Minä ja kolme poikaani olemme Pasin joukkueessa säilyttämisen kannalla eli yhteensä neljä nimeä lisää.

Keppana ja kolme huollettavaa fani -katsomosta.
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nielikäisen pelipaidan ylpeänä kantajana laitan nimeni tähän vetoomukseen. Väriläiskähäiskiä tarvitaan aina; siis Pasille soppari, pliis...
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Nimi alle!

Pasi = HIFK! Voiko mies enemmän olla HIFK, kuin Pasi Nielikäinen. En voi käsittää, miten Pasin kaltainen rouhija, SM-liigan kovin taklaaja halutaan päästää käsistä.

Ape ja Pena ovat oikealla tiellä joukkueen rakentamisessa. Kunnollinen 4-ketju tarvitaan. Isokokoisia ilkeitä miehiä taklaamaan mehut vastustajilta.

Pasi on varmasti edullinen ja takuuvarma sijoitus.

Tähän adressiin laitan nimeni takuuvarmasti. Pasin täytyy jatkaa HIFK:ssa!

tiki10
B4
( 3 kausikortin voimalla )

Ps. Jhag, palaan yv myöhemmin tänään...
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Nielikäinen...

...tuo aina annoksen viihtyvyyttä IFK:n peliin ja vaikka joukkue pelaisikin huonosti niin Pasi yrittää kaikkensa!

Yksi nimi lisää.... PITÄKÄÄ PASI!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kannatan! Pitäkää Pasinne :D

Vähitellen tässä on tekemäni selvitystyön perusteella auennut minullekin, että jos vaikka Raato olisikin valmis harkitsemaan (kuten onkin) Nielikäistä, Jokereiden aktiivikannattajat eivät. Eli eipä taida olla paikkaa aktiivien sydämessä - ja se olisi tässä tapauksessa mielestäni homman ydin. Pasi tarvitsee yleisön tuen ja yleisö Pasin, mutta Ilmalassa nämä eivät taida kohdata.

Pirskatti sentään että alkoikin vappu huonosti :mad:
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kylla!

Pasi porukkaan, ehdottomasti. Edustaa juuri sitä hulluutta mikä tekee HIFK:sta HIFK:n. Penttiä tyrkitään ja pahasti vaikka JHag ja kumppanit eivät sitä haluakaan jos Pasi pelaa Jokereissa eikä tupakansavuisessa brändissä.

Samalla allekirjoitan nimeni myös seuraavaan vetoomukseen:
"Tom Draper hevon helvettiin HIFK:sta. Paska mikä paska."
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nielikäinen mukaan!

Joo, Pasi jengiin ja otsikot kasvaa. Pääasia, että puhutaan.
Pena ja Ape: ottakaa Pasi (Mc saa jäädä kans)
S-E-N-I-O-R.
Piste.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kannatan. Nielikäinen pidettävä IFK:ssa.

t. Yksi kausikortillinen.
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Ehdoton kyllä!

Nielikäistä ei saa päästää HIFK:sta mihinkään.


... vai haluaisiko joku tosiaan edes?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
No ei oo Nielikäisen Pasi juurikaan IFK:ssa loistanut, mitä nyt ylikunto on myötä antanut :D

no ei vaan... Olen sitä mieltä, ettei menestys nielikäistä kaipaa
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Sopii Pasi minullekin, mutta miehen pitää vähän kasvaa henkisesti.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Ei muuta ku soppari Nivalan miehelle. Siinä on vielä halpa mies. Hänen taistelutahtonsa on mahtava. Hänessä näen hyvin paljon samoja piirteitä kuin Animal Bates Laaksosessa. Nielikäisellä on vaan vielä hullumpi luonne kuin Tompalla. Nivalan mies on juuri niin HIFK-tyylin mies kuin olla ja osaa. Aina esillä kun hän on kentällä. Jos ei ole kentällä niin on esillä vaikka vaihtoaitiossa.
 

Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, St. Louis Blues
Minä kans!

Eli Nielikäinen on pidettävä, vaikka pelkästään sen takia ettei se menisi naapurileiriin! Ajatuskin jo pelottaa...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
tossa oon samaa mieltä, että taistelutahtoa ja ryminää löytyy. Jostain syystä Nielikäinen ei vaan ole minua vielä vakuuttanut (ihan kun sillä ois jotain merkitystä)...
Pistetään puolilmaselle miehelle soppari ja katotaan mihin siivet kantaa ;)
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä kanssa!

Pasille paperia allekirjoitettavaksi, mars mars! Ehdottomasti pidettävä jos siihen mitään saumaa on olemassa!


K A M R A T E R N A
 

Carlos

Jäsen
Pasi on rules!

Todellakin, Hifk on muutenkin ollut tuon hinta/laatu -suhteen kannattaja, ja Pasissa on ihan varmasti katetta koko rahalle. Luulen että jos äijä nyt pysyy kunnossa, ja pidetään jengissä, on siinä mies joka saa paidan kattoon vuonna 2017, pitkän ja kunniakkaan uran jälkeen. Edelleen, Hifk tarvitsee lihaa, pelotetta, jolla saadaan mikkihiirien kädet tärisemään jo alkulämmittelyssä.

Edelleen, yksi ikimuistoisempia hetkiä:

P.N. "Mä oon täällä vain sua varten!"
M.T. "emmäootullutännetappelemaan..."

Aivan loistavaa! :D

Pasi meille, Pasi = HIFK!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös