Vedonlyönti

  • 3 968 668
  • 21 674

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Sanotaan nyt vaikka näin että mikäli pelaa vetonsa vain ja ainoastaan Betsafelle niin voi 99% todennäköisyydellä sanoa että kyseessä ei todellakaan ole voittava vedonlyöjä.

Sitten kun tarkastelee edes vähän alusta tämän affisankarin kohdevalikoimaa, niin näkee että siellä pelataan ihan kaikkea mahdollista aina egyptin liigasta joidenkin walesilaisten jalkapallojoukkueiden kansainvälisiin ystävyysotteluihin. Jos sä ihan oikeasti uskot että tuollainen affihuora pelaa tällaisilla kohteilla, Betsafen tarjoamilla kertoimilla pitkän linjan voittavaa vedonlyöntiä, niin suosittelen tutkimaan edes vähän alusta vedonlyönnin lainalaisuuksia.

Ainoa tapa millä tuo on saattanut vedonlyönnin avulla tienata on kaltaisesi helposti höynäytettävät jotka klikkailee näiden affihuorien linkeistä tilejä auki ja häviää näiden mainostamille puljuille rahaa näiden esittelemillä "pelivalinnoilla" tai "betsitipseillä".

Mahtavaa tämän jätkän faktojen pöytään lyönti ilman että tietäisit asiasta sen kummemmin yhtään mitään. Faktaahan ei ole itsellänikään heittää tiskiin, mutta sen verran oletan olevani perillä asioista että kaveri saa betsafelta sponsoroinnin myötä etuja esimerkiksi urheilutapahtumiin osallistumiset, panoskattojen poistot ainakin näin äkkiseltään. Jossain vaiheessa taisi selitellä miksi betsafe, mutta ei jaksanut niin paljoa kiinnostaa että olisin tutustunut tarkemmin. Mahtaako sillä olla etes mitään affilinkkejä postauksissaan? Jos oot törmännyt linkkiin niin voisit varmistaa tämän ilman että tyydyt arvailemaan. Pokeria oon pelannut itse ammattimaisesti useammankin vuoden joten affit sun muut on kohtalaisen hyvin hallussa. Kovimmat affitulojen poimijat ovatkin sitten miljonäärejä vähintäänkin, esimerkiksi pokerisivujen jampat. Niissä liikkuu aika hemmetin isot summat. Ja kyllä mulla on kaikki tilit olleet jonkun affin kautta, typeräähän se olisi pelata ilman palautuksia etenkin kun kilpailuttamalla saa itselleen suuremman edun. Myös vedonlyönnistä on mahdollisuus saada tappioita takaisin affin kautta.

@Yö-Orava :lla oli niin paljon paskemmat valistuneet arvailut etten jaksa vaivautua etes kommentoimaan. Hienoa tiesit Sukkelan joten olet todellinen veturi.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@Ni$pekt15 no jos sinä haluat uskoa että tämä kaveri biittaa vedonlyöntimarkkinan pitkässä juoksussa pelaamalla kaiken maailman vittudivareita jostain maailman pimeimmistä kolkista alkaen, harrastaen jotain "FC TUPLAUSta" betsafen tarjoamilla kertoimilla, niin olet siihen ihan vapaa uskomaan.

Minä taas en usko että tämä takatukka omaa näistä sarjoista enemmän tietoa ja näkemystä kuin yhdenkään vedonlyöntiyhtiön kertoimenlaskennan ammattilaiset, ja uskon ettei usko kovin moni muukaan joka vähääkään ymmärtää mistä on kyse pitkän linjan voitollisessa vedonlyönnissä.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Jatketaan puolustelua toteamalla että veti muuten tuplauksen päätyyn viikko tai kaksi takaperin taas. Nopeasti fb katsottuna 2 kertaa tänä vuonna ja 5 kertaa 1.5 vuoden aikana. Joku voi siitä laskea paljon voitolle. En myöskään nähnyt ensimmäistäkään linkkiä tai kehotusta avaamaan tiliä sen kautta.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
En jaksa tämän enempää inttää tästä aiheesta mutuilun varassa joten viimeiseksi aiheeseen liittyvässä postauksessa myönnän kyllä ihmetteleväni noita pieniä panoksia kohteisiin. Tuntemani proot vetävät kohtalaisen paljon isommilla lateilla kohteisiin joten siinä valossa noi parin satkun panokset vaikuttavat pikemminkin harrastukselta kuin tuloksen maksinoimiselta. Mistäpä sitä tietää kuin isoilla seteleillä se käväsee ärrällä...
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jatketaan puolustelua toteamalla että veti muuten tuplauksen päätyyn viikko tai kaksi takaperin taas. Nopeasti fb katsottuna 2 kertaa tänä vuonna ja 5 kertaa 1.5 vuoden aikana. Joku voi siitä laskea paljon voitolle. En myöskään nähnyt ensimmäistäkään linkkiä tai kehotusta avaamaan tiliä sen kautta.

Nyt oli kyllä niin väkevät perustelut että eihän tässä voi muuta kuin kaivaa kohon kaapista ja istahtaa siihen taas kerran.

Olin selvästi väärässä ja tämä hassunhauskoja meemejä teineille jakava aikuisjonne paljastuikin raudanlujaksi vedonlyöntimarkkinan edelläkävijäksi.

Kaikkea sitä saa lukea.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
@Yö-Orava En sano tätä vittuiluna, mutta pieni tyytyväisyys on postauksissa paistanutkin omaan tekemiseen ja voin vilpittömästi iloita puolestasi koska en kuulu niihin tyyppeihin jotka ennemmin maksaa 50e ettei kaveri saa ilmaista 100e jos sallitaan vertauskuva perinteisestä suomalaisesta kateudesta. Oon itsekkin vetänyt pokerissa 70k puoleen vuoteen mutten todellakaan pitänyt itseäni veturina. Veturit harvemmin mainittevat itsestään, mutta muut kyllä tunnistavat veturin.
Edit: Siis veturit vetävät oikeasti kovaa tiliä kuukausittain on pikemminkin sen veturin määritelmä.
 

Yö-Orava

Jäsen
@Yö-OravaVeturit harvemmin mainittevat itsestään, mutta muut kyllä tunnistavat veturin.
Hyvin näyit tunnistavan joo. Ei ole mulle ennestään sen kummemmin tuttu termi, mutta nyt on. Sehän tässä mielenkiintoisinta tavallaan onkin, nähdä kauanko tätä runia kestää, vai onko siellä mahdollisesti ollut jotain etuakin lyötyjen seassa. Tämän riekkumisen jälkeen veikkaan ettei kovin pitkään. Jossain vaiheessa luulisi tulevan sellaisen tietynlaisen enemmän varovaisen ja kassaan suojelevan suhtautumisen, mutta eipä ole vielä ainakaan ollut näköpiirissä.

@Ni$pekt15Minä taas en usko että tämä takatukka omaa näistä sarjoista enemmän tietoa ja näkemystä kuin yhdenkään vedonlyöntiyhtiön kertoimenlaskennan ammattilaiset, ja uskon ettei usko kovin moni muukaan joka vähääkään ymmärtää mistä on kyse pitkän linjan voitollisessa vedonlyönnissä.
Niin tai edes pääpiirteittäin mistä affien markkinointitoiminnassa on kyse.
 
Viimeksi muokattu:

Lehtipuhallin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Bruins
Jatketaan puolustelua toteamalla että veti muuten tuplauksen päätyyn viikko tai kaksi takaperin taas. Nopeasti fb katsottuna 2 kertaa tänä vuonna ja 5 kertaa 1.5 vuoden aikana. Joku voi siitä laskea paljon voitolle. En myöskään nähnyt ensimmäistäkään linkkiä tai kehotusta avaamaan tiliä sen kautta.

Mistäs mahdoit tarkistaa? Muistaakseni kyseisen humppatukan huigee Facebook-sivu on "muutaman" kerran otettu alas saman aikaan muitten affipellejen kanssa. Viimeksi näköjään näin on käynyt alkuvuodesta.
 

Yö-Orava

Jäsen
En jaksa tämän enempää inttää tästä aiheesta mutuilun varassa joten viimeiseksi aiheeseen liittyvässä postauksessa myönnän kyllä ihmetteleväni noita pieniä panoksia kohteisiin. Tuntemani proot vetävät kohtalaisen paljon isommilla lateilla kohteisiin joten siinä valossa noi parin satkun panokset vaikuttavat pikemminkin harrastukselta kuin tuloksen maksinoimiselta. Mistäpä sitä tietää kuin isoilla seteleillä se käväsee ärrällä...
Tää oli varmaan vielä mulle? Mähän olen harrastelija, enkä edes teeskentele että menetelmissäni olisi mitään tieteellistä. Mutta eihän joku kaavioiden väkertäminen voi olla mikään itsearvo (varsinkaan jos sen tekee päin helvettiä). Ei ole mulle ainakaan. Pienellä lyön tosiaan näitä kaiken maailman peesejä ja eurofutiksia mistä normaalia vielä vähän vähemmän hajulla, jos mahdollista. On sitten ainakin mukavampi hävitä. Ja huomaa, että eiliseen SJK:n UCL-karsintaotteluunkin makimipanos oli päiväsaikaan alle 300 euroa.

Hankala tämän nopeammin varmaankaan on kassaa käytännön tasolla enää kasvattaa, sen sijaan panosten optimoimisessa ja sen sellaisessa, oikeastaan ihan kaikessa muussakin olisi varmasti paljonkin parantamisen varaa. Vaan kelpaako herralle 10 kilon swingi San Josen finaalitappiosta, noin niinkun kokoluokassa? Tappion otin kuin mies: oma näkemys ja omat rahat. Kujalla oltiin komeasti ja eteenpäin.

Totta helvetissä mä olen tyytyväinen tulokseen. Vaikka voisihan se olla +75 kiloakin. On kuitenkin mielenkiintoista, että samalla kun vähättelet miltei maanisen lyöntivimman tuloksia lähes vuoden ajalta, onnistunut viikon tuplaus on joku isokin juttu. Mistä lie johtuu.
 
Viimeksi muokattu:

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Panoskattojen poistot? Minkä helvetin takia Betsafe haluaisi laittaa tuollaiselle jätkälle panoskattoja?

Et sä just lukenut, sehän on painanut huigeen FC TUPLAUKSEN viimeisen 1.5 vuoden aikana 5 kertaa päätyyn!

Just tarkastin asian itsekin selaamalla sen FB-sivua viimeisen puolentoista vuoden ajalta vaikka viimeksi sen sivut on poistettu FB:n sääntöjen rikkomisen takia alkuvuodesta.
 
Pakko kysyä: Miten toimisit tällä hetkellä, jos tuo tuhannen euron veto olisi mennyt väärin ja kassasi olisi reippaasti miinuksella?
Miksi pitäisi miettiä, mitä olisi tehnyt jos tuo olisi mennyt väärin. Koska se meni oikein. Siksi siihen panostinkin, ja aika isolla, koska arvasin sen osuvan ja kerroinkin oli varsin hyvä. Sitä vastoin en panostanut Bulgarian jalkapallon kakkosdivisioonan otteluihin, kun en ole niistä oikein perillä
Tällä tavalla sitä kannattaisikin odotella näitä kuukauden parhaita kohteita. Ymmärrän kyllä. jos sinusta tämä väärin voittaminen tuntuu epäreilulta.
Se missä nään punaista on se että tuo yksi nimimerkki väittää tapansa olevan voitollinen eikä ymmärrä millään faktoja. Jos väität tollaisen järjettömän typeryyden olevan voitollinen niin voit olla varma että tulen korjaamaan.
Pentti, 62, päätti lopettaa kaljanjuonnin ja tupakanpolton ensimmäinen päivä tammikuuta vuonna 2000. Hän laski, että kyllä nyt keskimäärin 20 euroa viikossa aina meni kaljoitteluun, joskus enemmän, joskus oli taukoakin. Mutta että 1000 euroa säästyy muuhun vuodessa. Ja saman verran kun lopettaa tupakoinnin.
Pentti mietti, mitä hän tekisi noilla 2000 eurolla jotka säästää vuodessa. Pentti keksi laittaa rahat vedonlyöntiin, mutta päätti että odottelee rauhassa hyviä kohteita ja lyö vain kaksi vetoa vuoden aikana, 1000 euron panoksilla.
Tähän mennessä hän on lyönyt 30 vetoa, joista 21 on osunut äärimmäisen tiukan seulonnan ansiosta. Kerroin on ollut keskimäärin 1,70, joten voittoa on tullut 5700 euroa. Ovela taktiikka, ja Pentti on tehnyt hyvää työtä. Tai no, todellisuudessa hän on väärinvoittaja, joka tulee häviämään kaikki rahansa, kunhan saadaan varianssia tähän hommaan. Joskus 250-500 vuoden päästä.

@Brett kertoo aika paljon, kun ensin kerrot miten idioottimaisesti joku lyö vetoa, ja sitten kerrot itse olevasi häviävä vedonlyöjä. Hienoo.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@apulais-GM no tuossa tuo ongelma juuri piileekin. Ei tarvitse odottaa kuin 3 vuotta ja Pentti on tappiolla 300€. Ei ole millään tavalla eriskummallista että kuusi (vaikkakin hyvin seulottua) peliä menee väärin.
Itsellä on kumpaistakin runia koettuna, voittoa ja häviötä. Pisin runi eli koko historiani niin olen voitollinen (siis muutetun tapani jälkeen).
Jos olet hyvä seulomaan kohteita niin silloinhan sinun PITÄISI olla voitollinen myös pitkässä juoksussa. Et kuitenkaan ole perillä perusasioista joten huomaat tämän kun se sinulle eteen tulee.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
@Brett kertoo aika paljon, kun ensin kerrot miten idioottimaisesti joku lyö vetoa, ja sitten kerrot itse olevasi häviävä vedonlyöjä. Hienoo.

Niin kertoo. Se kertoo sen että olen ottanut selvää vedonlyönnin matematiikasta ja tiedostanut sen asian että vain ylikertoimia pelaamalla voit voittaa ja että vasta tuhansien pelien otoskoko kertoo sen, oletko voittava pelaaja. Kaikki ylikertoimet tulee pelata ja mitä enemmän niitä löydät ja saat kassan kierrätysnopeuden mahdollisimman vauhdikkaaksi, sitä enemmän voitat, mikäli kerroinarviosi ovat olleet kohdillaan. Ja joka pelissä ne eivät voi olla koskaan kohdillaan, siksi vain pitkä juoksu ja iso kohdemäärä kertoo missä mennään.

Joillakin tuntuu olevan kovin suuria vaikeuksia ymmärtää yksinkertaisia faktoja. Esimerkkisi Pentti on tuurilottoaja ja häviävä pelaaja. Kaksi vetoa vuodessa vaikkapa 50 vuoden ajan on täyttä lottoa eikä siinä ole voitollisen vedonlyönnin kanssa mitään tekemistä, vaikka joka ikinen kohde osuisi.

Voit toki odotella kuukauden parhaita kohteita koko loppuelämäsi (toki et voi vielä olla täysi-ikäinenkään, joten saat vielä monta vetoa sisään) ja ne voivat mennä kaikki väärin. Ei ole olemassa mitään varmoja pelejä, joita voi odotella ja sitten ne osuu. On vain tietty todennäköisyys millä kohde päättyy tiettyyn tulokseen ja pelintarjoajat antavat noille todennäköisyyksille omat prosenttiarvionsa, jotka ilmoitetaan prosenttiarvioiden käänteislukuina eli kertoimina. Mitä isompia virheitä vedonvälittäjien arvioissa on, sen parempi mahdollisuus useammalla pelaajalla on niitä löytää ja pelata voitollisesti. Sillä osuuko kohde kun sitä pelaat vai ei, ei ole minkäänlaista merkitystä! Väärin mennyt ylikerroin on voitollinen peli ja osunut alikerroin häviävää vedonlyöntiä.
 
Viimeksi muokattu:

Yö-Orava

Jäsen
Oikeassahan @apulais-GM on: ei hänen tapauksessaan kahden osuman jälkeen varmaan kannata enää vetoa lyödä. Se ei kuitenkaan tee susta hyvää vedonlyöjää vaan mitä ilmeisemmin vain onnekkaan voittajan. Aivan kuten itsekin olen, vaikka karkeasti ehkä sen ~tuhannen vetoa onni on enimmäkseen suosinut.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kolme seuraavaa kun osuu, niin on jo 7800 voitolla.
Ymmärrätkö sinä mitä tuolla minun viestilläni ajoin takaa? Riskien kartoittamista ja hallitsemista.

On hyvä jos voittaa seuraavat kolme, siitä tulee "ilmaista rahaa". Mutta mitä jos häviää ne seuraavat kuusi, mikä on ihan täysin mahdollista. Mitä sitten tekee? Voi lopettaa siihen paikkaan ja niellä 300€ tappion, entä jos jatkaa pelaamista ja tappiot kasvaa?
Esimerkissäsi (tai omassa historiassasi) olet jo veikannut 9 kertaa väärin. Mikä on se asia miksei seuraavat kuusi voisi mennä väärin?
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Pakko kuitenkin nostaa apulais-GM:lle hattua, harva jaksaa vuodesta toiseen provota samassa ketjussa täysin samasta aiheesta näin tunnollisesti! Jatka samaan malliin toki, tai opettele veikkaamaan kunnolla ja liity mukaan tähän fiksuun keskusteluun.

Ja @Mazaa , älä helvetissä lopeta täällä vihjeiden jakamista, kaiken trollailun ja provoilun keskeltä mukava nähdä asiantuntevaa kommentointia välissä!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi pitäisi miettiä, mitä olisi tehnyt jos tuo olisi mennyt väärin. Koska se meni oikein. Siksi siihen panostinkin, ja aika isolla, koska arvasin sen osuvan ja kerroinkin oli varsin hyvä. Sitä vastoin en panostanut Bulgarian jalkapallon kakkosdivisioonan otteluihin, kun en ole niistä oikein perillä
Tällä tavalla sitä kannattaisikin odotella näitä kuukauden parhaita kohteita. Ymmärrän kyllä. jos sinusta tämä väärin voittaminen tuntuu epäreilulta.

Miksi ihmeessä panostit kohteeseen vain 1000 euroa, jos "arvasit sen osuvan". Olet tehnyt aiemmin varsin selväksi, että rahaa olisi isompaankin panokseen, joten eikö panosta olisi kannattanut kasvaa reilusti, kun voitto oli varma? Tyhmäähän se on odotella huippukohteita ja tienata vuodessa 3000 euroa, kun löisi kerran 20 000€ ja jäisi (tuolla 1,70-kertoimella) 14 000€ voitolle.

Missä kohtaa muuten sanoin, että pelaamisesi tuossa kohteessa oli "väärin voittamista"? Mistäs minä tiedän, vaikka olisit laskenut kohteelle osumisarvioksi vaikka 70%, joka tekisi kohteesta selkeän ylikertoimen ja ehdottomasti panostamisen arvoisen. Tätä vastaan toki taistelee kommenttisi siitä, että arvasit voittajan oikein. Jos kohdevalinnoissa käyttää perusteena arvaamista, niin lajilla tai sarjalla ei ole mitään väliä. Arvata kun pystyy ihan mistä vaan.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Yrittäkää nyt jo vähitellen ymmärtää se, että tässä maailmassa ja jopa tässä ketjussa on monenlaista ja monen tyylistä vedonlyöjää ja se, että joku pelaa eri tavalla kuin vaikka juuri sinä, ei tee siitä toisesta trollia tai provoajaa. Mä en myöskään voi ymmärtää sitä, että ei voida olla aidosti iloisia jokaisen meistä voittaessa, vaan toiset saa kuraa niskaan voittaessaankin. Esim. mä oon varmasti sellainen viihdepelaaja, koska olen huono matikassa ja tietokone on mulle kirosana. Mutta mitä sitten. Pelaan omilla rahoillani, omalla ajallani ja omalla tavallani. Miksi sen pitäisi häiritä ketään? Voi olla, että pitkässä juoksussa olen tappiollinen pelaaja, mutta voihan myös olla, että kuolen huomenna eikä minusta ikinä tullutkaan tappiollista vedonlyöjää. Vedonlyönti on mulle omanlainen harrastus ja yritän siinä toki kehittyä paremmaksi, mutta en ikinä tule ottamaan sitä liian vakavasti. Peace.
 

Yö-Orava

Jäsen
Yrittäkää nyt jo vähitellen ymmärtää se, että tässä maailmassa ja jopa tässä ketjussa on monenlaista ja monen tyylistä vedonlyöjää ja se, että joku pelaa eri tavalla kuin vaikka juuri sinä, ei tee siitä toisesta trollia tai provoajaa. Mä en myöskään voi ymmärtää sitä, että ei voida olla aidosti iloisia jokaisen meistä voittaessa, vaan toiset saa kuraa niskaan voittaessaankin. Esim. mä oon varmasti sellainen viihdepelaaja, koska olen huono matikassa ja tietokone on mulle kirosana. Mutta mitä sitten. Pelaan omilla rahoillani, omalla ajallani ja omalla tavallani. Miksi sen pitäisi häiritä ketään?
On joo vähitellen käynyt @apulais-GM oppimiskyvyttömyys ja -haluttomuus selväksi, toista vuotta varmaan sama levy jo? Eikä tosiaankaan millään tavalla ainakaan mua häiritse, päinvastoin piristää päivää. Aamullakin hörähdin kun totesin syklin käynnistyneen Pentti-esimerkein jälleen alusta.
 
joten eikö panosta olisi kannattanut kasvaa reilusti, kun voitto oli varma? Tyhmäähän se on odotella huippukohteita ja tienata vuodessa 3000 euroa, kun löisi kerran 20 000€ ja jäisi (tuolla 1,70-kertoimella) 14 000€ voitolle..
Se kassanhallinta on aika tärkeä tässä vedonlyönnissä, siksi en lähtenyt kiertämään maakunnan kioskeja ja huoltoasemia laitellen 1000 euron panoksia.
Voitto ei ollut varma, kuten kirjoitit, vaan niin "varma" kuin se voi vedonlyönnissä olla. Eli tarkoittaa erittäin hyvää kohdetta, johon kannattaa panostaa paljon. Vielä kun kerroin oli noin korkea. Ja ennen kaikkea se overin raja oli niin korkea.
Ja kyllä, arvasin että se meni siten kuin se meni.

Kyse on urheilutietämyksestä. Et ehkä itse seuraa pesäpalloa, ja SM-liigaakin nettiuutisoinnin kautta, joten ymmärrän että sinun voi olla vaikea hahmottaa, mikä on hyvä kohde ja mikä ei.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Mistäs mahdoit tarkistaa? Muistaakseni kyseisen humppatukan huigee Facebook-sivu on "muutaman" kerran otettu alas saman aikaan muitten affipellejen kanssa. Viimeksi näköjään näin on käynyt alkuvuodesta.

Menin fb sinne sivulle, siellä oli joku kysynyt sivun vasemmalla puolella heti ylimpänä voitoista ja tappioista olikohan 5.7 vai 6.7 näin ulkomuistista. Tähän oli vastannut samana päivänä hieman pitemmän viestin. Pääpiirteittäin meni jokseenkin näin (jos se sjk:kin tahtoo mutun sijaan faktoja) että niihin tuplauksiin menee sellainen 13k euroa vuojessa ja tämä vuosi on nyt plussallla tuplauksista sen 17ke eli loppuvuosi mennään "freerollina" Lisäksi mainitsi jotain että parit viime vuojet ovat olleet voitollisia vaikka olikin tappiollinen kevät 2015 tai vastaavaa. Noita tuplauksiakin on varmaan aika vaikea vetää ilman panoskattoja...

Mainitaan tässä nyt vielä oma mielipide jonka mukaan en laske samaan kategoriaan betsieskoja ja valavuori+tietäjät tyyppejä jotka eivät ole mitenkään tuttuja vetopiireissä vaan julkisuuden henkilöitä jotka ovat kenties uugeen esimerkin myötä havainneet vetojen viehättävän kansaa ja mahdollistavat lisätulojen saannin suhteellisen vaivattomasti itseäänkin kiinnostavan aihealueen sisällä. Leftfoot sen sijaan on näitä ensimmäisiä vihjaajia joita itsekkin huomasin kun vedot alkoivat enemmän kiinnostamaan aikoinaan. Pejic oli myös sellainen silloin tällöin tsekattava kaveri päivän iltapaskasta.

Aika vähän on ollut kohteita tarjolla parina viimeisenä päivänä internet inttelyn lisäksi, mutta nyt pisti silmään Copa Libertadoresissa Boca Juniors- Intependiende del Valle ottelu jossa vieraalle tarjotaan 10 kerrointa normivoitosta. Kotona Valle vei 2-1 ja statseissa 60/40 pallonhallinan+21-10 maalipaikat.
Kotietu hirmuinen tuollapäin palloa, mutta olisikohan tuossa ottelussa ylikerrointa sen kummemmin nykyisiä rostereita tuntematta? DNB 7 ja x2 ois 3+.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se kassanhallinta on aika tärkeä tässä vedonlyönnissä, siksi en lähtenyt kiertämään maakunnan kioskeja ja huoltoasemia laitellen 1000 euron panoksia.
Voitto ei ollut varma, kuten kirjoitit, vaan niin "varma" kuin se voi vedonlyönnissä olla. Eli tarkoittaa erittäin hyvää kohdetta, johon kannattaa panostaa paljon. Vielä kun kerroin oli noin korkea. Ja ennen kaikkea se overin raja oli niin korkea.
Ja kyllä, arvasin että se meni siten kuin se meni.

Kyse on urheilutietämyksestä. Et ehkä itse seuraa pesäpalloa, ja SM-liigaakin nettiuutisoinnin kautta, joten ymmärrän että sinun voi olla vaikea hahmottaa, mikä on hyvä kohde ja mikä ei.

Älä puhu kassanhallinnasta jos se ei ole sinulla kunnossa.
Lisäksi voin kyllä omalta osaltani lopettaa sinun oikomisesi ja opastus kun olet jo itse myöntänyt ettet ole voitollinen pelaaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös