Vedonlyönti

  • 3 965 994
  • 21 674

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
TouchandGo
Lauantain VS:ssä Buzzing Boy ja Ridgehead Emilia sijoittuvat toiseksi, joten sijat osui + kaksarit. Eilen oli vain katkera päivä, Up to Date varmana nelkussa, duossa ja tietysti vinnaret ja kaksarit sen kautta. No, up to date taipui ja jo silmissäni kiiltänyt Santorinin matka haihtui usvana taivaalle. Olin varma vielä 500 metriä ennen maalia, että UTD karkaa ja mä lähden voittorahoilla mamman kanssa matkoille.... perkele, tällaista on raviurheilu....

Varjo
Olet oikeassa, että harva vetää 1000 euron rivejä ja vetoja. Tiedän kyllä muutaman tyypin, jotka esim. laittavat monivetokierrokseen 3000 - 5000 euroa per kierros. Mutta he myös voittavat.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti varjo
Alex:
Netissä on yleensä tapana liioitella omia panostuksiaan. Olen 99% varma ettei tässä joukossa ole yhtään joka panostaa tuollaisia summia yksittäisiin vetoihin.
Jos chandler puhuisi totta hänen pelikassansa on n. 60-100 tuhatta € ja hiukan epäilen sitä.

Täysin samaa mieltä. Minä en ainakaan koskaan kerro omia panostuksiani kellekkään. Suuria ne eivät ole. Minulle urheiluvedonlyönti on ajanviete, ei tapa äkkirikastua.

Tuollaisten 1000 eurojen panostuksien kertominen on joko omilla rahoillaan leveilyä tai sitten harvinaisen typerä vitsi.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti Kempes
TouchandGo
kaksarit sen kautta. No, up to date taipui ja jo silmissäni kiiltänyt Santorinin matka haihtui usvana taivaalle. Olin varma vielä 500

Varjo
Olet oikeassa, että harva vetää 1000 euron rivejä ja vetoja. Tiedän kyllä muutaman tyypin, jotka esim. laittavat monivetokierrokseen 3000 - 5000 euroa per kierros. Mutta he myös voittavat.

Jäävätkö he tosiaan voitolle pitkässä juoksussa, kun pelaavat monivetoa? Jotenkin tuntuis, että se on mahdottomuus, mutta en tiedä. Miten he panostavat tuon 3000-5000 euroa? Suuri panos ja paljon eri tuloksia lapulle vai?

Santorini on hyvä lomakohde kyllä. Olin siellä viime kesänä. Rantaloma paikka se ei kyllä ole, ranta oli surkea. Minun mielestä, mutta kyllä siellä paljon nähtävää on.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
narri
Kyllä nämä monarihemmot jäävät voitolle. Jos tulee jokin pienikertoiminen rivi, niin sitä on sitten usealla kymmenellä eurolla. Muistaakseni nämä tyypit saivat yhtä lätkämonaria, joka päättyi 1-1, 2-2 lähes 100:lla eurolla. Kuponkipino per kierros on lähes puolimetriä korkea, olen ne useasti omin silmin nähnyt. Heillä on myös tulostusohjelma sekä myös ohjelmisto, jolla tekevät/poimivat pelattavat tulokset.

Itsekkin pelaan omasta mielestäni kohtalaisilla panostuksilla, mutta olen todellinen amatööri näihin tyyppeihin verrattuna.

No, Santorinin matkarahat tienataan jokatapauksessa tälläviikolla peleistä, ettei tarvitse palkkatiliin koskea...;)
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Kempes

No, Santorinin matkarahat tienataan jokatapauksessa tälläviikolla peleistä, ettei tarvitse palkkatiliin koskea...;)

Jaahas Kempes, pistäs vihjettä kännykkään tulemaan, niin meidänkin Tammikuun Madeiran matkalle on sitten ekstra fyrkkaa ;)
 

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
Viestin lähetti varjo
Alex:
Netissä on yleensä tapana liioitella omia panostuksiaan. Olen 99% varma ettei tässä joukossa ole yhtään joka panostaa tuollaisia summia yksittäisiin vetoihin.
Jos chandler puhuisi totta hänen pelikassansa on n. 60-100 tuhatta € ja hiukan epäilen sitä.

Jaahas että tällasta,voin kertoa että minä löin vetoa Detroitin mestaruudesta siinä vaiheessa kuin pleijjarit alkoivat ja panos oli tuo 1000 euroa,kerroin oli tuolloin 3,ja voittorahoilla tein lomamatkan New Yorkkiin.Palatessani takaisin Suomeen huomasin,että vielä on 300 euroa rahaa joten sijoitin sen Saksa-Brasilia otteluun,veikkasin ristiä.
Tämä ei mielestäni ole mitään rahoilla leveilyä,eikä myöskään mikään vitsi niinkuin joku tuossa kirjoitti.Olen köyhä ihminen joka yrittää rikastua veikkaamalla,pelikassani on tällähetkellä 25 euroa,ja nyt lähden sitä jälleen kasvattamaan pikkuhiljaa,esmes tuon 1000 euroa minkä laitoin peliin Detroitille niin olin voittanut sen rahan sm-liigan pleijjareitten aikana,aloítin sadalla eurolla ja pikkuhiljaa sain kokoon tuon tuhot euroa.
Toki en vielä ole lyömässä Coloradon puolesta vetoa vaan vielä hetken tarkkailen tilannetta,muutta jos muutama hankinta tehdään ja kerroin nousee vielä niin sitten ajattelin lyödä
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti Kempes
narri
Kuponkipino per kierros on lähes puolimetriä korkea, olen ne useasti omin silmin nähnyt.

No, Santorinin matkarahat tienataan jokatapauksessa tälläviikolla peleistä, ettei tarvitse palkkatiliin koskea...;)

Jaa-ha.. no uskotaan sitten :confused: Mutta en kyllä haluaisi olla kiskajonossa näiden hemmojen takana :D

No onnea yritykselle voittaa matkarahat Santorinille. Meidän matka oli niin kallis, että jäisi kyllä minun panostuksieni suuruudella voittamatta.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
narri
Pelipisteen pitäjällä on kaksi online-konetta, toinen melkein ainoastaan tätä kimppaporukkaa kohti. Eli ei tarvitse jonotella, kyllä Olli palvelee Hansasillalla (mainos) kaikkia ystävällisesti.

No, puhuin matkarahoista, ei se 1000 euron voittaminen viikolla ole utopiaa. Tänään on taas sopiva V4-Teivossa ja huomenna Vermon raveihin löytyy ideoita. Pitkävedosta tällä kierroksella tilin tekeminen on vaikeampaa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä en voi kehuskella suurilla summilla (paitsi sen kerran kun centrebetillä oli bugi, silloin tein kaverini kanssa n. 20 000mk voittoa parissa päivässä), mutta kolmesti olen vuoden sisällä laittanut rahaa centrebetin tilille ja joka kerta olen kotiuttanut moninkertaisen summan. Tilin avatessani laitoin sinne 100mk ja kotiutin tuhat (minulla oli siellä silloin 1200mk), myöhemmin laitoin sinne taas satasen ja kotiutin muistaakseni 600mk. Fudiksen MM-kisojen alussa laitoin CB-tilille 20 euroa ja kotiutin 75. Pitäisi varmaan nostaa panoksia, mutta näin kesäisin ei oikein ole minua kiinnostavia kohteita.
 

Pepe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kiri, MuurLe
Hieman kyseenalaistahan se on pelata virhekertoimia, mutta eilen Betandwin tarjosi kerrointa 12 siitä, että Safari-rallin voittomarginaali on yli 3 minuuttia. Todenäköisyys tuolle lienee reilut 70 prosenttia. Saa nähdä, peruuttavatko vielä kyseisen vedon. Säännöthän sen sallivat, mutta jos kohteeseen pelattu summa on pieni, on puljunkin etu maksaa voitot.

Tässä mielenkiintoinen noppapeli, jonka avulla voi vaikkapa viedä muutaman euron kavereilta sopivat kertoimet asettamalla.

Pelaajat A ja B heittävät noppia niin, että A:lla on kolme ja B:llä kaksi noppaa. Mikäli A:n suurin luku on suurempi kuin B:n suurin ja A:n toiseksi suurin suurempi kuin B:n toiseksi suurin, niin A voittaa. Jos taas B:n suurin on vähintään yhtä suuri kuin A:n suurin ja B:n toiseksi suurin vähintään yhtä suuri kuin A:n toiseksi suurin, niin B voittaa. Muissa tapauksissa [(A1>B1 ja A2<=B2) tai (A1<=B1 ja A2>B2)] kyseessä on tasapeli.

Tasapelin todennäköisyys on yllättävän pieni (alle 35%), eikä A:n voiton todennäköisyyskään ole kuin vajaat 40%.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti Kempes
narri

No, puhuin matkarahoista, ei se 1000 euron voittaminen viikolla ole utopiaa. Tänään on taas sopiva V4-Teivossa ja huomenna Vermon raveihin löytyy ideoita. Pitkävedosta tällä kierroksella tilin tekeminen on vaikeampaa.

No pistä vinkkiä tulee noista hevoshommista :-)

Pitkävedossa tilin tekeminen on aina vaikeeta. Kolmea pelattavaa kohdetta ei kyllä samalta listalta löydy.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tän päivän Teivon V4:een suosikkien lisäksi seuraavat mahdolliset arvonnostajat:
lähtö 4 V4-1: 1 Cheiila
lähtö 5 V4-2: 4 Kenns Duran
lähtö 7 V4-4: 9 Fillthebill

V4-varma on ilmeisesti lähdön 6 V4-3 5 Huiman Pyste. Pitää vielä tarkistaa parilta asiantuntijalta, pitäisikö varmistaa vielä Vinkeinillä tai Vieskerin Vireellä. Rento-Reiskaa ei ilmeisesti tarvita.

Fillthebill tuntuu tällä hetkellä alipelatulta, esim. päivän duossa antaa Huiman Pysteen kanssa yli 30 kertoimen.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tälläisen nelkun meinaan jättää tänään. Perustelut jää kiireiden vuoksi pois.

4) 1,2,3,4,6,10,14,16
5) 2
6) 5
7) 1

Ei välttämättä mikään neronleimaus, mutta luulen suosikkien pitävän ja ekassa saadaan jysäri ala GO ON ANNIE??? Vähän isommalla kannattaa sit vedellä.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tänään vaikea V5-kierros, Hill Street menee tänään 12.5, joten siinä on Sacolla ja kumppaneilla tekemistä. Siinä varma. Tässä minun ja vedonlyöntikaverini Ragulinin V5-rivi, hintaa 105 euroa.

1. 3,5,6,8,10,11
2. 3,4,6,10,12 (Juliette Verde ja Clintonsin pitkin hampain jää pois rivistä)
3. 1,2,3,5,9
4. 5
5. 1,6,9,10,11,12,15

Pitkävetoon Norrköping on ilmeisesti päivän kuuma tipsi. Itse kokeilen Kupsia, vaikka klubin kannattaja olenkin. Näin huonoa klubia ei ole pitkään aikaan ollut. Jos Mika Kottila on yksinäinen kärkimies, tietänette, miten mielikuvituksetonta peli silloin on. Jeremenko on vanhus, Lehkosuo puolikuntoinen ja Ilola loukkaantunut. Pelimiehiä van puolustuspäässä.
 

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pelien kannalta harvinaisen huono V5-kierros tänään. Ainakin näin pienemmän budjetin edustajan kannalta. Lähdöt ovat äärimmäisen tasaisia ja kohtuullisia ideoita on roppakaupalla. Ei kuitenkaan yhtäkään helmeä. Minä päädyin lopulta Kempesin tapaan rakentamaan V5-rivini Hill Streetin varaan. Tuo siitä syystä, että Saco on yllättäen pelattu ykkössuosikiksi. Huugo on illan todennäköisin voittaja, mutta liikaa pelattuna ei kelpaa varmaksi.

Alipelatuimmat hevoset ovat mielestäni kohteen 2 Confident Yankee ja päätöskohteen Mer De Feu. Confident Yankeeta harkitsin jopa ideavarmaksi, mutta vastus on kuitenkin kivikova, joten päädyin varmistuksiin. Hapuna Prince on esim. aivan hirveässä tikissä eikä yönmusta lähtöpaikkakaan vie toiveita.

Todellista jymypaukkua voi yrittää neljännen kohteen Crowns Chrisillä tai päätöskohteen Queen Olivialla.

Jos olisin ammattipelaaja jättäisin tänään kokonaan pelaamatta tai hakisin erittäin pienillä panoksilla suuria yllätyksiä. Ravit ovat minulle kuitenkin ennen kaikkea harrastus, joten pakkohan sitä oli saada mielenkiintoa tähänkin ravi-iltaan lyömällä isohkot pelit sisään.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Huonon tipsit taas eilen, eikä Viking Lottokaan natsannut. Hill Street laukkasi kaarteeseen, joten siihen karkasi duot, kaksarit ja vinnaret. V5:n putosi jo aiemmin. Uhoaminiseni, että tienaan tälla viikolla matkarahat, ei taida onnistua. Tällä menolla häviän Santorinin matkat tällä viikolla, onneksi norrköping piti.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti Kempes
Huonon tipsit taas eilen, eikä Viking Lottokaan natsannut. Hill Street laukkasi kaarteeseen, joten siihen karkasi duot, kaksarit ja vinnaret. V5:n putosi jo aiemmin. Uhoaminiseni, että tienaan tälla viikolla matkarahat, ei taida onnistua. Tällä menolla häviän Santorinin matkat tällä viikolla, onneksi norrköping piti.

No harmi, jos et saa niit Santorinin matkarahoja kokoon. Kyllä se ihan käytävän oloinen mesta on. Kamari on hyvä paikka, johon kantsii mennä. Siin on joka jonkunlainen ranta, mutta huono tosin :-)

Taas tulee näitä Narrin takuu(ko)varmoja vinkkejä :D Tänään jalkapallon ykkösen ottelu TPS-Seinäjoki = X. Pieni riskiveto, että hirveesti rahaa ei kannata tuohon uhraa. Laskin tilastojen pohjalta todenäköisyydet, jotka jakautuvat seuraavasti 0.70-0.24-0.06. Centrebet antaa kertoimeksi 5,6 joten tasapelin odotusarvo nousee 1.36. Toisena perusteluna pidän sitä, että kaikki haluavat pelaa sarjajohtajaa vastaan hyvin. Viimeksi TPS-Seinäjoki päättyi TPS:n niukkaan 2-1 voittoon.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
narri
Korviini on kantautunut tieto, että Törnävällä on kokoonpanovaikeuksia. Itse jätän kohteen väliin, risti on ainoa yrittämisen arvoinen merkki.

Raveihin lyödään taas päätä seinään ja Nixmos Scoopiin satsataan duossa. Ja kerrottu V4: Pine Cat - Soul Mate - Passeri/Juli Pat/Sikko/El Vihuri - Nixmos.
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Höh, hiukan kehnolta tuo tämän päivän pelilista vaikuttaa. Mutta ainahan jotain pientä voi kokeilla.
Tuolsvedossa ihan pakko pelata muutamalla eurolla 6-1-tulosta Kiteen ja Järvenpään väliseen koitokseen. Tuota on kyllä hankalaa suositella, mutta pitää yrittää ainakin itse.

Pitkävetoon 5 eurolla sitten seuraava rivi:

Jokerit - Kuusankoski x, sellainen kutina vaan minulla. Jokerithan voittaa tämän ottelun tilastojen valossa 8 kertaa kymmenestä, mutta mutta...pakko kokeilla.

KPV-j - TUS x, itse olen paljon seurannut nimenomaa tätä 2. divisioonan pohjoislohkoa. Tämä kohteessa minun prosenttini jakautuvat seuraavasti: 60% varmuudella kotivoittoa ja 40 % todennäköisyydellä tasapeli. Pakko taas kokeilla ristiä hyvällä kertoimella. TUS on sen varran isokokoinen ryhmä, että se pystyy erikoistilanteesta tekemään pisteeseen oikeuttavan osuman :rolleyes:

Kiisto - PS Kemi 1, Vaikka kauden alisuorittaja Kemi petrasikin otteitaan viime viikolla, uskon vahvasti että kovana kotijoukkueena tunnettu Kiisto pitää pisteet kotonaan.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
TPS voitti 2-0, joten viimeisin vinkki meni päin mäntyjä. Mutta mielestäni hyvää hakua kuitenkin, koska ensimmäinen TPS:n maali tuli vasta 65-minuutilla. Olishan se ollut aika yllätys, jos siitä tasapeli olisi tullut.

No uusi päivä ja uudet kuumat tipsit :) Elikkä sunnuntain Jaro - Kusp. Lähden siitä, että Kups ei ole vielä tällä kaudella liigassa vieraissa voittanut, eikä voita nytkään. Jaro pääsee otteluun parhalla kokoonpanollaan ja viimeisimmistä otteluissaan Jaro on osoittanut nousukunnon merkkejä. Kupsilla on alla hienot kotivoitot Mypasta ja Alliansista, mutta vierasotteluiden peikko painaa sunnuntainakin jaloissa. Kupsin vierassaldo on 0-1-5 ja tuo tasapelikin tuli sarjan alussa 20.5 Jazzia vastaan. Tilastojen pohjalta Jaro voittaa 54% todenäköisyydellä, joten CB:n kotivoittokertoimen 2.10 odotusarvo on 1.13.

Eipä muuta tälläkertaa :)
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Näitä kohteita suositellaan siellä sun täällä:
24 1 kärkiottelu, itse kyllä varmistan ristillä
26 2 Åtvidabergillä ilm. pelaajaongelmia
28 1 itselläni ei ole tietoa sveitsin liigasta, kokeillaan
29 1 ''

Raveihin Mikkeli VS Piney Point, Great Chance, Atchalafaya(?) Bay, Power Elvis ja Blue Scarf. Ja vuoden varma, St Michel-ajo nro 5 Varenne.
 

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Päivän ravilistoilta löytyy yksi todellinen helmi. Centrebet tarjoaa Giant Hill-Chairman kaksinvedosta Chairmanin voitolle kerrointa 2.10!! En ymmärrä miten Giant Hill on voitu arvioida selväksi suosikiksi. Hevonen oli viime juoksussaan huono ja Chairmanin luokka on todella kova verrattuna Giant Hilliin. Giant Hillilla kaiken hyvän lisäksi vielä ykkösradalta pussitusriski. Minä panostin ison osan päivän pelikassastani tuohon kohteeseen.

Muita kokeilemisen arvoisia:

Expekt ja Centrebet

Sylen - Jolly Barber 2 kerroin 2.25

Sylenillä mielestäni laukkariski ja iskukyky muutenkin pieni arvoitus kuukauden loukkaantumistauon jälkeen. Jolly Barber hirmuiskussa, joskin surkea lähtöpaikka on vastaan. Yli kahden kertoimella kannattaa kuitenkin kokeilla Jollya.

Expekt

Light Crown - Lindylou Kemp 2 kerroin 2.05

Light Crown laukkaa arviolta 65 prosentin todennäköisyydellä voltin vitosradalta. Lindylou Kemp loistava viimeksi ja pääsee nyt suljetulta ravilla matkaan. Lindylou ehdoton suosikkini ja kerroin yli 2.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Viestin lähetti Kempes
Näitä kohteita suositellaan siellä sun täällä:
24 1 kärkiottelu, itse kyllä varmistan ristillä
26 2 Åtvidabergillä ilm. pelaajaongelmia
28 1 itselläni ei ole tietoa sveitsin liigasta, kokeillaan
29 1 ''

Raveihin Mikkeli VS Piney Point, Great Chance, Atchalafaya(?) Bay, Power Elvis ja Blue Scarf. Ja vuoden varma, St Michel-ajo nro 5 Varenne.
Kerroinvertailun perusteella nuo Sveitsin matsit vaikuttavat aika houkuttelevilta. Harvoin on nimittäin niin, että Veikkaus on se joka tarjoilee suurimmat kertoimet maailmalla.
28 WIL - Aarau 1 Veikkaus:2,40 Centre:1,9 Unibet:2,15
29 Thun - Young Boys 1 Veikkaus:2,80 Centre:2,35 Unibet:2,45


Olen myös ollut havaitsevinani, että Viikinkien voittoa IFK:sta suositaan aika yleisesti. Kohde on 22, merkki on 1 ja kerroin 2,35.

Viikingit saavat vahvistuksia HJK:lta otteluun. Huomaa! Kohde suljetaan klo 14.55.

Uutinen HJK:n sivuilta
 
Viimeksi muokattu:

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eilinen oli ihan hyvä ravipäivä. Isoa kalaa ei tarttunut, mutta pikkukaloja sen sijaan useampiakin. Eilisistä suosituksistani 2 kolmesta osui. Tuo Centrebetin Giant Hill - Chairman erikoistarjous oli selvää pässinlihaa, vaikka Giant Hill sai nappijuoksun johtavan takana. Chairman nousi takapareista komeasti kolmanneksi.

Sylen otti alkulaukan niin kuin psyykkasinkin ja Jolly Barber sai ratkaisevan edun. Lindylou Kemp ei sen sijaan pysynyt ravilla eikä siten pystynyt kukistamaan Light Crownia, jota ei kärkikahinoissa nähty.

Tänään rahat kannattaa sijoittaa Mikkelin kuudenteen lähtöön. V4-prosenttien valossa pelaajat ovat mielestäni arvioineet täysin väärin hevosten voimasuhteet. Vähärahaiset tammat Rhonda Laukko, Insider Hanover ja Forget Me Not ovat jostain syystä suosikkeja rutinoituneempia hevosia vastaan. Lisäksi Hot Looking kerää tämän kauden vaisuudesta huolimatta edelleen ilmeisesti kriteriumvoittonsa takia liikaa peliä. Kaikkiin mahdollisiin pelimuotoihin (V4, kaksari, Päivän Duo) kannattaa vetää kylmästi ohi ainakin Rhonda Laukosta, Insider Hanoverista ja Hot Lookingista. Forget Me Notin minä otin peleihin mukaan pitkin hampain. Lähdön alipelatuin hevonen on starttiraketti Lukefondo, jolle matka sopii täydellisesti. Myös Dura Bell on nyt jostain syystä unohdettu peleissä. Kolmas maistuva hevonen on Staro Sambuca.
 
Viimeksi muokattu:

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti Saarinen
Eilinen oli ihan hyvä ravipäivä. Isoa kalaa ei tarttunut, mutta pikkukaloja sen sijaan useampiakin. Eilisistä suosituksistani 2 kolmesta osui. Tuo Centrebetin Giant Hill - Chairman erikoistarjous oli selvää pässinlihaa,

Kiitos vinkeistä! Nyt on kyllä CB:n pelitili nollissa, mutta saas nähä tärppääkö tänään Jalkapalossa. Pidän edelleen Jaroa pelattavana kohteena, mutta nyt kun rahat on pistetty kiinni ei auta muuta kuin toivoa, että ne hoitaisi sen matsin. No en mä onneksi kaikkia rahojani Jaroon ole laittanut vaan löysin pari muutakin pelattavan arvoista kohdetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös