Vancouver Canucks 2003-2004

  • 34 035
  • 278

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No Bertuzzi on pelle. Ainahan se on ollut. Mies tuskin koskaan tappelee ja ottaa haasteita vastaan. Käsilaukku sille pitäis antaa. Mies pelaa todella sikaa mutta luikkii sit pakoon. Nytkin olis ollut mahdollisuus haastaa Moore tappeluun mutta mies päätti tehdä näin. Ja ei siinä miehen kunnioitus ainakaan kasvanut. Bertuzzin teko oli erittäin raukkamainen ja toivottavasti pelikielto on sen mukainen. Tuollaiset eivät kuulu jääkiekkoon. Vaikka Moore teki mitä teki Näslundille niin tuo Bertuzzin teko ei missään nimessä ole hyväksyttävää.

Eiköhän joku opeta Bertuzzille vielä tapoja tässä lähiaikoina. Toivotaan niin.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Vitun voisit haistaa joukkuees kans tai niinku meillä Heinolas oli tapana aikoinaan sanoa "Vitun voisit haistaa joukkuees kans"

Seuraavan kerran ku vastaan satutte, niin mä oon valmis lyömään vetoa ettei se Bertussu hengissä selviä. Jossei sitä tapa pelaajat, niin viimeistään fanit.

Ja aina vaan paranee, oikein Heinolan legendaarisia sanontoja, jihaa.

Ja veto on otettu vastaan, paljonkos laitetaan panokseksi?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Mä olen aika jäävi lyömään vetoa tuosta, ihan tietystä syystä.

Säkin sietäisit turpaas saada.

Mä puolestani voisin lyödä vetoa että sulle napsahtaa pian pelikieltoa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Martin Rucinsky Vancouveriin... lähde ESPNews.

edit: Vaihdossa meni Martin Grenier ja 2. kierroksen varaus 2004

edit2: Marc Bergevin Vancouveriin (klo 22.39)
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Viestin lähetti LaTe_Show
Martin Rucinsky Vancouveriin... lähde ESPNews.

Parempaa odottelin, toivottavasti miehestä ei jouduttu kauheasti maksamaan. Toivotaan parasta (3. kierros), pelätään pahinta (esim. Ruutu + Reid).

Edit. Ilmeisesti Rucinskystä jouduttiin antamaan 2.kierros + Grenier. Varsin kova korvaus, mutta nykyinen miehistö ei kaupassa heikentynyt.

Lisäksi näytti Sergei Varlamov löytäneensä tien Vancouveriin, tiedä sitten minkä takia. Joskus farmissa ja junioriliigassa hyviäkin tehoja tehnyt ukrainalainen ei tällä kaudella ole farmissa tehnyt kuin puoli pistettä per ottelu, joten eipä hänestä kauheasti ole iloa farmiinkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Nyt näyttää jo pahalta... 2.kierros Rucinsky kaupassa tsn:n mukaan onkin R.J. Umberger. Kaiken huipuksi hankittii Marc Bergevin!! Noh, eihän Bergevin ole edes 40 täyttänyt, nuori sälli, ja tottakai siitä voi maksaa vaikka 2.kierroksen varauksen...
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Yhteenvetoa voisi jo puskea (ja itkua tirautella):

TULLEET <-> MENNEET

Martin Rucinsky <-> Martin Grenier, R.J. Umberger (tai 2.kierros)
Sergei Varlamov <-> Ryan Ready
Marc Bergevin <-> 7.kierros
Geoff Sanderson <-> 3.kierros
Sylvain Blouin <-> Rene Vydareny

Noista mielestäni 1,3 ja 5 turhia kauppoja, jotka hävittiin. Toinen kauppa varsin mitätön, myöhemmin näkee kumpi siinä voittaa, jos kumpikaan. Viimeinen kauppa ihan hyvä, tämä olisi riittänyt kaupoista. Mihin ketjuihin nyt on tarkoitus laittaa sitten sekä Sanderson että Rucinsky. Bertuzzin pelikiellon ajaksi molemmille on pelipaikka, sen jälkeen tekee tiukkaa.

Näin sen näkisin:

Näslund-Morrison-Bertuzzi
Sedin-Sedin-Rucinsky
Sanderson-Linden-Cooke
Ruutu-Chubarov-May

Reservissä: Keane, Brookbank, Bouck, King, Fedorov, Kesler, Pronger, Varlamov, Blouin

Pakistoa voisi hahmotella Jovanovskin paluun kanssa:

Jovanovski-Salo
Sopel-Ohlund
Malik-Allen

Reservit: Baumgartner, Bergevin

Ehkäpä puolustuspää sittenkin tarvitsi yhden varaäijän lisää, tosin varamies olisi saanut olla joku hieman parempi kuin Bergevin. Esimerkiksi Shane Hnidy näytti irtoavan varsin edullisesti Ottawasta.

Edit. Blouin -kauppa lisätty.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Mä veikkaan et Canucks-johto epäilee pitkää pelikieltoa Bertuzzille. Eikai ne muuten olis noin montaa laituria hankkineet?

Ja niiin, sori et avauduin täällä. Tiedän ettei se suomalaisten kannattajien vika oo jos pelaaja tekee jotain Kanadassa. Keitti vaan mulla yli "jonku verran". Mä todennäkösesti nappasen viikon-parin kirjoituskiellon, mut eiköhän siinä ajassa ehdi rauhottuun. Ja näkemään mitä mieltä liiga oli Bertuzzi-Moore-tapauksesta.

Jos jotain positiivista hakee, niin tänä vuonna ei toivottavasti ole enää pelejä vastakkain. Vois mennä pahasti yli...
 

Aksu

Jäsen
Kävin vilkaisemassa Bertuzzin tapauksen ja täytyy sanoa että vihaksi pisti. Niin akkamainen teko kuin olla vain voi eikä mitään puolusteltavaa ole. Pelaaja voi olla ärsyttävä ja pelata sikaa, mutta vahingoittamisessa menee terveen ihmisen raja.

Pitäisikö lähettää Bertuzzille oikein suomalainen Marimekko-käsilaukku lahjaksi? Hakatkoon sillä.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Bertuzzi - Moore ja Rucinsky

Viestin lähetti Jaymond Flurrie

Ja niiin, sori et avauduin täällä. Tiedän ettei se suomalaisten kannattajien vika oo jos pelaaja tekee jotain Kanadassa. Keitti vaan mulla yli "jonku verran". Mä todennäkösesti nappasen viikon-parin kirjoituskiellon, mut eiköhän siinä ajassa ehdi rauhottuun. Ja näkemään mitä mieltä liiga oli Bertuzzi-Moore-tapauksesta.

Ei se mitään. Toki voisit joskus ajatella edes jotain ennen kuin laitat ne sormesi näppäimistölle.

Tiedän tunteen, miltä tuntuu kun omaa taklataan sääntöjen ( kirjoitettujen tai kirjoittamattomien ) vastaisesti cheap shotilla. Se, mitä Moore teki Canucksin kapteenille ja silloiselle pistepörssin johtajalle, maksettiin nyt takaisin. Ei tunnu koskaan mukavalta kun omaa, oli se sitten rookie tai supertähti, taklataan siten, että nämä loukkaantuvat. Coloradon onneksi Näslund ei ollut kentiltä kuin kolme ottelua sivussa. Pidempi poissaolo ja näitä törkeyksiä nähtäisiin jatkossakin. Tässä Näslundin tapauksessa on vain se ikävä "jälkimaku", että aivotärähdysten uusiutuessa tapahtuu "adam deadmarshit".

En kuitenkaan puolustele Bertuzzin tekoa. Ymmärrän täysin, että Bertuzzi oli turhautunut Näslundin puolesta ja jotenkin arvasin hänen ja koko joukkueen iskevän takaisin juuri tässä kotipelissä. Tempusta, jonka Moore aikaisemmin Näslundille teki, piti maksaa takaisin. Canucks yritti maksaa tätä rehdisti tappelulla, mutta kun Moore ei suostunut tappelemaan kuin Cooken kansssa ( vähän sama kuin olisi tapellut Arturs Griffitsin kanssa ), Bertuzzi turhautui. Hän yritti saada Moorea tappelemaan kanssaan, mutta Moore ymmärrettävästi kieltäytyi tästä. Bertuzzin hermot pettivät ja seuraukset olivat todella ikävät. Kenellekään ei toivoisi tuollaista kohtaloa - ei edes Steve Moorelle.

Tästä koko tapahtumasta jäi paska maku suuhun. En usko, että Bertuzzi olisi tahallaan halunnut vahingoittaa Moorea nähdyllä tavalla. Bertuzzin fyysinen koko Steve Mooreen verrattuna saattoi tehdä koko tapahtumasta ikävämmän näköisen kuin oli tarkoitettu. En halua etsiä syyllistä tähän, koska se olisi liian helppoa ja turhaa. Steve Moore sai takaisin pelinsä tuoman vastustajien vihan ikävällä tavalla. Mutta pahinta oli se, että Moore loukkaantui pahasti. Ikävä tapahtuma, joka jättää loistavan jääkiekkoilijan ( Bertuzzi ) ylle cheap shottaajan maineen ehkä koko loppu-uraksi. Bertuzzi ei ole kuuluisa näistä tempuista, sillä vaikka hän pelaa erittäin fyysistä peliä, hänen uralleen ei pitkiä pelikieltoja ole näistä tullut. Nyt saattaa tulla ja tämä on ehkä liian raskas taakka Canucksin joukkueelle.

Se tästä. Bertuzzi kärsii ansaitun rangaistuksensa ja toivottavasti Moore palaa jäälle yhtä hyvässä kunnossa kuin ennen tätä tapausta. Toivon ( vaikka Moore ei tätä luekaan ) Steve Moorelle kaikkea hyvää jatkossa. Minä en pidä hänestä pelaajana edelleenkään, mutta ei kukaan tuollaista halua nähdä.

Markus Näslund, Bertuzzin läheinen ystävä, kertoi Bertuzzin olleen tapauksen jälkeen erittäin pahoillaan; "Todd feels awful, he's very sorry. I know it might not mean much right now, but as weird as it seems, I don't think that was Todd intent."

Brad Mayn sanoihin on hyvä lopettaa tämä tapaus;

"Think what you want, but Todd Bertuzzi is a good man. He tried to do the right thing, without a doubt the right thing."

"It went sour."

Sitten noista kaupoista vielä sen verran, että minä en ole kovinkaan pettynyt tuohon Rucinskyn kauppaan. Umbergerin kanssa ei oltaisi kuitenkaan tehty jatkosopimusta ( hänen agentti pyytää liikaa ja neuvottelut olivat ohi ) ja hän olisi palannut ensi kesän Draftiin. Toki Canucks olisi saanut hänestä toisen kierroksen varauksen, joka olisi ollut jossain sijalla 60 ja yli.

Eli käytännössä Rucinsky vaihdettiin lähes kolmoskierroksen varaukseen ja farmipakkiin. Rucinskysta voi olla hyötyä vielä tällä kaudella Canucksille. Kun muistelee miehen viime kauden playoffeja, joissa hän teki Canucksia vastaan seitsemässä pelissä neljä maalia ja antoi kaksi syöttöä, niin uskoisin kakkoseen hänestä olevan hyötyä. Hän on lisäksi ollut ehkä Rangersin paras pelaaja ( sen mitä minä olen nähnyt ) tällä kaudella. Rucinsky on kahteen suuntaan pelaaja laituri, joka tappaa jäähyjä ja tekee pisteitä. Hänestä oli moni joukkue kiinnostunut, koska hänestä tulee UFA kauden jälkeen ja näin ollen hänessä on kiinni rahaa vain 300.000USD.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Re: Bertuzzi - Moore ja Rucinsky

Otetaan nyt tuosta niittauksesta sen verran, et mä tajusin sen vakavuuden ensin siinä kun joku kirjoitti et "kuin seinään".

Eli tillannetta vois verrata siihen et sä katsot seinää kohti 1,5 metrin päästä. Sit yllättäen (ei Moore voinut kuitenkaan ihan tuota odottaa) joku tulee takaapäin ja paiskaa ja saattaa sun pään seinään asti (Mä en tiedä osuiko kypärän pleksin reuna pahasti, mutta sekin saattoi olla osatekijänä). Sitten sen sun niittaajan päälle tulee vielä kolme äijää lisää. Ja kun vielä ajatellaan painovoimaa niin pahaa tekee.

Lopullisesti tajusin vakavuuden kun kuulin mitä Moorelle loppujen lopuksi kävi, eli nikamia murtui, (onneksi ei kuitenkaan hengenvaarallisesti) ja se ei ainakaan lievennä tekoa yhtään. Se ei varmasti hirveän paljoa merkitse, mutta kuitenkin kyseessä oli esim. meikäläiseen verrattuna todella hyväkuntoinen mies uhrina. Mä olisin varmaan kuollut vastaavanlaisessa tilanteessa ja se jos mikä saa miettimään, "onko tuo se laji mitä mä haluan katsoa?". Niinkuin entinen Avs-pelaaja Derek Morris sanoi "lasten silmille tuota ei olisi voinut näyttää". Mä en edes halua kuvitella mitä lapset (heitä oli varmasti paikalla) miettivät kun miestä nostettiin verilammikon keskeltä paareille.

Brashear-McSorley tapaus johon tätä on ehkä turhankin paljon verrattu oli mun mielestä pahemman näköinen, mutta toisaalta, jos lyö mailalla päähän niin että pää pääsee kuitenki liikkumaan mailan liikeradan suuntaisesti, se heikentää vähän iskun voimaa. Jää sen sijaan ei paljoa jousta, varsinkaan jos päällä makaa mies.

Mä toivon ja luulen et Moore toipuu ennalleen, sanotaan, ens kauden (tynkäkausi) alkuun mennessä, jolloin urakaan ei ole välttämättä vaarassa.

Mä olen ollut oikeastaan aina sitä mieltä, että jos teko tulkitaan tahalliseksi, niin tekijä on yhtä kauan sivussa kuin kohdekin. Ei nyt "elinkautista", mutta sanotaan maksimissaan puolitoista vuotta. Nämä teot saattaisivat vähentyä selvästikin.
Nyt, jos Bertuzzi huilaa vain 10 peliä (mitä mä pelkään), niin rangastuksella ei ole oikeastaan käytännön merkitystä. Tuollainen 25 peliä tai loppukausi (myös playoffit siis) olisi mun mielestä sopiva. Se oli, tohon mun toipumisennusteen verraten, yhtä pitkä aika.

Jos ajattelee pelillisesti, niin onhan Bertuzzi huomattavasti tärkeämpi Vancouverille kuin mitä Moore Avsille. Mutta toisaalta, Bertuzzi itse valitsi tekonsa. Siinä oli varmasti tahallisuutta mukana. Pelillistä puolta aletaan kuitenkin miettimään vasta pelikiellon pituuden selvittyä.
 

Franchise

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, Pittsburgh Penguins
Se koko hässäkkä tapahtui keskellä kaukaloa. Ja kyseessä ei ollut selkään taklaus, vaan lyönti takaapäin, josta seurasi kaatuminen kasvot edellä jäähän. Nikamien mahdollinen murtuminen johtui Bertuzzin hyppäämisestä Mooren päälle.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Franchise
Se koko hässäkkä tapahtui keskellä kaukaloa. Ja kyseessä ei ollut selkään taklaus, vaan lyönti takaapäin, josta seurasi kaatuminen kasvot edellä jäähän. Nikamien mahdollinen murtuminen johtui Bertuzzin hyppäämisestä Mooren päälle.

Niin, ei siinä seiniä ollut lähelläkään, mutta mulle toi "pystyynkäännetty vertauskuva" havainnollisti koko tilanteen paremmin kuin pelkkä video. Siksipä siinä lukeekin "Eli tillannetta vois verrata siihen et"

Bertuzzihan teki kaksi erillistä liikettä. Ensin löi päähän, lyöjäkädellään otti kiinni, ja sitten paiskasi jäähän. Lisäksi Bertuzzi, kuten kirjoitit, hyppäsi päälle. Siis kolme tuomittavaa liikettä. Lyöminen ei sinällään olisi aiheuttanut mitään, mutta tollanen kombo... Ei ihme ettei Vancouver pärjää pelaamalla, jos tollasia harjottelevat! Ei kukaan viitsis käydä kertomassa siellä yksiselitteisesti mikä ero on jääkiekolla ja sillä "American Wrestling"illä? Onpa hyvä ettei Crawford ole enää Avs-valmentaja. No, harjoitustavat näkyvät tuloksissakin, Vancouverin edellisestä Stanley Cupista on mennyt kohta sata vuotta...

Muuten, mulla on noita EA Sportsin NHL-sarjan pelejä, joissa Crawford on ollut "taktiikkakehittelijänä". Tietääkö kukaan miten pelaajat saa tekemään tollasia temppuja ku mitä Bertuzzi teki? Pelin takakannessa kun lukee muistaakseni "real tactics".

edi: Tuossa on artikkeli jossa tapausta käsitellään http://sports.espn.go.com/nhl/columns/story?columnist=frei_terry&id=1754978
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Canucks
Deadline deals

Ensi tunnelmat treideistä.

Rucinsky LW <> Grenier D, Umberger C

Oho, ennustettu hankinta joka toteutui, Burken suhteen harvinaista. Myöskin harvinaista, että Rucinsky (32) on onnistunut parantamaan peliään Rangersissä ja omasi joukkueen parhaan +/- merkinnän. Tavallaan pakko hankinta mutta ei välttämättä huono sellainen. Umberger saattaa vaikuttaa kovalta hinnalta mutta kun äijän kanssa ei Canucks tullut sopimukseen oli miehen lähtö odotettavissa ja Rucinksy on varmasti tyhjää parempi.

Blouin LW <> Vydareny D

Kovuutta farmiin Grenierin lähtöä paikkaamaan. Vydareny (22) on nuori hyökkäävä pakki joka saattaa nousta NHL tasolle vielä joskus tai yhtä todennäköisesti palata Eurooppaan. 29 –vuotiaalla Blouinilla ei liene mahdollisuuksia kuin nelosketjun jämäminuuteille NHL:ssä.

Sanderson LW <> 3rd pick 2004

Sandersson (32) Taisi pelata kymmenisen peliä Canuckseissa 97-98 mutta sai lähteä pikaisesti Keenan ruletin aikaan. Sandersson pelasi tuolloin lähinnä silloisessa kolmosketjussa, jossa toisella laidalla viiletti muuan Markus Naslund. En ole koskaan Sanderssonista pitänyt, minulla on lähinnä kuva, että Geoff ja kaverinsa Andrew Cassels pelaisivat mieluiten kahdestaan löysäilykiekkoa jossain kellarijengissä vailla yleisön ja median paineita pitkistä kesälomista nauttien. Nopea luistelija, hyvä laukaus tyyliin Russ Courtnall mutta riittääkö asennetta playoff peleihin, saa nähdä. Käsittämättömintä, että tienaa 3 miljoonaa ja sopimusta 2 vuotta jäljellä, toivottavasti Blue Jackets syö osan tuosta sopimuksesta. Hankinta jota varmasti ei olisi tehty ilman Bertuzzi tapausta.

Bergevin D <> 7th pick 2004

19:ta kauden 38 -vuotias NHL veteraani Bergevin tuonee lisää syvyyttä playoffeihin. Tunnettu ns. ”hyvänä tyyppinä” kopissa mutta miehen pelillinen nykykunto on ainakin minulle täysi arvoitus.

Varlamov LW <> Ready LW

25 -vuotias laituri toiseen samanlaiseen. Varlamov on tällä hetkellä valmiimpi NHL:ään, joten tuo syvyyttä playoffeihin. Readyä tuskin olisi tällä kaudella nostettu Canuckseihin. Varlamov saattaa pari peliä saadakin.

Mikä hienointa Nuckheadin tärkeäksi järkeilemiä kakkoskierrosten varauksia ei menetetty, joten saamme jatkossakin joka vuotuiset Ryan Bonnimme :-)
 

Aksu

Jäsen
Bertuzzi joutui koville asian kanssa. Viime yönä tehty julkinen anteeksipyyntö kirvoitti kyyneleet ja se on hyvä merkki (JA:n uutisissa mm. hyvä raportti). Tarkoitan sitä, että herra tajuaa itsekin tapahtuneen. Oman tukiverkoston tehtävä on pitää miehen mieli virkeänä loppukauden(?) ajan. Ja tänään siis kuulemme ratkaisuja suomen aikaa n. klo 16.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tyypillistä pohjoisamerikkalaista meininkiä.
Ensin tehdään teko ja sitten itketään.Kantais vastuunsa kuin mies.
Ja väite että ei ollut tarkoitus vahingoittaa on täysin väärä.
Ei varmasti näin pahasti mutta vahingoittaa kuitenkin.
Kaksinaismoralismi on taas vauhdissa.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti mixu
En tehdään teko ja sitten itketään.Kantais vastuunsa kuin mies.

Eikös tuo julkinen anteeksipyyntö ole nimenomaan sitä vastuunkantamista? Ja nuo kyyneleet taas kertovat että Bertuzzi on oikeasti pahoillaan tapahtuneesta.

Vai oliko tuo oikea itkeminen (siis nuo ihan oikeat kyyneleet) jotenkin väärin? Teillä IFK:ssa kun on totutte siihen että itkemisessä ei ole kyyneleitä vaan siihen kuuluu olennaisena osana videot. Niinkö?
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mixu
Kantais vastuunsa kuin mies.
Miten Bertuzzin olisi pitänyt toimia, jos ajatellaan, että teko kuitenkin on tehtynä?

Minun mielestäni anteeksipyytäminen nimenomaan on miehekästä vastuun ottamista ja sen kantamista. Se nimenomaan tarkoittaa oman vastuun tunnustamista.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Muksu
Miten Bertuzzin olisi pitänyt toimia, jos ajatellaan, että teko kuitenkin on tehtynä?

Minun mielestäni anteeksipyytäminen nimenomaan on miehekästä vastuun ottamista ja sen kantamista. Se nimenomaan tarkoittaa oman vastuun tunnustamista.

Nimenomaan näin. Teko on tehty ja sillä siisti. Anteeksipyyntö tässä tapauksessa oli pakko Bertuzzin oman rauhansakin takia tehdä. Eiköhän kaveri itsetutkiskelua harrastane paljon. Miksi pimeni noin totaalisesti kun kaukalossa ei kuitenkaan haluta toisia tappaa, ajoittain vain vähän muistuttaa.

Olisiko Bertuzzin pitänyt miehekkäästi(???) vajota maan alle kuvaajia, toimittajia ja ihmisiä pakoon sekä pitää turpansa kiinni?
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Jep! Miehekäs teko Toddilta pyytää julkisesti anteeksi. Ymmärrän kyllä täysin fiilikset. Mooren pakoilu keitti ja jotenkin piti hommat kuitata. Sitten vaan päässä pimeni, toisin sanoen tuli YLILYÖNTI ja tässä sitä ollaan. Varmasti harmittaa Toddia ja nyt sitten Liiga päättää mikä on sopiva rangaistus. Kova se tulee olemaan. Harmi, että tällaista tapahtui sillä Bertuzzi kuuluu top-3 suosikkeihini NHL:ssä, edelleenkin. Onni onnettomuudessa, että Moore pystyy liikkumaan ja paraneminen on alkanut.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Viestin lähetti flintstone
Teillä IFK:ssa kun on totutte siihen että itkemisessä ei ole kyyneleitä vaan siihen kuuluu olennaisena osana videot. Niinkö?

Ja teillä Jokereissa on totuttu siihen että ei keskustella kunnolla, vaan keskitytään turhaan provoamiseen.

Hyvä että Bertuzzi tajuaa mitä tuli tehtyä. Julkinen anteeksipyyntö on vähintä mitä mieheltä voi nyt pyytää. Itse toivon, että poliisitutkinta ei johda toimenpiteisiin, vaan pelaajat saavat itse sovittua asian. Pitkä pelikielto + Mooren ja Bertuzzin yhdessä sopima korvaus/ mitä ikinä sopivatkaan. Omasta puolesta hieman harmittaa, koska menetin taas yhden suosikkipelaajan NHL:ssa, ei Bertuzzia voi enää tuon teon jälkeen arvostaa.
 

toniy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,
San Jose Sharks.
Kertokaas joku mistä oikein ton videon löytää.
Oon pyörinyt tuolla hockey-fights.com sivulla mutten ole löytänyt.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kun katsotaan millä tyylillä Bertuzzi on vuosikaudet pelannut niin ei kannata ihmetellä mitä hän Moorelle teki.
Pohjoisamerikassa on tyyli että kun töpätään tai jäädään kiinni dobingita järjestetään tiedoitustilaisuus,vähän itketään ja kaikki on taas ok.
Jos pelaa kuin Bertuzzi niin turha pyydellä anteeksi.Vastaavat seuraukset mitä Moorelle tuli olis voinut tulla jo monta kertaa aikaisemmin vai on Bertuzzi niin tyhmä että hän ei ole tajunnut mitä nuo temput voi saada aikaan.
Jos pelaa kovaa niin silloin täytyy olla loppuun asti kova kuten Allu Lähteenmäki joka ei kyynelehtinyt tapaus Lampisen johdosta.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti toniy
Kertokaas joku mistä oikein ton videon löytää.
Oon pyörinyt tuolla hockey-fights.com sivulla mutten ole löytänyt.

Moni linkki tuntuu olevan vialla tai tiedostoja on siirrelty.

Tossa alla on ainakin osoite, johon rekisteröitymällä (kirjoita mitä huvittaa meiningillä jos eemelit pelottaa) pääsee näkemään videoita enemmänkin peleistä ja mm. tapauksen sekä Bertuzzin pressitilaisuuden.

http://www.tsn.ca/nhl/
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toddin nyyhkytyksestä tuli jotenkin mieleen eräs amerikkalainen kuulantyöntäjä. Turha on itkeä kun on jo housuissa.

Äkkiä oli mieli muuttunut kun vielä eilen Bertuzzi, puhemiehen välityksellä, ilmoitti että mitään kommentteja ei anneta ennenkuin pelikiellon mitta on julkistettu.

Ehkä on käsky käynyt että nyt menet tv-kameroiden eteen ja esiinnyt kuin rehti lapinmies. Ainakin osa nielee selityksen mukisematta ja kappas kaikilla on taas niin mukavaa. Toinen, ei niin suositeltava, vaihtoehto olisi ollut ns. Roy Keanen malli, puhutaan asioista niinkuin ne oikeasti ovat. (~Alf-Inge Håland)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös