Vedonlyönti

  • 3 963 728
  • 21 674

Demari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Real Madrid
Laitoin Interin voittamaan, HJKn voittamaan ja tampun voittamaan. kerrointahan ei juuri ollut mutta minusta ainakin inter - Vepsu on selvää pässinlihaa inter on sentason porukka että toista huonoa peliä tuskin nähdään. Alianssin 6 kerroin mypan vieraana on kanssa minusta pelattava. Itse laitoin kupsille 3 € 2.9 kertoimella. Brassikohteista palmeiraksen 2.35 kerroin kotivoitolle on myös pelattava.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Kempes

Raveihin Mikkeli VS Piney Point, Great Chance, Atchalafaya(?) Bay, Power Elvis ja Blue Scarf. Ja vuoden varma, St Michel-ajo nro 5 Varenne.

Ethän tosissas meinaa pelata Varennelle voittajaa ja sijaa? Sijassa tulee pomminvarmasti olemaan kerroin 1.00 ja eikä olisi yllätys, vaikka voittajassakin tulisi sama kerroin. Turhaa rahan kierrätystä?
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Jazz - Tampere U =2
GBK - TP-47 =2

Mutta mistä kolmas kohde (siis Veikkaukselta)...ja kerrointakin sais olla?:p
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
TamU:sta olen samaa mieltä. Toi Jazzin joukkue on niin huono, että sen ei kuuluisi olla missään tapauksessa pääsarjatasolla. Tosin sillä on ollut paha tapa pelata hyvin just sillon kuin vähiten odottaa. Ehdottamasti kannattaa silti ottaa Pahvin tarjous 1.75 sinkkuna vastaan.

JVR: itse koittaisin FC Korsholmia kertoimella 2.00.
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Juu, itse olen miettinyt tuota samaista Korsholmia koko aamupäivän. No sitä täytyy kokeilla.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti JVR
Juu, itse olen miettinyt tuota samaista Korsholmia koko aamupäivän. No sitä täytyy kokeilla.

Veikkauksen kohde 43 = X

Itse pelasin tota FC Korholm - VG62 ottelua myös tasuriksi. Mut saas nähä kuinka käy. 6 tunnin jälkeen ollaan paljon viisaampia ja toivottavasti rikkaanpia, ainakin mä :D
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Veikkauksen kohde 43 = X

Juu vois kyllä tänään kokeilla sillä tavalla, että jakaisi pelipanoksen kahteen riviin.

Eli noi kaksi ylempänä olevaa ois peruskohteet...ja lisänä ois toi 43=x ja Korsholm.

Ei se Naantali toivottavasti kykéne pistettä varastamaan;)
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti JVR


Juu vois kyllä tänään kokeilla sillä tavalla, että jakaisi pelipanoksen kahteen riviin.

Eli noi kaksi ylempänä olevaa ois peruskohteet...ja lisänä ois toi 43=x ja Korsholm.

Ei se Naantali toivottavasti kykéne pistettä varastamaan;)

Eikä sitten lähetetä mun perään mitään Hitmania, jos menee vedot metsään :) Mutta tuo sinun varmanpäälle pelaaminen kuulostaa ihan hyvältä. Jaa vaan, jos pidät noita sinun kahta omaa kohdettasi varmana. Juu, on ne kaksi kohdetta... noinhan niiden pitäsii mennä, mutta mikään ei ole varmaan... Ei edes Jokerien mestaruus kaudella 2003

Laskin tos just, että mun CB:n tili kahdeksan kertaistuu tänään, jos kaikki vedot natsaa :) Yleensä mun pelitilin saldo on jossain 8-20 euroa. No täytyy toivoo, että edes osa vedoista pitäisi tänään.
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
heh heh, taas meni kyllä oikeen putkeen päivän vedot....neljästä pitkäveto kohteesta kaikki väärin, se vaatii paljon taitoa ja osaamista:D


no onneksi pelikassani ei ihan vielä tähän kuihtunut:p
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Tänään Turkkuseen

Tänään voisi ikutipsi Hiittari tulla, itse en ole vielä koskenut, mutta tänään ajattelin petsata. Hevonen ei ole niitä kaikkein helpoimpia, mutta tänään juostava 3100:n matka tasoittanee, kunnossaan hevoinen on ollut jo pidempään, seurakin vaikuttaa sopivalta. Lisäksi maistuva pelikohde, tällä hetkellä 6 % rasti, myös päivän dubbeli kohde....
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti JVR
heh heh, taas meni kyllä oikeen putkeen päivän vedot....neljästä pitkäveto kohteesta kaikki väärin, se vaatii paljon taitoa ja osaamista:D


no onneksi pelikassani ei ihan vielä tähän kuihtunut:p

Niin vaatii taitoa... Vain Inter oikein !! Sillä ei paljon täppiä tullut. Pistin sit koko rahan (kolme eukkia) Alliansin yllätysvoittoon tänään Mypasta kertoimella 6. Tilastojen perusteella........ hmm... jaksaisko noihin viel luottaa, Alliansilla on 25% mahkat voittaa toi matsi, joten tuo kerroin 6 on huomattava ylikerroin...

Et silleen... täytyy varmaan käydä varmaan tekee jo valmiiksi tilisiirto, et saa lisää euroja pelikassaan :D
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
TouchandGo
Se on rahanpesua jota harjoitan. 10000 euroa VS Varennelle, sitten haetaan voitot pankista, saadaan kuitti ja niin nekin pimeästi tienatut 20000 euroa on laillista valuuttaa. Tai sitten omistan kioskin, jossa on pelipiste, saan 20000 eurosta ihan kivat provikat, eikä riskiä. Eli näin tehdään seinävarmalla rahaa. No, tämä oli vain esimerkki, miten toimitaan. Olen rehellinen veronmaksaja.;)
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
"Rahanpesusta"

Niin ainakin ennen vanhaan oli Solvallassa ja Vermossakin melko yleistä ns.kuittikauppa. Eli kundit osteli voittolappuja vähän paremmalla hinnalla kuin luukulta sai, näin poijjaat sai verottajalle poliisille dokumenttia mistä rahat ovat tulleet...Tämä on onpi se riskittömämpi vaihtoehto pestä rahaa raveissa...
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tänään pitkävetoon pelataan kahta kohdetta, kohde 8 2 Grasshoppers ja 11 2 Luzern. Luzernista suositellaan, koska St. Gallenilla on kriisinpoikanen tappioiden myötä, Grasshoppers on taas mestarisuosikki. Tampere U en pelaa missään nimessä tuolla kertoimella. Apukohteeksi voi ottaa vaikkapa lauantain Åtvidabergin tai huomisen Tervarit. Lisäksi suositeltavia kohteita ovat Inter Atlantista vastaan, Halmstadt ensi maanantaina.

Vermon raveihin pelaan seuraavat pelit:
VS Susie Savoy ja Mystic Soul, joka on myös PD:n varma. V5:n varma on hakusessa, ehkä teen varman Hapuna Princestä. Vaikea valinta Susie Savoyn, Mystic Soulin ja Hapuna Princen kesken.

Huomenna Kouvolan raveihin lähtöön 7 (PD-2 ja V4/4) teen panostuksen suosikkihevoseeni Lanceuriin. Lanceur jäi Suur-Hollolla ajossa täysissä voimissa pussiin, näytti tosi hyvältä. Tuskin tekee vaikeuksia voittaa tätä heppoista porukkaa. Isolla vinnarea, PD:n varma isolla ja V4-varma.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Lanceurin jäätyä pois Kouvolan 7. lähtöön löytyy törkeän alipelattu hevonen: #5 Opal Run. Hevonenhan teki viimeksi hirmujuoksun. Laukkasi lähdössä, jäi 50-100 metriä, oli loppukaarteessa vielä pussissa ja kiri silti toiseksi. V2000m 15,5. Nyt se pääsee kaiken järjen mukaan keulaan ja en oikein tiedä, miksei voittaisi. Oma arvaus on 40% voitolle, kun pelattu nyt 24%.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Täysin samaa mieltä Jukka, Opal Run on nyt selvä ykkössuosikkini. Olisin pelannut sitä pariin Lanceurin kanssa. Mikähän Lanceurille on tullut?? Nyt panostus Opal Runiin. Sitten eka V4:sen 12 Teetootaller on aikamoinen kysymysmerkki. Pahat kielet kertovat, että taulu ajetaan tahallaan huonoon kuntoon ja sitten räjäytetään potti. Olisiko jo tänään, paikka on kyllä paha. Mutta laittakaa mieleen tämä tieto. Eiliset ravitipsit olivat huonot.

Pitkävetoon tänään Tervareita. Sitä huudetaan kovalla äänellä. Viikon pelit lähtivät hyvin käyntiin, toinen runkokohde piti. Luzern otti takkiinsa, mutta apukohteista Young Boysin risti ja H-borg + 1 X pitivät. Tervarit on toinen varmani.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Kempes
12 Teetootaller on aikamoinen kysymysmerkki. Pahat kielet kertovat, että taulu ajetaan tahallaan huonoon kuntoon ja sitten räjäytetään potti. Olisiko jo tänään, paikka on kyllä paha. Mutta laittakaa mieleen tämä tieto.

Mitä tarkoitat tuolla? Ajetaan hyväkuntoisella hevosella huonosti vai hevosella on jotain vikaa, pistetään taulu sekaisin, sitten tauolle hevosta laittamaan, jonka jälkeen palataan ottamaan tolppia. Vaikuttaa aikalailla oudolta toiminnalta, jos pitää paikkansa. Onhan sentään Teetotaller tienannut reilut 18 kiloa eeroja. Ymmärtäisin, tuollaisen toiminnan jollain alottelevalla suomenhevosella, mutta en ehkä tätä. Tosin ainahan kuulee huhuja hevosenvaihdoista etc. joten miksei tälläistäkin voisi tapahtua.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Teetotaller

Löpö pöpö... Korkkarijuttuja nuo tuollaiset..Ei ammattikuskit lähde tuollaiseen...ei ammatikseen ajava ota riskiä että jäisi lustasta kiinni muutaman kympin lunden vuoksi. Teetotaller oli vain yhtä riittämätön tänään kuin se oli Mikkelissäkin edellisellä kerralla. Itse ole raviurheilua seurannut suht aktiivisesti 30 vuotta ja ammatikseninikin petsaillut ja en tiedä kuin muutamia tapauksia joissa lustaa on tehty ja niissäkin taulu on ajettu sekaiseksi amatööriohjastajien toimesta. Olen muuten ollut paikalla kun kaverini kysäisi ravireissulla aika tunnetulta ohjastajalta hänen halukkuutta kyseiseen toimeen ja vastauksena oli kyllä jyrkkä ei.
Päivän aasiksi taas valitsen itseni, kun ei saanut kuin eurolla nelkun tänään vaikka oli Sibi habby ja Opal Run päivän peliideoina, Vir Supersonicilla olis sitte saanu jo kunnon tilin, mutta eihän se saanut edes mitään otetta Pekan hevosesta, sellasta se aina välillä on...tämä raveilu...
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Teetootaller oli eilen huono, mutta en peru käsitystäni siitä. Eilen pelipaikassani tuli tämä tieto vahvistettua muutamalta hevosomistajalta. Mutta uskokoon kuka mitäkin, mutta en pidä näitä keskisuomen ohjastavia veljeksiä kovinkaan suuressa arvossa ja heiltä voi odottaa mitä vain. Älkää ihmetelkö sen voittoa 1-3 startin kuluessa.

No, Opal Run piti ja duolla tuli rahaa mukavasti. Tervarit piti myös, joten nyt vaan odotellaan apukohteita, pari lappua jo natsasi. Eilisen kruunasi ylimääräisenä bonuksena pesiksen tulosveto, oli yksi tulos, 3-5 5 eurolla Kinnarille.

Jose Kempistä sain tiedon, että kaksariin kestää. Ja jos BB laukkaa, Jose voittaa.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Lustanteon ABC

Niin kyllä se Teetotaller luultavasti joskus voittaa, mutta yleensä "lustan" teossa pitää olla sarjoissaan jollain tapaa pärjäävä hevonen, että se ylipäätänsä voisi jossain tulla. Teetotaller ei tälläinen ole ja jos se vaikkapa Sallan raveiin ilmoitettaan, niin kyllähän se siellä pelataan, lisäksi Sallan vaihdot ei niin suuria ole että siellä kummoisia tilejä tehtäisiin. Kyllähän nämä "keski-suomen" pojat hommaa ammatikseen tekevät ja maineen menetys jonkun kympin takia ei varmaan ole tarkoituksenmukaista, eikä nämä "keski-suomen" pojat luultavasti ole sen tarpeessa;) Näitä unijuttuja kuulee aina silloin tällöin raveissa ja jos se on jo noinkin laajassa tiedossa, luulisin että asia herättänee lajempaakin kiinnostusta tuomaristossa ja hippoksessa jos ja kun Teetotaller ottaa kilometrin voiton v-75 tai v-5 raveissa pikapuolin...;)
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
No, en jaksa vänkätä tästä Teetootallerista enempää. Ja toisaalta tää on sellaista keskustelua, jota ei ehkä olisi pitänyt aloittaa. Voin Punalippu antaa sulle yksityisviestinä perusteluja, jos haluat. Mutta tapaus teetootaller on osaltani loppuunkäsitelty.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pitkävetoon voi viikonlopun aikana vielä kokeilla seuraavia kohteita:
Popa 21 1 2.8, selkeä ylikerroin, porilaisilla uusia vahvistuksia, ainakin M. Nieminen on pelannut liigassa

FC Kuusankoski 20 1 2.4, saavat miehiä MyPalta, pelaa tarkkaa puolustuspeliä, tekevät itse 1-2 maalia.

Åtvidaberg 31 1 1.95, tätä on jo aikaisemmin vihjattu kuten FC Interiä 53 2 2.45, Jazz +1 55 1 3.3 sekä Halmstad 69 1 2.8 .

Fc Zürich 40 1 2.8 on uusi tärppi, Villalla loukkaantumisia ja harjoituskausi on kesken.

Vihjepalveluni jää nyt kesälomalle, palaan asiaan elokuun loppupuolella. Itse ainakin toivon saavani rahaa lomakassaan näillä kohteilla ja se on todennäköistä, koska runkovarmani jo
pitivät.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Viikonloppu ei jalkapallorintamalla erikoiselta näytä. Pelasin kuitenkin seuraavat.

Centrebet Aarau - Xamax 1 45% 2,3 FB SWI
Sportingbet Basel - Delemont 1 76% 1,33 FB SWI
Gamebookers Thun - St. Gallen x 31% 3,4 FB SWI
Gamebookers Wil - Young Boys x 31% 3,35 FB SWI
Worldbet Molde - Odd Grenland 1 55% 1,85 FB NOR
Gamebookers Rakuunat - Gnistan x 24% 4,25 FB FIN 1.div
Worldbet Rakuunat - Gnistan 2 20% 5,9 FB FIN 1.div
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Nyt meni omaksi chattaamiseksi, mutta löysin heti edellisen viestin kirjoitettuani Centreltä oikein maistuvan head-to-head-vedon:
Jose Kemp - Mombasa 1 1,80(60%)

Jose Kemp pääsee tuosta keulaan ja sen on oltava selvä suosikki viime juoksun perusteella parhaan kuntonsa kadottaneeseen Mombasaan nähden.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Tänään tuli kuitattua vähän kuitattua eilisiä mokailuja ja sain kivat lundet Kaustisilta, vajaan kolmen tuhannen euron lundet nelkulla (ideana varmoina: hanna cane, soul mate, ekassa kolme ja kolmannessa kohteessa Aki&Tutuaari). En viitsi paljoa tänne vihjeitä laitella, kun tätä ansaintamielessä teen ja kyseessä on muuttuvat kertoimet. Vihjataan nyt sen verran että huomisessa v-75 pelissä viidennen kohteen numero 10 Clintosin on räikeästi alipelattu 3 %, hepo teki oivan juoksun Suur hollolan välierässä ja oli Vermossakin kuolemanpaikalta asiallinen. Lisäksi lähdössä mentänee isoa kovaa kun Farmer's Pridella ja Ludmilla Flashilla satsataan lähtöön, Clintosin saanee hyvän paikan parijonosta ja on yllätysvalmis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös